بای پاس چیست اصلی و اورجینال شرکتی ایرانی و خارجی

بای پاس پکیج چیست؟ محل قرارگیری و اموزش تعمیرات و تعویض بای پس اورجینال

بای پاس پکیج چیست؟

پکیج های دیواری در طی زمان برای عملکردی بهتر در آن ها تغییر و تحولاتی صورت گرفته است. قطعات اصلی و اورجینال شرکتی پکیج نسبت به قطعات فیک طول عمر بیشتر و کارایی بهتری دارند. یکی از قطعات کوچک اما بسیار کاربردی در پکیج، با پس است. NTC پکیج چیست؟ اما اینکه بای پاس پکیج چیست؟ در کجای پکیج قرار دارد و کاربرد آن چیست این مقاله را تا انتها بخوانید.

کار بای پاس در پکیج دیواری چیست؟

بای پس یا همان کنار گذر خودکار قطعه ای بسیار مهم در پکیج دیواری است. بای پاس در واقع مانند یک شیر یک طرفه عمل می کند. معمولا بای پس یا همان بای پاس مدار رفت را به مدار برگشت متصل می کند.نمایندگی ایران رادیاتور در مارلیک کار اصلی بای پاس در پکیج دیواری جلوگیری از برگشت آب به مدار رفت است.

بای پاس پکیج شرکتی تاچی

کار بای پس در حالت زمستانه پکیج چیست؟

در پکیج های دو مبدله زمانی که پکیج در حال کار است و شما شیر تمام رادیاتورها می بندید یا بنا برهر دلیلی مدار دچار انسداد می شود، بای پاس یه مسیر جدید باز می کند. باز کردن مسیر جدید توسط بای پاس سبب می شود تا از آسیب به سایر قطعات پکیج جلوگیری گردد.

بای پاس پکیج شرکتی بوتان

بای پس در کجای پکیج قرار دارد؟

بایپاس پکیج قطعه ای پلاستکی یا فلزی و دارای یک فنر است. بای پس در سمت چپ بلوک پکیج نصب می شود. برای دیدن بای پس باید اتصالات را جدا کنید. در صورتی که برای تعمیرات پکیج تخصص ندارید به هیچ عنوان اتصالات پکیج را دستکاری نکنید چرا که ممکن است فاجعه به بار بیاید. بهتر است از یک تکنسین ماهر نمایندگی تعمیرات کمک بگیرید.

علائم خرابی بای پاس

از آنجایی که بای پاس ها معمولا پلاستیکی و دارای یک فنر هستند. بنابراین خرابی بایپاس می تواند براثر دو عامل صورت بگیرد. اول آنکه ممکن است که پلاستیک دفرمه شود. عامل دوم رسوب گرفتن یا خرابی فنر بای پاس است. اگر بای پاس خراب شود مانع از حرکت آب یا به طور کلی مسیر اب را باز می گذارد. در چنین حالتی عملکرد پکیج با اختلال روبه رو خواهد شد.

بای پاس پکیج شرکتی آریستون

آموزش تعویض بای پس پکیج

تعویض و نصب بای پاس نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد. در صورتی که بای پاس به اشتباه نصب یا تعویض گردد ممکن است آسیب جدی به پکیج وارد گردد. یکی از قطعاتی که در صورت خراب شدن بای پاس آسیب جدی می بیند، نحوه کارکرد پمپ پکیج است. نابراین پیشنهاد می کنیم این قطعه توسط تکنسین ماهر در زمان سرویس دوره ای پکیج تعویض گردد.

نشانه های خرابی بای پس پکیج دیواری

توجه داشته باشید که خرابی در پکیج می تواند براثر عوامل مختلفی رخ بدهد. چنانچه پکیج دیواری دچار مشکل شود باید حتما توسط تعمیرکار مجاز نمایندگی بررسی و عیب یابی گردد. به طور کلی خرابی بای پاس می تواند با علائم زیر احساس شود:

  1. نداشتن گرمای مطلوب سیستم گرمایشی.
  2. آب مصرفی به اندازه کافی وجود دارد اما سیستم گرمایشی رادیاتورها به خوبی کار نمی کند.
  3. ممکن است دمای سیستم گرمایشی خوب باشد اما اب مصرف دمای مطلوبی نداشته باشد.
  4. پکیج به خوبی کار می کند اما دمای رادیاتورها پایین است.

بای پاس پکیج شرکتی ایران رادیاتور

چرا پکیج کار می کند اما دمای رادیاتورها پایین است؟

یکی از سوالات متداولی که مصرف کنندگان می پرسند، نمایندگی بوتان در مارلیک پکیج کار می کند اما دمای رادیاتورها پایین است؟ می باشد. یکی از شایع ترین دلایلی که سبب بروز چنین حالتی می شود به علت خرابی بای پاس است.

بای پاس پکیج شرکتی مگاترم

قیمت بای پاس پکیج ایرانی و خارجی اورجینال

بای پاس پکی قیمت چندان زیادی ندارد. منبع انبساط پکیج دیواری اما از خراب شدن قطعات گران قیمتی مانند پمپ جلوگیری می کند. برای تهیه بای پاس ایرانی یا خارجی اورجینال شرکتی بهتر است از نمایندگی مجاز درخواست کنید.

بای پاس پکیج شرکتی مگاترم

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *