تعمیرات-پکیج-در-ملارد

تعمیرات پکیج ملارد -نمایندگی پکیج ملارد تعمیر پکیج :{بوتان-تاچی-مرکوری-ایران رادیاتور-ایساتیس}

تعمیرات پکیج ملارد

تعمیرات پکیج در ملارد شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی در محل کار خود هستید همسرتان تماس بگیرد و از خرابی آبگرمکن یا پکیج خبر دهد. آبگرمکن و پکیج از جمله وسایلی هستند که بدون آن ها زندگی مختل می شود.

بعد از خرابی یک وسیله، مهم برطرف کردن مشکل است. در چنین مواقعی پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر که در اسرع وقت بتواند آبگرمکن یا پکیج شما را تعمیر کند مسئله مهمی است. اگر ساکن شهر ملارد باشید، تعمیرات پکیج در ملارد و تعمیرات آبگرمکن در ملارد با مجرب ترین تعمیرکار پکیج در ملارد در دسترس شماست. با خیال راحت می توانید بهترین تعمیرات پکیج ملارد و تعمیرات آبگرمکن در ملارد را انتخاب کنید و تعمیر پکیج خود را به ماهرترین تعمیرکار پکیج در ملارد بسپارید.

خدمات تعمیرات پکیج در ملارد  و تعمیرات آبگرمکن در ملارد برای برندهای بوتان، ایران رادیاتور، تاچی، آریستون، ایساتیس، مکث الیت، لورچ، گلدیران، شاپه، مرکوری، مگاترم، بکسی، گرم ایران، سونیه دوال، فرولی و اکو اسمارت ارائه می شود. در صورتی که پکیجی با هر کدام از این برندها دارید نگران خرابی آن نباشید. تعمیرات آبگرمکن در ملارد و تعمیرات پکیج ملارد با ماهرترین تعمیرکار پکیج در ملارد به راحتی می توانند مشکل شما را برطرف کنند. تعمیرات‌پکیج ملارد گذشته از تعمیر پکیج و آبگرمکن، خدمات نصب پکیچ را نیز انجام می دهند.

تعمیر-پکیج-در-ملارد

تعمیرات پکیج ملارد

موضوع مهمی که باید در مورد تعمیرات آبگرمکن در ملارد و تعمیرات پکیج در ملارد در نظر بگیرید تعهد کاری تعمیرکار پکیج در ملارد است.

پکیج یا آبگرمکن شما شاید بعد از تعمیر بطور کامل درست نشده باشد. در چنین مواقعی تعهد کاری تعمیرکار پکیج در ملارد حائز اهمیت است. در صورتی که تعمیرکار پکیج در ملارد تعهد کاری داشته باشد بدون دریافت هزینه بیشتر آبگرمکن یا پکیج شما را درست خواهد کرد.

پس با انتخاب درست تعمیرات آبگرمکن در ملارد و تعمیرات پکیج  ملارد می توانید از خدمات بهتری برخوردار شوید.

تعمیرات-پکیج-ملارد

انواع پکیج

انواع پکیج بر اساس ویژگی فنی به دو دسته پکیج های مخزن دار و پکیج های بدون مخزن تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این دو نوع بر اساس ویژگی های فنی و کارایی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه می خواهیم به بررسی تفاوتها و مزایا و معایب این دو مدل بپردازیم.

تعمیرکارپکیج نمایندگی پکیج شماره تماس
بوتان  اصلی 021-65118776
ایران رادایاتور اصلی 021-65150719
تاچی اصلی 021-65150719
مرکوری اصلی 021-65118776
ایساتیس اصلی 021-65150719
اریستون اصلی 021-65118776

 

 پکیج های مخزن دار

 پکیج ‌های مخزن دار، دارای مخزنی هستند که معمولاً ظرفیت نگهداری 30 تا 50 گالن آب را دارد. این نوع پکیج ها تا دمای تعیین شده آب را گرم می‌کنند. سپس آب گرم از لوله بالای مخزن عبور داده شده و به حمام یا آشپزخانه یا هر جایی که نیاز به آب گرم باشد ارسال می‌شود.

پکیج ‌های مخزن دار دارای یک دریچه آزادکننده دما و فشار هستند که وقتی دما یا فشار از سطحی که برای سیستم تنظیم شده فراتر رود، باز می‌شود.

پکیج های مخزن دار دارای یک المنت گرمایشی هستند. همچنین یک مخزن ذخیره سازی دارند که آب گرم را تا زمانی که نیاز باشد ذخیره می‌کند.

پکیج ‌های مخزن دار معمولاً برای گرم کردن آب در مخزن به گاز طبیعی یا برق نیاز دارند. نوع گازی برای گرم کردن آب تقریبا 50 درصد کمتر از نوع برقی انرژی مصرف می‌کند.

مزایا   

تولید گرمای بیشتر نسبت به نوع بدون مخزن، دارا بودن مخزن ذخیره آب و مصرف سوخت کم نسبت به موتورخانه از مزایای پکیج ‌های مخزن‌دار است. این نوع پکیج به راحتی می تواند سیستم گرمایش فضاهای بزرگ را تامین کرده و آب گرم آنها را تهیه کند.

تعمیر-پکیج-ملارد

معایب

پکیج های مخزن دار نیاز به تمیز کردن و شستشوی منظم دارند تا در شرایط عملکردی مناسب باقی بمانند. پکیج های مخزن دار مصرف انرژی بالایی دارند چون همیشه بیش از مصرف شما آب را گرم می‌کنند. به دلیل جثه بزرگ به فضای بیشتری نیاز داشته و همیشه باید در فضای مناسبی تعبیه شوند. قیمت بالا و همچنین هزینه بالای نگهداری در مقایسه با مدل بدون مخزن از دیگر معایب این نوع پکیج است.

در صورت استفاده طولانی مدت، منبع محدودی از آب گرم ارائه می‌دهند و آب به مرور زمان ولرم تر می‌شود. همچنین آبگرمکن‌های مخزن دار طول عمر کمتری دارند.

 

 پکیج های بدون مخزن

 پکیج های بدون مخزن، که به عنوان پکیج های درخواستی نیز شناخته می شوند، از مشعل های پرقدرت برای گرم کردن سریع آب در حین عبور از مبدل حرارتی استفاده می کنند.  سپس آب را مستقیماً به شیرآلات یا دوش می رسانند.

پکیج های بدون مخزن معمولاً با گاز طبیعی یا برق کار می‌کنند. این پکیج به محض درخواست شما آب را گرم می کند و در واقع مقدار نامحدودی آب گرم برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. در واقع این مدل فقط در صورت نیاز آب را گرم می کند و مخزنی برای گرم کردن آب ذخیره شده ندارد.

تعمرکار-پکیج-ملارد

مزایا

پکیج های بدون مخزن فقط به اندازه نیاز شما آب را گرم می کنند. این موضوع باعث می شود پکیج های بدون مخزن انرژی کمتری نسبت به نوع مخزن دار مصرف کنند. مصرف انرژی این نوع پکیج تقریباً ۲۲ درصد کمتر از پکیج های مخزن دار است.

طول عمر بالا از دیگر مزایای این نوع پکیج است. همچنین فضای کمتری را در خانه اشغال می کند و نیاز به تمیز کردن مداوم ندارد.

معایب

پکیج های بدون مخزن باید حتما همراه با یک نرم کننده آب استفاده شوند. مواد معدنی آب سخت باعث می شود که رسوب به سرعت در داخل لوله ها ایجاد شده و به طور قابل توجهی بر عملکرد و کارایی آن تأثیر بگذارد.

تعمیرات-پکیج-ملارد

 

انتخاب مدل مناسب

 

کدام بهتر است، مخزن دار یا بدون مخزن؟ مقایسه پکیج بوتان با ایران رادیاتور عملکرد این دو نوع پکیج بسیار متفاوت است. هر دو نوع پکیج (مخزن دار و بدون مخزن) داری مزایا و معایبی هستند. باید ببینیم کدامیک برای ما و هدفمان مناسب تر از دیگری است. در ادامه به مقایسه این دو نوع پکیج می پردازیم.

پکیج های بدون مخزن تا 34 درصد بازده انرژی بیشتری نسبت به پکیج‌های مخزن دار دارند که این به معنی صرفه جویی در انرژی برای شماست.

پکیج‌های بدون مخزن در مقایسه با پکیج های مخزن دار، روزانه 41 گالن کمتر آب مصرف می کنند.

پکیج‌های مخزن دار معمولاً گران‌تر از پکیج های بدون مخزن هستند.

طول عمر پکیج های مخزن دار 10 تا 15 سال و طول عمر پکیج های بدون مخزن بیش از 20 سال است.

پکیج های بدون مخزن نیازمند هزینه کمتری برای نگهداری و تعمیر هستند. سیستم این نوع پکیج به نسبت نوع مخزن دار ساده تر است. بنابراین هزینه تعمیر آن مقرون به صرفه تر است.

راه اندازی یک پکیج بدون مخزن آسان تر از یک پکیج مخزن دار است. پکیج مخزن‌دار سیستم پیچیده‌تری نسبت به نوع بدون مخزن دارد. همین موضوع راه اندازی و هزینه نگهداری آن را بیشتر می‌کند.

بعد از شناخت مزایا، معایب و تفاوتهای پکیج های مخزن دار و بدون مخزن مطمئنا راحت‌تر می‌توانید برای خرید پکیج تصمیم بگیرید.

در نظر داشته باشید تصمیم شما منحصر به مرحله خرید و هزینه‌های مربوط به آن نیست. انتخاب درست شما می‌تواند در آینده هزینه های تعمیر و نگهداری پکیج شما را پایین بیاورد.

بد نیست در این خصوص با یک لوله‌کش حرفه‌ای صحبت کنید و در مورد خواسته ها و نیازهای سیستم آب گرم خود از او مشورت بگیرید. مشاوره با یک فرد حرفه‌ای در اتخاذ تصمیم درست و ماندگار به شما کمک می‌کند.

تعمیرات-پکیج-در-ملارد

تعمیر و نگهداری منظم پکیج و آبگرمکن

 

آبگرمکن‌ و پکیج اغلب فراموش ‌شده‌ترین تجهیزات خانه‌ها هستند. البته تا زمانی که دیگر آب گرم نداشته باشید! اما بهتر است قبل از اینکه کار به آنجا بکشد با سرویس منظم و نگهداری به موقع و مناسب آبگرمکن و پکیج خود همیشه آبگرم در دسترس داشته باشید.

پکیج هم مانند همه وسایل نیاز به نگهداری دارد تا به خوبی کار کرده و آب گرم خانه یا محل کار شما را تامین کند. تعمیر و نگهداری منظم پکیج گذشته از اینکه کمک می کند هیچ وقت از داشتن آب گرم محروم نباشید، به طول عمر پکیج نیز می افزاید. به طوری که تا 10 سال یا حتی بیشتر به عمر پکیج شما افزوده می شود.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که آبگرمکن یا تعمیرات پکیج ملارد شما نیاز به تعمیر دارد، رسوبات و سنگ‌های ناشی از آب سخت است. متأسفانه سنگ در آبگرمکن و پکیج می تواند خسارت هایی به مخزن، لوله کشی و خانه شما وارد کند. با گذشت زمان، رسوبات و سنگ ها می توانند آبگرمکن شما را خورده و دریچه تخلیه فشار را مسدود کنند که این امر می تواند باعث انفجار آبگرمکن شود!

از طرفی عدم تعمیر و نگهداری باعث کاهش راندمان پکیج می شود. تجمع مداوم رسوب همچنین می تواند ظرفیت مخزن شما را برای آب گرم کاهش دهد.

علائم هشدار دهنده

یکسری علائم هشدار دهنده وجود دارند که نشان می دهند پکیج شما با مشکل مواجه شده و خوب کار نمی کند. حتما باید به این علائم توجه کرد و مشکل به وجود آمده را رفع نمود.

تعمیرات-پکیج-در-ملارد-

آب ولرم

آیا پکیج فقط می تواند آب را تا حد ولرم شدن گرم کند؟ اگر چنین است، پس پکیج شما احتمالاً رسوب گرفته و نیاز به سرویس دارد.

پکیج ها با گرم کردن آب از پایین مخزن کار می کنند. زمانی که رسوب در لوله ها یا مخزن جمع شود، گرما نمی تواند بطور مستقیم به آب برسد و در نتیجه آب به خوبی گرم نمی شود.این رسوب همچنین فضای اضافی در مخزن یا لوله ها اشغال می کند و فضای کمتری برای آب باقی می گذارد. بنابراین چون مخزن یا لوله ها ظرفیت زیادی برای انتقال آب ندارند؛ شما فشار آب گرم کمتری برای استفاده خواهید داشت.

صورت حساب های انرژی بالاتر

نشانه دیگری که باید مراقب آن باشید این است که چقدر پول برای قبض برق یا گاز خود می پردازید. متأسفانه تجمع رسوب باعث می شود مشعل برای گرم کردن آب، بیشتر از حد نرمال کار کند و در نتیجه سوخت و انرژی بیشتری مصرف کند. بنابراین، اگر می بینید که قبض برق یا گاز شما هر ماه افزایش می یابد، باید پکیج خود را بررسی و تعمیر کنید. چرا که ممکن است این مصرف بالا نشانه خرابی دستگاه باشد.

سایر عوامل هشدار دهنده

خارج شدن رسوب از شیر آب

هنگامی که رسوب بیش از حد در تعمیرات پکیج ملارد جمع شود، ممکن است به لوله کشی، شیرآلات و سردوش شما نیز راه پیدا کند. تجمع این ذرات می تواند لوله کشی را مسدود کرده و به لوله های شما آسیب برساند. همچنین زمان دوش گرفتن، می تواند باعث خشکی، خارش پوست و موهای خشک و شکننده شود. خوشبختانه یک نرم کننده آب با کیفیت می تواند با حذف املاح اضافی از بروز این مشکلات جلوگیری کند.

نشت آب

صرف نظر از عمر پکیج نباید نشتی ها را ساده بگیرید. حتی نشتی‌های کوچک و آهسته‌ می‌توانند در طول زمان منجر به وارد آمدن آسیب‌های فاجعه ‌بار به خانه شما شوند. این نشتی های کوچک اگر تعمیر نشوند می‌توانند به نشتی‌های بزرگ تبدیل شده وشیرپرکن پکیج  و هزاران لیتر آب را ظرف چند ساعت به هدر بدهند.

تعمیر و نگهداری پکیج هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟

 

صرف نظر از اینکه پکیج مخزن دار یا بدون مخزن دارید، هر سیستمی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. معمولاً سالی یک یا دو بار باید سلامت پکیج خود را چک کنید.

پکیج های گازی، برقی و بدون مخزن باید هر 6 تا 12 ماه یکبار شسته شوند. این امر از تجمع رسوب، زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند.

همچنین باید سالیانه میله آند و شیر تخلیه دما را در پکیج های گازی و برقی بررسی کنید. میله آند رسوب را جذب می کند تا به جای پکیج، میله دچار خوردگی شود. اگر میله خوردگی داشت باید آن را تعویض کنید.

دریچه رهاسازی دما باعث می شود تا در صورت بالا رفتن فشار، آب مخزن تخلیه شود. گاهی رسوب ایجاد شده مانع خروج آب از مخزن می شود و نمی گذارد دریچه رهاسازی دما به درستی کار کند. این امر خطرناک است و می تواند حتی منجر به انفجار پکیج و لوله های متصل به آن شود.

در نهایت، بهتر است ترموستات حد پکیج خود را در دمای 120 درجه فارنهایت نگه دارید. این امر کارایی سیستم را افزایش می دهد و از آسیب های ناشی از سوختگی جلوگیری می کند.

 

سیستم گرمایش منزل

 

همانطور که متوجه شدید تعمیر و سرویس به موقع آبگرمکن و پکیج گذشته از اینکه باعث جریان همیشگی آب گرم در خانه یا محل کار شما می شود، طول عمر آبگرمکن و پکیج را نیز بالا می برد. پس بهتر است هر چند ماه اقدام به سرویس آبگرمکن و پکیج خود کنید.

در شهر ملارد و حومه بهترین تعمیرات آبگرمکن در ملارد و تعمیرات پکیج ملارد در دسترس شما قرار دارد و می توانید به ماهرترین تعمیرکار پکیج در ملارد مراجعه کنید. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به تعمیرات پکیج ملارد دسترسی داشته باشید.

تعمیرات آبگرمکن در ملارد و تعمیرات پکیج در ملارد خدماتی چون تعمیر و سرویس آبگرمکن و پکیج را به مشتریان خود ارائه می دهند. با یک تماس می توانید از خدمات ماهرترین تعمیرکار پکیج در ملارد بهرمند شوید و تا چند ماه خیال خود را از بابت داشتن آب گرم راحت کنید.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *