نمایندگی بوتان در مشکین دشت

نمایندگی بوتان مشکین دشت کرج |تعمیرگاه بزرگ پکیج بوتان (مشکین دشت)مجاز و رسمی

نمایندگی بوتان مشکین دشت کرج

شرکت بوتان در تهران و کرج برای آسایش حال مشتریان و تسریع کردن زمان خدمات رساندن به مشترین تعداد نمایندگی های مجاز خود را در سراسر کشور افزایش داده است. نمایندگی بوتان مشکین دشت کرج یکی از نمایندگی های رسمی بوتان در استان البرز می باشد. نمایندگی پکیج و آبگرمکن بوتان در مشکین دشت کرج دارای کادری با تجربه و کاملا حرفه ای می باشد. که تعمیرات پکیج دیواری بوتان را در منزل و تعیرگاه تخصصی بوتان در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام خواهد داد. تعمیرکاران متفرقه با سیستم و عملکرد پکیج بوتان آشنایی کامل ندارند. به همین دلیل در صورت دستکاری خرابی های پکیج بیشتر و غیر قابل جبران خواهد بود. به طور مثال یکی از حساس ترین قطعات پکیج بوتان، برد اصلی پکیج بوتان است که باید حتما توسط تعمیرکار مجاز نمایندگی بوتان بررسی گردد.

نمایندگی پکیج بوتان در مشکین دشت کرج

علت سرد شدن آب پکیج بوتان چیست؟

اگر به پکیج دیواری خود موقع سرد و گرم شدن پی در پی دقت نمایید، مشاهده خواهید کرد که خود پکیج نیز روشن و خاموش می‌شود. تعمیرات پکیج مشکین دشت افزایش سریع دمای آب منجر به خاموش شدن خودکار پکیج و کاهش سریع دمای آب منجر به روشن شدن خودکار پکیج می‌شود. از این رو یکی از علت‌‌های سرد و گرم شدن آب پکیج، خاموش و روشن شدن پی در پی پکیج است.

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مدل calda venezia

این مدل از پکیج بوتان از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است. چنانچه با چراغ قرمز در پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا مواجه شدید با شماره تلفن نمایندگی پکیج بوتان مشکین دشت کرج تماس بگیرید ، یعنی برد پکیج بوتان اخطار می دهد که پکیج وضعیت خوبی ندارد و هر چه سریعتر باید توسط تعمیرکار نمایندگی برد اصلی پکیج بوتان تعمیر شود. بطور کلی وقتی یون، شعله را تشخیص ندهد یا به هر دلیلی شعله تشکیل نشود، چراغ قرمز پکیج را مشاهده می کنید.

 

همچنین اگر ntc یا همان حسگر مدار گرمایش معیوب باشد و یا اینکه سیم های متصل به برد، قطع شده باشند، چراغ قرمز پکیج روشن می شود. محافظ برق مناسب برای پکیج دیواری علت دیگر چراغ قرمز زمانی است که برد پکیج اشکال سخت افزاری ( رله های جرقه زن، پمپ یا فن ) و یا اشکال نرم افزاری ( برنامه دستگاه ) دارد.

 

این مشکلات پکیج بوتان مدل calda venezia وابسته به عوامل زیر هستند:

 

قطع بودن گاز ورودی به پکیج

قطع بودن برق دستگاه

سوختگی برد کنترل پکیج ( در این حالت دستگاه روشن است، ولی عملکرد درستی ندارد. )

تمیرات تخصصی بوتان در مشکین دشت کرج

 

نکات مهم نمایندگی بوتان مشکین دشت خرابی پکیج

وقتی پکیح شما خراب شد باید برخی از نکات را رعایت نمایید در ادامه به برخی از این نکات اشاره می شود. ممکن است مشکل پکیج شما جزئی بوده با رعایت برخی نکات به راحتی حل شود.

 

از باز بودن شیرهای ورودی و زیر پکیج اطمینان حاصل کنید.

  1. پریزر برق ورودی را چک نمایید.
  2. فشار بار پکیج را چک کنید چنانچه عقربه کمتر از یک بود شیر پرکن را باز کنید وقتی به 1/5 رسید آن را ببندید.
  3. مطمئن شوید که شیرهای بالا و پایین رادیاتورها در زمستان باز هستند.
  4. چنانچه پکیج در بالکن قرار دارد دودکش را برداشته و ریست نمایید.
  5. دقت نمایید دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش باز باشد.

چنانچه پکیج دارای نشتی زیاد می باشد کلیه شیرهای زیر پکیج را بسته و برق را قطع نموده و با تعمیر کار تماس بگیرید.

علت سرد و گرم شدن آب پکیج بوتان چیست؟

دلایل زیادی برای سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج وجود دارد که ما در این مقاله نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان مشکین دشت کرج به آن‌ها می‌پردازیم و راهکارهایی برای رفع آن‌ها ارائه می‌دهیم. علت روشن نشدن پکیج بوتان کم و زیاد شدن فشار آب ساختمان که به دلیل نداشتن باد منبع و یا تنظیم نبودن آن به وجود می‌آید، یکی از علت های سرد و گرم شدن آب پکیج بوتان است. از دیگر علت سرد شدن آب پکیج بوتان عبارتند از:

چرا آب پکیج بوتان سرد و گرم می‌شود؟

تا به اینجای مقاله ما عوامل مختلفی را در رابطه با افزایش درجه حرارت پکیج و همچنین علت سرد شدن آب پکیج بوتان و علت سرد و گرم شدن آب پکیج بوتان به همراه روش‌‌های عیب‌یابی آن معرفی کردیم. تعمیرات تخصصی پکیج بوتان در مشکین دشت اگر باز هم در زمینۀ علت جوش آوردن پکیج بوتان و یا علت بالا رفتن فشار پکیج در حالت زمستانی سوالی دارید می‌توانید از کارشناسان فراز تعمیر کمک بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی پکیج بوتان در مشکین دشت

علت چشمک زدن چراغ قرمز پکیج بوتان

گاهی هم چراغ پکیج بوتان بصورت چشمک زن تغییر می کند.

 

علت چشمک قرمز زدن پکیج بوتان، باز شدن کلید حرارتی پکیج می باشد. برای این مشکل هم راه حل کاربردی و روش پیشگیری ارائه کرده ایم. وقتی کلید حرارتی باز شود و دمای مبدل اصلی به بالای 105 درجه برسد، چراغ قرمز پکیج بوتان به حالت چشمک زن، روشن می شود.

 

علت چشمک قرمز زدن پکیج بوتان، نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج بوتان در مشکین دشت کرج باز شدن کلید حرارتی می باشد. باز شدن کلید حرارتی دلایلی مختلفی می تواند داشته باشد. از جمله اینکه پمپ ایراد دارد، مبدل پکیج رسوب گرفته است مسیر لوله آب بسته شده است و یا راه بای پس باز شده است.

 

راه حل : در زیر پکیج و در امتداد شلنگ ها، صافی برگشت وجود دارد. آن را باز کنید و به خوبی شستشو دهید. سپس فشار پکیج را به صفر برسانید.

 

 

نحوۀ رفع عیب پکیج در نمایندگی بوتان مشکین دشت کرج

رسوب‌‌زدایی مدار آب گرم مصرفی اقدامی مناسب در جهت تعمیر پکیج بوتان با مشکل اشاره‌شده در بالا است. لوله‌های مدار آب گرم مصرفی در پکیج تک مبدل در مبدل حرارتی دومنظوره در بالای مشعل نصب شده است نمایندگی پکیج بوتان مشکین دشت در عیب‌‌یابی پکیج دیواری دو مبدلی باید توجه کرد که مبدل حرارتی صفحه‌ای (ثانویه) در زیر مشعل واقع شده است.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در مشکین دشت کرج

رسوب گرفتن مبدل حرارتی پکیج

اولین عامل در تعمیر پکیج بوتان و خرابی درجه پکیج بوتان، رسوب گرفتن سنسور آب گرم مصرفی پکیج بوتان بوده که خود عامل افزایش درجه حرارت پکیج است. نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مشکین دشت کرج به این صورت که رسوب در مبدل حرارتی شیرپرکن پکیج چیست موجب کاهش فشار و دمای آب می‌شود و سپس برای مصرف گرم خواهد شد.

 

 

این امر باعث افزایش سریع دمای آب و خاموش شدن خودکار پکیج بوتان می‌شود. پس از کاهش دمای آب، پکیج دوباره روشن شده و شاهد کم و زیاد شدن دمای آب گرم مصرفی و کارکرد پر سروصدای پکیج هستیم.

تعمیرکار ماهر نمایندگی بوتان مشکین دشت کرج

البته باید توجه داشت که ممکن است محدودکنندۀ جریان که روی فلوسوئیچ و یا در ورودی مبدل حرارتی دومنظوره در پکیج‌های تک مبدل بوتان قرار دارد، نیز مسدود یا دچار رسوب‌گرفتگی شود.  رسوب گرفتن مبدل حرارتی پکیج یکی از دلایل سرد و گرم شدن آب پکیج می باشد مراحل اسیدشویی مبدل پکیج.

 

 

 

 

نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج بوتان در مشکین دشت کرج

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مدل اپتیما

پکیج اپتیما یکی از مدل های پکیج بوتان در بازار است.

 

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مدل اپتیما وابسته به این دلایل می باشد:

 

1- قطع بودن ترموستات، ترموستات حد پکیج چیست؟ 2- تشکیل نشدن شعله به دلیل خرابی الکترود یون 3- ایراد در کلید حداقل فشار آب 4- خرابی برد و رله های موجود در برد

برای رفع همه ی این مشکلات و سرویس کردن کلی پکیج باید از سرویس کار پکیج بوتان در مشکین دشت کمک بگیرید.

 

گاهی هم چراغ قرمز بصورت دائمی روشن می شود که نشان دهنده ایراد جدی در پکیج بوتان است. سرویس کاران پکیچ های بوتان بصورت اختصاصی روی برند بوتان و انواع مدل های آن فعالیت دارند. در هر زمان و هر مکان که شما بخواهید، تعمیرکار پکیج نمایندگی بوتان مشکین دشت، خود را به شما می رساند.

 

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مدل بیتا

اگر چراغ پکیج مدل بیتا بصورت ثابت روشن شده است از نمایندگی مجاز و رسمی بوتان مشکین دشت کرج کمک بگیرید. ممکن است ناشی از چند دلیل باشد. در چنین حالاتی، پکیج به وضعیت قفل دائم تغییر می کند.

 

نمایندگی پکیج و ابگرمکن بوتان در مشکین دشت فردیس کرج

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مدل بیتا به یکی از دلایل زیر مربوط است:

 

  1. کم بودن فشار آب مدار گرمایش
  2. خطای کلید ایمنی فشار دود کش
  3. عدم تشکیل شعله در پروسه جرقی زنی ( اشکال در ntc )
  4. علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مدل پرلا
  5. علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان مدل پرلا

بطور معمول علت قرمزی چراغ پکیج بوتان مدل پرلا ناشی از دو ایراد است:

 

ترموستات حد مشکل دارد و کار نمی کند.

زمانی که در ntc گرمایش آب، NTC پکیج چیست؟ مشکلی وجود داشته باشد، باعث قطعی پرشر دود و پرشر آب می شود و چراغ قرمز روشن می شود.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *