نمایندگی-ایران-رادیاتور-فردیس.jpg1

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس بهترین مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور{ازان}

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس

نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس خدمات قابل توجهی ارائه می دهد. این نمایندگی اقدام به فروش محصولاتی همچون کولر گازی و پکیج ایران رادیاتور می کند. اما علاوه بر فروش محصولات، مرکز نمایندگی اقدام به تعمیرات محصولات ایران رادیاتور نیز می کند. در نتیجه اگر پکیج یا کولر گازی شما دچار ایراد شده است می توانید بدون هیچ نگرانی به این نمایندگی مراجعه کرده تا وسایل شما در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر شوند. اگر قصد خرید پکیج دارید؛ باید قبل از خرید خود، به نکاتی توجه داشته باشید. در نظر گرفتن این نکات می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته و از خرید خود راضی باشید.

خرید پکیج از نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس کرج

برای خرید پکیج از نمایندگی فروش ایران رادیاتور در فردیس کرج، باید بدانید پکیج ها انواع مختلفی دارند. این که کدام نوع پکیج برای شما مناسب می باشد؛ به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال این که می خواهید پکیج را در داخل یا بیرون نصب کنید؛ یکی از نکات مهم و تأثیرگذار در انتخاب شما می باشد.فردیس همچنین باید به کارشناسان نمایندگی فروش، بگویید که سیستم گرمایشی شما از چه نوعی می باشد. از دیگر نکاتی که هنگام خرید پکیج باید به آن توجه نمود؛ آب منطقه و میزان املاح آن است.

نمایندگی-رسمی-ایران-رادیاتور-در-فردیس-کرج

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در فردیس کرج

پکیج ایران رادیاتور فردیس کرج در دو نوع زمینی یا دیواری عرضه می شود. نوع زمینی آن برای آپارتمان ها یا ویلا هایی مناسب می باشد که گرمایش از کف دارند. همچنین پکیج های زمینی نسبت به دیواری ظرفیت بیشتری داشته و برای استفاده در ویلا های بزرگ و آپارتمان های چند طبقه مناسب می باشد. در نقطه مقابل پکیج های دیواری، مصرف انرژی کم تری دارند. پس اگر به مقدار زیادی به آب گرم نیاز ندارید؛ مقرون به صرفه است که نوع دیواری این پکیج ها را انتخاب کنید.

 

 

انواع پکیج از نظر مبدل

اگر قصد خرید از نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس را دارید باید گزینه ها و انواع پکیج را بررسی کرده و متناسب با نیاز خود، خرید را انجام دهید. پکیج ها یا تک مبدل یا دو مبدل هستند. اگر بخواهیم فرق این دو پکیج را به زبان ساده توضیح دهیم باید گفت؛ پکیج های تک مبدل هم زمان آب گرم برای مصرف و آب گرمی که برای گرمایش در مسیر حرکت می کند را تامین می کنند. اما پکیج های دو مبدل، دو مبدل متفاوت داشته و مسیر آب گرم مصرفی و گرمایشی از یکدیگر تفکیک شدند.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-فردیس

مزیت پکیج های دو مبدل

طبق نظر کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس، مزیتی که این پکیج ها دارند این است که آب گرم مورد نیاز برای حمام یا هر کار دیگری را سریع تر تامین کرده و نوسانات دمایی آب تامین شده نیز، کم تر است. همچنین مناطقی که آب آن ها املاح زیادی داشته یا به اصطلاح آب سخت دارند؛ بهتر است از پکیج ها دو مبدل استفاده کنند. البته با وجود همه مزیت های پکیج های دو مبدل، پکیج های تک مبدل نیز مزیت خاص خود را دارند. هزینه سرویس و همچنین میزان استهلاک پکیج تک مبدل در گذر زمان کم تر است. پس اگر برای مراکز تجاری به دنبال انتخابی اقتصادی تر هستید؛ پکیج های تک مبدل می توانند گزینه خوبی باشند.

 

خرید پکیج فن دار از نمایندگی فروش پکیج ایران رادیاتور در فردیس

زمانی که به نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس مراجعه کنید؛ متوجه می شوید که دو نوع پکیج فن دار و بدون فن وجود دارد. پکیج های فن دار در صورتی برای شما مناسب هستند که بخواهید پکیج را در یک محیط باز مثل حیاط یا تراس نصب کنید. در این نوع پکیج ها، جایگزین شدن دود با هوای تازه که برای احتراق مورد نیاز است؛ با سرعت انجام می شود. اما در پکیج ها بدون فن جایگزین شدن هوا و دود از طریق دودکش انجام می شود. در نتیجه قطر دودکش و ارتفاع آن در پکیج های بدون فن، کم تر است.

 

تعمیرات-پکیج-ایران-رادیاتور-در-فردیس

امنیت پکیج های ایران رادیاتور

هر دو مدل پکیج فن دار و بدون فن، از امنیت قابل قبولی برخوردار بوده اما پکیج های فن دار از آن جایی که بدون دودکش هستند؛ امنیت بالا تری دارند. پکیج های فن دار نسبت به پکیج های بدون فن دارای سر و صدای بیشتری هنگام کار کردن هستند. هر چند که این پکیج ها در بیرون از خانه نصب می شوند اما باز هم ممکن است سر و صدای آن ها برای افرادی که حساسیت زیادی دارند؛ آزار دهنده باشد.

پکیج دیجیتال یا آنالوگ

باید گفت بین این دو پکیج تفاوت خاصی از نظر عملکرد وجود ندارد. پکیج های دیجیتال دارای یک صفحه نمایشگر هستند که تنظیمات را می توان از آن طریق انجام داد. همچنین کد های خطا دستگاه نیز بر روی این صفحه نمایشگر نقش می بندد. کد های خطا در پکیج های آنالوگ از طریق تغییر رنگ چراغ ها مشخص می شوند.

انواع پکیج ایران رادیاتور فردیس کرج از نظر اسم

با مراجعه به نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس متوجه می شوید هر دو مدل از پکیج های زمینی یا دیواری ایران رادیاتور دارای انواعی از محصولات هستند که با نام های E،B،K،L و M شناخته می شوند. سری B  نشان دهنده پکیج های تک مبدل و سری های K  و L  دیجیتالی هستند.

 

خرید کولر گازی از نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس

علاوه بر پکیج، شما می توانید اقدام به خرید کولر گازی نیز از نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در فردیس بکنید. کولر های گازی انواع مختلفی داشته و در ظرفیت های مختلفی به فروش می رسند. اگر قصد خرید کولر گازی دارید ابتدا باید دقیقا بدانید کولر را برای کجا می خواهید. در این صورت می توانید کولر گازی متناسب برای فضا انتخاب کنید. برای مکان های اداری یا مراکز تجاری، کولر گازی پرتابل انتخاب بسیار خوبی می باشد. اگر فضای کافی ندارید و می خواهید یک محیط نسبتا کوچک را خنک کنید؛ کولر گازی های پنجره ای نیز انتخاب خوبی هستند.

 

نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-فردیس

عوامل موثر بر انتخاب کولر گازی

با توجه به مساحت، تعداد افراد حاضر و میزان آفتاب گیر بودن باید ظرفیت کولر گازی را انتخاب کرد. نکته دیگری که در هنگام خرید کولر گازی باید به آن توجه شود؛ پرتاب باد کولر می باشد. حداقل پرتاب باد مناسب ده متر است. بهتر است دستگاهی با رده مصرف انرژیA  انتخاب کنید. خرید کولر گازی به خصوص برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند مناسب می باشد.

 

 

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در فردیس

برای تعمیرات پکیج خود باید به نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس مراجعه می کنید. پکیج ها نیز مانند هر وسیله دیگری، دچار خرابی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند. هزینه تعمیرات پکیج یا کولر گازی به عوامل و پارامتر های مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین پارامتر هایی که در قیمت این محصولات اثر می گذارد؛ نوع مشکل به وجود آمده است. گاهی مشکل به وجود آمده به گونه ای می باشد که باید اقدام به تعویض قطعات کرد. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات وجود داشته باشد؛ هزینه تعمیرات نیز بیشتر خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر با کارشناس های مرکز تعمیرات ارتباط بگیرید.

 

تعمیرات پکیج و کولر گازی در کوتاه ترین زمان ممکن

اگر به مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در فردیس مراجعه کنید؛ تعمیرات پکیج یا کولر گازی شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. تکنسین ها و کارکنان با تجربه این مرکز می توانند در کم ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر پکیج و کولر گازی شما کنند.

 

چگونگی تعمیر توسط کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس

هنگامی که مشکلی برای پکیج یا کولر گازی شما به وجود می آید می توانید کار تعمیرات را به کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس بسپارید. تکنسین های حرفه ای در ابتدا کار عیب یابی از محصول را انجام می دهند. هر مشکلی که برای پکیج یا کولر گازی شما به وجود می آید؛ می تواند به سبب دلایل مختلفی باشد. در صورت عیب یابی می توان مشکل اصلی را شناسایی کرده و به درستی اقدام به رفع کردن خرابی نمود. بعد از عیب یابی نوبت به تعمیرات می رسد. ممکن است برای انجام تعمیرات نیاز به تعویض قطعه وجود داشته باشد. در این صورت تکنسین های با تجربه از قطعات اصل و با کیفیت برای تعمیرات وسایل شما استفاده می کنند. استفاده از قطعات بی کیفیت ممکن است سبب شود که دستگاه دوباره نیاز به تعمیر داشته باشد. در ادامه به چند مورد از مهم ترین مشکلات اشاره می کنیم.

مشکلات رایج پکیج های ایران رادیاتور

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج های ایران رادیاتور به وجود بیاید؛ روشن نشدن شعله پکیج است. فعال بودن پمپ در صورتی که فن کار نمی کند نیز یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که برای این دستگاه ها به وجود می آید. علاوه بر این ممکن است خود پمپ دچار مشکل شده و کار نکند. از دیگر مشکلات اساسی که برای این دستگاه ها به وجود می آید گرم نشدن آب مدار است‌. کار نکردن جرقه زن دستگاه یا کار کردن آن و روشن نشدن شعله نیز از جمله مشکلاتی هستند که توسط تکنسین های نمایندگی ایران رادیاتور قابل حل شدن هستند.

مشکلات رایج کولر های گازی

در این قسمت به چند مورد از مشکلات رایجی که سبب می شود کولر شما نیاز به خدمات تعمیر نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس داشته باشد؛ اشاره می کنیم. البته باید توجه داشته باشید که کولر های گازی برای عملکرد بهتر و کاهش مصرف انرژی، نیاز به سرویس دوره دارند. اگر سرویس دوره ای این کولر ها به موقع انجام نشود؛ ممکن است این وسایل دچار خرابی شوند. به طور مثال ممکن است برد دستگاه دچار خرابی شود. یکی دیگر از مشکلات رایج برای این کولر ها، نشت آب و وجود برفک روی لوله ها می باشد. هر یک از این مشکلات دلایل خاص خود را داشته و نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه توسط تکنسین های حرفه ای قابل برطرف شدن هستند.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *