ایران-رادیاتور-در-اندیشه

نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه -بهترین مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در اندیشه فاز

نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه خدمات زیادی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. ایران رادیاتور به عنوان با کیفیت ترین برند پکیج در کشور ایران شناخته می‌ شود. در این چند سال اخیر ایران رادیاتور رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کرده است. تعداد زیادی از نمایندگی های ایران رادیاتور را در سراسر کشور ایران مشاهده می کنید. شعبه اندیشه نمایندگی ایران رادیاتور خدمات متفاوتی را برای نصب پکیج یا تعمیر پکیج در اندیشه به متقاضیان ارائه می دهد. برای انتخاب بهترین نمایندگی ایران رادیاتور باید ویژگی ها و مشخصاتی که نمایندگی دارد را ارزیابی کنید.

ویژگی نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

برخی از مهمترین ویژگی هایی که نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه دارد عبارت است از :

تعمیرات-پکیج-ایران-رادیاتور-در-اندیشه

1. استخدام بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران

یکی از مهمترین ویژگی‌ های نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور اندیشه این است که متخصصین با تجربه را استخدام می کند. متخصصانی که در این نمایندگی خدمت‌ رسانی می ‌کنند به طور میانگین بالای 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند. بر همین اساس متخصصان به درستی می ‌توانند ایرادات و اشکالاتی که در دستگاه به وجود می ‌آید را برطرف نمایند.

یکی از مهمترین ویژگی های تکنسین های فعال در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اندیشه این است که به روز هستند. پکیج هایی مانند ایران رادیاتور در این چند سال با مدل‌ های گوناگونی وارد بازار شده ‌اند. تکنسین هایی که در نمایندگی حضور دارند باید نحوه تعمیر تمامی مدل های متفاوت این برند را بشناسند. حضور تکنسین های حرفه ای در نمایندگی ایران رادیاتور بسیار ضروری است. شرکت هر یک از تکنسین های حرفه ای در دوره‌ های تخصصی اهمیت زیادی دارد. در دوره های آموزشی نحوه تعمیر اصولی پکیج آموزش داده می شود.

2. سرعت بالا در ارائه خدمات

تعمیرکار پکیج در اندیشه سرعت در ارائه خدمات به عنوان یکی دیگر از ویژگی های نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه، شهریار می باشد. نمایندگی ایران رادیاتور در کشور ایران خدمات زیادی را برای تعمیر و نصب پکیج، به مشتریان ارائه می دهد. در واقع تکنسین هایی که در نمایندگی حضور دارند می توانند در کمترین بازه زمانی، برای تعمیر پکیج اقدامات لازم را انجام دهند. در برخی از برندهای پکیج، سرعت عمل وجود ندارد و این مسئله موجب نارضایتی مشتری می شود. مشتری برای اینکه بتواند از خدمات نمایندگی استفاده کند به سرعت ارائه خدمات توجه زیادی دارد. به جرات می توانیم بگوییم که نمایندگی ایران رادیاتور سرعت زیادی برای ارائه خدمات دارد.

تعمیرات-پکیج-ایران-رادیاتور-اندیشه

3. برخورد مناسب تکنسین های نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

یکی دیگر از ویژگی‌ های تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه این است که برخورد مناسبی با مشتریان دارند. تکنسین های نمایندگی باید برخورد مناسب با مشتری داشته باشند تا رضایت آنها را جلب کنند. این مسئله کمک می ‌کند که اعتماد افراد به این برند افزایش پیدا کند. در واقع برای اینکه افراد بتوانند به برند ایران رادیاتور اعتماد کنند باید تعمیر وسیله های مورد نظر خود را با خیال راحت به دست آنها بسپارند. افرادی که برای کار کردن در نمایندگی ایران رادیاتور انتخاب می‌ شوند باید فاکتورهایی مانند ارتباط عمومی، مشتری مداری، امانت داری و … را در نظر بگیرند. این افراد می خواهند به خانه مشتریان بروند و به همین دلیل باید ویژگی‌ های اخلاقی مناسبی داشته باشند.

4. دریافت هزینه مناسب از مشتری

یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین نمایندگی این است که هزینه‌ های منصفانه از مشتریان دریافت می‌ کند. اگر مشکلی برای رادیاتور و پکیج شما به وجود آید باید آن را به نمایندگی ایران رادیاتور معرفی کنید. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهمترین مواردی است که نمایندگی به آن اشاره می نماید. یکی از دلایل محبوبیت برند ایران رادیاتور این است که هزینه‌ های کمی را از مشتریان خود دریافت می کند. امروزه به دلایل شرایطی که در جامعه برقرار است و فشار اقتصادی زیادی وجود دارد بیشتر افراد توانایی پرداخت هزینه سنگین پکیج را ندارند. بر همین اساس نمایندگی ایران رادیاتور هزینه های مناسبی را برای تعمیر یا تعویض قطعات پکیج ایران رادیاتور از مشتریان دریافت می‌ کند.

نمایندگی-اصلی-ایران-رادیاتور-در-اندیشه

5. تعمیر به جای تعویض در نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

تعمیر به جای تعویض یکی از مهم ترین نکاتی است که نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه به آن اهمیت می ‌دهد. به دلیل وجود شرایط وخیم اقتصادی تکنسین هایی که در نمایندگی هستند ترجیح می‌ دهند قطعه را ابتدا تعمیر کنند. در واقع باید بدانید که تعویض قطعه تا حدودی هزینه زیادی را در بر می گیرد. هزینه تعویض قطعات پکیج ایران رادیاتور بیشتر از تعمیر آنها می باشد. این مسئله امکان دارد به افراد فشار اقتصادی زیادی وارد نماید. تکنسین ها و متخصصان نمایندگی به این مسئله فکر می کنند که شما با هزینه مناسب بتوانید تعمیر هر یک از انواع پکیج را انجام دهید. برخی از برندها به جای تعمیر کردن به دنبال این هستند که قطعه مورد نظر را تعویض کنند و هزینه بیشتری را از مشتری دریافت نمایند.

نمایندگی-مجاز-ایران-رادیاتور-اندیشه

6. گارانتی 24 ماهه

یکی دیگر از ویژگی های بهترین نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در اندیشه این است که ۲۴ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می دهد. تمامی مدل های تولید شده پکیج به وسیله ایران رادیاتور علاوه بر اینکه نصب رایگان دارند، دارای ۲۴ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. گارانتی از تاریخ نصب پکیج گارانتی آغاز می‌ شود. یک نسخه از گارانتی نزد شرکت می ماند و نسخه دیگر به مشتری ارائه خواهد شد. شما بعد از خرید انواع محصولات ایران رادیاتور تا ۲۴ ماه خیالتان در مورد پرداخت هزینه های اضافی راحت خواهد بود. به طور کلی باید به خوبی بدانید که هزینه های اضافی در نمایندگی از مشتریان دریافت نمی‌شود و این مسئله برای مشتری اهمیت زیادی دارد.

 

7. ارائه کیفیت و سرعت مناسب

یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه شهریار، این است که با سرعت تمام خدمات لازم ارائه خواهد شد. هر یک از مشتریان مایل هستند مشکلی که برای پکیج وجود آمده است را سریعا رفع کنند. بر همین اساس به بهترین نمایندگی ایران رادیاتور مراجعه می‌ نمایند. نمایندگی ایران رادیاتور که در اندیشه فعالیت می کند در کمترین بازه زمانی خدمات مربوط به تعمیر، تعویض و یا نصب پکیج را انجام می دهد. بر همین اساس مشتریان نیازی نیست که نگران سرعت عمل نمایندگی برای اقدامات لازم باشند.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-اندیشه

تعمیرات پکیج نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

برای اینکه تعمیر پکیج انجام شود می توانید به نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه مراجعه کنید. خرابی پکیج زمینه ساز مشکلات متنوع در ماه‌ های سرد سال خواهد شد. مشکلات احتمالی که در پکیج به وجود می آیند را باید بشناسید و سپس از نمایندگی درخواست تعمیر مشکلات لازم را داشته باشید. برخی از مهمترین مشکلاتی که نمایندگی ایران رادیاتور آنها را رفع می کند عبارت است از :

1. رفع نشتی آب در نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

یکی از مهمترین مشکلاتی که نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه فاز یک آن را رفع می کند نشتی آب از پکیج می باشد. نشتی آب نه تنها به سازه ساختمان آسیب جدی وارد می ‌کند بلکه معضلات زیادی در سیستم برق ساختمان ایجاد خواهد کرد. نشتی پکیج مربوط به بالا رفتن بیش از اندازه فشار در پکیج خواهد بود. البته دلایل دیگر مانند پوسیده شدن لوله ها، از بین رفتن آب بندی، خرابی قطعات، خرابی شیر اطمینان، نصب غیر اصولی پکیج و … مواردی هستند که موجب نشتی پکیج می شوند. شناسایی وجود نشتی در پکیج توسط تکنسین ها بسیار ساده می باشد.

البته در برخی از مواقع نشتی پکیج به صورت مخفی است و چندان زیاد نمی باشد. به همین دلیل نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اندیشه، علائم آن را به طور کامل ارزیابی می کند. افت دائمی فشار آب در پکیج، خاموش شدن ناگهانی پکیج و آب سرد رادیاتور ها به عنوان دیگر علائم مخفی نشتی آب در پکیج هستند. برای رفع مشکل نشتی پکیج باید لوله هایی که قدیمی شده اند تعویض گردند. در برخی از مواقع نشتی از لوله های منتقل کننده آب به وجود می ‌آید. در این حالت تعویض لوله ها بهترین اقدام است. فشار استاندارد پکیج را باید بین یک و نیم الی دو قرار دهید. اتصالات پکیج به دلیل منبسط شدن مکرر آب باید تعویض گردند.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-اندیشه

2. رفع گرم نشدن آب

یکی دیگر از تعمیرات که نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه انجام می دهد این است که علت گرم نشدن آب مصرفی را بررسی می‌ کند. مشکل گرم نشدن آب مصرفی برای بسیاری از پکیج ها به وجود می آید. دلایل متفاوتی مانند کمبود فشار آب درون ساختمان، افت فشار گاز درون پکیج، خرابی اکسیژن جهت احتراق و … به عنوان مهم ‌ترین دلایل گرم نشدن آب مصرفی هستند. مهمترین نشانه سرد شدن آب پکیج این است که شعله پکیج خاموش خواهد شد. به طور معمول روشن بودن شعله پکیج باید از طریق پانل دستگاه مشخص گردد. برای رفع مشکل گرم و سرد شدن آب مصرفی پکیج باید مراحل متفاوتی طی شود.

اگر مدت زمان طولانی از سرویس پکیج شما می‌ گذارد احتمالا مبدل رسوب گرفته است. بر همین اساس باید اسیدشویی توسط نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور اندیشه انجام شود. رسوب داشتن مبدل در پکیج موجب بالا رفتن دما و در نتیجه خاموش شدن پکیج خواهد شد. اگر دمای آب گرم مصرفی به طور دائم در نوسان است علت اصلی آن فشار آب ساختمان می باشد. خرابی سنسور آب مصرفی یکی دیگر از دلایل گرم و سرد شدن آب ساختمان می باشد. در برخی از مواقع با بازکردن شیر آب گرم پکیج روشن می ‌گردد و دمای آن مطلوب نمی شود. پکیج دارای دو نوع شعله است که آنها را به نام شعله بلند و کوتاه می شناسند. اگر شعله کوتاه بیش از اندازه زیاد باشد موجب سرد شدن آب مصرفی خواهد شد. برای حل کردن این مشکل باید فاصله کوتاه و بلند پکیج با استفاده از فشارسنج تنظیم شود.

3. تنظیم رادیاتورها توسط نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

یکی دیگر از تعمیراتی که در نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه انجام می‌ شود تنظیم رادیاتورها است. حالت های خرابی پکیج متفاوت می باشند. در صورتی که رادیاتورها سرد می‌شوند باید دلایل سرد شدن آنها را بررسی کنید. هوا داشتن مدار گرمایشی، گرفتن مدار گرمایشی، بسته بودن شیر رادیاتور، ضعیف بودن پمپ پکیج و … به عنوان مهمترین دلایل سرد شدن رادیاتور ها هستند. رسوب داشتن مبدل حرارتی و خرابی فنر به عنوان دیگر مواردی هستند که موجب سرد شدن رادیاتور می گردند. در اولین قدم بعد از بررسی سرد بودن رادیاتورها باید مطمئن شوید که پکیج را روی حالت زمستانه قرار داده‌ اید.

 

هوای درون رادیاتور ها باید توسط نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اندیشه تخلیه شود. چرا که هوا در رادیاتور موجب سردی موضعی در رادیاتور خواهد شد. اگر بعد از انجام هواگیری رادیاتور ها سرد بودند باید مشکلی که مربوط به مسدود بودن مسیر آب درون رادیاتور ها است را بررسی کنید. در صورتی که تمامی رادیاتورها سرد هستند مشکل را باید در خرابی پکیج بررسی نمایید. روی هر یک از رادیاتورها یک شیر برگشت و یک شیر رفت وجود دارد. اگر هر یک از اجسام کوچک مانند شن یا ماسه در مسیر لوله رادیاتور قرار بگیرند مانع گرم شدن آب درون رادیاتور می‌ شوند.

4. رفع افت دائمی فشار بار در پکیج

تعمیر افت دائمی فشار در پکیج یکی دیگر از مواردی است که نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه شهریار به آن توجه می کند. کم بودن بار فشار پکیج موجب سرد شدن رادیاتور و کمبود آب گرم درون ساختمان خواهد شد. شما می توانید از طریق مشاهده عقربه فشارسنج روی پکیج، متوجه پایین آمدن فشار گردید.. دلایل مهمی موجب کاهش دائمی فشار پکیج می شوند. خرابی فلوسوئیچ، خرابی فشار آب ساختمان، هواگیری رادیاتور ها و … به عنوان مهمترین دلایل افت دائمی فشار در پکیج هستند. اگر فشار پکیج بیش از اندازه پایین باشد شعله پکیج خاموش خواهد شد. به همین دلیل این معضل را باید هر چه سریعتر شناسایی کنید و رفع نمایید.

پیش از هر کاری باید مقدار فشار آب ساختمان توسط تکنسین های نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه بررسی شود. در بسیاری از مواقع فشار آب ساختمان پایین است و به همین دلیل آبگیری کمتری از پکیج به وجود می آید.  بدنه پکیج و لوله هایی که با آن مرتبط هستند را باید چک کنید. در این صورت مطمئن می شوید که هیچ نمونه نشتی در پکیج وجود ندارد. مقدار اندکی نشتی در پکیج امکان دارد موجب افت فشار بار دستگاه گردد. اگر برای تنظیم کردن فشار پکیج شیر را باز کرده اید یک بار دیگر باید آن را چک کنید و از بسته بودن آن مطمئن شوید. در این صورت نشتی آب از لوله و شیرآلات به وجود نمی ‌آید. سوراخ شدن جزئی مبدل یا منبع انبساط موجب کاهش بار پکیج خواهد شد.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-اندیشه

5. تعمیر جوش آوردن آب در نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

یکی دیگر از تعمیراتی که در نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه فاز یک انجام می‌ شود این است که علت جوش آوردن پکیج بررسی می گردد. پکیج زمانی جوش می ‌آورد که آب درون پکیج به سرعت گرم می گردد. در این حالت بخار آب جوش به حالت انفجار در می آید و با صدای زیادی از پکیج خارج می شود. دلیل جوش آوردن پکیج متفاوت است. خرابی پمپ سیرکولاسیون، کثیف بودن توری، سوختن شیر موتوری، معیوب بودن برد الکترونیکی، بسته بودن شیر پایین و بالای رادیاتور و … مهمترین موارد آوردن جوش آوردن پکیج هستند. برای عیب یابی و رفع مشکل مربوطه، باید مسیر جریان آب در هر یک از مدار های پکیج بررسی شود.

اگر مسیر آب به وسیله رسوب مسدود گردد آب قادر به گردش نخواهد بود. آب به علت یک جا ماندن در یک نقطه جوش می آید. در این حالت خرابی پکیج عامل مهمی است که نمایندگی ایران رادیاتور اندیشه شهریار آن را بررسی می کند. درزمان انجام سرویس دوره ‌ای پکیج باید شیر هواگیری پکیج به صورت اصولی انجام گردد. در غیر این صورت حباب‌ های هوا مانع جریان پیدا کردن آب درون مدار می شوند. وظیفه پمپ سیرکولاسیون پکیج این است که آب را در مدار دستگاه به گردش در آورد. به همین دلیل سوختن یا خرابی پمپ موجب عدم جریان آب درون مدار می شود.

نمایندگی-مجاز-ایران-رادیاتور-اندیشه

6. تعمیر خاموش شدن ناگهانی پکیج

بررسی خاموش شدن ناگهانی و بی دلیل پکیج یکی دیگر از خدماتی است که نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه انجام می دهد. خاموش شدن پکیج به دلایل متفاوت مانند کمبود فشار آب، کاهش فشار گاز، گرفتگی مدار گرمایش، خرابی پیلوت و … است. خرابی پمپ پکیج و جوش آوردن پکیج موجب خاموش شدن ناگهانی پکیج خواهد شد. تعمیر خاموش شدن پکیج در برخی از موارد با یک اقدام ساده انجام می گردد. در برخی دیگر از موارد تنها باید متخصصین حرفه‌ ای تعمیر خاموش شدن پکیج را انجام دهند.

شایع‌ ترین دلیل خاموش شدن پکیج این است که آب زیادی در مدار وجود ندارد. ابتدا مقدار فشار آب توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور اندیشه بررسی می شود. اگر فشار پکیج زیر یک بار باشد باید شیر پرکن را باید باز کنید تا آب گیری مجدد انجام گردد. عدم نصب دودکش استاندارد سوخت به عنوان یکی از دلایلی است که موجب خاموش شدن پکیج می شود. در صورتی که داخل پیلوت پکیج اشتعال صورت نپذیرد امکان دارد پکیج خاموش شود. اگر ترموکوپل به دلیل گذر زمان دچار فرسودگی گردد شعله در پکیج ایجاد نمی کند.

 

7. رفع مشکل روشن نشدن پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه

روشن نشدن پکیج یکی از مهم ترین تعمیراتی است که در نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه بررسی می شود. مشکل روشن نشدن پکیج در برخی از موارد به دلیل خاموشی ناگهانی پکیج است. قطعی در جریان برق، قطعی برق، خرابی پمپ پکیج، خرابی برد پکیج، معیوب بودن شمعک و … به عنوان دیگر مواردی هستند که موجب روشن نشدن پکیج می شوند. قبل از اینکه از تعمیرکاران برای این مسئله درخواست کمک داشته باشید باید از وصل بودن گاز ورودی و برق مطمئن شوید. تعمیرکار موارد زیادی را بررسی می‌ کند تا دلیل روشن نشدن پکیج را متوجه شود.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *