نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا

نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا { نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شاهین ویلا}

نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا

شرکت نمایندگی ایران رادیاتور شاهین ویلا کرج برای تسریع کردن فرایند نصب و تعمیرات محصولات خود در سراسر کشور نمایندگی های مجاز خود گسترش داده است. یکی از نمایندگی های مجاز و رسمی در استان البرز نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا می باشد. با ثبت درخواست می توانید به راحتی از خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور درشاهین ویلا کرج بهره مند شوید. تعمیرات پکیج در شاهین ویلا همچنین می توانید از مقالات آموزش تعمیرات و تنظیمات مخفی برد پکیج ایران رادیاتور و سرویس پمپ پکیج ایران رادیاتور استفاده نمایید.

 

نمایندگی ایران رادیاتور شاهین ویلا

آموزش عیب یابی پکیج ایران رادیاتور***

در برخی موارد پیش آمده است که پکیج شما به مشکلاتی مثل روشن شدن. به صورت انفجاری، خاموش و روشن شدن مداوم پکیج، گرم نشدن آب و غیره مواجه می شود. که در این تعمیرات پکیج در کرج  حالت باید عیب یابی پکیج را انجام دهید و اقدام به تعمیر آن نمایید. در ادامه ما نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا برای شما 5 مورد از مشکلاتی که ممکن است برای پکیج پیش بیاید. را قرار می دهیم و به نحوه عیب یابی هر یک می پردازیم.

 

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور شاهین ویلا

وظیفه و عملکرد منبع انبساط پکیج این است که فشار آب ثابت را در سیستم گرمایش موجود حفظ کند.

همانطور که می دانید ، با افزایش دمای آب ، حجم آب افزایش می یابد. با توجه به ثابت بودن فضای داخل بسته و لوله ها ، افزایش دما منجر به افزایش فشار در پکیج می شود. اگر هیچ قطعه ای در پکیج نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا وجود نداشته باشد. مانند منبع انبساط ، افزایش دما فشار را بیش از حد افزایش می دهد و سپس شیر ایمنی کار می کند. منبع انبساط که دارای کیسه هوا است. افزایش فشار در بسته را جبران می کند.

 

روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور؛

  • انفجاری روشن شدن پکیج ایران رادیاتور؛
  • بالا رفتن دمای آب خروجی؛
  • سر و صدای بیش از حد پکیج؛
  • خاموش شدن مدام پکیج؛

در ادامه به توضیح کاملی درباره سرویس پکیج ایران رادیاتور می پردازیم.

تعمیرگاه مجاز ایران رادیاتور در شاهین ویلا

پمپ اصلی پکیج ایران رادیاتور از مهمترین قطعات مدار گرمایشی می باشد. و وظیفه ایجاد جریان پیوسته آب گرم به سمت رادیاتورها را دارد در واقع پمپ آب گرم تولید شده. نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا در مبدل حرارتی را درون لوله های رادیاتور پمپ می کند تا آب گرم به  رادیاتور برسد. در بسیاری از پکیج ها قیمت پمپ پکیج بیشتر از سایر قطعات است. یکی از دلایل گران بودن پمپ پکیج ممکن است کمبود قطعات پمپ پکیج باشد. طراحی و قدرت اجزای پمپ پکیج بر عملکرد مناسب این فعالیت تأثیر مستقیم دارد.

انفجاری شدن پکیج ایران رادیاتور

تنظیم نبودن میزان گاز ورودی، تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی، مسدود بودن دودکش. خرابی سوراخ های اطراف جرقه زن می توانند از دلایلی باشد که موجب انفجاری روشن شدن پکیج می شوند. با تنظیم کردن هر یک از آن ها می توانید این مشکل پیش آمده را حل کنید.

فشار آب پکیج چه مقدار باید باشد؟

مقدار فشار آب پکیج یا همان مقدار عقربه نمایشگر گیج فشار باید بین عدد 1 و 2 روی 1.5bar(روی 1.5 بار)  باشد. اگر زیر این مقدار باشد دستگاه شما ارور می دهد و تا آب به مقدار کافی به پکیج نرسد دستگاه روشن نخواهد شد. لازم به ذکر است که این مورد به علت سیستم امنیتی نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا دستگاه رخ می دهد. تا از آسیب قطعات حساس آن مانند پمپ سیر کولاتور و یا مبدل های پکیج جلوگیری نماید.

 

نمایش فشار آب پکیج

از بین بردن ارور فشار آب دستگاه برای از بین بردن ارور فشار آب پکیج شوفاژ دیواری به ترتیب مراحل زیر عمل می کنیم:

ابتدا یک شیر را که اغلب دسته مشکی یا آبی رنگ دارد در زیر دستگاه پکیج را باز می کنیم. سپس در این حالت آب داخل سیستم مدار شارژ می گردد. بارسیدن عقربه به عدد 1.5 بار شیر را با به خوبی ببندید. توجه داشته باشید که بیش از حد نیز سفت ننمایید که موجب خرابی واشر آن می گردد.

تعمیرگاه مرکزی نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا

روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که پکیج شما روشن نمی شود باید در ابتدا گاز ورودی به پکیج را بررسی کنید. چرا که در این حالت مشکل اصلی قطع بودن و یا خراب بودن گاز پکیج می باشد.

در گام اول بررسی کنید که شیلنگ گاز وصل است یا قطع؛ در صورتی که وصل بود باید وصل بودن گاز را بررسی کنید. بعد از آنکه مطمئن شدید گاز وصل است. و شیلنگ گاز نیس به درستی به پکیج متصل شده است. ولی باز هم پکیج شما روشن نمی شود، باید فشار گاز را تنظیم کنید. برای این کار بهتر است با نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا کرج تماس بگیرید.

تعمیرات ایران رادیاتور در شاهین ویلا کرج

یکی از مشکلات رایج تنظیم نبودن شیر گاز پکیج می باشد. این شیر که برقی می باشد در زیر محفظه احتراق پکیج قرار گرفته است. و شامل قسمت تنظیم کننده جریان گاز به مشعل که به آن مدولاتور می گویند می باشد.

در واقع وظیفه کلی شیر گاز کم و زیاد کردن شعله می باشد. تست و تنظیم شیر گاز پکیج از جمله فرآیند هایی هست که نیاز می باشد هرزچندگاهی صورت گیرد.

حداقل فشار شیر گاز 15 میلی بار و حداکثر این فشار باید 25 میلی بار باشد. در صورتی که فشار کم باشد آب گرم نمی شود و اگر فشار زیاد باشد موجب فعال شدن سوپاپ اطمینان می شود.

چک کردن اکسیژن پکیج

در مورد اکسیژن مصرفی دستگاه نیز لازم به ذکر می باشد در انجام عمل سوختن در پکیج به اکسیژن نیاز می باشد. اگر شرایط نصب دستگاه پکیج شوفاژ دیواری شما به صورت استاندارد نباشد اکسیژن مورد نیاز دستگاه تامین نخواهد شد. نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا در نتیجه پکیج با ارور مواجه خواهد شد. که در این صورت به علت تخصصی بودن امر بهتر است با متخصصان ما در نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا در تماس باشید.

مبدل اصلی پکیج ایران رادیاتور

در پکیج قطعه ای را که مستقیما شعله به آن بر خورد می کند. و آب در آن جریان دارد را مبدل اصلی گویند. و عمل انتقال حرارت تولید شده توسط مشعل به آب (مصرفی و گرمایشی)، در محفظه احتراق به نام مبدل حرارتی انجام می شود. در دستگاه های تک مبدل هم آب گرم مصرفی و هم آب گرمایش مدار و در مبدل اصلی جریان دارند. و در آن حرارت می بینند مبدل اصلی حرارتی از چند ردیف لوله مسی رفت و برگشتی تشکیل شده است. که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید. همان طور که می دانید مس دارای راندمان تبادل حرارتی بسیار بالایی است.

نمایندگی مجری رسمی تعمیرات ایران رادیاتور در شاهین ویلا

سر و صدای بیش از حد پکیج دیواری ایران رادیاتور

از دلایلی که می تواند موجب سر و صدای بیش از حد پکیج شود. می توان به مواردی چون هوا و یا رسوب گرفتن پکیج اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید رسوب گیری و هواگیری پکیج را توسط نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور انجام دهید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *