علائم-خرابی-شیرپرکن

علائم خرابی شیر پرکن پکیج -نشانه های خراب شدن شیرپرکن پکیج {چجور تشخیص بدیم}

علائم خرابی شیر پرکن پکیج

علائم خرابی شیر پرکن پکیج را با انجام چندین راحل ساده بدون نیاز به تعمیرکار پکیج انجام بدهید.شما باید در وهله اول بدانید عملکرد شیر پرکن چیست؟ وبعد از مطاله ان می توانید درک بهتری از علائم خرابی شیرپرکن پکیج دستگیر شما مشتریان شود.شیر پرکن قطعه ای استراتژیک در پکیج دیواری می باشد.عملکرد ان تنظیم نمودن فشار مدار گرمایش پکیج خواهد.در صورت خرابی و کم کردن فشار اب در پکیج مشکلاتی از قبیل : جوش اوردن برای شما پیش می اید که در نتیجه باعث خرابی ترموستات حد می باشد.پس ضمن مطالعه این مقاله تمامی جوانب خرابی را در نظر بگیرید.

علائم-خرابی-شیرپرکن

علائم ظاهری خرابی شیر پرکن پکیج

یکی دیگر از علائم خرابی شیر پرکن ظاهر این قطعه می باشد .که روی ان رسوب تشکیل شده است و یا زمان باز شدن شیرپرکن ازاین قطعه اب ریزش می نماید.برای تعویض یا چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم باخواندن این موضوع می توانید براحتی تعویض و یا تعمیر ان را انجام دهید.

علائم-خرابی-شیرپرکن

شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور ممکن است به دلیل وجود املاح سنگین در آب مصرفی و جمع شدن این رسوبات در لوله های داخلی پکیج خراب شود. با جمع شدن این رسوبات دیگر شیر پرکن توانایی کنترل ورود و خروج آب را ندارد.زمانی که این علام خرابی و مشکل در پکیج مشاهده می شود بهتر است پکیج را بررسی کنید تامطمئن شوید که مشکل از شیر پرکن بوده و میزان خرابی را بررسی کنید.

علائم-خرابی-شیرپرکن
اگر شیر پرکن پکیج زمینی  شما بدون اینکه پکیج را باز کنید افزایش فشار دارد به این معنی است که برای شیر پر کن مشکلی رخ داده است، زیرا بالا رفتن فشاردر پکیج نشانه خرابی شیرپرکن است که برای رفع این مشکل می توانید مغزی شیر پرکن را بررسی  کرده و ببینید که آیا رسوبات جمع شده موجب مسدود شدن آن می شوند و ایا شیرپرکن به خوبی بسته می شود .ممکن است یک نشتی در شیر پرکن باعث افت فشار در پکیج  شما شود. افت فشار در پکیج، بروز نشتی در محل شیر پرکن و بالا رفتن فشار در مدار بسته در حالت خاموشی دستگاه و باز بودن شیر آب سرد ورودی از مهمترین علائم خرابی شیرپرکن معیوب است.

علائم-خرابی-شیرپرکن

 علائم خرابی شیر پرکن به چند دسته تقسیم می شود :

از علائم خرابی شیر پرکن پکیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افت فشار در پکیج دیواری
  • بروز هرگونه نشتی در محل شیر پرکن
  • بالا رفتن فشار در حالت خاموشی دستگاه و در مدار بسته و باز بودن شیر ورودی آب سرد

نمایندگی بوتان در گلشهر در صورت خراب بودن شیر پرکن پکیج( بدون باز کردن آن فشار پکیج بالا می‌رود) به بیان دیگر در صورت خراب بودن شیر پرکن، فشار دستگاه خود به خود افزایش می‌یابد. در این صورت به علت مسدود شدن مغزی شیر پرکن با رسوبات، کامل بسته نمی‌شود و در صورت باز بودن آب سرد ورودی، دستگاه دائما در حال آبگیری بوده که در نهایت فشار دستگاه بالا می‌رود. اگر نشتی آب علت خرابی شیر پرکن پکیج باشد، فشار آن همواره در حال پایین آمدن خواهد بود.
به‌طورکلی این قطعه در پکیج دیواری اهمیت بسیاری دارد و در صورت خرابی شیر پرکن باید سریعا برای تعویض و یا تعمیر آن اقدام کنید. درغیر این صورت کل عملکرد پکیج دچار اختلال می‌شود و در نهایت فشار آن یا افت کرده و یا بالا می‌رود.

 

انواع شیر پرکن پکیج

وظیفه انواع شیر پرکن پکیج دیواری  در پکیج این است که توسط آن مدار گرمایش دستگاه پر شده و نقش بسزایی در تنظیم فشار دستگاه دارد. فشار پکیج به طور معمول باید بین 1 تا 1.5 بار است پرشر اب که در این حالت باید شیرپرکن بسته شود. در حقیقت شیر پرکن ها، رابط بین آب مصرفی و سیستم گرمایشی پکیج هستند. به طور کلی استفاده از این شیر در راستای افزایش آب پکیج است.
انواع شیر پرکن پکیج شوفاژ شامل: شیر پرکن دستی و شیر پرکن اتوماتیک هستند. اصلی ترین وظیفه ی آن ها صرف نظر از مدلی که دارند افزایش آب پکیج است. شیرپرکن اتوماتیک این اطمینان را به شما می دهد که آب گرم دوباره به سمت لوله اصلی برنمی گردد. این مقاله برای آشنایی با انواع شیر پرکن پکیج تهیه شده است.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *