نمایندگی-پکیج-اریستون-در-فردیس

نمایندگی پکیج اریستون فردیس کرج -تعمیرگاه مرکزی پکیج اریستون فردیس {انلاین}

نمایندگی پکیج اریستون فردیس

نمایندگی پکیج اریستون فردیس بزرگترین مرکز تعمیرات پکیج در کرج در دسترس شما در صورت نیاز شما می توانید.با نمایندگی اریستون فردیس کرج تماس بگیرید.تعمیرات پکیج در فردیس نیازمند توانایی بالای تعمیرکار پکیج در فردیس بوده که مجموعه فراز تعمیر با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه تعمیرات پکیج اریستون این موضوع را به درستی و بدون هیچ گونه نگرانی انجام خواهند داد.

تعمیرگاه پکیج اریستون در فردیس

پکیج‌ آریستون مانند دیگر پکیج‌ها (بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس) ممکن است به یکباره با کاهش دمای آب یا در کل خاموشی کامل، مواجه شود. مشکل روشن نشدن پکیج آریستون می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله این دلایل موارد زیر را می‌توان نام برد:

 

1. مشکل موقتی در سیستم

ممکن است علت خاموش شدن پکیج آریستون، اثر یک عامل خارجی در آن باشد. برای بررسی این موضوع، یکبار پکیج خود را روشن کنید، اگر بدون مشکلی روشن ماند، پس یک مشکل موقتی در سیستم داشتید. در غیر اینصورت موارد دیگر را بررسی کنید.

تعمیر پکیج آریستون

خدمت تعمیر پکیج آریستون فرازتعمیر، شامل عیب‌یابی و تعمیرات پکیج آریستون است. برای تعمیر پکیج آریستون خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر پکیج آریستون می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.

2. نیاز به هواگیری در پکیج آریستون

وجود هوا در پکیج، عملکرد درست آن را مختل می‌کند، نمایندگی پکیج اریستون فردیس در نتیجه خاموشی ناگهانی پکیج را شاهد خواهید بود. به طور معمول لازم است هر چند ماه یکبار پکیج خود را هواگیری کنید. اگر با روش هواگیری پکیج آشنا نیستید.

نمایندگی-اریستون-فردیس

نمایندگی پکیج مجاز اریستون در فردیس

3. اتصالات برق پکیج را بررسی کنید

گاهی ممکن است مشکل روشن نشدن پکیج به سادگی با بررسی اتصالات دستگاه حل شود، در همین راستا، با یک فازمتر مطمئن شوید که پریزی که پکیج آریستون شما، به آن متصل است، برق دارد یا خیر؟ سپس سیم و اتصالات درونی پکیج را بررسی کنید که در آن قطعی وجود نداشته باشد.

4. عدم تشکیل شعله در پکیج آریستون

گاهی عدم تشکیل شعله، می تواند علت روشن نشدن پکیج آریستون باشد. در چنین مواقعی ما به شما توصیه می کنیم از تعمیرکاران مجرب برای تعمیر پکیج خود کمک بگیرید. چرا که هر یک از علل مذکور ممکن است نیاز به تعویض و بررسی دقیق‌تری داشته باشند. از جمله این عوامل موارد زیر است:

  • وجود مشکل در جرقه زن
  • خرابی یون تشخیص شعله
  • انسداد روزنه جریان هوا به داخل دستگاه
  • مشکل در رگلاتور گاز
  • کاهش یا نبود گاز دستگاه
  • انسداد روزنه‌های خروجی گاز دستگاه

 

5. الکترود تشخیص شعله خوب کار نمی کند

نمایندگی بوتان در اندیشه از الکترود برای تشخیص سوختن صحیح گاز ورودی استفاده می‌شود. نمایندگی پکیج اریستون فردیس ممکن است فاصله الکترود از شعله در اثر گرما زیاد شده و یا دچار مشکل شده باشد، برای رفع این مشکل، با یک انبردست، الکترود را به آرامی به شعله نزدیک کنید. اگر مشکل رفع نشد، یا الکترود باید تعویض شود و یا مشکل در جای دیگری است.

نمایندگی-اریستون-در-فردیس-کرج

تعمیرگاه پکیج اریستون در فردیس

6. روشن نشدن چراغ پیلوت پکیج آریستون

اگر چراغ پیلوت به دلایلی چون: خرابی ترموکوپل و بسته بودن شیر گاز، روشن نباشد، دستگاه نیز روشن نمی‌ماند.

 

7. وجود رسوب در لوله‌ها و شوفاژ‌ها

ممکن است پکیج یا مدار آب آن، دچار گرفتگی ناشی از رسوبات حاصل از املاح آب، شده باشد. گاهی پکیج به دلیل نبود آب کافی در سیستم گردش آب، توان روشن ماندن خود را از دست می دهد و بلافاصله خاموش می‌شود. پیشنهاد میکنیم .گاهی رسوبات موجود درون لوله‌ها، مانع از روشن شدن پکیج می‌شوند

 

8. فشار کم آب در لوله‌های گردش آب پکیج

اگر فشار آب در دستگاه پایین باشد، سنسورفشار اب پکیج آریستون پیام خاموش شدن پکیج را به برد می‌فرستند، به نشانگر فشار دقت کنید، در صورتی که کمتر از 0.5 باشد، دستگاه روشن نخواهد شد و در نتیجه، مشکل از فشار آب است. با استفاده از شیر پرکن پکیج را بین 1 تا 2 درجه تنظیم کنید. اگر با شیر پرکن مشکل کم بود فشار، حل نشد، بررسی کنید که دستگاه نشتی نداشته باشد.

9. برد پکیج اریستون دچار نقص شده است

برد به عنوان کنترل کننده عملکرد تمامی قطعات دستگاه، همزمان با روشن شدن دستگاه، فعال شده و شروع به دریافت و ارسال سیگنال به تمامی قطعات الکتریکی در سیستم می‌کند. به همین علت اگر این برد به هر دلیلی دچار مشکل شده باشد، دستگاه نیز تا زمان رفع مشکل یا تعویض قطعه خاموش می‌ماند.

 

10. خرابی فن و پرشر سوئیچ هوا و یا انسداد دودکش در پکیج آریستون

در صورتی که گازهای خطرناک ناشی از احتراق دستگاه به دلیل اختلال در فن و پرشر سوئیچ هوا و یا انسداد دودکش به خوبی دفع نشوند، سنسورهای دستگاه دستور خاموشی پکیج را صادر کرده و تا زمان رفع مشکل، دستگاه روشن نخواهدشد. نمایندگی پکیج اریستون فردیس  برای بررسی هر کدام از این مشکلات پکیج آریستون، بهتر است با یک کارشناس سرویس و تعمیر پکیج در کرج  تماس بگیرید تا تعویض و یا تعمیر قطعات، خطرات و هزینه‌های جانی و مالی بزرگی را به دنبال نداشته باشند.

نمایندگی-آریستون-در-فردیس

چه کدهای خطایی در پکیج آریستون که به دستگاه دستور خاموش شدن می دهند؟

در زیر برخی از رایج ترین خطاهای پکیج آریستون، که باعث خاموشی دستگاه می‌شوند، گفته شده است.

  • خطای کد ۸۰ به معنای بالا بودن دمای آب به میزان بیش از استاندارد و فعال شدن کلید حد دستگاه
  • خطای کد ۸۰ ۷۰ به معنای عدم تشخیص شعله پکیج
  • خطای ۸۰ ۷۰ ۶۰ به معنای کم بودن میزان و مقدار آب در مدار و لوله ها یا وجود نشتی آب
  • خطای کد ۸۰ ۶۰ ۴۰ عدم وجود هوای کافی و جریان هوای کم
  • خطای کد ۷۰ ۶۰ ۴۰ تشخیص مشکل در سوئیچ دود
  • خطای کد ۳۰ به معنای وجود مشکل در برد اصلی پکیج

چرا پکیج آریستون خاموش نمی شود؟

در صورتی که پکیج آریستون شما در حالت زمستانه قرار داشته باشد،تعمیرات پکیج در اندیشه  از آنجایی که در این حالت، پکیج علاوه بر گرم کردن آب مصرفی، آب گرم مدار گرمایش را نیز تامین می‌کند، پس روشن ماندن آن عادی تلقی می‌شود. اما در صورتی که پکیج در حالت تابستانه قرار دارد اما بدون باز کردن و استفاده از آب گرم، پکیج روشن می‌شود، احتمال می‌رود که فلوسویچ (فلورگلاتور) و یا فلومتر که وظیفه کنترل این روند را دارد، دچار اختلال شده باشد. در این حالت باید پکیج توسط کارشناس بررسی و قطعه تعمیر و یا تعویض شود.

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج اریستون چیست؟

چراغ قرمز پکیج، زمانی روشن می‌شود که دستگاه روشن است، اما به درستی کار نمی‌کند. گاهی با ریست کردن پکیج مشکل حل و چراغ قرمز، خاموش می‌شود. اما در صورتی که با راه اندازی مجدد دستگاه، مشکل حل نشد و چراغ قرمز پکیج اریستون همچنان روشن ماند، مشکل اساسی در این دستگاه وجود دارد. نمایندگی پکیج اریستون فردیس  بهتر است بعد از بررسی های اولیه که در این مقاله گفته شد، با مراکز معتبر تعمیر، تماس گرفته و از خدمات تعمیر پکیج، استفاده کنید.

چرا پکیج آریستون کار می کند، اما رادیاتورها گرم نیست؟

گاهی با وجود روشن بودن پکیج آریستون، رادیاتورها همچنان سرد هستند و محیط گرم نمی‌شود. اما دلیل این اتفاق چیست؟ نمایندگی بوتان در فردیس موارد زیر از جمله دلایلی است که هنگام مواجه شدن با این مشکل کارشناسان فرازتعمیر آن را بررسی می‌کنند، برخی را خود شما می‌توانید رفع کنید. اما رفع برخی دیگر، نیاز به دانش و مهارت فنی بالا دارند، که توصیه ما این است که برای حل مشکل، با کارشناسان مجرب تماس بگیرد.

  • فضا بزرگ بوده و تعداد شوفاژها نسبت به ظرفیت پکیج زیاد است.
  • اختلال در سوپاپ پکیج آریستون
  • وجود رسوب در مدار گرمایشی
  • نصب و لوله‌کشی غیر استاندارد
  • فشار گاز پایین و کم بودن شعله پکیج
  • عدم عملکرد درسته جرقه زن و خاموشی شعله
  • اختلال در برد دستگاه نیز ممکن است یکی از دلایل اصلی گرم نشدن آب و رادیاتورها در پکیج آریستون باشد که نیاز به بررسی کارشناس دارد.

چرا پکیج آریستون آب را گرم نمی کند؟

یکی از مشکلات پکیج دیواری آریستون، گرم نشدن آب درون آن است. این مشکل نیز، دلایلی چون دلایل گرم نشدن رادیاتورها دارد. که کارشناسان پکیج به صورت دقیق هر کدام از موارد را بررسی و پس از یافتن علت اصلی آن را رفع می‌کنند. از جمله مواردی که تعمیرکار پکیج  در فردیس در محل، هنگام مواجه شدن با مشکل گرم نشدن آب پکیج و بررسی آن، مطرح می‌کنند. موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • استاندارد نبودن دودکش و مسدودیت آن
  • کم بودن ارتفاع شعله
  • اختلال در برد پکیج آریستون
  • اختلال در مدار گردش آب
  • اختلال در پمپ سیرکولاتور پکیج
  • کم بودن فشار آب
  • و …
سرد شدن ناگهانی آب در حمام، از جمله مواردی‌ست که در صورت خرابی پکیج، شاهدش خواهید بود.
تعمیرات-پکیج-اریستون-در-فردیس

علت افت فشار پکیج آریستون چیست؟

نمایندگی پکیج اریستون فردیس علت افت فشار پکیج آریستون را می‎توان ناشی از عامل داخلی و یا خارجی متعددی دانست. برخی ناشی از مشکلات خود پکیج هستند. برخی دیگر وابسته به محیطی که دستگاه در آن نصب شده است. از جمله این علت‌ها، موارد زیر را می‌توان بررسی کرد:

  • وجود هوا در پکیج آریستون
  • نشت آب در سیستم گرمایشی پکیج
  • خرابی قطعات
  • کم بودن فشار آب ورودی به ساختمان و یا نشتی لوله‌های آب
  • ارتفاع زیاد از سطح زمین (زندگی در طبقات بالا)
  • عدم لوله کشی استاندارد در ساختمان
  • و …

علت سرد و گرم شدن آب گرم مصرفی چیست؟

گاهی هنگام حمام کردن و یا استفاده از آب گرم متوجه می‌شوید. که فشار آب کم یا زیاد شده و آب گاهی سرد می‌شود. در مواقعی این مشکل نیاز به دانش فنی و تماس با تعمیرکار دارد. اما در مواقعی دیگر این فرآیند طبیعی و موقتی تلقی می‌شود.

  1. هنگامی که ارتفاع شعله زیاد باشد آب به سرعت گرم و پیام توقف فرایند گرم کردن آب به برد ارسال می‌شود، در نتیجه آب مدام در اثر شروع و توقف فرآیند سرد و گرم می‌شود.
  2. سنسورهای NTC همان سنسورهای بررسی کننده دمای آب هستند، نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه در صورتی که دقت این سنسورها کاهش پیدا کند و یا دچار اختلال شوند نیز، این مشکل را شاهد خواهیم بود.
  3. اگر به صورت همزمان در قسمت‌های مختلف خانه مانند حمام و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و … از آب گرم استفاده شود،ممکن است دستگاه توانایی لازم برای پاسخگویی به این حجم از درخواست را نداشته باشد و با نوسان آب گرم و سرد، روبرو شویم.
  4. اگر فشار آب ورودی به پکیج نیز کم باشد و یا پمپ ساختمان به خوبی آب را تامین نکند. مقدار کمی آب به پکیج وارد شده و به سرعت گرم می‌شود و NTC پیام توقف فرآیند را ارسال می‌کند.
  5. خرابی شیر سه راهه در پکیج نوع دو مبدله نیز ممکن است باعث سرد و گرم شدن آب شود.

علت سر و صدای پکیج آریستون چیست؟

نمایندگی پکیج اریستون فردیس یکی از مواردی که مشتریان فراز تعمیر در قسمت مشکلات پکیج آریستون مطرح می‌کنند، شنیدن سر و صدای غیر عادی از پکیج است. اما علت این مورد چیست؟ بیشترین احتمالی که اغلب در این زمان می‌رود، وجود هوا در پکیج آریستون و یا مدار گرمایشی و رادیاتورهای آن است. برای رفع این مشکل لازم است اقدام به هواگیری پکیج و رادیاتورها کنید و در صورتی که مشکل حل نشد با تکنسین تماس بگیرید.

علت انفجاری روشن پکیج آریستون چیست؟

نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس اگر روشن شدن پکیج آریستون شما، همراه با صدای بلند، یا همان انفجاری روشن شدن آن، شما را نگران کرده است، علت این مشکل در پکیج آریستون خود را در موارد زیر جستجو کنید:

  1. وجود مسدودیت در خروجی مشعل
  2. فاصله غیر استاندارد جرقه زن از مشعل
  3. اختلال و ضعف در جرقه زن پکیج آریستون
  4. اختلال در فرآیند تامین گاز پکیج (کم یا زیاد بودن فشار گاز ورودی)
  5. استفاده از گاز منبع تامین نامناسب (گاز شهری به جای گاز مایع)

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *