نمایندگی ایران رادیاتور در ماهدشت کرج

نمایندگی ایران رادیاتور در ماهدشت {تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مسکن مهر -مرد اباد}

نمایندگی ایران رادیاتور در ماهدشت

شرکت ایران رادیاتور یکی بزرگ ترین شرکت های تولید کننده محصولات گرمایشی و سرمایشی در این است. اگر از پکیج دیواری ایران رادیاتور استفاده می کنید و با مشکل مواجه شده یا قصد خرید دارید بهتر است از طریق سایت نمایندگی ایران رادیاتور در ماهدشت برای خرید، نصب یا تعمیرات پکیج  ماهدشت اقدام نمایید. افراد متفرقه با پکیج ایران رادیاتور آشنایی کامل ندارند به همین دلیل در صورت دستکاری توسط افراد ناشی ممکن است دستگاه دچار خرابی بیشتر شود. برای ثبت درخواست خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور در کرج ماهدشت با شماره تلفن نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج تماس بگیرید تا تعمیرکار مجاز نمایندگی در کمترین زمان ممکن مشکل پکیج شما را برطرف نماید.

 

این شرکت از سال ۱۳۶۳ در زمینه تاسیسات با عنوان شروع به کار کرد. پس از کسب سال ها تجربه و فعالیت در زمینه های مختلف و تکمیل سبد کالایی نامش به فراز تعمیر تغییر پیدا کرد. با توسعه کاری و افزایش دامنه خدمات در زمینه طراحی، نظارت مهندسی و اجرا، فروش و خدمات پس از آن و بکارگیری نیروهای متخصص به شرکت ارتقا یافت.

تعمیرکار پکیج ماهدشت

ایران رادیاتور از شرکت های صنعتی بزرگ است که با بیشتر از چهار دهه سابقه از برترین شرکت های تولیدی در حیطه کاری خود محسوب می شود. این شرکت در طی سالیان گذشته بواسطه تولید محصولات خود و عرضه آنها به بازار، نیاز به بازارهای خارجی را کاهش داده است. ارور 30 40 پکیج ایران رادیاتور این محصولات شامل انواع سیستم ها و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با بهترین عملکرد و مصرف انرژی مناسب است. از تولیدات این شرکت می توان به رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور پنلی، پکیج دیواری، پکیج زمینی، مشعل گازی و گازوئیلی، کولر اسپلیت، داکت اسپیلیت و حوله خشک کن فولادی اشاره نمود. این محصولات در مقایسه با کالاهای مشابه کیفیت مطلوبتر و خدمات پس از فروش بهتری دارند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور ماهدشت

برای دریافت مشاوره جهت انجام خریدی خوب و با قیمت مناسب و استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات به نمایندگی های معتبر ایران رادیاتور مراجعه کنید. نماینده رسمی ایران رادیاتور در ماهدشت  تعمیر پکیج کرج و واقع در شهر ماهدشت است. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب، مشاوران و تکنسین های متخصص، خیال شما را از بابت خریدی مطمئن، نصب و خدمات پس از آن راحت خواهد کرد. همچنین  نماینده ایران رادیاتور و بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد.

نمایندگی ایران رادیاتور در ماهدشت

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ماهدشت

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی هر ساختمانی نیازمند یک سری تجهیزات داخلی مناسب جهت افزایش رفاه ساکنین است. بنابراین در هنگام ساخت و راه اندازی ساختمان ها باید به فکر سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب باشید. شرکت ایران رادیاتور نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه با توجه به محصولات متنوع و با کیفیت داخلی خود می تواند پاسخگوی نیاز شما هم در بخش گرمایش و هم سرمایش باشد.

کاربران عزیز ساکن مازندران برای دسترسی راحت به نمایندگی ایران رادیاتور ماهدشت مراجعه کنید و از سایر خدمات ایران رادیاتور استفاده کنید.

 

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور ماهدشت

پکیج های ایران رادیاتور با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در قیاس با کالاهای مشابه خارجی و داخلی و در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. این دستگاه ها در ظرفیت های ۲۲ تا ۳۶ کیلووات و در دو نوع دیجیتال و آنالوگ طراحی و تولید می گردند. پکیج های ایران رادیاتور دومبدله بوده مراحل اسیدشویی مبدل پکیج و آبگرم گرمایشی و مصرفی مورد نیاز را تامین می کنند. همچنین این دستگاه ها فن دار بوده و می توان برای آنها از دودکش دوجداره استفاده نمود. دودکش دوجداره امکان خروج محصولات احتراق به محیط بیرون و تامین اکسیژن مورد نیاز پکیج را فراهم می کند.

 

پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج زمینی های این شرکت با دو نام Z36  و Z60 و با ظرفیت های ۳۶ و ۵۰ کیلوات تولید می شوند. عملکردی مشابه با پکیج های دیواری دارند با این تفاوت که برای تولید آبگرم گرمایشی و مصرفی از سیستم دیگ چدنی و مخزن کویل دار استفاده می کنند. این نوع پکیج ها برای مساحت های بیشتر از ۳۰۰ مترمربع مورد استفاده قرار می گیرند.

رادیاتور پره ای ایران رادیاتور

این رادیاتورها از جنس آلومینیوم و پره های قابل جداسازی ساخته می شوند که با عبور آبگرم از درونشان محیط را گرم می کنند. رادیاتور پره ای یا آلومینیومی در انواع و ظرفیت های مختلف و همچنین آکس های متفاوت تولید می شوند. آکس در نظر گرفته شده برای این پره ها ۳۵۰ و ۵۰۰ میلیمتر می باشد. مدل های این رادیاتورها به ترتیب ظرفیت حرارتی بیشتر به کمتر شامل سولار، کال، ماکسی، ترمو و اکو است.

 

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

این رادیاتورهای فولادی در خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس بهترین مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ظرفیت های حرارتی مختلف که متناسب با طول آنهاست تولید می شوند. گرمای این رادیاتورها از طریق لوله های رفت و برگشتی آبگرم تامین می گردد. طول این پنل ها ۶۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در ارتفاع های ۴۰۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ (آکس ۳۵۰، ۵۰۰ و ۵۵۰) میلیمتر می باشد.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در ماهدشت کرج تخصصی و رسمی تنها مرکز

کولر اسپلیت ایران رادیاتور

با گرمتر شدن هر ساله دما تجهیزات سرمایشی به ملزومات هر ساختمانی تبدیل شده است. کولر اسپلیت این شرکت با قابلیت سرمایشی و هم گرمایشی در ظرفیت های ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت (BTU/h) تولید می شوند. کولر گازی های ایستاده در سه ظرفیت ۳۶۰۰۰، ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت در حال تولید می باشد. همچنین کولر گازی اینورتر ایران رادیاتور در ظرفیت های ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ روانه بازار گردیده است.

 

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ها همانند کولر اسپلیت ها شامل دو یونیت جدا از هم هستند که در فاز سرمایشی مشابه آن عمل می کنند. همچنین این دستگاه با قابلیت اتصال به پکیج یا موتورخانه می تواند بازدهی خوبی در فصل گرما نیز داشته باشد. داکت اسپلیت های ایران رادیاتور در ظرفیت های ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ بی تی یو بر ساعت برای فضاهای ۵۰ تا ۱۲۰ مترمربع وجود دارند. برای فضاهایی با متراژ بیشتر باید از دو دستگاه داکت استفاده نمود.

 

مشعل ایران رادیاتور

مشعل های ایران رادیاتور در سه نوع گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز مقایسه انواع رادیاتورها و در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. این مشعل ها با تبدیل انرژی سوخت به انرژی حرارتی از اجزای اصلی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها محسوب می شوند. تمامی این مشعل ها دارای ظرفیت حرارتی حداقلی و حداکثری هستند که باید متناسب با سیستم گرمایشی استفاده شده انتخاب گردند. مشعل های این شرکت در ظرفیت های مختلف و حداکثر تا ۶۰۰۰۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت وجود دارند.

 

نمایندگی تعمیر ایران رادیاتور در ماهدشت

حوله خشک کن ها نمونه ای از رادیاتورها هستند که معمولا در سرویس و حمام مورد استفاده قرار می گیرند. حوله خشک کن های ایران رادیاتور از جنس فولاد و در اندازه ها و تعداد پره های متفاوت موجود هستند. کالاهای تولیدی ایران رادیاتور مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردها طراحی و تولید می شوند. تمامی این محصولات دارای شناسنامه، قیمت معین، گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که با مراجعه و خرید از نمایندگی های معتبر از آن بهره مند خواهید شد. قیمت تولیدات این شرکت بر اساس نوع آنها و ظرفیت هریک متفاوت خواهد بود.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *