نمایندگی-پکیج-مرکوری-در-فردیس

نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس -عاملیت و تعمیرگاه مجاز پکیج مرکوری فردیس کرج

.نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس

نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس اگر شما به دنبال رفع تعمیرات پکیج در فردیس هستید. حتما با نمایندگی پکیج در فردیس تماس حاصل نمایید. نمایندگی مرکوری در فردیس به عنوان مرکز تعمیرات پکیج اماده امداد رسانی به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته می باشد. خدمات پس از فروش مرکوری فردیس کرج با ارائه تامین قطعات و اعزام نیرو تعمیرکار پکیج فردیس حتما تعمیرات پکیج فردیس شما را به نحو احسن و فوری انجام داده است. تعمیر پکیج مرکوری نیازمند تخصص و مهارت بالا می باشد که شما باید جهت تعمیرات حتما از نمایندگی کمک بگیرید.

تعمیرات-پکیج-مرکوری-فردیس

تعمیرات پکیج مرکوری فردیس کرج

پکیج های مرکوری به دلیل کیفیت بالای خود به سرعت در لیست پرفروش های سیستم های تهویه مطبوع قرار گرفته و توانستند سهم بزرگی از بازار فروش پکیج های دیواری را به خود اختصاص دهند. در این مقاله ما به زبانی ساده به آموزش عیب یابی و رفع ارورهای پکیج مرکوری پرداخته ایم. اما چنانچه شما عزیزان با مطالعه این مقاله قادر به بررطف کردن مشکل پکیج دیواری خود نبوده اید، همین حالا با ما کارشناسان تهران سرویس آنلاین در تماس باشید.
تعمیر پکیج مرکوری خود را با اطمینان خاطر به گروه فنی مجموعه  بسپارید. چرا که این مجموعه با داشتن بیش از ۱۰۰ تکنیسین فعال و با تجربه در زمینه تعمیر پکیج مرکوری آماده خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات پکیج در اندیشه تمامی خدمات مجموعه فرازتعمیر دارای ۶ ماه ضمانت از تاریخ صدور فاکتور میباشند.

تعمیرگاه پکیج مرکوری فردیس

شرکت مرکوری یکی از برندهای معتبر است ،که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی نیز به خوبی عملکرده است .این شرکت برای کمک به عیب یابی پکیج های خود اقدام به تعبیه سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های خود کرده است.
کدهای خطا به روش های مختلف در دستگاه های متفاوت نمایش داده می شوند. در دستگاه های قدیمی این کار با روشن کردن نور پس زمینه یا بوق انجام می شد. اما در سیستم های گرمایشی نسل جدید که اغلب مجهز به نمایشگر هستند،کدهای خطا به صورت حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایشگر نمایان میشود. یکی از مزایای این کدها نسبت به سایر روش ها امکان انتقال اطلاعات بیشتر در مورد خطای مرتبط با نوع مشکل یا دامنه وقوع آن است.

لیست ارورهای پکیج مرکوری

رفع کد خطا E0 پکیج مرکوری :

زمانی که خطا E0بر روی نمایشگر پکیج مرکوری ظاهر شود نشان دهنده آن است که فشار آب ورودی پکیج کمتر از مقدار ۰٫۵ می‌باشد.

رفع ارور E1 پکیج مرکوری 

نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس ارور نشان می‌دهد. که تشکیل شعله در پکیج با اختلال روبرو شده است. دلیل بروز این کد خطا نرسیدن گاز به قطعه مشعل پکیج مرکوری می‌باشد و در نتیجه شعله تشکیل نخواهد شد. گاهی دلیل بروز کد خطا E1 اشکال در سنسور جرقه زن میباشد. که باید برای رفع این مشکل گاز ورودی ساختمان را بررسی کنید. و اگر مشکل حاد بود باید جرقه زن را تعویض کنید ‌

رفع ارور E2 پکیج مرکوری 

ظاهر شدن این ارور بر روی صفحه نمایشگر پکیج مرکوری نشان دهنده. خرابی پمپ ، ایجاد رسوب در مبدل ثانویه ، مسدود بودن مسیر مبدل ثانویه و بسته بودن شیرهای رادیاتور می باشد. که برای رفع این ارور باید این قطعات را به صورت دوگانه چک کنید و یا با یک تعمیرکار پکیج در فردیس حرفه ای تماس بگیرید.

کد خطا E3 پکیج مرکوری 

این کد خطا نشان می دهد که در قطعه سوئیچ یا فن پکیج ایرادی رخ داده است. برای برطرف شدن این کد خطا باید فن پکیج آب را بررسی کرده و مطمئن شوید که سالم است در غیر این صورت باید برای تعمیر و یا تعویض قطعه از یک تعمیرکار پکیج کمک بگیرید.

نمایندگی-مرکوری-فردیس-کرج

خدمات پس از فروش پکیج مرکوری فردیس

 

رفع کد خطا E4 پکیج مرکوری 

نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس این کد خطا نشان می‌دهد. که آب داخل پکیج کاهش یافته است و سوئیچ فشار این مورد را تشخیص داده است. برای برطرف شدن این کد خطا باید فشار وارد پکیج را بر روی عدد یک و نیم تنظیم کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد باید قطعه پرشر سوئیچ پکیج تعویض گردد.

رفع کد خطا E6 پکیج مرکوری 

این کد خطا نشان می‌دهد که قطعی سنسور آب گرم پکیج مشکل پیدا کرده است. بررسی و تشخیص نیاز به تعویض سنسور آب گرم پکیج تنها از عهده تعمیرکار پکیج برمی آید.

رفع کد خطا E7 پکیج مرکوری 

نمایندگی بوتان در فردیس این ارور نشان می‌دهد که سنسور گرمایشی پکیج خراب شده و باید تعویض شود.

رفع کد خطا E9 پکیج مرکوری 

این ارور نشان می‌دهد که پکیج شما دچار یخ زدگی شده. برای رفع مشکل باید از یک ضد یخ استفاده کنید.

رفع ارور E10 پکیج مرکوری 

ارور E10 نشان می‌دهد که مبدل پکیج رسوب گرفته است

رفع ارور EC پکیج مرکوری 

این ارور نشان می‌دهد که برد پکیج ایراد پیدا کرده و با اختلال مواجه شده است

رفع ارور EL پکیج مرکوری 

این ارور نشان می دهد که در قسمت ورودی آب سرد پکیج اختلالی روی داده است

نمایندگی-تعمیرات-پکیج-مرکوری-فردیس

نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس

کد خطا CO پکیج مرکوری

شرح خطا: نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس نمایان شدن حالت یخ زدایی – کلید محافظ یخ زدگی خاموش است و دمای محیط محل نصب دستگاه پایین است .

کد خطا CS پکیج مرکوری

شرح خطا: سنسور برگشت مدار گرمایش خراب است – سنسور خراب یا خوب نصب نشده است ولی دستگاه کار می کند .

کد خطا  DH پکیج مرکوری

شرح خطا: جرقه نمیزند و یا شعله ایجاد نمی شود _ شیر گاز بسته است _ مجرای لوله گاز باریم است یا گرفته شده است .

کد خطا  Fy پکیج مرکوری

شرح خطا: فن بعد از چند ثانیه متوقف می شود. خروجی دود کش مسدود است. سوئیچ ایمنی دودکش خراب است. شلنگ سوئیچ ایمنی دودکش بیرون آمده است. نمایندگی بوتان در مارلیک

کد خطا GS پکیج مرکوری

شرح خطا: مشعل بدون عبور آب از مبدل حرارتی روشن می شود _ پمپ کار نمی کند. شیر های مسیر گرمایش بسته یا مسدود است. رد کنترل فرمان را چک کنید .

کد خطا  HS پکیج مرکوری

شرح خطا: سنسور برگشتن مدار گرمایش خراب است – سنسور خراب یا خوب نصب نشده است ولی دستگاه کار می کند .

کد خطا  Sy پکیج مرکوری

شرح خطا: خروج آب گرم مصرفی اشکال دارد – سنسور آبگرم مصرفی خراب است یا خوب نصب نشده است .

کد خطا yL پکیج مرکوری

شرح خطا: نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس  دستگاه کار نمی کند – فشار آب زیر نیم بار است .

نمایندگی-پکیج-مرکوری-فردیس

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *