تعمیرات-تخصصی-پکیج-درختی-کرج

تعمیرات پکیج درختی * نمایندگی پکیج در بلوار دانش اموز *تعمیرکار پکیج در هفت تیر

تعمیرات پکیج درختی

تعمیرات پکیج در درختی کرج همانطور که گفته شد در لوله‌کشی پکیج می‌توان از لوله‌های یک لایه سفید یا لوله PEX استفاده کرد و این می‌توان به روش‌های مختلفی انجام شود که به شرح زیر خواهند بود.

  • تعمیرات انواع پکیج در درختی کرج

پکیج به روش سیستم تک یکی روش رایج و کاربردی است که در آن بازگشت و انتقال آب مدار پکیج توسط یک انجام خواهد شد. در حقیقت در این سیستم بازگرداندن آب به منبع تأمین حرارت از طریق انجام خواهد شد.تعمیرات پکیج در درختی کرج که از طرف منبع تأمین آب گرم به طرف مصرف‌کننده‌های حرارت امتداد یافته است. تک پکیج ها می‌تواند .منبع انبساط بهترین انتخاب برای روکار باشد. از مهم‌ترین مزایای این سیستم قیمت مناسب آن است همچنین امکان قرار دادن در سقف یا کف زمین نیز وجود خواهد داشت.

 

تعمیرات-انواع-پکیج-در-درختی-کرج

  • تعمیرات پکیج بوتان-ایران رادیاتور-تاچی

سیستم برگشت مستقیم از جمله سیستم‌هایی است که می‌تواند برای محیط‌های کوچک و منازل مسکونی بسیار مناسب و کارآمد باشد. در این سیستم یک خط برای برگشت و یک خط برای رفت پکیج تعمیرات پکیج در درختی کرج  در نظر گرفته می‌شود و از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به نصب، طراحی و اجرای ساده اشاره کرد

  • تعمیرکار پکیج اماتیس-مرکوری -ایساتیس

یکی دیگر از سیستم‌های رایج پکیج سیستم معکوس است که می‌تواند برای محیط‌های بزرگ مناسب باشد. از جمله مهم‌ترین مزایای این سیستم می‌توان به تأمین گرمایش مورد نیاز و توزیع حرارت مطلوب و بهینه اشاره کرد و در مقایسه با دو روش دیگر کاربردهای بیشتری دارد.

بهترین نوع لوله‌کشی پکیج

استفاده از روش کلکتوری  به عنوان بهترین روش پکیج شناخته می‌شود چرا که این سیستم مشکلات رایجی همچون ایجاد سروصدا، ترکیدگی ، رسوب‌گیری و … را به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد. تعمیر پکیج در هفت تیراز جمله مهم‌ترین مزیت‌های روش کلکتور پکیج  برای پکیج می‌توان به دوام و ماندگاری بالا، کیفیت عالی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کنترل و مدیریت جریان آب، افزایش راندمان پکیج، امکان تنظیم فشار پکیج، نصب و اجرای ساده و … اشاره کرد. در این سیستم می‌توان از انواع و اتصالات upvc استفاده کرد اما رایج‌ترین و بهترین برای این سیستم 5 لایه سفید هستند که از اتلاف دمای آب جلوگیری می‌کنند و راندمان پکیج را افزایش می‌دهند.

تعمیر-پکیج-درختی-کرج

تعمیرکارپکیج در درختی کرج

برای اجرای هر کدام از تعمیرات پکیج در کرج  سیستم‌های روکار، توکار، دیواری، گرمایش از کف و … در پکیج لازم است که از  و تجهیزات مختلفی استفاده شود. اتصالات از مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که نقش ویژه‌ای در این دارند. از جمله مهم‌ترین  تعمیرات پکیج در درختی کرج و رایج‌ترین اتصالاتی که در سیستم پکیج مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصالات زانویی(45 درجه، 90 درجه و …) برای تغییر مسیر در قسمت‌های مختلف ساختمان.
  • اتصالات مغزی برای اتصال دو قطعه به همدیگر
  • بوشن‌ها (بوشن‌های معمولی، بوشن‌های تبدیل و بوشن‌های روپیچ توپیچ) که داخل آن‌ها کاملاً رزوه شده و می‌توانند قطعات مختلف را به هم متصل کنند.
  • فلنج و واشر برای بستن اتصالات پکیج و آب‌بندی کردن خطوط پکیج
  • درپوش‌ها برای مسدود کردن پکیج و …

 

مراحل لوله‌کشی پکیج

تعمیرات پکیج در درختی کرج اصل سیستم‌های گرمایشی یک کار کاملا تخصصی و حرفه‌ای است و افراد عادی نباید اقدام به انجام آن بکنند خصوصا زمانی که پکیج به صورت توکار باشد چرا که در صورت وجود هرگونه مشکلی در سیستم پکیج خسارت‌های زیادی ایجاد خواهد شد. مهم‌ترین مراحل پکیج پکیج به شرح زیر خواهند بود.

  • در مرحله اول باید یک نقشه کامل و استاندارد از پکیج  ساختمان تهیه شود و مسیرهای عبور تمامی رفت و برگشت مشخص شود تا مسیر لوله‌ها با سایر تجهیزات از جمله برق و … تداخل نداشته باشد.
  • بعد از نقشه مسیر پکیج باید محل قرارگیری رادیاتورها مشخص شود و باید فضای بین آنها به گونه‌ای محاسبه شود که به خوبی بتوانند محیط مورد نظر را گرم کنند.
  • در مرحله سوم نیز باید محل پکیجبر روی کف یا دیوار کنده شود و در نهایت عملیات پکیج انجام گردد.

تعمیر-پکیج-در-درختی-کرج

مهم‌ترین نکات لوله‌کشی پکیج

برای اجرای تعمیرات پکیج در درختی کرج همانند اجرای پکیج فاضلاب ساختمان لازم است که نکات و فاکتورهای مختلفی را مورد توجه قرار داد که مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • برای آنکه شوفاژها بهتر داغ شوند بهتر است که از تعداد زانوهای کمتری استفاده کرد چرا که هرچه تعداد زانوها بیشتر باشد پمپ پکیج فشار بیشتری تحمل می‌کند.
  • بهتر است که رادیاتورها در زیر پنجره قرار بگیرند تا از ورود سرما به محیط جلوگیری کنند.
  • بهتر است که از متراژ کمتری در سیستم پکیج استفاده کرد تا فشار کمتری به پمپ آن وارد شده و راحت‌تر گرما به محیط برسد. بهتر است که مسیر پکیج پیچ‌وخم زیادی نداشته باشد.
  • بهترین لوله‌ها برای لوله‌کشی پکیج لوله‌های 4/3 هستند و بهتر است که از 2/1 استفاده نشود

 

مرکز تعمیرات و تعمیرگاه پکیج در درختی کرج

 

 

آموزش تعمیر پکیج و آبگرمکن نیاز به زمان و تجربه زیادی دارد و بیشتر افراد ترجیح می دهند که به این شغل پردرآمد وارد نشوند . یکی از بهترین روشهای ورود به بازار کار تعمیرات ، شرکت در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری میباشد . این آموزش ها توسط های معتبر و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می شود. تعمیرات پکیج دیواری میباشد  که تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری  را در کارگاه های مجهز و به صورت عملی برگزار می کند.

امروزه به خاطره پیشرفت علم و صنعت ، تعمیرات پکیج در درختی کرج ساختمان های زیادی ساخته می شوند که هر واحد از این ساختمان ها نیاز به پکیج جداگانه دارند و این پکیج ها هم به دلیل های مختلف از جمله استفاده زیاد و همیشگی در طول سال خراب میشوند و نیاز به سرویس سالانه دارند . از این رو این شغل با بازار کار خیلی خوبی رو به رو شده و افراد زیادی هم به آن روی آوردند اما به خاطر اینکه هنوز یک شغل نو و جدید به حساب می آید پخش نشده و تعمیرکاران کمی در آن وجود دارند.

تعمیرات-پکیج-دختی

نمایندگی پکیج در درختی کرج

از جمله مشکلاتی که در بسیاری از پکیج ها رخ می دهد، افت ناگهانی فشار آب است. برای عیب یابی پکیج لورچ و رفع این مشکل، موارد زیر را بررسی کنید. زیرا عموما به دلایل زیر، این اتفاق رخ می دهد:

  • وجود اختلال در عملکرد گیج فشار پکیج لورچ
  • شیرهای اطمینان خراب هستند و یا در نحوه عملکردشان، ایرادی وجود دارد.
  • رادیاتورها هواگیری نشده اند.

نشتی آب

نشتی آب از جمله مشکلاتی است که اگر به موقع، آن را برطرف نکنید، ممکن است که برد کنترلی پکیج، آسیب ببیند و پکیج از کار بیفتد. هم چنین در شرایطی ممکن است که با تعویض قطعات پکیج و یا تعمیرات پکیج در درختی  نیز مثل سابق نشود.

از جمله دلایلی که باعث از نشتی آب می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیر اطمینان خراب است.
  • مبدل حرارتی شکسته است.
  • پمپ آب، نشتی دارد.
  • لوله های ارتباط سوراخ است.
  • و…

برای عیب یابی پکیج لورچ در این مورد، تنها کافی است که قطعات آسیب دیده را تعویض و یا تعمیر نمایید.

آب پکیج لورچ، بیش از اندازه گرم می شود

به طور معمول، شما دمای آب را برای پکیج تعیین می کنید. اما در شرایطی ممکن است دمای آب بیش تر از حد مجاز شود. این مشکل به دلیل خرابی ترموستات حد است. برای عیب یابی پکیج لورچ و رفع آن، باید این قطعه را تعویض کنید.

پکیج در زمان روشن بودن، پر سر و صدا است

در مواقعی ممکن است، پکیج سر و صدای زیادی تولید کند به طوری که بسیار آزاردهنده باشد. اولین قدم برای عیب یابی پکیج لورچ ،تمامی قطعات را بررسی کنید. در بعضی مواقع، ساییدگی قطعات بر روی یکدیگر، این سر و صدا را تولید می کند. به منظور رفع این مشکل، قطعات ساییده شده را تعویض نمایید.

یکی دیگر از علت های این سر و صدا، انباشته شدن رسوبات در پکیج است. این مشکل نیز با رسوب زدایی برطرف می شود.

دکمه های پکیج لورچ، کار نمی کند

مهم ترین علتی که باعث از کار افتادن دکمه های پکیج می شود، خرابی یا وجود مشکل، در برد الکترونیکی دستگاه هست. البته دلایل دیگری نیز می تواند باعث از کار افتادن دکمه ها شود. به طور مثال، نشت آب، افزایش دمای بیش از حد آب و… از جمله دلایل و عوامل این اتفاق هستند.

تعمیرات-انواع-پکیج-در-درختی-کرج

مشکل در گاز پکیج

در صورتی که احساس کردید، پکیج بوی گاز می دهد و این بو در محیط پراکنده شده، اتصالات گاز و کشی ها را چک کنید. اگر های گاز دارای نشتی بود، شیرگاز را ببندید و پنجره ها را باز کنید تا هوا تهویه شود، سپس از یک تعمیرکار ماهر برای سرویس پکیج، درخواست کنید.

خدمات تعمیرات پکیج درختی کرج

در صورتی که  تعمیرات پکیج در درختی کرج با این مشکل رو به رو شدید، ابتدا کنترل کننده ها، صفحه نمایش و چراغ ها را بررسی کنید. پس از بررسی، اگر مشکلی از جانب این موارد نبود، وسایل برقی دیگر را چک کنید، اگر آن ها روشن شدند، مشکل از فیوز پکیج است. آن را تعویض کنید.

چرا آب گرم نمی شود؟

پرشر سوییچ های دستگاه خراب است. زیرا سوییچ ها باعث انتقال آب گرم در مدار می شود. به منظور رفع این مشکل، باید سوییچ دستگاه را تعویض کنید.

عیب یابی پکیج چقدر هزینه بر است؟

با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد، مشکلات و ایرادات پکیج ها، متنوع است و هزینه تعمیر آن نیز، بر اساس نوع خرابی برآورد می شود. بعضی عیب یابی های پکیج لورچ، تنها با تعویض یک قطعه کوچک، برطرف می شود. ولی بعضی دیگر ممکن است به تعمیر اساسی نیاز داشته باشد.

پکیج چیست ؟

پکیج دیواری و نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت زمینی دستگاهی است که (به جای موتورخانه مرکزی نصب میشود) توانایی تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان یا ویلا را دارد. پکيج دیواری یا زمینی را می توان به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب کرد. پکيج ها علاوه بر بازدهی و راندمان انرژی بالاتر، مصرف سوخت کمتری را نسبت به تعمیرات پکیج در درختی موتور خانه مرکزی دارند. همچنین استفاده از پکیجها علاوه بر حذف کشی های گسترده در ساختمان باعث مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر تامین گرمایش و آب گرم مصرفی می گردد.

با توجه به اهمیت روز افزون بازدهی انرژی تجهیزات گرمایشی ، لزوم استفاده از دستگاه های پربازده و با کمترین تلفات حرارتی بیشتر حس می شود. تامین بار حرارتی ساختمان ها ، بخش قابل توجهی از مصرف گاز بخش خانگی را تشکیل می دهد. یکی از محصولات گرمایشی که امروزه ، جایگزین آبگرمکن ها ، بخاری ها و موتورخانه های مرکزی شده است ، پکيج شوفاژ دیواری است.

تعمیرات پکیج در درختی کرج

از مزایای پکیج دیواری ، گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی برای هر واحد مسکونی بصورت مستقل ، کنترل سیستم از داخل ساختمان ، راندمان بالاتر و مصرف سوخت پایین تر نسبت به موتور خانه ، امنیت بالا ، ابعاد کوچک ، تنظیمات دما به میزان دلخواه می باشد.

در این سایت انواع برندهای معتبر پکيجهای گرمایشی دیواری تعمیرات پکیج در درختی و زمینی با گارانتی اصالت کالا و زمان تحویل 2 تا 4 ساعته (در تهران) همراه با نصب رایگان و مناسبترین قیمت ها عرضه می گردد.

اجرای سیستم گرمایش ساختمان یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت است و امروزه از روش‌های مختلفی برای اجرای این سیستم استفاده می‌شود. پکیج یکی از رایج‌ترین سیستم‌هایی است که امروزه در ساختمان‌های مسکونی، اداری و … استفاده می‌شود. تعمیرات پکیج در فردیس پکیج می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و در مقایسه با روش‌هایی همچون موتورخانه، گرمایش از کف و … مزیت‌های متعددی دارد. برای پکیج همانند آب و فاضلاب ازلوله و اتصالات مختلفی استفاده می‌شود. در ادامه مطلب به بررسی کامل پکیج و اتصالات آن پرداخته خواهد شد.

تعمیرات پکیج در بلوار دانش اموز

به صورت کلی پکیج دارای یک ورودی آب سرد مصرفی، یک گاز ورودی، یک دودکش، یک خروجی آب گرم مصرفی و یک جفت رفت و برگشت رادیاتور است که برای سیستم گرمایشی استفاده می‌شوند. تعمیرکار پکیج در درختی کرج این اجزا فارغ از هر نوع در سیستم‌های پکیج ثابت هستند. هر کدام از گفته‌ شده می‌توانند دارای سایزهای متفاوتی باشند. دودکش پکیج دارای سایز 10 یا 12، قطر گاز 3/4 یا 1 اینچ، قطر  آب مصرفی ورودی 20 یا 25 و خروجی پکیج برای آب گرم مصرفی و شوفاژ دارای قطر 3/4 یا 25 هستند و  می‌تواند یک لایه یا 5 لایه باشد.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *