نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر

نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر {ارزان -فوری- زیر نظر اتحادیه}تعمیرات ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر

 

پکیج ایران رادیاتور انواع و مدل های مختلفی دارند به همین دلیل تعمیرکاران متفرقه آشنایی کمل به تمامی مدل ها ندارند و در صورت دستکاری ناشیانه احتمال خرابی پکیج بیشتر خواهد شد. نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر با داشتن تعمیرکاران ماهر و با سابقه آشنایی کامل به تمامی مدل های ایران رادیاتور و تمامی قطعات دارند. تسلط کامل تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور در کرج گلشهر  تعمیرات پکیج در گلشهر سبب شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن پکیج شما را تعمیر و سرویس نمایند. از طریق تماس با شماره تلفن نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور در گلشهر کرج جهت خدمات پس از فروش، سرویس و تعمیر پکیج دیواری ثبت درخواست و اقدام نمایید. همچنین شما می توانید با خواندن ادامه این مقاله به صورت کاملا رایگان آموزش تعمیرات پکیج دیواری را بخوانید.

 

 قطعات پکیج ایران رادیاتور در گلشهر را دارید؟

 

اگر به دنبال خرید قطعات ایران رادیاتور در گلشهر هستید، کافی است با شماره واحد فروش قطعات پکیج انواع پکیج درج شده در سایت گلشهر پکیج تماس بگیرید ، تمامی قطعات پکیج ایران رادیاتور را در گلشهر با بهترین قیمت عرضه میکنیم.اگر از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید و در حال حاضر نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد ، کافی است با شماره خدمات درج شده در سایت تماس بگیرید تا تعمیرکار مجاز ایران رادیاتور جهت رفع مشکل شما به محل شما اعزام شود.

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در گلشهر کرج

آیا هر سرویسکاری ایران رادیاتور  مورد تایید است؟

 

نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر توصیه میکنیم حتما از سرویسکاران مجاز شرکت ایران رادیاتور استفاده کنید. اگر تمایل دارید به سایت مراجعه کرده و با شماره واحد خدمات تماس بگیرید.یکی از برندهای مهم پکیج، برند iranraditor می باشد ، اگر شما از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید و نیاز به خدمات و نمایندگی معتبر دارید، کافی است به “نمایندگی ایران رادیاتور گلشهر” مراجعه کنید و با نماینده معتبر شرکت ایران رادیاتور در تماس باشید.

مواردی که شامل نصب و راه اندازی رایگان پکیج ایران رادیاتور می شود:

  • بررسی و تعیین محلی برای نصب پکیج ایران رادیاتور
  • قرار دادن پکیج ایران رادیاتور در محل تعیین شده برای نصب و اتصال آن به شبکه آب، برق و گاز توسط اتصالات همرا آن
  • شستشوی مدار رفت و برگشت گرمایش
  • راه‌اندازی پکیج شوفاژدیواری ایران رادیاتور
  • آموزش کار با دستگاه

نماندگی پکیج ایران رادیاتور در گلشهر

 

گروه صنعتی ايران رادياتور بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهای آلومينيومی، پكيج شوفاژ های ديواری و انواع مشعل(خانگی و صنعتی) در خاورميانه است،این شرکت با همت بيش ۱۵۰۰ نفر از كارمندان ، و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان و مديران در صنعیت تاسیسات کشور فعالیت می کند، تاريخچه این شرکت بشرح زير است :

در سال ۱۳۵۸ شركت ايران رادياتور بعلت عدم تخصص صنعت ريخته گری داخلی در توليد رادياتورهای آلومينيومی و ورود آن از اروپا با يك ماشين و تعدادی كارگر ساختمانی در مساحتی حدود ۱۵۰۰ مترمربع در تهران تاسيس گرديد. درسال ۱۳۵۹ اولين محصول رادياتور آلومينيومی داخلی وارد بازار شد.در سال ۱۳۶۶ بعلت رشد سريع و كبود فضای توليد، كارخانه ایران رادیاتور به شهر صنعتی رشت كه از نظر فضا قابل گسترش بود، نقل مكان كرد. در سال ۱۳۶۹ شركت ايران رادياتور بعلت كيفيت عالی و قيمتهای رقابتی وبه ياری كمپين تبليغاتی عمو يادگار به بزرگترين توليد كننده صنايع گرمايشی تبديل شد.

تعمیرات پکیج در کرج اواخر ۱۳۶۹ صادرات توليدات  شرکت ايران رادياتور به ۳۰ كشور جهان شروع شد. در سال ۱۳۷۰ شركت  مشعل كار ری از زیر مجموعه های شركت ايران رادياتور برای توليد مشعلهای خانگی و صنعتی شروع به فعاليت کرد. (صفحه مربوط به شرکت مشعل کار ری در ویکی پی جی) در سال ۱۳۷۸ شركت گيلان شكيبا برای توليد انواع حوله خشك كن شروع به فعاليت کرد. در سالهای ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۴ شركت ايران رادياتور از طرف وزارت بازرگانی بعنوان برترين صادر كننده سال معرفی شد.

 مسدود بودن مدار گرمایشی

در صورتی که رادیاتورها یا لوله ها دچار رسوب گرفتگی و انسداد شوند، فشار سیستم کاهش پیدا کرده و همین امر از روشن شدن شعله پکیج ایران رادیاتور جلوگیری می کند.بهترین کار این است با اسید شویی و رسوب زدایی تخصصی تمام جرم و رسوبات را از بین ببرید. برای رفع این مشکل کافی است با نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در گلشهر کرج

خرابی پمپ آب

نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر پمپ پکیج کار به جریان انداختن آب را به داخل مدار گرمایشی برعهده دارد. در صورتی که این قطعه دچار سوختگی یا خرابی شود، آب به درستی در داخل سیستم به گردش نمی افتد. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در گلشهر کرج در این صورت برد دستگاه مشکل کم آبی سیستم را تشخیص می دهد و به سیستم اجازه روشن شدن نمی دهد. البته در صورت ضعیف شدن پمپ سیرکولاتور دستگاه این مشکل با خاموش و روشن شدن دستگاه همراه می باشد.

 

 خرابی ترموستات

ترموستات در داخل پکیج مقدار دمای آب را تشخیص می دهد. در صورت خرابی ترموستات، دمای آب به درستی تشخیص داده نمی شود، دستگاه خاموش می شود و اگر بخواهید پکیج ایران رادیاتور را روشن کنید، روشن نمی شود.

 

 تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در گلشهر

 

الکترود دود قطعه ای است که در بخش مشعل ایران رادیاتور قرار دارد و در سیستم هنگام روشن شدن دستگاه شعله پکیج را تشخیص می دهد.

بنابراین در صورت مسدودیت یا کثیف شدن و تنظیم نبودن الکترود یون دستگاه جرقه نمی زند.نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر  و در نهایت سیستم روشن نمی شود. بهترین کار این است فاصله این قطعه را دوباره تنظیم و با کمک یک سمباده الکترود یون را تمیز کنید. اگر هم الکترود شکسته باشد، آن را تعویض نمایید.پیلوت پکیج خرابی و انسداد شمعک پکیج به علت جرم و گردو خاک باعث قطع شدن لوله های نازک شمعک و در نهایت منجر به روشن نشدن پکیج می شود. برای رفع مسدودیت مشعل ،باید به شکل دستی فندک بزنید تا شمعک روشن بشود. اگر شمعک روشن نشد، باید آن را تعویض کنید.

 خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که تمام مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم را بررسی کردید و مشکل از هیچ کدام از آن ها نبود، مشکل روشن نشدن پکیج به خرابی برد پکیج برمی گردد.از آن جایی که برد مانند مغز دستگاه عمل می کند و تمام دستورات را دریافت و پردازش می کند. در صورت خرابی کلی این قطعه حساس هیچ پیغامی دریافت یا صادر نمی شود. و در نهایت پکیج از کار می افتد و دیگر روشن نمی شود. برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار پکیج کمک بگیرید.

 کاهش فشار آب در مخزن

اگر سیستم با کمبود آب مواجه بشود، خاموش می شود پس می توان کمبود آب در مخزن را دلیلی دیگری برای روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور دانست. برای خواندن فشار آب روی سیستم به عقربه که در زیر پکیج تعبیه شده دفت کنید. اگر نشانگر کمتر از عدد ۰.۵ بود بایستی با شیرپرکن فشار آب را تنظیم کنید.اگر پکیج ایران رادیاتور دچار افت فشار بشود یعنی نتواند فشار آب مورد نیاز سیستم را تامین کند روشن نمی شود. اگر هم روشن شود بلافاصله شمعک آن خاموش می شود. دلایلی که منجر به کاهش آب پکیج می شوند عبارتند از: سوراخ شدن دستگاه و خرابی شیر پرکن

گرم شدن بیش از حد پکیج

 

هر پکیج دمای محافظت شده ای دارد در صورتی که میزان دما از میزان نرمال و حد استاندارد خود بیشتر شود سیستم حفاظتی داخل پکیج به آن اجازه روشن شدن نمی دهد و این می تواند علت دیگر روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور باشد که برای رفع این مشکل جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور بایستی یک تعمیرکار پکیج دستگاه شما را از نزدیک مورد بازبینی قرار داده تا ایراد آن را پیدا کند. دلایلی که باعث جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور می شوند عبارتند از:

  • رسوب گرفتن مبدل ثانویه
  • خرابی ان تی سی
  • عدم تنظیم کلید حرارتی

در سال ۱۳۸۳ توليد پكيج شوفاژ ديواری در شركت ايران رادياتور آغاز شد.در سال ۱۳۸۷ شركت ايران رادياتور پيشرفته ترين آزمايشگاه تست انواع پكيج در سطح استاندارد های ملی برای هم سطح سازی محصولات بااستانداردهای اروپايی تاسيس کرد.نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در گلشهر در سال ۱۳۸۷  شركت ايران رادياتور توليد لوله های چند لايه را شروع کرد. در سال ۱۳۹۳  شركت ايران رادياتور توليد رادياتورهای پنلی فولادی را شروع کرد.

تاریخچه  شرکت ایران رادیاتور

 

بزرگترين توليد كننده رادياتورهای آلومينيومی – پكيج ديواری و مشعل(خانگی و صنعتی) در خاورميانه يكی از سه شركت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در گلشهر کرج برتر توليد كننده رادياتورهای آلومينيومی در سطح جهان. يكی از سه شركت برتر توليدكننده مشعلهای صنعتی در جهان. يكی از ده شركت برتر توليدكننده پكيج شوفاژهای ديواری در جهان گروه صنعتی ایران رادیاتور بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهای آلومينيومی، پكيج شوفاژ های ديواری و انواع مشعل(خانگی و صنعتی) در خاورميانه است.این شرکت يكی از سه شركت برتر توليد كننده رادياتورهای آلومينيومی در سطح جهان و يكی از سه شركت برتر توليدكننده مشعلهای صنعتی در جهان است.

حوزه کاری شرکت ایران رادیاتور

  • تولید انواع رادیاتور آلومینیومی و پانلی،
  • تولید انواع پکیج شوفاژ دیواری و زمینی
  • تولید انواع حوله خشک کن،
  • تولید انواع مشعل های گاز سوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز با مصرف خانگی و صنعتی
  • تولید لوله های تلفیقی

محصولات شرکت ایران رادیاتور

  • رادیاتور
  • حوله خشک کن
  • پکیج و مشعل خانگی و صنعتی

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور گلشهر

نمایندگی ایران رادیاتور در گلشهر کرج

شما می توانید در این قسمت اطلاعات فنی، عکسها، لیست قیمت و اطلاعات فروش انواع مختلف پکیج های گرمایشی دیواری تک مبدله و دو مبدله فن دار و بدون فن ایرانی و خارجی را مشاهده نموده و مقایسه و خرید نمایید.پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می نماید.نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در گلشهر علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور  استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژخانه مرکزی مزایای بسیاری دارد.

پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر بوده و از همه مهمتر، راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج، اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود.

انتخاب پکیج براساس متراژ خانه

  • پکیج های ۲۴۰۰۰ برای متراژ تا ۱۲۰ متر مربع
  • ۲۸۰۰۰ برای متراژ تا ۱۸۰ متر مربع
  • ۳۰۰۰۰ برای متراژ تا ۲۰۰ متر مربع
  • و مدل های ۳۶۰۰۰ برای فضای ۲۵۰ متر مربع مناسب می باشند

طبق مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان (۱۳۹۰) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) ۶۴ متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد. سیستم دودکش دوجداره برای دستگاه های محفظه احتراق بسته نیازمند امکان نصب به تشخیص نصاب بوده و ممکن است. با دودکش تک جداره نصب شوند. پکیج گرمایشی مناسب دارای محفظه احتراق بسته و فن دار می باشد. این نوع از پکیج ها دارای دو مبدل حرارتی بوده که کارایی بالا و عدم اختلال در آب گرم مصرفی را همزمان دارند.

سرویسکار پکیج ایران رادیاتور

 

شما می توانید در این قسمت اطلاعات فنی و عکسها و قیمت و اطلاعات فروش انواع مختلف پکیج زمینی با دیگ چدنی یا دیگ فولادی با مشعل و بدون مشعل را مشاهده فرمائید و مقایسه و خرید نمایید. پکیج گرمایشی علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج گرمایشی زمینی به نسبت آبگرمکن ها و سیستم شوفاژخانه مرکزی مزایای بسیاری دارد. پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست.

روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است. و از همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژخانه مرکزی بالاتر است. نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در گلشهر از دیگر مزایای استفاده از پکیج، اشغال فضای کمتر در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد. ظرفیت پکیج گرمایشی زمینی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود. جهت انتخاب مناسب ترین پکیج حتما ظرفیت آنرا محاسبه نمایید. پکیج های زمینی معمولا دارای مخزن کوئل دار یا مخزن ذخیره آبگرم بوده و در برخی مدل ها از مشعل جداگانه استفاده می کنند. پکیج های زمینی در فضاهایی که نیاز به گرمایش بیشتر داشته و امکان برآور نیاز آن با پکیج دیواری نیست استفاده می شود. ویلاها و ساختمان های چند طبقه از مشتریان عمده این محصول می باشند.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *