نمایندگی پکیج تاچی مشکین دشت

نمایندگی پکیج تاچی مشکین دشت – شماره تلفن تعمیرکار نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج تاچی

نمایندگی پکیج تاچی مشکین دشت

نمایندگی پکیج تاچی مشکین دشت شرکت ایتالیایی تاچی یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده پکیج های دیواری و شناخته شده در ایران می باشد. نمایندگی‌های پکیج تاچی برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش تعمیرات پکیج دیواری تاچی دارای تعمیرکاران ماهر و باتجربه می باشد. نمایندگی خدمات پس از فروش رسمی پکیج تاچی مشکین دشت کرج یکی از نمایندگی های مجاز پکیج تاچی در کرج می باشد. تعمیرکار مجاز نمایندگی پکیج تاچی در مشکین دشت با گذراندن تمامی دوره های آموزشی و داشتن سابقه بالا در تعمیرات و سرویس حرفه ای پکیج، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد. از طریق تماس با شماره تلفن تعمیرات پکیج مشکین دشت کارگاه نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در مشکین دشت کرج همواره خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای آشنایی بیشتر با واحد نمایندگی پکیج دیواری تاچی مشکین دشت ادامه این مقاله را بخوانید و از مقاله های آموزش رایگان تعمیرات پکیج دیواری برای عیب یابی سریع پکیج استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی مشکین دشت

اگر شما در حال حاضر از پکیج تاچی برای سیستم گرمایش منزل یا محل کار خود استفاده میکنید. پکیج شما دچار مشکل شده است و به خوبی کار نمی کند بهتر است برای رفع مشکل پکیج تاچی خود با متخصص پکیج تاچی و کسی که برای تعمیر پکیج Tachi در نمایندگی اصلی تعمیرات پکیج تاچی دوره دیده است و مهارت لازم را دارد کمک بگیرید کمک گرفتن از تعمیرکار غیر مجاز مشکل دستگاه شما و هزینه تعمیرات را بیشتر خواهد کرد.

نمایندگی پکیج تاچی در مشکین دشت فردیس کرج

 

کاربرد کد خطا و یا ارور در تعمیر پکیج ؟

کد خطای پکیج دیواری به علائمی گفته می‌شود که توسط برد الکترونیک برای عیب یابی مشکل دستگاه به ما نشان داده می‌شود، ولی اگر بخوام شفاف‌تر توضیح بدم به این صورته :

 

برد الکترونیک پکیج دیواری که به عبارتی مغز دستگاه می‌باشد. روی عملکرد تمام قطعات پکیج نظارت دارد. این نظارت بوسیله سنسورهایی صورت می‌گیرد که در نقاط مختلف پکیج وجود دارد. و در مواقع بروز مشکل در قسمتی از پکیج برد کنترل توسط این سنسورها به وجود عیب پی برده و برای اینکه به مصرف کننده اطلاع دهد. که عیب مورد نظر از کدام قسمت می‌باشد. اگر پکیج دیجیتال باشد با مشخص کردن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر و اگر پکیج آنالوگ باشد. بوسیله چشمک زدن برخی از چراغ ها اطلاع می‌دهد.

تنظیم پمپ اصلی پکیج تاچی

برای اینکه بتوانید مشکل پمپ پکیج را شناسایی و رفع کنید بهتر است که یا تست کردن پمپ پکیج، تنظیم پمپ پکیج و قطعات پمپ پکیج نیز آشنا باشید. در مواقعی که پمپ پکیج با مشکلی رو به رو شود، در رادیاتورها جریان آب گرم متوقف می‌شود. در نتیجه سیستم گرم کننده آب و گرمایشی محیط نیز به مشکل برخورد می‌کند و شوفاژ‌ها از کار می‌افتند.

پمپ پکیج به نام هایی مانند پمپ سیرکولاسیون (circulation water pump)، پمپ سیرکولاتور آب و یا پمپ گردش آب شوفاژ نیز معروف است. اگر تنظیم سرعت پمپ پکیج و یا تنظیم دیگر قطعات پمپ پکیج به هم بخورد موجب از کار افتادن کل پکیج می‌شود.

تعمیرات و سرویس پکیج در مشکین دشت

برای تعمیر پکیج در مشکین دشت باید دقت کنید که حتما به تعمیرکاری مراجعه کنید که تجربه و تخصص لازم را داشته باشد، چرا که پکیج شما با آتش و گاز کار می‌کند و کوچک‌‌ترین اشتباهی می‌تواند منجر به بروز خسارات غیرقابل جبران گردد.

"</p

تعمیرکار مجاز و حرفه ای نمایندگی تعمیرات پکیج

  1. تعمیرکاری که تجربه کافی برای تعمیر پکیج تاچی را داشته باشد.
  2. فردی که دوره لازم برای تعمیر پکیج تاچی را دیده باشد.
  3. تعمیرکاری که احترام به مشتری را همیشه یک اصل مهم بداند
  4. همیشه تعمیرکاری که به وقت مشتری احترام میگذارد ترجیح داده میشود
  5. تعمیر پکیج تاچی به جای تعویض قطعات نیز خیلی ملاک مهمی می باشد.
  6. سابقه خوب و شناخته شده بودن تعمیر کار را حتما ملاحظه کنید.

آموزش تعمیر پمپ اصلی پکیج تاچی به چه صورت است؟

در ابتدا باید مجددا این نکته را یادآوری کنیم که در اکثر مواقع برای رفع مشکل، کار را به فردی بسپارید که با قطعات پمپ روتور پمپ پکیج آشنایی کامل داشته باشد و در این امر مهارت و تخصص کافی نیز داشته باشد برای این امر میتوانید از تعمیرکار مجاز نمایندگی پکیج تاچی در مشکین دشت کرج کمک بگیرید. در بعضی از مواقع نیز ممکن است مشکل پمپ فقط با هواگیری ساده و یا تست کردن استاتور پمپ پکیج سرعت حل نشود. علت از کار افتادن پمپ پکیج می تواند از خراب شدن یک یا چند قطعه‌ی مهم و اصلی از پمپ پکیج باشد برای رفع مشکل حتما از تکنسین‌های با تجربه کمک بگیرید و خودتان از روی کتاب راهنما کاری انجام دهید از دست زدن به پمپ پکیج و قطعات دستگاه خودداری کنید.

نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج تاچی در مشکین دشت کرج

آموزش گام به گام تعمیر پکیج دیواری در مشکین دشت

به این نکته توجه کنید که تعمیر پکیج دیواری کار راحتی نیست و تا حدودی کار خطرناکی است و نیاز مهارت و تجربه‌ی کافی دارد به همین دلیل حتما باید این کار را به فردی سپرد که در این زمینه تخصص کافی و لازم دارد. پیلوت پکیج چیست؟ هنگام بروز مشکلی، در بعضی از این موارد می‌بایست به ارور و یا خطای پکیج توجه داشته باشید و با توجه به اروری که می‌دهد سعی کنید مشکل را پیدا کرده و پکیج دیواری را تعمیر کنید.

 

با مراجعه به دفترچه‌ی راهنمای پکیج‌های دیواری می‌توانید با ارور‌های پکیج بیشتر آشنا شوید. و یا به کامل ترین و جامع‌‌‌ترین بانک ارور مراجعه کنید و دلیل خراب شدن پکیج را پیدا کنید سپس به تعمیر پکیج دیواری بپردازید.

 

در ادامه با نمایندگی تعمیرات پکیج در مشکین دشت همراه باشید تا به صورت تخصصی، تعمیر پکیج دیواری در مشکین دشت را به شما آموزش دهیم.

پکیج تاچی مشکین دشت کرج

سرویس تخصصی پکیج دیواری در مشکین دشت

در بعضی مواقع مشکلات ساده و ابتدایی برای پکیج‌ها پیش می‌آید. که ممکن خود شما هم قادر به درست کردن و تعمیر این مشکل باشید. در این قسمت سعی داریم شما را برای رفع این مشکلات راهنمایی کنیم.

 

به این نکته توجه داشته باشید NTC پکیج چیست؟ که پکیج دیواری به 4 عنصر اکسیژن، آب، برق و گاز یا همان گازوئیل برای درست کار کردن نیازمند است.

در ابتدا باید بدانید که پکیج هنگامی که آب کافی نداشته باشد نمی‌تواند شروع به کار کردن بکند.

برای پکیج‌های آنالوگ نیز باید به عقربه‌های فشاری که بر روی دستگاه هستند توجه کرد. دقت کنید که در این حالت، می‌بایست درجه بر روی 1 تا 1/5 باشد و بعد از آن آب را می‌توان بست.

 

تعمیر پکیج تاچی Tachi در مشکین دشت مشکین دشت

برای تعمیر پکیج تاچی در مشکین دشت بای پاس پکیج چیست؟ کافی است با ما تماس بگیرید تا :

  1. تعمیرکار باسابقه و خوش نام برای تعمیر پکیج تاچی به محل شما اعزام کنیم
  2. تعمیرکار پکیج تاچی در مشکین دشت قبل از مراجعه به محل شما با شما هماهنگی های لازم را انجام میدهد
  3. تعمیر قطعات بجای تعویض را تا حد امکان رعایت میکند.

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در مشکین دشت کرج

قیمت تعمیرات پکیج در مشکین دشت

در بعضی مواقع ممکن است پکیج چندین مشکل مختلف داشته باشد و یا پکیج قطعه‌های نو و جدیدی بخواهد. و یا ممکن است که پکیج مشکل خاصی نداشته باشد منبع انبساط پکیج دیواری و با برطرف کردن اشتباه کوچکی به راحتی روشن شود. پس در نتیجه هزینه‌ی تعمیر پکیج دیواری متناسب به مشکلی که پکیج دارد متفاوت است، به همین دلیل ابتدا باید دید که مشکل و عیب پکیج از کجا است.

 

تعمیر انواع  پکیج با تکنسین متخصص نمایندگی تاچی

  • پکیج شوفاژ دیواری اسمارتTACHI مدل SMART D در مشکین دشت
  • پکیج دیواری اسمارتTACHI مدل Smart C در مشکین دشت
  • پکیج شوفاژ دیواری اکوTACHI مدل ECO D در مشکین دشت
  • پکیج دیواری اکوTACHI مدل Eco ND-C در مشکین دشت
  • پکیج شوفاژ دیواری استارTACHI مدل Star C در مشکین دشت

فن پکیج

پکیج ها دارای دو نوع فن دار وبدون فن می باشند. استاندارد نصب پکیج های فن دار با پکیج های بدون فن کاملا متفاوت می باشد، محفظه احتراق پکیج دیواری عموما قطر دودکش پکیج های فن دار 6 سانتی متر و پکیج های بدون فن 15  سانتی متر می باشد. عموما فن ها با مکش مواد حاصل از احتراق قابلیت شوت کردن  این مواد به اندازه ی حدودا 15 متر را دارند.

تعمیرات پکیج در کرج به عهده مستاجر است یا مالک؟

در این بخش می‌خواهیم بدانیم که اگر مشکلی برای پکیج به وجود آمد، مستاجر مسئول برطرف کردن مشکل و تقبل هزینه‌ها است و یا صاحب خانه. در بعضی از موارد باید مستاجر هزینه‌ها را تقبل کند و در بعضی موارد هم صاحبخانه ولی در بعضی از موارد خاص دو طرف باید با هم همکاری کنند.

 

بر اساس ماده‌ی 486 (قانون تملک آپارتمان) که گفته شده است: تعمیرات و کلیه مخارجی که در عین مستاجره برای امکان انتفاع از آن لازم است به عهده مالک است مگر آنکه شرط خلاف شده یا‌ عرف بلد بر خلاف آن جاری باشد. و همچنین است آلات و ادواتی که برای امکان انتفاع از عین مستاجره لازم می‌باشد.

 

زمانی که ماده 20 قانون مربوط به مستاجر و مالک در سال 1356 تصویب شد. رسیدگی به این امور و اختلافات میان مالک و مستاجر تا حد قابل توجه‌ای آسان و راحت شد.

تعمیرات تخصصی پکیج تاچی در مشکین دشت کرج

با توجه به این قانون هزینه‌های مربوط به تعمیرات به دو دسته تقسیم بندی شدند:

تعمیرات کلی

تعمیرات جزئی (سطحی)

بر اساس این قانون، تمامی هزینه‌های تعمیرات کلی را مالک و هزینه‌های تعمیرات جزئی و سطحی را مستاجر باید تقبل کند.

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *