نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-خرم-اباد

نمایندگی ایران رادیاتور در خرم اباد مرکز تعمیرات پکیج {ایران رادیاتور }تعمیرکار مطمعن

نمایندگی ایران رادیاتور در خرم اباد

نمایندگی ایران رادیاتور در خرم اباد در صورت مواجه شدن با خرابی پکیج خود می‌توانید از طریق مجموعه فرازتعمیر بزرگ‌ترین مرکز و بهترین مرکز تعمیرات آن شوید با اطمینان خاطر این کار را انجام دهید چرا که ما در کمترین زمان ممکن و با بهترین روش و روز تعمیرات پکیج شما را به عهده خواهیم گرفت اکثر سرویس‌کاران ایران رادیاتور در خرم آباد همگی دارای سوابق تعمیراتی پکیج می‌باشد. تعمیرات پکیج در خرم اباد در صورت نیاز از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید شرکت ایران رادیاتور با تولید انواع محصولات سرمایشی گرمایشی توانسته در این زمینه از رقبای خود به سرعت پیشه بگیرد و در جایگاه بهتری قرار بگیرد نمایندگی ایران رادیاتور در کنار نمایندگی بوتان در خرم آباد و همکاری این دو نمایندگی توانسته میزان رضایت مشتریان را بالا برده و از پس هرگونه مشکل برآید از این رو در ادامه می‌خواهیم به معرفی قطعات پکیج ایران رادیاتور بپردازیم

شرکت ایران رادیاتور یک شرکت بزرگ در زمینه تولید و عرضه رادیاتورهای گرمایشی است. این شرکت با بیش از چهار دهه تجربه در این صنعت، به عنوان یکی از پیشروهای صنعت رادیاتور در ایران شناخته می‌شود.

 

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد

 

ایران رادیاتور در سال ۱۳۹۴ (2015) تأسیس شده است و از آن زمان تاکنون توانسته است به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای رادیاتور در بازار ایران شناخته شود. شرکت ایران رادیاتور تحت لیسانس نمایندگی ایران رادیاتور در خرم اباد یکی از شرکت‌های معتبر رادیاتور در اروپا فعالیت می‌کند و تمامی محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند.

محصولات ایران رادیاتور شامل رادیاتورهای آلومینیومی، رادیاتورهای برقی، رادیاتورهای پنلی و دیگر محصولات مرتبط با سیستم‌های گرمایشی هستند. این رادیاتورها با طراحی زیبا، کیفیت بالا و عملکرد بهینه، توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

شرکت ایران رادیاتور نیز در تلاش است تا با توجه به نیازها و الزامات مشتریان، محصولاتی متنوع و با کیفیت ارائه کند. همچنین، این شرکت خدمات پس از فروش قابل اعتمادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و توانسته است رابطه مستدامی با مشتریان خود ایجاد کند.

با توجه به رونق صنعت ساخت و ساز در ایران و افزایش توجه به مصرف بهینه انرژی، شرکت ایران رادیاتور به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای سیستم‌های گرمایشی در خانه‌ها، ادارات، هتل‌ها و سایر ساختمان‌ها شناخته می‌شود.

در کل، شرکت ایران رادیاتور با تجربه، تکنولوژی پیشرفته و تولید محصولات با کیفیت، به عنوان یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌های تولید رادیاتور در ایران مطرح است.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در لرستان

شرکت ایران رادیاتور محصولات متنوعی در زمینه رادیاتورهای گرمایشی تولید و عرضه می‌کند. برخی از محصولات اصلی این شرکت عبارتند از:

1. رادیاتورهای آلومینیومی: ایران رادیاتور رادیاتورهایی را با استفاده از آلومینیوم با کیفیت بالا تولید می‌کند. این رادیاتورها به دلیل سبکی، عمر طولانی، کارایی بالا و مناسب برای استفاده در سیستم‌های گرمایشی اختلاف‌دارنده (تمامیت)، بسیار محبوب هستند.

2. رادیاتورهای برقی: ایران رادیاتور رادیاتورهای برقی با قابلیت تنظیم حرارت و کنترل دقیق را نیز تولید می‌کند. این رادیاتورها برای استفاده در فضاهای کوچک مانند اتاق‌ها، آپارتمان‌ها و دفاتر کار بسیار مناسب هستند.

3. رادیاتورهای پنلی: ایران رادیاتور رادیاتورهای پنلی نمایندگی بوتان خرم اباد با طراحی زیبا و نمایندگی پکیج  ایران رادیاتور در خرم اباد  نازک را تولید می‌کند. این رادیاتورها به عنوان یک جزء دکوراسیون داخلی در فضاهای مسکونی و تجاری استفاده می‌شوند و باعث افزایش زیبایی و استاندارد ساختمان می‌شوند.

4. رادیاتورهای چدنی: ایران رادیاتور رادیاتورهای چدنی سنتی و با کیفیت بالا را نیز در مجموعه محصولات خود دارد. این رادیاتورها به دلیل قدرت حرارتی بالا، پایداری و مقاومت در برابر فشار بالا، برای سیستم‌های گرمایشی در منازل و ساختمان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین، شرکت ایران رادیاتور محصولات دیگری مانند رادیاتورهای دیواری، رادیاتورهای آبی و تجهیزات مربوط به گرمایش و سرمایش را نیز تولید و عرضه می‌کند.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-در-خرم-اباد

انجام سرویس پکیج در خرم اباد

به دلیل فعالیت مدام پکیج‌ها و املاح موجود در آب شهری، پکیج پس از مدتی دچار رسوب می‌شود. به همین علت باید به صورت دوره‌ای اقدام به رسوب‌گیری پکیج کرد. به طور کلی بهتر است هر شش ماه یکبار(یکبار در ماه‌های اول بهار و یک‌بار قبل از شروع فصل سرما) سرویس پکیج انجام شود این کار باعث افزایش عمر پکیج شما می‌شود و از خرابی‌های جدی پکیج در آینده جلوگیری می‌کند.

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد

توصیه می‌شود تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد  برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات خاص شرکت ایران رادیاتور و مشخصات فنی هر محصول، به وبسایت رسمی
خرم‌آباد پایتخت استان لرستان در غرب ایران است. این شهر در حاشیه کوهستان‌های زاگرس واقع شده و به دلیل مناظر طبیعی خیره‌کننده، هوای معتدل در تابستان و جاذبه‌های گردشگری بکر و زیبا، یکی از مقاصد توریستی محبوب در ایران است.

در زمینه جاذبه‌های گردشگری، خرم‌آباد دارای موارد متنوعی است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. درهٔ جوانمردان: این دره زیبا در شمال شهر قرار دارد و شامل رودخانهٔ سبز، کوه‌ها و باغ‌های زیبا است. در اینجا می‌توانید از چشم‌انداز فوق‌العاده طبیعی لذت ببرید و فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، کمپینگ و عکاسی را انجام دهید.

2. آبشارهای شیرین‌آباد: این آبشارها در حومهٔ خرم‌آباد قرار دارند و جزء محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر هستند. با صدای آب و مناظر زیبا، آبشارهای شیرین‌آباد مکانی برای استراحت، پیک‌نیک و عکاسی است.

نحوه تست شیر موتوری پکیج ایران رادیاتور

در مرحله بعدی از عدم گرفتگی توری صافی برگشت اطمینان حاصل کنید . بدین منظور با آچار فرانسه صافی برگشت که در زیر پمپ بسته شده است را باز کنید و توری آن را تمیز نمایید. در مرحله بعدی از باز بودن کلیه شیرهای زیر پکیج که به شیلنگ متصل است مطمئن شوید . روتور پمپ پکیج برای این منظور دقت کنید همانند تصویر زیر دسته تمام شیرها در امتداد شیر قرار گرفته باشد نه عمود بر شیر دسته شیرهای زیر پکیج باید در امتداد شیر باشند دلیل بعدی ارور 40-70-80 رسوب داشتن مبدل ثانویه و مبدل اصلی میباشد که برای رفع آن باید مبدل ثانویه در پکیج دو مبدل را با آچار آلن نمره 4 باز کنید و آن را با دیسکلر شستشو دهید.

تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد

ایران رادیاتور یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع سیستم‌های گرمایشی در ایران است که مجموعه تأسیسات فرازتعمیر نمایندگی تعمیر محصولات این برند را در استان خرم اباد بر عهده گرفته است.

اگر پکیج ما در روشن شدن مشکل داشت،آب را گرم نمی کرد،آب از‌ آن چکه می‌کرد و یا دچار مشکلاتی شد که در این جا ذکر نشده است،با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به عنوان نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد برای رفع مشکل شما اقدام کنیم.

نمایندگی-ایران-رادیاتور-خرم-اباد

 

تعمیرگاه مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

گرم نشدن آب پکیج

گاهی اوقات پکیج های دیواری بوتان یک سری خطاهایی بر روی صفحه لمسی آنها ظاهر می شود رایج ترین خطا هایی که در پکیج بوتان دیده می شود خطاهایی هستند مانند ارور e4 که این ارور مربوط به خطای مدولاتور شیر گاز می باشد که در صورت ظاهر شدن این رو در پکیج بوتان این شعله باید تعویض گردد و با تعویض شعله این ارور برای همیشه برطرف میشود و یا ارور مربوط به e29 که این ارور به خاطر اشکال در برق رسانی به شیر گاز می باشد که در صورت ظاهر شدن این ارور در پکیج بوتان این قطعه باید تعویض گردد که البته تعویض این قطعه و تعمیر پکیج بوتان به شکل اساسی و کامل باید توسط تعمیرکار پکیج و افراد اهل فن انجام شود.

 

ارورهای پکیج ایران رادیاتور، سری M، سری B و سری E

نمایندگی ایران رادیاتور در خرم ابا شاید بتوان گفت یکی از بهترین به روز رسانی‌ها که در بسیاری از لوازم خانگی از جمله پکیج در سال‌های اخیر انجام شده است، نمایش کد خطا یا ارور است.

صدا دادن پکیج

صدا دادن پکیج ایساتیس می تواند دلایل متعددی داشته باشد تعمیرکار پکیج ایساتیس باید به منزل و یا محل کار شما مراجعه نمایند و از نزدیک این مشکل را بررسی کند تا بتوانند راه حل مفیدی را برای حل این مشکل ارائه دهد که البته بر اساس تجربه ای که ما داریم مقایسه انواع رادیاتورها صدا دادن پکیج ایساتیس معمولاً میتواند به دلایلی مثل کم بودن فشار ورودی آب سرد بودن آب ورودی و یا خراب شدن سوئیچ فشار و همینطور خرابی پمپ اصلی پکیج ایساتیس باشد و همینطور رسوب گرفتن مبدل های حرارتی و یا مشکل در لوله کشی رادیاتور ها می تواند یکی دیگر از دلایل صدا دادن پکیج ایساتیس باشد که که شما عزیزان میتوانید با برقراری تماس با همکاران ما در نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در خرم اباد و حضور متخصصین حرفه ای این مجموعه در محل مورد نظر صدای گوش خراش پکیج ایساتیس را برای همیشه برطرف نمایید

این کدها به کاربران پکیج و تکنسین های تعمیر پکیج کمک می‌کنند که به درستی و با سهولت بیشتری مشکل دستگاه را پیدا و آن را برطرف کنند. در اینجا فهرست کامل کد خطای پکیج ایران رادیاتور را خواهید دید.

 

چراغ چشمک زن توضیحات
30 و 40 برد الکترونیک معیوب است.
80 ترموستات حدی 105 عمل کرده است.
70 پکیج بیش از حد گرم شده است. بیش از  ۸۹ و کمتر از ۱۰۵ درجه سانتی گراد
70 و 80 ایراد در شعله پکیج (یون) حین کار
60 و 80 یخ زدایی با پمپ روشن
60 و 70 یخ زدایی با مشعل روشن
50 و 80 مشکل در ترمیستور آب گرم مصرفی (مدار آن باز است)
50 و 70 مشکل در ترمیستور آب گرم مصرفی (اتصال کوتاه است)
50 و 70 و 80 مشکل در ترمیستور مدار شوفاژ (مدار آن باز است)
50 و 60 مشکل در ترمیستور مدار شوفاژ (اتصال کوتاه است)
40 و 70 و 80 ترمیستور حدی 105 درجه سانتی گراد قطع کرده است ولی دمای اندازه گیری شده توسط ترمیستور طبیعی است.
40 و 70 پرشر سوئیچ آب در وضعیت قطع است (مدار آن باز است)
40 و 80 نشت دود در محیط (ترموستات دودکش قطع است)
40 و 60 و 80 فن روشن است اما پرشر سوئیچ هوا در وضعیت قطع است.
40 و 60 و 70 فن خاموش است اما پرشر سوئیچ هوا در وضعیت وصل است.
نکته

ff در نام مدل پکیج به معنی این است که پکیج ایران رادیاتور شما دارای فن و دودکش دو جداره است و cf یعنی دستگاه شما فاقد فن است

خاموش نشدن فن پکیج

تیم تخصصی فرازتعمیر با فرستادن متخصصان ماهر خود به جای جای خرم اباد، مشکل شما را با ارزان ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن، حل می‌کند.اگر پکیج شما دچار یکی از مشکلات فوق و یا هر مشکل دیگری است با تیم تخصصی ما تماس بگیرید، منبع انبساط پکیج دیواری مشاوره رایگان دریافت کنید و در صورت نیاز، منتظر تکنسین های ما بمانید تا مشکل پکیج شما را برطرف کنند.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای پکیج شما پیش بیایید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سروصدای زیاد هنگام کار کردن پکیج

گرم نشدن شوفاژها علی‌رغم گرم شدن آب و یا بالعکس

بیش از حد داغ شدن آب پکیج

کار نکردن همزمان یک یا چندتا دکمه پکیج

سرد و گرم شدن مداوم آب در حمام

جدول ارور پکیج ایران رادیاتور، سری L و سری K

ارور پکیج ایران رادیاتور سری L و سری K و علت بروز هرکدخطا در جدول زیر گردآوری شده است:

کد خطا  توضیحات
E1 پرشر سوئچ آب در وضعیت قطع است. (مدار آن باز است)
E2 ایراد در شعله پکیج (یون) حین کار
E8 ترموستات حدی ۱۰۵ عمل کرده است.
E10 نشت دود در محیط (ترموستات دودکش قطع است)
E12،E30،E99 برد الکترونیک معیوب است.
E31 مشکل در ترمیستور مدار شوفاژ (اتصال کوتاه است)
E32 مشکل در ترمیستور مدار شوفاژ (مدار آن باز است)
E41 مشکل در ترمیستور آب گرم مصرفی (اتصال کوتاه است)
E42 مشکل در ترمیستور آب گرم مصرفی (مدار آن باز است)
E50 فن خاموش است اما پرشر سوئیچ هوا در وضعیت وصل است.
E51 فن روشن است اما پرشر سوئیچ هوا در وضعیت قطع است.
E81 ترمیستور حدی ۱۰۵ درجه سانتی گراد قطع کرده است ولی دمای اندازه گیری شده توسط ترمیستور طبیعی است.
E91 نوسان ولتاژ برق (بیش از 260 و کمتر از 180)
AF سیستم یخ زدایی

رفع مشکل فشار کم آب پکیج

کم شدن فشار آب پکیج ایران رادیاتور یکی دیگر از مشکلات رایجی است که برای این پکیج خانگی به وجود می آید که البته با وجود شرکت تاسیسات فراز تعمیر نمایندگی تعمیر پکیج در خرم اباد برطرف کردن این مشکل هم به راحتی به وسیله تعمیرکاران با تجربه این مجموعه قابل برطرف شدن است کم شدن فشار آب پکیج ایران رادیاتور بیشتر برای افراد به وجود می‌آید که در آپارتمان ها زندگی می کند و در طبقات سوم یا چهارم آپارتمان ها سکونت دارند وجود آمدن این مشکل در پکیج ایران رادیاتور می تواند دلایل متعددی داشته باشد.

فشار کم در دیگ بخار

فشار پکیج زیر یک یا کمتر به معنای اشکال در این زمینه برای راه اندازی مجدد ‌است. بهتر است ابتدا به بررسی رادیاتورها، لوله کشی و نیز شیر ایمنی جهت وجود نشتی بپردازید. در صورت عدم وجود اشکال در این نواحی، یافتن شیر کوچک زیر دیگ و چرخاندن آن خلاف جهت عقربه‌های ساعت، به افزایش فشار کمک می‌نماید. البته برای مشاوره بیشتر از خدمات تخصصی تعمیر پکیج خرم اباد غافل نشوید؛ چرا که برای تعمیر تجهیزات تخصصی، بهتر است سر خود عمل نکنید.

چه زمانی به تعمیرکار پکیج نیاز پیدا می کنیم؟

پکیج‌ها برای ایجاد آب گرم و گرمایش خانه، ضروری هستند. تعمیر هر چه سریع‌تر‌ آن‌ها بهتر خواهد بود. در حالت‌های مختلف علاوه بر آنکه یک قطعه خراب می‌شود، همین قطعه می‌تواند بر دیگر اجزای و عملکرد کلی دستگاه تاثیر بگذارد. در نتیجه برای تعمیر پکیج در خرم اباد بهتر است با مشاهده تغییرات در عملکرد یا صدای دستگاه با متخصصان تماس بگیرید. NTC پکیج چیست؟ دانستن کد خطا می‌تواند شما را در روند تعمیر راهنمایی کند. امّا گاهی برد اصلی دستگاه دچار مشکل می‌شود که نمی‌توان صرفا بر مبنای کد، تعمیرات را انجام داد و نیاز به تجربه کافی دارد همچنان که در بخش‌های پیشین گفته شد پیشنهاد می‌شود برای آنکه عمر پکیج خود و قطعات داخلی آن را افزایش دهید حداقل سالی دو بار پکیج خود را سرویس کنید. آنچه که می‌توانید قبل از تماس با تعمیرکار پکیج انجام دهید.

در بعضی موارد مشکلاتی که در دستگاه ایجاد می‌شوند جدی نیستند و می‌توان با انجام اقدامات اولیه و بدون نیاز به متخصص آن‌ها را برطرف کرد. در ادامه این مشکلات و نحوه رفع آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خرم اباد

یکی از سرویسهایی که مجموعه لرستان تعمیر توسط سرویس کاران پکیج در خرم اباد انجام میدهد تعمیر پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد می باشد و پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد یکی بهترین برندهایی می باشد که کارخانه تولید پکیج ایران رادیاتور اقدام به تولید آن میکند.

نمایندگی-مجاز-ایران-رادیاتور-در-خرم-اباد

چرا ما برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خرم اباد ؟

 

قطعات فابریک :

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد و یا هر شهری گاها نیاز میباشد قطعات پکیج تعویض شود لذا تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد که از شرکت معتبر برای شما ارسال می شود از قطعات فابریک استفاده میکننداگر نیاز به تعویض قطعات شد.

دانش بالا:

  • کلیه تعمیر کارارن پکیج ایران رادیاتور خرم اباد تعمیر دارای تخصص و اطلاع از فناوری روز ایران رادیاتور دارند تا بتوانند در کمترین زمان بهترین خدمات را به شما بدهند و مشکل شما را سریع حل کنند و تا جایی که ممکن میباشد کترین هزینه برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد را برای شما لحاظ شود

گارانتی تعمیر :

  • وقتی از خرم اباد تعمیر برای تعمیر پکیج در خرم اباد حضور پیدا کنند تعمیرات شما شامل گارانتی تعمیر خواهد شد یعنی تا یکسال شما اگر همان قسمتی که ما برای شما تعمیر کنند و بعد دوباره همان قسمت خراب شود شامل گارانتی تعمیرات پکیج در خرم اباد خواهد شد.
    لذا این امر نشان از تخصص تعمیرکار پکیج در خرم اباد در مجموعه ما خبر دارد به تخصص و تعمیرات خود بسیار واقف هستند و برای همین این مدت گاراتی را برای شما در نظر گرفته اند.

روشن نشدن پکیج

یکی از مشکلاتی که از طرف بسیاری از دارندگان پکیج مطرح می‌شود، روشن نشدن پکیج است. برای مثال ممکن است برخی پکیج‌ها در فشار آب کم، قادر به روشن شدن نباشند. از این رو نیاز است تا سیستم فشارسنج پکیج بررسی گردد و از طریق شیرفشار افزایش یابد.البته پس از تست این روش در صورت تجربه مجدد مشکل، نحوه نصب پکیج دیواری بهتر است جهت تعمیر پکیج در خرم اباد با تعمیرکار مجرب تماس گرفته شود. باید به خاطر داشت که رسوب گرفتگی لوله‌ها، انسداد دوکش و عدم هدایت کامل دود به خارج، داغ شدن بیش از حد متعارف پکیج و… اشکالات رایجی هستند که در این زمینه عنوان می‌گردد و این امر به دلیل تعبیه حسگر در صورت تجمع خطرآفرین دود و خاموش نمودن سریع پکیج عنوان می‌شود. البته خرابی شمعک یا جرقه زن نیز می‌تواند از دیگر دلایل آن باشد.

 

 

هواگیری پکیج

هواگیری پکیج یکی دیگر از مشکلاتی است که معمولا برای پکیج بوجود می آید، معمولا اگر شما سالهاست که یک پکیج برای منزل خود خریداری و نصب کرده اید، قطعا با مشکل هواگیری پکیج مواجه خواهید شد. در این صورت می توانید به کمک بهترین تعمیر کار پکیج بوتان، ایران رادیاتور و ایساتیس برای تعمیر پکیج خود و هواگیری پکیج آن اقدام ضمنا درقسمت مقالات آموزشی هم می توانید راه های مختلف هواگیری پکیج را بررسی کنید. البته که شما برای تبدیل شدن به بهترین تعمیر کار پکیج نیاز به تجربه و تخصص انجام کار های فنی را دارید پس لطفا این نکته مهم را مد نظر قرار دهید.

  • سرعت در رسیدگی:

    بعد از تماس شما حدود یک ال دو ساعت تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در خرم اباددر محل برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در خرم اباد و یا تعمیرپکیج خرم اباد حضور به عمل می رسانند.

رضایت

بزرگترین سرمایه یک مجموعه تعمیراتی رضایت مشتریان از آن مجموعه تعمیراتی و سرویس کار تعمیراتی می باشد و اساس توجه ما بر رضایت شما می باشد تا رضایت شما حاصل شود.

تعمیرات-پکیج-ایران-رادیاتور-خرم-اباد

تست فشار پکیج

اگر نشانگر فشار زیر یک بود، به معنای فشار اندک پکیج ‌است. نحوه کارکرد پمپ پکیج بهتر است اطمینان یابید که پکیج خاموش و انتهای شیلنگ به سوپاپ متصل است. دریچه تنظیم فشار را باز و صدای پر شدن آن را بشنوید. تا قرار گرفتن عقربه بر روی 5/1 منتظر مانده و سپس شیر را ببندید و نسبت به روشن نمودن پکیج اقدام کنید.

بهترین زمان سرویس پکیج در خرم اباد

بهترین زمان برای سرویس پکیج در فصل بهار و در ابتدای ماه فروردین می باشد، و بهتر است که شما عزیزان در این ماه برای سرویس کامل پکیج، و رسوب زدایی آن اقدام نمایید، چراکه با انجام این کار دیگر در فصل تابستان با مشکل کمبود فشار آب پکیج، و در فصل زمستان با مشکل عدم گرم شدن آب پکیج مواجه نمی شوید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *