نمایندگی-پکیج-در-کیانمهر

تعمیرات پکیج در کیانمهر -سریع ترین مرکز نمایندگی پکیج با تعمیرکار پکیج {با تجربه زبده

تعمیرات پکیج در کیانمهر

 

تعمیرات پکیج در کیانمهر بلوار نماز – شهرک ابریشم -تنظیم دمای پکیج دیواری برای داشتن بهترین دمای آب گرم مصرفی و همچنین صرفه‌جویی در سوخت مسله مهمی است. در دنیای امروز پکیج‌های دیواری، پرطرفدارترین سیستم‌های گرمایشی برای صاحبان خانه به حساب می‌آید. استفاده نادرست از آن‌ها منجر به تحمیل هزینه در صورت‌حساب‌های مصرف انرژی می‌شود.

دلیل سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری سوالی است که اکثر مصرف کنندگان نمایندگی بوتان کیانمهر کرج  تعمیرکار پکیج کیانمهر پکیج‌های دیواری بعد یه مدت از استفاده از این دستگاه به دنبال پیدا کردن جواب آن هستند. در این مقاله از سایت به صورت مفصل به دلایل نوسان دمای آب مصرفی و تنظیم دمای پکیج دیواری  پرداخته‌ایم. همچنین علت سرد و گرم شدن ناگهانی آب و راهکارهایی را جهت برطرف کردن این مشکلات ارائه می‌دهیم.

تعمیرکار-پکیج-در-کیانمهر-کرج

تعمیرکار پکیج کیانمهر کرج

 

نمایندگی ایران رادیاتور در کیانمهر کرج یکی از مشکلات شایع انواع پکیج‌های دیواری سرد و گرم شدن ناگهانی آب مصرفی آن‌هاست. یعنی اگر در حمام آب گرم باشد، بعد از چند دقیقه آب سرد می‌شود و این سرد تعمیرات پکیج در کیانمهر و گرم شدن تکرار خواهد شد. در این حالت دوش گرفتن با خیال سخت می‌شود.

به طور کلی دلیل سرد و گرم شدن ناگهانی آب پکیج به شرح زیر است:

  • خراب بودن پرشر سوئیچ هوا
  • رسوب گرفتن مبدل ثانویه
  • کم و زیاد شدن مکرر فشار آب و تنظیم نبودن پمپ فشار آب ساختمان
  • جرم گرفتن سوپاپ بای‌پاس
  • رسوب داشتن مبدل حرارتی اولیه
  • تنظیم نبودن شعله
  • خراب بودن سنسور حرارتی مصرفی
  • خرابی در پمپ سیرکولاسیون

در ادامه به توضیح برخی از دلایل تنظیم دمای پکیج دیواری برای رفع سرد و گرم شدن ناگهانی آب پکیج‌های دیواری می‌پردازیم.

تعمیر-پکیج-کیانمهر-کرج

نمایندگی پکیج کیانمهر کرج

فشار آب سرد در ساختمان به طور مکرر کم و زیاد می‌شود و این مشکل به خاطر تنظیم نبودن پمپ فشار آب ساختمان یا هوا نداشتن منبع تحت فشار آن است. در این وضعیت با مشکل سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری مواجه می‌شویم.

در بعضی پکیج‌های دیواری برای اعلام کردن اینکه آب باز است. تعمیرات پکیج در کیانمهر  به جای فلورگلاتور و فلوسوئیچ از فلومتر استفاده می‌کنند. مزیت فلومتر نسبت به فلورگلاتور و فلوسوئیچ ‏این است که این قطعه هم باز شدن آب مصرفی را اعلام می‌کند و هم مقدار دبی آب خارج‌شده را هم محاسبه خواهد کرد. همچنین این فرآیند را به برد اعلام می‌کند و برد کنترل با توجه به مقدار آب خارج‌شده شعله را تنظیم می‌کند. در این حالت یعنی برد میزان شعله را با توجه به فشار آب کم و زیاد خواهد کرد.

به عنوان یک مزیت زمانی که پمپ فشار آب ساختمان تنظیم نیست یا منبع انبساط آن هوا ندارد و فشار آب مرتب کم و زیاد می‌شود، برد کنترل شعله را برای فشار آب زیاد بیشتر می‌کند. سپس زمانی که فشار آب کم شد، شعله را کم می‌کند. در مواردی که برد تنظیم نباشد یا اشکالی در این سیستم پیش بیایید، کم و زیاد شدن فشار آب تعمیرکار پکیج کیانمهر باعث سرد و گرم شدن ناگهانی آب مصرفی خواهد شد.

تعمیر-پکیج-در-کیانمهر

خدمات تعمیرات پکیج کیانمهر کرج

مبدل ثانویه به صورت دو جداره تولید می‌شود. که در یک سمت آب مصرفی و در سمت دیگر آب مدار گرمایشی قرار دارد. در واقع در پکیج دو مبدل آب مصرفی به صورت مستقیم گرم نمی‌شود. بلکه ابتدا آب مدار گرمایشی در مبدل اولیه گرم می‌شود و سپس آب داغ به سمت مبدل ثانویه می‌رود و آب مصرفی گرم خواهد شد.

با توجه به اینکه آب مدار گرمایشی مرتب باید در حال گردش باشد، امکان دارد که گاهی در مسیر آن چیزی باعث کند شدن حرکت آب شود. مواردی که باعث کند شدن حرکت آب می‌شوند عبارتند از:

در این حالت دمای آب مدار گرمایشی به سرعت بالا می‌رود. تعمیرات پکیج در کیانمهر با این اتفاق ترموستات حد که وظیفه جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد دما را دارد، سریع شعله پکیج را برای مدتی قطع می‌کند تا دمای آب کمی پایین بیاید. همین موضوع یعنی قطع شدن چند لحظه‌ای شعله باعث سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج می‌شود.

تعمیر-پکیج-در-کیانمهر

خدمات پس از فروش پکیج در کیانمهر کرج

 

در بعضی مواقع جرم داشتن فنر سوپاپ باعث می‌شود بای‌پس که وظیفه دارد در مواقع باز بودن آب مصرفی مسیر رادیاتورها را کامل ببندد تا آب داغ فقط در مبدل ثانویه بچرخد و آب مصرفی را گرم کند به درستی عمل نکند. در این حالت مقداري از آب سیستم به سمت رادیاتورها می‌رود و معمولا آب مصرفی به خوبی گرم نمی‌شود.

برای اطمینان از این مشکل هنگام باز بودن آبگرم دستتان را روی لوله رفت شوفاژ بگذارید. اگر احساس کردید از خروجی آبگرم داغ‌تر است یعنی بای‌پس آب به اصطلاح تعمیرکاران دزدی دارد.

 

رسوب داشتن مبدل حرارتی اصلی و سرد شدن آب مصرفی

در بعضی موارد رسوب داشتن مبدل اولیه باعث سرد شدن آب مصرفی می‌شود. البته این مشکل بیشتر در پکیج تک مبدل رخ می‌دهد. ولی امکان دارد در پکیج‌های دارای دو مبدل نیز رخ دهد.

برای رفع این مشکل راه‌حل‌هایی وجود دارد مانند اسیدشویی پکیج تعمیرات پکیج در کیانمهر به‌وسیله پمپ که انجام می‌شود. البته برای انجام این راهکار پیشنهاد می‌کنیم حتما از تعمیرکاران باتجربه کمک بگیرید تا پکیج شما آسیب جدی نبیند.

تعمیرات-پکیج-در-کیانمهر-کرج

 و رفع سرد و گرم شدن آب مصرفی

 

تعمیرکار چند روش برای حل کردن مشکل سرد و گرم شدن ناگهانی آب پکیج دیواری پیشنهاد می‌دهد:

  1. فشار ورودی آب سرد را بررسی کنید. تعمیرکار پکیج کیانمهر اگر نوسان داشت مشکل از پمپ تحت فشار ساختمان و تنظیم نبودن آن یا هوا نداشتن منبع آن است.
  2. راه‌حل بعدی مخصوص پکیج‌های دو مبدل است که می‌بایست مبدل ثانویه را با اسید دیسکلر شستشو دهید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با تعمیرکاران باتجربه تعمیرکار تماس بگیرید.
  3. بای‌پس و سوپاپ پکیج را چک کنید و جرم‌زدایی و روغن کاری انجام دهید.
  4. پرشر سوئیچ هوا را چک کنید و آن را دو شیلنگه کنید. سپس دریچه‌ی پلاستیکی بالای دستگاه را باز کنید.
  5. سنسور آبگرم را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
  6. تنظیم شعله کوتاه و بلند پکیج، پیچ پلاستیکی شیر گاز را به اندازه یک میلی‌متر کم کنید.
  7. در برخی مواردی رسوب گرفتن مبدل حرارتی اصلی، به ویژه در پکیج‌های تک مبدل باعث بروز این مشکل خواهد شد. پس رسوب‌زدایی انجام دهید.
  8. کم بودن بیش از حد فشار آب ورودی باعث کند شدن حرکت آب و گرم شدن بیش از حد آب خواهد شد که به قطع کردن ترموستات حد منجر می‌شود.
  9. از چند شیر آب گرم به صورت هم‌زمان استفاده نکنید.تعمیرات پکیج در کیانمهر  زیرا گاهی دیده می‌شود مشتری در منزل به طور هم‌زمان از چند شیر آب استفاده می‌کنند و از سرد و گرم شدن آب نیز شکایت دارد.
  10. اگر آب به خوبی داغ باشد و به محض اینکه قصد مخلوط کردن آب سرد را دارید آب کاملا سرد می‌شود، مشکل قطعا از فلوسویچ است
  11. در موارد نادری هم ضعیف بودن پمپ پکیج باعث سرد و گرم شدن آب پکیج‌های دیواری دو مبدل می‌شود.

در حالتی که پکیج به علت خرابی پرشرسوییچ اب روشن نمی شود ، یکی از شیرهای آب گرم بهداشتی را باز نموده ، سیم های پرشرسوییچ را از آن خارج نموده و اتصال کوتاه می نماییم ، در صورتی که مشعل روشن شد ، متوجه می شویم که پرشرسوییچ خراب است و نسبت به تعویض آن اقدام می کنیم.

تعمیرات-پکیج-در-کیانمهر

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *