نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت -نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور گوهردشت کرج

نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور  گوهردشت یکی از باکیفیت ترین پکیج های ایرانی است. که از قطعات زیادی تشکیل شده است. در هنگام استفاده از پکیج ممکن است با ارور یا ایراداتی مواجه شوید. برای عیب یابی و برطرف کردن مشکلات پکیج باید با دستگاه آشنایی کامل داشته باشید. در صورتی که با تعمیرات پکیج آشنایی ندارید به هیچ عنوان تعمیرات خودسرانه انجام ندهید. نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت تعمیرات پکیج در گوهردشت دارای کادری مجرب و تعمیرکارانی حرفه ای می باشد. که عیب یابی و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را در زمانی کوتاه انجام می دهد. با شماره تلفن نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت کرج بهره مند شوید.

نمایندگی-تعمیر-پکیج-ایران-رادیاتور-گوهردشت

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور گوهردشت

خدمات تعمیر پکیج دیواری و زمینی-نصب و سرویس پکیج شامل اسیدشویی،رسوب‌زدایی و سرویس کامل. پکیج گازسوز‌،گازوئیلی‌،برقی با کیفیت بالا و قیمت پایین,تعمیرگاه مجاز و مرکز تخصصی تعمیرات پکیج نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت. ما در مرکز نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت با ارائه خدمات متنوع. و حرفه ای تعمیر پکیج می‌خواهیم تا طول عمر این وسایل شما را برای‌تان افزایش داده. و شما را از پرداخت هزینه‌های اضافی نجات دهیم.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مطمئنا همه مردم اولین باری که پکیج را به خانه خود می آورند، بسیار خوشحالند. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز سریع دمای فضا را تغییر می‌دهد. یا یک وسیله مثل پکیج که نیازهای خانواده را براحتی برطرف می‌کند. برای هر خانواده‌ای می‌تواند خوشحال کننده باشد.

اما همین وسایل می توانند به مرور دچار مشکل شوند و خانواده را با دردسرهایی روبرو کنند. اما جای نگرانی نیست در هر زمان و شرایطی برای ارائه خدمات تعمیر پکیج در خدمت همشریان عزیز می باشد.

هزینه تعمیر پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت

تعمیر پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت با توجه به عواملی نظیر نوع مشکل و خرابی، قطعه ‌ای که نیاز به تعمیر دارد. متفاوت است و پیش از تعمیر توسط تکنسین به شما اطلاع داده می ‌شود. هدف تعمیرکاران و تکنسین های مجموعه دکترآچار تعمیر قطعات خراب است است.

در صورتی که سرویس دوره ای خود را به صورت مرتب انجام نداده باشید. و تعمیرکار تشخیص دهد که قطعه ای از دستگاه قابل تعمیر نیست. و باید تعویض شود هزینه شما افزایش پیدا میکند. اما در کل تمامی هزینه‌ ها در مجموعه نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت با توجه به نرخ اتحادیه تعمیرکاران دریافت می‌ شود که کاملاً منصفانه هستند.

نمایندگی-پکیج-ایران-رادیاتور-در-گوهردشت

علت ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

زمانی که برد الکترونیکی در فرمان دادن به فن ناتوان می شود. یا به عبارتی دیگر برق به فن نمی رسد. خطای 40 60 80 اتفاق می افتد. در این موارد شما وقتی پکیج را روشن می کند صدای فن را نمی شنوید. و بعد از مدتی حدودا 10 ثانیه این خطا را در پکیج می بینید. نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت  ضمنا بعضی مواقع برد نیمسوز می شود و هر چند وقت یکبار این کد خطا اتفاق می افتد.

رفع ارور 40 60 80 ایران رادیاتور

به تجربه می شود گفت در پکیج های بالاتر از 5 سال   بالای %50 درصد احتمال این ارور مربوط به برد می باشد. در مجموع می توان خرابی برد را مهمترین علت چشمک زدن چراغ های 40 60 80 ایران رادیاتور دانست. و بهترین روش برای رفع این مشکل  تعمیر برد پکیج هست. و یا اینکه ان را با یک برد نو جایگزین کنیم.

لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور گوهردشت

گاهی ممکن است مشکلات و خرابی هایی در پکیج ایران رادیاتور به وجود آید که این خرابی ها می تواند. در قسمت سنسورهای پکیج، خرابی در برد کنترل، قطع شدن ترموستات حد ایمنی، ایراد در ترمستور و … باشد.

در پکیج های ایران رادیاتور دیجیتال این مشکلات توسط کدهایی که بر روی صفحه نمایش پکیج ظاهر می شوند قابل تشخیص می باشند. و با آگاهی از این کدها می توان به راحتی به عیب یابی دستگاه پرداخت. در ادامه به انواع کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آنها اشاره خواهد شد.

پکیج ایران رادیاتور دارای مدل های متنوعی می باشد که کد ارورها در هر یک متفاوت می باشد. کد خطاهای مدل های M24ff، E24ff، eco22f و b24ff با مدل های L24CF،  L24FF و K24FF متفاوت می باشد. در ادامه به بررسی ارورهایی که هر یک از مدل ها ممکن است نشان دهند پرداخته شده است.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-گوهردشت-کرج

ارور 40 30 در پکیج ایران رادیاتور به چه دلایلی است؟

برد جزء مهم و جدایی ناپذیر پکیج است و در صورت آسیب دیدن، تمامی عملکردهای پکیج به شدت آسیب می بیند. در صورت خرابی برد، چراغ های ال ای دی روشن می شوند. ارور 40 30 نمایش داده می‌شود شاید قبل از تماس با مرکز تعمیر نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت از خودتون بپرسید که چرا برد پکیج ایران رادیاتور من خراب شده و ارور 30-40 می دهد؟

در کنار ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور، ارور 40 30 نیز ممکن است. یکی از خطاهایی باشد که شما بر روی پکیج خود می بینید. برای برطرف کردن این ارور نیز باید به ادامه مطلب و نکاتی که گفته می شود توجه کنید.

 قطعات اصلی پکیج ایران رادیاتور گوهردشت

یکی از مهمترین دلایل خرابی برد عدم وجود استفاده از محافظ برق پکیج برای روشن کردن پکیج است. فراموش نکنید که نصب وسایل حفاظت الکتریکی در استفاده درست از پکیج بسیار مهم است. یکی دیگر از دلایل خرابی برد الکترونیک و نمایش ارور 40 30 در پکیج ایران رادیاتور.. ورود آب به محفظه برد پکیج و ایجاد اتصالات در آن است. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، پایان عمر مفید برد می باشد. برد پکیج ایران رادیاتور با توجه به برند و کشور سازنده، عمر مفیدی در حدود 5-1 سال دارند. در بازار اکثراً بردهای چینی و ایتالیایی و تعداد کمی ایرانی موجود است.

دلایل نمایش ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور کدام است؟

ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور به معنی عدم تشکیل یا تشخیص شعله است. معمولا دلایل زیادی برای این ارور در پکیج های ایران رادیاتور وجود دارد. یک علت اصلی این ارور پکیج رادیاتور ایران به احتمال زیاد افزایش سرما است. که منجر به کاهش فشار گاز یا یخ زدن لوله‌ها می‌شود.

 از دیگر دلایل نمایش ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور موارد زیر است:

 

  1. بسته بودن گاز
  2. تنظیم نبودن جرقه زن
  3. خرابی شیر کنترل

نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-گوهردشت

آموزش رفع ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور در گوهردشت

رفع ارور ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور مستلزم باز شدن درپوش اصلی و افزایش فشار شیرگاز ورودی است. درب یا بدنه کاور پکیج با بازکردن چهار پیچ مربعی باز می شود و با برداشتن روکش می‌توانید شیر کنترل گاز را مشاهده. و به دنبال قطعات پلاستیکی با قاب شیشه ای باشید. پس از بیرون کشیدن قاب، فقط پیچ تنظیم کنترل را 1 سانتی متر بچرخانید. مراقب باشید این چرخش بیش از 1 سانتی متر نباشد. پس از آن، پکیج باید ریست شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور گوهردشت کرج

پکیج از پر استفاده ترین لوازم گرمایشی محسوب می ‌شود که راندمان حرارتی بالایی داشته. و بدون اشغال فضای زیاد یا هزینه مناسب، آب گرم مصرفی و هوای گرم منزل را تأمین می ‌کند.

این وسیله به علت استفاده مداوم نیازمند سرویس 6 ماهه می ‌باشد. و باید سرویس و تعمیر پکیج را به تکنسین‌ ها و تعمیرکاران ماهر و آموزش دیده سپرد.

پکیج ایران رادیاتور مدل Eco نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل ECO، پکیجی است دارای 93% راندمان حرارتی. این مدل از پکیج ایران رادیاتور دارای فن بوده و فن آن به خروج دود و گازهای پکیج کمک می‌ کند.

این پکیج توانای تأمین گرمای فضای 130 متری را داراست. برای نصب پکیج در هر فضای بازی مانند بالکن و تراس پکیج فن دار نیاز است.

بررسی کدهای خطا و ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل Eco

هنگامی که برد الکتریکی پکیج ایران رادیاتور مدل Eco دچار ایراد و اختلال شود. این کدها نمایش داده می‌ شوند. برای رفع کد ها باید برد الکتریکی توسط تعمیرکار و تکنسین ماهر نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت بررسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود.

 

ارورهای ۳۰-۴۰ پکیج ایران رادیاتور مدل Eco

هنگامی که سنسور Ntc مدار شوفاژ دچار ایراد و خرابی باشد. و مدار آن اتصال کوتاه باشد، این کدها نمایش داده می ‌شوند. برای رفع این ارور باید این قطعه توسط تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت بررسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود. این ارورها نمایش داده می ‌شوند، برای رفع این ارورها باید تعمیرکار. به تعمیر و در صورت نیاز تعویض برد الکتریکی، فن و پرشر فن بپردازد.

در صورتی که شی ای مانع راه ونتوری (شلنگ پرشر و پره‌های فن باشد)، فن خراب باشد. یا هنگامی که پرشر فن پکیج دچار آسیب و اختلال شود یا زمانی که عملکرد برد الکتریکی اختلالی ایجاد شود.

ارور ۸۰ پکیج ایران رادیاتور مدل Eco

هنگامی که دمای سیستم به علت گیرپاژ شدن یا خرابی پمپ یا عدم جریان درست آب در سیستم بالا می ‌رود. این ارور نمایش داده می‌شود، برای رفع آن تعمیرکار به بررسی پمپ و جریان گردش آب می ‌پردازد.

تعمیرات-پکیج-ایران-رادیاتور-گوهردشت

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که پمپ پکیج دستگاه خراب شود و یا ارتفاع شعله بالا باشد. و یا این که کلید حد خراب باشد، باعث می شود. تا کلید حرارتی دما را بالا تشخیص داده اما  Ntc این دما را طبیعی نشان دهد. برای برطرف شدن این خطا باید پکیج را رسوب زدایی نمود. و پمپ و کلید را نیز بررسی کرد. و در صورت وجود مشکل در آنها نسبت به تعویض آنها اقدام نمود.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *