نمایندگی ایران رادیاتور در درختی

نمایندگی ایران رادیاتور در درختی بزرگترین مرکز تعمیرگاهی پکیج ایران رادیاتور {فوری}

نمایندگی ایران رادیاتور در درختی

بهترین و سریع ترین خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور را از نمایندگی ایران رادیاتور در درختی بخواهید. نمایندگی رسمی و مجاز ایران رادیاتور در درختی در سریع ترین زمان ممکن و کمترین قیمت پکیج شما را نصب، سرویس و تعمیر خواهد کرد. در نظر داشته باشید تعمیرکار ماهر و نجاز نمایندگی ایران رادیاتر با پکیج آشنایی کامل دارد. همین امر سبب می شود تا با استفاده از قطعات اصلی پکیج ایران رادیاتور، تعمیرات پکیج در  درختی دستگاه شماه به بهترین روش ممکن نصب، سرویس و تعمیر گردد. شما می توانید از طریق تماس با شماره تلفن نمایندگی ایران رادیاتور درختی ثبت درخواست را انجام داده و از تکنسین ماهر کمک بگیرید.

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج

مهم ترین وظیفه پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) های دیواری تأمین گرمایش منازل است. اگر سیستم پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری شما این کار را به درستی انجام نداد، شما می توانید چند احتمال مهم را بررسی نمایید. پیش از هر چیز توجه کنید که یک سیستم پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری با سه ورودی گاز، آب و برق کار می کند. بنابراین نقص در عملکرد هر یک از قطعات سیستم و اختلال در ورودی می تواند منجر به درست کار نکردن دستگاه و گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری شما شود. گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) با عمل نکردن سوئیچ یا فلومتر

نماندگی پکیج ایران رادیاتور در حصارک

 

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در درختی کرج

علت گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور

اولین و محتمل ترین عیب برای گرم نشدن پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری به درست عمل نکردن سوئیچ پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری مربوط می شود. تست این موضوع هم با برقراری اتصال کوتاه ممکن است. اتصال کوتاه و تست روشن شدن پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری شما نیز فعالیتی است. که حتماً می بایست زیر نظر یک متخصص تعمیر پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) یا برق کار حرفه ای صورت گیرد. اگر پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری با اتصال کوتاه روشن شد. بدون شک ایراد از خرابی فلومتر است و تعویض فلومتر موجب درست شدن پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری می شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور گلشهر

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) و خرابی سنسور NTC

سنسور NTC به تغییرات دمایی حساس است. این سنسور که از نوع مقاومت یا ترمیستور است بر اساس تغییرات دمایی عمل خواهد کرد. خرابی این حس گر عملکرد کل دستگاه را مختل خواهد کرد. بنابراین علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری را می توان در خرابی سنسور NTC نیز جست و جو نمود.

گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری و خرابی موتور شیر سه طرفه

خرابی موتور شیر سه طرفه هم می تواند در عملکرد پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) تأثیر منفی بگذارد و موجب گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) شود. این موضوع حتماً باید توسط یک متخصص بررسی و تائید شود.

گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری و کنترل ورودی ها

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) های دیواری با سه ورودی آب، گاز و برق کار می کنند و خرابی هر یک از قطعات برد موجب گرم نشدن پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری می شود از طرفی این موضوع باید توسط یک متخصص برق کار مورد بررسی قرار گیرد. اما گاهی ورودی گاز به درستی تنظیم نمی شود و فشار  گاز ورودی کم است. کم شدن ارتفاع شعله اگر از ایراد ورودی گاز  نباشد، احتمالاً مشکل گاز رسانی درست به پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) مربوط به انسداد دود کش می شود.

انسداد دودکش پکیج دیواری

چراکه انسداد دودکش  می تواند منجر به عمل نکردن دستگاه و گرم نشدن آب مصرفی سیستم گردد. انسداد دیگر مربوط به مسیر آب مصرفی سراسر سیستم گرمایش است. اگر در لوله ها رسوب جمع شده باشد ممکن است که به کل عملکرد سیستم ایراد وارد آید به گونه ای که آب گرم یا در دسترس نباشد و یا مرتب قطع و وصل شود. این ایراد نیز توسط یک تعمیرکار مجرب پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری با رسوب گیری از پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) قابل حل است.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور عظیمیه

بر طرف نمودن علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج دیواری

به طور کلی برای طرف نمودن علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری باید یک متخصص، پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری را مورد بازبینی و بررسی قرار دهد. تا در صورت وم تعمیر، تعویض و یا رسوب زدایی در سیستم انجام پذیرد.

امروز میخوام در مورد علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور صحبت کنم. و به طور کلی دلایل گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) را بررسی کنیم. البته در گذشته مقاله ای در موردعیب یابی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور مدل m244ff  ارائه دادیم که پیشنهاد میکنم اون رو هم مطالعه نمایید .

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اندیشه

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج

چند وقت پیش مقاله ای تحت عنوان علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) منتشر کردیم که در آن مطلب به عیب یابی علت این مشکل به صورت کلی در انواع پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) شوفاژ دیواری پرداختیم . ولی امروز میخوایم به صورت تخصصی به بررسی علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور بپردازیم .

دلایل گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فردیس

وقتی میخواهیم به بررسی علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری بپردازیم باید قبل از هر کاری به چند نکته دقت کنیم :

برای اینکه بهتر متوجه بشید من علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور را به چند بخش تقسیم کردم که هر بخش را جداگانه  شرح داده و طریقه رفع عیب را بیان میکنم .

آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) سرد است و هیچ اروری مشاهده نمی‌شود

۱_ آیا آب مصرفی به طور کامل سرد میباشد و هنگامی که شیر آبگرم را باز میکنیم هیچ عکس العملی از پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) مشاهده نمیشود ؟

دوستان همونطور که قبلا گفتم در عیب یابی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری اولویت با بررسی کدخطا میباشد.

در پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور مدل آنالوگ کدهای خطا توسط چشمک زدن یک یا چند چراغ به طور همزمان و ثابت مشخص می‌شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مارلیک

معنی چراغ های پنل پکیج ایران رادیاتور

در این پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) های آنالوگ ایران رادیاتور زمانی که شیر آبگرم را باز میکنیم چراغ های روی پانل به صورت ممتد دو تا دو تا از ۳۰ تا ۸۰ چشمک می‌زنند.

که در این صورت نشانه این است که سنسور تشخیص دهنده باز بودن آبگرم یعنی قطعه فلوسویچ به طور صحیح باز بودن آب مصرفی را تشخیص داده و عمل کرده است و در این حالت بعد از چند ثانیه چراغ نارنجی رنگ یا به عبارتی چراغ شعله روشن شده و در صورتی که تا زمان باز بودن آب مصرفی خاموش نشود معمولا آب مصرفی میبایست گرم شود .

حالت آب مصرفی پکیج ایران رادیاتور

البته استثنا هم دارد و ممکن است در این حالت آب مصرفی داغ نباشه و ولرم باشد آن هم زمانی است که سوپاپ شیر سه راهی به دلیل معیوب شدن به صورت صحیح عمل نکرده و نیمه باز بوده و آبگرم را به جایی که به سمت آب مصرفی برود به سمت شوفاژ می‌رود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور صفادشت

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور درختی

حالت زمستانه پکیج ایران رادیاتور

برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنید به این روش عمل کنید. با توجه به این نکته که سیستم اکثر پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) های دیواری طوری طراحی شده که به محض باز کردن آب مصرفی حتی اگر در فصل زمستان باشد. مسیر شوفاژ به طور کامل بسته میشود پس زمانی که آب مصرفی باز باشد. وقتی به لوله خروج آبگرم از پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دست بزنید. حتما باید از لوله رفت شوفاژ داغ تر باشد فقط در صورتی که بایپاس نیمه باز باشد.

در صورتی که در سیستم پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری اولویت مصرف با آبگرم هست پس زمانی که شیر آب گرم باز باشد باید مسیر شوفاژ کاملا بسته باشد.و در غیر این صورت با توجه به اینکه چراغ ها جفت جفت حرکت کرده و چراغ نارنجی روشن میباشد آب مصرفی ولرم بوده و داغ نمیباشد.

شیر آبگرم باز میباشد و روی پانل پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) هیچ عکس العملی مشخص نمیباشد. جواب مشکل خرابی فلوسویچ و فلومتر میباشد.

چرا آب مصرفی سرد است و چراغ ها دو تا دو تا چشمک می‌زنند؟

۲_ اگر آب مصرفی کاملا سرد باشد و چراغ های پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) هم به طور نرمال حرکت می‌کنند یعنی فلوسویچ عمل کرده ولی ایرادی در یک قطعه باعث شده که برد فرمان وصل شعله را ندهد.

این مشکل می‌تواند از سنسور آب مصرفی باشد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور گوهردشت

چرا آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) گرم نیست و ارور ۴۰ ۶۰ ۷۰ میدهد

مورد بعدی که باعث گرم نشدن آب مصرفی در پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور میشود از خرابی پرشر هوا  میباشد که البته در این حالت معمولا خطای ۴۰ ۶۰ ۷۰  می‌دهد.  در این صورت قبل از هر کاری اقدام به دو شیلنگ نمودن پرشر هوا نموده و همچنین دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز نمایید .

علت خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

خرابی برد الکترونیک یا به عبارتی نیمسوز شدن رله فن برد کنترل پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور نیز از دلایل گرم نشدن آب مصرفی در پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) میباشد که در اینصورت هم چراغ های ۴۰ ۶۰ ۸۰ چشمک میزند . در صورت گرم نبودن آب مصرفی و مشاهده ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور میبایست از تعمیرکار مجاز بخواهید برای تعمیر یا تعویض برد کنترل برسند خدمتتون .

جهت بررسی دقیق ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ در پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور مطلبی که قبلا در همین رابطه منتشر کردیم را مطالعه نمایید

علت چراغ نارنجی یکبار روشن و خاموش شده در پکیج ایران رادیاتور

مورد بعدی آب مصرفی سرد است چراغ نارنجی یکبار روشن و خاموش شده

اگر آب مصرفی سرد باشد و شعله یکبار خاموش شده و قطع کرده و دیگه روشن نشده احتمال اول خرابی یون تشخیص شعله میباشد سپس پرشر هوا که قبل از هر کاری اقدام به دوشلنگه کردن پرشر و باز کردن دریچه های پلاستیکی بالای پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) نمایید .

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مهرشهر

تنظیم فشار پکیج ایران رادیاتور

کمبود فشار گاز علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی )

کمبود فشار گاز نیز باعث این مشکل می‌شود معمولا در هوای خیلی سرد افت فشار گاز مشاهده شده که باعث خاموشی و از کار افتادن پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) می‌شود که در این صورت باید پیچ چهارسویی که روی شیر گاز قرار دارد را به اندازه ۲ میلیمتر در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

مطلبی را در گذشته تحت عنوان آموزش کامل روش تنظیم شعله کوتاه و بلند پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دیواری منتشر کردیم . مطالعه کنید .

چرا آب مصرفی پکیج سرد است؟

مورد بعدی آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) سرد است و کد خطا میدهد ( یک یا چند چراغ چشمک میزند )

اگر آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) سرد بود و چراغ هایی از پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) به معنای اعلام کد خطا چشمک می‌زند همانطور که گفتم به سراغ مطلبی که در گذشته تحت عنوان کدهای خطای پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور منتشر کردیم رفته و عیب یابی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) را با رفع خطای مشاهده شده ادامه دهید.

آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دمای مناسبی ندارد

اگر آب خروجی از پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دمای مطلوبی نداشته در صورتی که ولوم دما را روی ماکزیمم قرار داده ایم و ظاهرا پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) به صورت نرمال و بدون خطا کار می‌کند ولی در عمل آب مصرفی خارج شده از پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) دمای دلخواه را ندارد و به صورت یکنواخت ولرم میباشد.

اولین کاری که می‌بایست برای عیب یابی این مشکل انجام بدید. همونطور که قبل از این گفتم باید در زمانی که شیر آب گرم باز است. دست روی لوله رفت شوفاژ یعنی از سمت چپ اولین شیلنگ بزارید و اگر احساس کردید دمای آن از دمای لوله خروجی آبگرم یعنی لوله کناری بیشتر است. مطمئنا مشکل از آب ی از قسمت بایپاس می‌باشد. برای رفع این مشکل باید شیر موتوری را باز کنید و فنر سوپاپ بایپاس را بیرون بیارید. و در صورت وم اورینگ ها را عوض کنید منتها قبلش فنر را رسوب زدایی کرده و روغن کاری کنید و سر جاش ببندید.

ولی در صورتی که متوجه شدید بایپاس به درستی کار میکند یعنی گرمای لوله رفت شوفاژ زیاد نبود ولی آب مصرفی همچنان ولرم بود دلایل دیگری دارد .

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور ماهدشت

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور چیست؟

در صورتی که بعد از باز کردن آب مصرفی فلوسوئیچ و یا فلومتر عمل کرده و پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) روشن شود. ولی همچنان آب دمای مناسبی ندارد به موارد زیر مربوط میشود :

تنظیم ارتفاع شعله پکیج ایران رادیاتور

کم بودن فشار گاز و کوتاه بودن شعله باشد

هم خرابی و کاهش دقت NTC مصرفی که سبب می‌شود دمای حقیقی را به برد کنترل اعلام نکند. و در نتیجه آب مصرفی به خوبی گرم نمیشود.

همچنین گاهی وجود رسوب در مبدل ثانویه هست. که باعث میشه دمای سیستم به سرعت بالا رفته و دستگاه شعله را قطع میکند. و تا زمانی که مجدد شعله روشن شود آب مصرفی سرد خواهد شد .

علت روشن نشدن شعله پکیج

  • خرابی برد کنترل و خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰
  • خرابی پرشر هوا و خطای ۴۰ ۶۰ ۷۰
  • عدم تشخیص شعله و خطای ۷۰ ۸۰که ممکنه یون خراب باشه

مورد بعدی به این صورت است که آب مصرفی سرد است ولی رادیاتورها داغ میباشد .

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مشگین دشت

عیب یابی حالت زمستانه و ابستانه پکیج دیواری

اگر آب مصرفی سرد بود ولی شوفاژها گرم بودند به این معنی میباشد. که پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) در حالت زمستانی بدون مشکل کار می‌کند. فقط یا زمانی که شیر آب را باز میکنیم قطعاتی که مسئول تشخیص باز شدن آب میباشد. درست عمل نمی‌کنند و برد متوجه باز بودن آب نمیشود و یا برد متوجه می‌شود. و پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) نیز شروع به کار می کند ولی باز آب خروجی سرد میباشد.

در مواردی که برد اصلا متوجه نمی‌شود یعنی چراغ های سبز جفت جفت حرکت نمی‌کند. و در مدل دیجیتال عکس آب مصرفی ظاهر نمی‌شود که باید مستقیم برید سراغ سنسوری که وظیفه تشخیص باز بودن آب مصرفی به برد الکترونیک را دارد. یعنی فلوسویچ و یا فلومتر رفته و با تعمیر و یا تعویض این قطعه مشکل را برطرف نمایید.

ایران رادیاتور درختی در کرج

چرا چراغ های پکیج ایران رادیاتور جفت جفت روشن می شوند؟

ولی در صورتی که دستگاه متوجه باز بودن آب مصرفی شده و چراغ ها جفت جفت حرکت می‌کنند و یا علامت دوش آب روی نمایشگر ظاهر میشود باید موارد زیر را بررسی کنید :

  1. دلایل دیگر گرم نشدن آب پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) ایران رادیاتور
  2. کم بودن فشار گاز
  3. دبی بیش از حد آب ورودی
  4. فاصله زیاد پکیج ( نمایندگی ایران رادیاتور درختی ) تا حمام
  5. باز کردن دو شیر همزمان
  6. NTC مصرفی
  7. بای پاس
  8. شیر موتوری
  9. دیافراگم و محدود کننده (در مدل های قدیمی)
  10. رسوب داشتن مبدل ثانویه

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *