روتور پمپ پکیج دیواری اورجینال

روتور پمپ پکیج – علائم خرابی، تعمیر و تعویض پمپ پکیج در منزل به ساده ترین روش

روتور پمپ پکیج

انرژی گردش روتور پمپ توسط سیم پیچ های استاتور پمپ پکیج تامین می شود. پره های پمپ به روتور متصل هستند و با چرخش روتور پره پمپ به گردش در می آید. در مرکز روتور سوراخی وجود دارد که توسط یک ساچمه و لاستیک نقش شیر یکطرفه را بازی می کند. روتور در موقع چرخش مقداری به جلو می آید و آب از شکافی که ایجاد می شود. به درون لیوان وارد می شود آب درون لیوان از طریق همان سوراخ روتور که مانند شیر یکطرفه عمل میکند به بیرون لیوان هدایت می شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد روتور پمپ، عیب یابی، تعمیر و تعویض را در ادامه این مقاله بخوانید.

روتور پمپ پکیج دیواری اورجینال تاچی

روتور پمپ پکیج چگونه عمل می کند؟

نمایندگی ایران رادیاتور در مارلیک آب از شکاف به وجود آمده توسط روتور به داخل لیوان رفته و پس از جذب گرمای سیم پیچ های استانور از طریق سوراخ موجود در روتور به بیرون منتقل میشود و این گردش آب که برای خنک کردن استاتور طراحی شده است ادامه پیدا می.کند آب از طریق سوراخ روتور فقط میتواند به بیرون برود زیرا ساچمه و صفحه لاستیکی موجود در سوراخ روتور نقش شیر یکطرفه را بازی می.کند از همین رو ممکن است این سوراخ و همچنین ساچمه آن به مرور زمان رسوب بگیرند و این انسداد مانع از عملکرد درست پمپ .شود بنابراین باید از باز بودن هوایی وارد نمیشود میتوانیم با یک سنجاق و یا چیزی شبیه آن اقدام به باز کردن سوراخ روتور بنماییم.

علائم خرابی روتور پمپ پکیج چیست؟

قبل از هرگونه اقدام برای تعمیر یا تعویض یک قطعه باید از خرابی آن مطمئن شویم. خرابی هر قطعه ای در پکیج دیواری با علائمی نمایان می شود و نشانه هایی دارد. شیرهواگیر پکیج چیست؟ خرابی روتور پمپ پکیج های ایرانی و خارجی از نوع که باشند در زمان خرابی ممکن است یک یا چندین نشانه داشته باشند.

روتور پمپ پکیج دیواری اورجینال ایران رادیاتور

معمولا نشانه های خرابی روتور پمپ به شرح زیر می باشند:

  • شنیده شدن صداهای بلند و عجیب دستگاه.
  • نشت آب به بیرون از پمپ پکیج.
  • افزایش دمای پکیج و جوش آوردن دستگاه.
  • کاهش چرخش سرعت پمپ پکیج.
  • عدم رسیدن آب به دمای مناسب.
  • برق دار شدن بدنه پکیج.
  • گیرپاژ و گیر کردن پمپ پکیج.

*نکته مهم: توجه داشته باشید نشانه های خرابی تعمیرات پکیج در مهرشهر در پکیج علت های متفاوتی داشته باشد که باید توسط تکنسین ماهر بررسی و برطرف گردد.

روتور پمپ پکیج دیواری اورجینال بوتان

قیمت روتور پمپ پکیج دیواری

پمپ های موجود در بازار انواع مختلفی دارند. با توجه به تنوع مدل پمپ در بازار قیمت های متنوعی نیز دارند. محفظه احتراق پکیج دیواری قیمت روتور پمپ در بازار ایران نوسانات زیادی دارد به همین دلیل نمی توان قیمت ثابت و دقیقی برای پمپ ایران و خارجی بیان کرد. اما در حالت کلی نمایندگی تعمیرات پکیج قطعات اصلی و شرکتی پکیج را با کمترین قیمت به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *