نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک

نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور حصارک بالا پایین

نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک

شرکت ایران رادیاتور برای تسریع سازی فرایند و زمان خرید، نصب و تعمیرات پکیج دیواری تعداد نمایندگی های خود را در کرج، تهران و سایر استان ها بیشتر کرده است. تعمیرکاران و سرویس کاران نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک کرج تمامی دورهای فنی را گذرانده اند و تسلط کامل به انواع پکیج ایران رادیاتور دارند. برای دریافت خدمات پس از فروش و درخواست سرویسکار ماهر و مجاز نمایندگی ایران رادیاتور در کرج منطقه حصارک با شماره تلفن های داخل سایت فراز تعمیر تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید نصب و تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور توسط افراد ناشی و کار نابلد سبب بروز مشکلات بیشتری در پکیج خواهد شد که عواقب جبران ناپذیری دارد.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-حصارک

چه خدماتی شامل نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور می‌شود؟

  • کلیه مشکلات پکیج ایران رادیاتور نظیر روشن نشدن پکیج، نشت آب از پکیج، یخ زدن لوله ها، هواگیری پکیج ایران رادیاتور و… به صورت کاملا تخصصی در مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور انجام می‌شود.
  • خدمات تعمیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کاملا تخصصی در محل و با ارائه ضمانت نامه انجام می‌شود.
  • اگر نیازی به تعویض قطعات پکیج باشد، ما این ضمانت را به شما می‌دهیم که قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگذاری می‌شود.
  • تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مدت زمانی کوتاه و طبق هزینه‌های مصوبه انجام می‌شود. بنابراین هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور پس از بازدید تعمیرکار اعلام خواهد شد.

قیمت برد نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

سوختگی برد کنترل و یا خرابی آن یکی دیگر از دلایلی خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور است. که یک مشکل اساسی محسوب می‎شود و باید توسط یک متخصص عیب یابی و تعمیر شود. در نتیجه هنگام بررسی دلایل خاموش شدن پکیج، قطعی گاز و برق اولین دلیلی است که باید به خوبی و به دقت بررسی شود.

چرا پکیج ایران رادیاتور خاموش می‎شود؟

خاموش شدن پکیج یکی از مشکلاتی است که ممکن است هنگام استفاده از پکیج با آن مواجه شوید. در ادامه این مشکل را مورد بررسی قرار می‎دهیم.

دلایلی که می‎تواند باعث خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور شود :

  • عدم برخورداری مدار گرمایش از آب کافی
  • هوا گرفتن مدار گرمایش و پکیج
  • خرابی پمپ پکیج
  • جوش آوردن
  • انسداد مدار گرمایش
  • فشار گاز در پکیج کم است
  • دودکش پکیج تخلیه نشده است
  • الکترود یون پکیج خراب است

موارد گفته شده از جمله عواملی هستند که باعث می‎شوند نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور احساس شود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‎شود دستگاه خاموش شود و کار نکند، قطع شدن جریان گاز و برق است چرا که همه پکیج ها با گاز و برق فعال می‎شوند.

نمایندگی-تعمیرات-ایران-رادیاتور-در-حصارک-کرج

چگونه از خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور استفاده کنیم؟

برای بهره‌مندی از خدمات مرکز تعمیر نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک کرج، می‌توانید از دو طریق اقدام کنید. در روش اول می‌توانید تنها از طریق تماس با شماره تلفن‌های درج شده، علاوه بر بهره‌مندی از مشاوره رایگان، درخواست خود را ثبت کنید. در روش دوم با تکمیل فرم در همین صفحه، تعمیرکاران در کوتاه ترین زمان به محل اعزام خواهند شد.

پمپ پکیج ایران رادیاتور دو مبدله

در پکیج دو مبدله پمپ در زمان استفاده آبگرم مصرفی آب مدار شوفاژ را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک به گردش در می آورد تا آبگرم مصرفی را به صورت القائی گرم کند و در مد شوفاژ نیز با چرخش روتر داخل پمپ آب سیستم شوفاژ را از مسیر برگشت رادیاتورها مکش می کند و آن را به قسمت رفت رادیاتورها دهش می کند.

پمپ پکیج ایران رادیاتور تک مبدله

در پکیج تک مبدله پمپ فقط در مد شوفاژ کار می کند و با چرخش روتر داخل پمپ آب سیستم شوفاژ را از مسیر برگشت رادیاتورها مکش می کند و آن را به قسمت رفت رادیاتورها دهش می دهد.

علت اتومات نکردن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

  1. یکی از مشکلات رایج در پکیج ایران رادیاتور اتومات نکردن پکیج است. معمولا با فرارسیدن فصل سرما و روشن کردن پکیج ایران رادیاتور، با چنین مشکلی رو به رو می‌شوید.
  2. در اینصورت با روشن کردن پکیج، دستگاه به دمای واقعی خود نمی‌رسد. در اینصورت می‌بایست 40 دقیقه صبر کنید تا پکیج به دمای واقعی برسد. در صورتی که با گذشت این مدت زمان همچنان پکیج به دمای واقعی نرسد، می‌بایست سنسور NTC پکیج را بررسی کنید.
  3. معمولا بروز مشکل در سنسور ان تی سی ntc سبب می‌شود پکیج به دمای واقعی نرسد.
  4. این سنسور که دمای پکیج را اندازه گیری می‌کند، در صورتی که خراب شود منجر می‌شود پکیج به دمای مورد نظر نرسیده و یا اتومات نکند.

نمایندگی-رسمی-ایران-رادیاتور-در-حصارک

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در حصارک

مرکز تعمیرات ایران رادیاتور در حصارک، ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به تعمیر، سرویس و عیب یابی دوره‌ای پکیج ایران رادیاتور است. از آنجایی که پکیج ایران رادیاتور از تکنولوژی ویژه‌ای بهره‌مند است، بنابراین هر فردی نمی‌تواند آن را عیب یابی کند. تعمیرات پکیج در کرج تعمیرکاران نمایندگی ایران رادیاتور، به صورت دوره‌ای از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند. بنابراین به طور دقیق و کاملا تخصصی قادر به عیب یابی پکیج هستند. چنانچه پکیج ایران رادیاتور شما دچار مشکل شده است از نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک بالا و پایین بهره‌مند شوید برای درخواست با شماره‌های نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک کرج درج شده تماس حاصل نمائید.

در صورت عدم هواگیری به موقع رادیاتورها چه مشکلاتی بوجود می آید؟

  • نارسایی تغییر دما بین لوله‌های خروجی و اتاق
  • خورده شدن سیستم به علت واکنش‌های بین اکسیژن و قطعا آهنی شوفاژ
  • ایجاد سر و صدا در اتصالات و لوله‌های شوفاژ
  • انسداد کامل و نارسایی سرعت جریان آب در پمپ سرکولاتور شوفاژ

دلایل خراب شدن پمپ پکیج نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک

خراب شدن پمپ پکیج دلایل زیادی دارد عواملی همچون مدل پمپ نصب شده در پکیج، نوع پمپ استفاده شده. در پکیج، نحوه نصب و راه اندازی پکیج و طرز استفاده نادرست از پکیج که باعث خرابی این قطعه ی مهم می شود. دلایل اصلی  همچون کار کردن پمپ پکیج بدون آب، نصب پکیج بدون فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش و بدون به کار بردن صافی های سیستم برگشت شوفاژ که باعث جمع اوری زایده ها و  حدودی براده های فلزی در قسمت پمپ می شود. و دلایل و عوامل دیگری از این دست باعث خراب شدن پمپ پکیج می شود.

کارشناسان و افراد ماهر و با تجربه نمایندگی ایران رادیاتور در حصارک سیستم های گرمایشی به کاربران و مشتریان توصیه می کنند. که علاوه بر نصب و راه اندازی صحیح پکیج، در کاربری این دستگاه نیز نکاتی را رعایت کنند. تا کمتر شاهد خراب شدن پکیج و قطعات آن همچون پمپ پکیج و بوستر پمپ باشند. و هزینه کمتری در قبال تعمیر و یا تعویض قطعات پکیج بپردازند.

نمایندگی-تعمیرات-پکیج-ایران-رادیاتور-در-حصارک

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *