نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-صفادشت

بهترین نمایندگی ایران رادیاتور در صفادشت -معتبرترین مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور در صفادشت

نمایندگی ایران رادیاتور در صفادشت  —  نمایندگی بوتان در صفادشتتعمیرات پکیج در صفادشت به دنبال ارائه بهترین خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور در صفادشت می باشند.در صورت خرابی پکیج ایران رادیاتور خود سعی بفرمایید در وهله اول مقاله روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور را بخوانید.
تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور با داشتن اطلاعت بالا در رابطه عیب یابی و رفع مشکلات خرابی پکیج این اطمینان را شما خواهد داد،در کوتاهترین زمان ممکن به صورت 24 ساعته در ایام هفته ارائه نماید.بعداز خرابی پکیج با مجموعه فراز بزرگترین مرکز تعمیرات پکیج در کرج تماس حاصل نمایید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور صفادشت

کد خطا ۴۰ ۷۰ یکی از پرتکرار ترین مسائلی است ک در دستگاه ایران رادیاتور اتفاق می افتد. این خطا  در اکثر موارد مربوط به کمبود فشار آب در مدار گرمایش میباشد که به سادگی برطرف میشود . تعمیرات پکیج در صفادشت برای رفع این ارور ابتدا شیر پرکن دستگاه (معمولا ابی رنگه و مورب از زیر دستگاه زده بیرون و اگر سرتون رو ببرید زیر دستگاه رو نگاه کنید پیداش میکنید .نمایندگی پکیج  ایران رادیاتور در صفادشت در بعضی مدلهای دیگر ایران رادیاتور. سیاه رنگ و دقیقا در پشت شیلنگ گاز قرار داره.و در بعضی مدلها سیاه رنگ و بین شلنگ رفت و آبگرم مصرفی قرار داره. خلاصه یه چیزی پیدا کنید ک مثل این شیرهای قدیمی چند دور میچرخه)  را باز کنید عقربه مانومتر را نگاه کنید تا در ناحیه یک تا دو قرار بگیرد.
سپس شیر پرکن را ببندید در ۹۸ درصد موارد با همین کار مشکل حل میشه در بقیه موارد برای  تعمیر  و مراجعه حضوری به سرویسکار زنگ بزنید کار خودتون نیست. اون دو درصد هم احتمالا پرشر سوئیچ آب مشکل داره .
توجه : شیر پرکن را حتما در پایان کار ببندید.بررسی ارور  ۴۰ ۷۰ ۸۰
کد خطا ۴۰ ۷۰ ۸۰ در ایران رادیاتور ناشی از حرارت بیش از حد پکیج میباشد  به عبارت دیگر سنسور حد دستگاه عمل کرده است.

تعمیرگاه پکیج ایران رادیاتور صفادشت

زمانی که شرکت ایران رادیاتورتاسیس شد به دلیل اینکه سیستم های پیشرفته ریخته گری در ایران تولید نمی شد. بیشتر نیاز های رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ از خارج از کشور وارد  می شد. پس از یکسال تلاش و تحقیق شرکت ایران رادیاتور موفق به ساخت رادیاتور آلومینیومی در داخل کشور شد. و نصب و راه اندازی پرس های 1200 تن ریخته گری تحت فشار (Diecast)  بدون نیاز به کمک از خارج از ایران به اتمام رسید .

در سال 1366 کارخانه ایران رادیاتور به دلیل گسترش تولیدات  و عدم  فضای کافی و همچنین  به دلیل اینکه امکان توسعه در شهر تهران وجود نداشت ،این کارخانه با تمام ماشین آلات و تجهیزات به شهر رشت انتقال یافت.

نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس در سال 1371  و بعد از عدم نیاز کشور به رادیاتور ،شرکت مشعل کار ری جهت تولید مشعل های مورد نیاز سیستم های حرارتی در بخش های صنعت و ساختمانی به تاسیس رسید،این شرکت اکنون ده ها مدل مشعل گازسوز،دوگانه سوز ، گازوئیل سوز و گازوئیل ،تا سقف 7.000.000(هفت میلیون)kcal/hr تولید و نیاز مصرف کنندگان را  تامین کرده است.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور صفادشت {مسکن مهر}

پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی از طریق همکاری با شرکت های معتبر اروپایی به جهت کسب دانش فنی و بهره مندی از تکنولوژی روز اروپا از سال 1384 در مدل های مختلف عرضه و تولید شده است. از طریق همکاری با شرکت ایتالیایی micro plan و استفاده از بهترین و معتبرترین قطعات اروپایی و به کارگرفتن پیشرفته ترین آزمایشگاه تحقیقاتی پکیج در ایران، نمایندگی بوتان در فردیس در کوتاه ترین زمان  و برای اولین بارموفق به اخذ نشان استاندارد از سازمان استاندارد ایران شد. همچنین گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی را برای پکیج طراحی شده در ایران  به عنوان اولین شرکت  اخذ نمود.

احتمالات خرابی پکیج

احتمال اول :  پمپ مشکل دارد
احتمال‌دوم : بسته بودن هواگیر یا ایرونت پمپ
احتمال سوم : بسته بودن مدار رادیاتور  به هر دلیلی
ممکن است شیر رادیاتور ها بسته باشد چه شیر بالا یا پایین که معمولا شیر پایین با آچار آلن ۸ باز و بسته میشود .
ممکن است رادیاتور رسوب گرفته و مسیر آن مسدود شده است و باعث ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰  بشود
احتمال چهارم : مبدل اصلی رسوب گرفته است که یک حالت خاص از احتمال سوم میباشد
احتمال‌پنجم : خراب بودن  یا به عبارت بهتر نیم سوز بودن سنسور شوفاژ باعث بروز خطای ۴۰ ۷۰ ۸۰ میشود
احتمال ششم : خراب بودن سنسور حد یا قطع بودن سیم آن  که معمولا کم پیش می آید.

نمایندگی-پکیج-ایران-رادیاتور-صفادشت

گروه پکیج های موجود در بازار همگی نیازمند پر آب بودن مدار گرمایش می باشد. معنای این جمله آن است که زمانی که شما نیازمند فعالیت پکیج می باشید. حتماً باید دستگاه شما پر آب باشد یعنی شما باید نسبت به هواگیری پکیج خود اقدام لازم را انجام دهید. انجام هواگیری پکیج به چه صورت میباشد :
اگر چنانچه پکیج شما مدل ایران رادیاتور  میباشد. حتماً به روی صفحه نمایش و یا در قسمت راست پکیج و یا زیرین آن مانومتر یا یک صفحه مدرج شده به اعداد ۱ ۲ ۳ ۴ تعبیه شده است که نشان دادن فشار آب در پکیج می باشد. که حتماً باید جهت راه اندازی بار دستگاه و یا همان فشار دستگاه به روی یک تا یک و نیم باشد. در غیر این صورت اگر فشار دستگاه روی اعداد یک تا یک و نیم نباشد.

 

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور 

 

دستگاه به هیچ عنوان قابلیت راه اندازی ندارد. چنانچه بار شما به روی صفر است. شما باید حتماً با استفاده از شیر پرکن نسبت به بالا بردن بار پکیج خود اقدام لازم را انجام دهید. نیازمند نمایندگی ایران رادیاتور در صفادشت نشوید .بعد از انجام مراحل ذکر شده شما باید از ورود برق به پکیج اطمینان حاصل نمایید. بعد از نصب نمودن دوشاخه در پریز منتظر روشن شدن صفحه نمایش پکیج خود باشید.

چنانچه پکیج مورد نظر صفحه نمایش آن و یا چراغ ال ای دی آن روشن نشد. حتما نیازمند تعمیر برد پکیج خواهید بود و نمایندگی تاچی در فردیس  جهت تعمیر پکیج در صفادشت باید با نمایندگی تعمیرات پکیج و یا شرکت های مربوطه چراغ های صفحه نمایش و چراغ ال ای دی روشن شود. بعد از آن نسبت به تنظیم کردن دمای آب و دمای رادیاتور ها با استفاده از گل ولوم ها ایا ؟ کلید های دستی دیجیتال پکیج تنظیمات لازم را انجام داده. و در آخر برای تست پکیج خود آب گرم را باز نموده بعد از باز کردن آب گرم اگر دستگاه شما راه اندازی نشد. مطمئناً نیاز به تعمیرات پکیج در مالی که خواهید داشت.

نمایندگی-مجاز-پکیج-ایران-رادیاتور-در-صفادشت

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *