جهت-باز-شدن-شیر-پرکن-پکیج-ایران-رادیاتور

جهت باز شدن شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور |باز نمودن شیرپرکن {( ایران رادیاتور)}

جهت باز شدن شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

جهت باز شدن شیرپرکن پکیج ایران رادیاتور به سمت چپ می باشد.اما شما در ابتدا باید خرابی شیرپرکن پکیج ایران رادیاتور  را یشناسیم.شیرپرکن در مدل های رزوه ای و فیتینگی موجود باشد.اما شما باید در وهله تشخیص بدید چه مدل شیرپرکن را انتخاب کنید.به طور کلی دو نوع شیرپرکن در انواع پکیج های قدیمی و جدید وجود دارد، یکی شیرپرکن دستی و دیگری شیر پرکن اتوماتیک. خرابی شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور، شیر پرکن پکیج بوتان از انواع این محصول می باشد.بهتر است بگوییم که بدون استفاده از شیر پرکن پکیج نمی‌توان مشکل افت فشار داخل پکیج را رفع کرد. بنابراین این قطعه از جمله اجزای مهم در انواع پکیج دیواری محسوب می‌شود.

آشنایی با نشانه‌ها و علائم خرابی شیر پر پکیج

•    اولین علائم خراب بودن شیر پرکن پکیج: افت فشار در پکیج

•    دومین علائم خراب بودن شیر پرکن پکیج: بروز نشتی در محل شیر پرکن

•    سومین علائم خراب بودن شیرپرکن پکیج زمینی : بالا رفتن فشار در مدار بسته در حالت خاموشی دستگاه و باز بودن شیر آب سرد ورودی

جهت-باز-شدن-شیر-پرکن-پکیج-ایران-رادیاتور

 شیر پرکن پکیج شرکتی

همانطور که میدانید، شیرپرکن ها تنها راه ارتباطی آب سرد مصرفی با آب گرم گرمایشی است که با آن میتوانیم آب مدار گرمایش را تامین نماییم . کد ارور پکیج ایران رادیاتور یا کمبود آب مدار را جبران نماییم. شیرپرکن ها به دو صورت اتوماتیک و دستی میباشند. شیرپرکنهای دستی به صورت برقی هم وجود دارند به این صورت که به جای باز کردن شیر، با فشار دادن کلید، جریان برقرار میشود و شیر باز میشود و آب سیستم تأمین میشود. نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار این نوع شیر پرکن ها با جریان برق ۲۲۰ ولت کار میکنند.

یکی از عیبهایی که بر شیرپرکن اتوماتیک گرفته میشود آن است که تعمیرات پکیج در کرج در صورتی که افت فشار مدار گرمایش بخاطر نشتی در لولهکشی و رادیاتورها باشد و ما متوجه نشویم، به علت تزریق مرتب آب برای جبران کاهش آب ممکن است خسارت بسیار بزرگی به ساختمان وارد گردد. علاوه بر آن، رسوبپذیری مبدلها و خرابی پکیج به سرعت بالا میرود زیرا آب تازه تمایل زیادی به زنگ زدگی و رسوبپذیری دارد.

جهت-باز-شدن-شیر-پرکن-پکیج-ایران-رادیاتور

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *