تعمیرات-پکیج-شهریار-

تعمیرات پکیج در شهریار -بوتان-ایران رادیاتور-مرکوری-فروولی-اماتیس-ال جی-گلدایران

تعمیرات پکیج در شهریار

امروزه آبگرمکن یا پکیج در همه خانه ها جزء ضروریات زندگی است. استفاده همه روزه به مرور باعث خراب یا  نقص فنی این وسیله پر‌کار‌برد می شود. در صورت خرابی آبگرمکن یا پکیج در هر شهری که باشید به یک تعمیر کار خوب نیاز خواهید داشت. اگر در شهریار زندگی می کنید مطمئنا به تعمیرات پکیج در شهریار و تعمیرات آبگرمکن در شهریار نیاز پیدا خواهید کرد. تعمیرات پکیج در شهریار و تعمیرات آبگرمکن در شهریار به دو صورت سیار و حضوری برای شما امکان پذیر است. البته همیشه تعمیر‌کار سیار کار شما را راحت تر خواهد کرد. اگر نیاز به تعمیر‌کار سیار داشته باشید می توانید با  تعمیرات آبگرمکن در شهریار و تعمیرات پکیج در شهریار تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار پکیج در شهریار را در اختیار شما بگذارند.

برای اینکه آبگرمکن یا پکیج شما به بهترین شکل تعمیر یا رفع نقص فنی شود، باید از تعمیرات آبگرمکن در شهریار و تعمیرات پکیج در شهریار که سابقه خوبی در این زمینه دارند، تعمیرکار پکیج در شهریار در‌خواست کنید. چون در صورتی که  تعمیرکار پکیج در شهریار به کار خود وارد نباشد، گذشته از اینکه هزینه اضافی روی دست شما می گذارد، برای مدت زیادی نیز شما را از داشتن آب گرم محروم می کند. پس قبل از هر چیز بهترین و مطمئن ترین تعمیرات آبگرمکن در شهریار و تعمیرات پکیج در شهریار را پیدا کنید، بعد درخواست تعمیرکار پکیج در شهریار کنید تا سرویس پکیج شما به بهترین نحو انجام شود. تعمیرات آبگرمکن در شهریار و تعمیرات پکیج در شهریار برای برندهای بوتان- ایران رادیاتور – تاچی- آریستون- ایساتیس- مکث الیت- لورچ -گلد ایران- شاپه – مرکوری- مگاترم – بکسی- گرم ایران- سونیه دوال- فرولی- اکو – اسمارت سرویس دهی می کنند.

تعمیرات-پکیج-در-شهریار

تعمیرکار پکیج در شهریار

هنگام خرید پکیج دیواری گذشته از انتخاب برند خوب، انتخاب محل مناسب برای نصب پکیج هم مهم است. برای نصب پکیج دیواری باید استانداردهایی را رعایت کنید تا کارایی، امنیت و طول عمر پکیج تضمین شود. در ادامه به بررسی این استانداردها خواهیم پرداخت.

تهویه مناسب

پکیج های دیواری دارای الزامات تهویه بسیار خاصی هستند، تعمیرات پکیج در اندیشه زیرا آنها گاز بیشتری نسبت به آبگرمکن های معمولی تخلیه می کنند. قبل از انتخاب مکانی برای پکیج جدید خود، دستورالعمل های سازنده پکیج را به دقت بخوانید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. شما معمولاً باید مکانی را پیدا کنید که حداقل یک متر از پنجره ها فاصله داشته باشد.

محل گرم 

اگر آب در پکیج یخ بزند، ممکن است کل سیستم خراب شود. پس باید مطمئن شوید که مکانی گرم انتخاب کرده اید تا پکیج کارکرد موثر و آسانی داشته باشد. نصب حرفه ای پکیج به شما کمک می کند از مشکلات رایج در محل قرارگیری جلوگیری کنید. مکان ایده آل برای پکیج داخل خانه است. اگر به هر دلیلی مجبور هستید  پکیج را بیرون خانه قرار دهید، مطمئن شوید که از نور مستقیم خورشید، باران، حشرات و یخ زدگی در امان باشد.

محل نزدیک

هرچه پکیج شما به دستگاه یا شیری که به آب نیاز دارد نزدیک‌تر باشد، بهتر کار خواهد کرد. اگر آب گرم بهتری برای حمام خود می خواهید، تا حد امکان پکیج را نزدیک حمام نصب کنید.علت روشن نشدن پکیج قرار دادن پکیج در طبقه پایین یا چند اتاق دورتر راندمان آن را پایین می آورد.

تعمیرات-پکیج-در-شهریار

تعمیرگاه پکیج شهریار تهران

چند نکته طلایی برای نگهداری پکیج در بهترین حالت

تمیز کردن

پکیج شما اگر تمیز باشد بهتر کار می کند. تمیز کردن پکیج توسط یک متخصص می تواند با از بین بردن لجن، زنگ زدگی و دوده، به بهبود کارایی پکیج شما کمک کند. این شامل شستشوی سیستم، پر کردن مجدد آب تمیز با مواد شیمیایی مخصوص برای جلوگیری از خوردگی است.

توری های هوا

توری‌های هوا را بررسی کنید و مطمئن شوید که مسدود نشده اند. توری های هوا همیشه باید تمیز و بدون مانع باشند.

فشار معمولی پکیج

فشار معمولی پکیج شما باید بین 1.2 تا 1.5 بار باشد. برای آزمایش، پکیج را روشن کنید. چند دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که فشار درست است. اگر فشار بیشتر بود باید رادیاتورها را تمیز کنید تا فشار پایین بیاید. اگر فشار خیلی کم بود، شیر آب را کمی باز کنید تا آب بیشتری به مدار گرمایش برسد.

دمای پکیج شهریار

بهتر است زمانی که چند ساعتی در خانه نیستید یا زمانی که خواب هستید، دمای پکیج را روی 18 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. در زمانهایی که خانه هستید و فعالیت می کنید، دمای پکیج را در حدود 21 درجه سانتیگراد بگذارید.انواع پکیج این کار باعث کاهش مصرف سوخت و هزینه های مربوطه می شود. چون هزینه گرمایش به ازای هر درجه بالاتر از گرمای مورد نیاز 7 درصد افزایش می یابد.

هوا‌گیری رادیاتور

مراقب رادیاتورهای خود باشید. برای خلاص شدن از شر هوای انباشته شده داخل رادیاتور باید آن را هوا‌گیری کنید. از یک پیچ گوشتی و یک تشت استفاده کنید تا فرش را خیس نکنید. کم کم پیچ هوا‌گیری رادیاتورها را بچرخانید. صدای سوت را خواهید شنید. وقتی متوقف شد و قطرات آب را دیدید که بیرون می‌آید، پیچ هوا گیری را ببندید. این کار باعث می شود رادیاتورهای شما به طور یکنواخت گرم شوند و انرژی را به طور موثرتری مصرف کنند.

عایق بندی

یک راه آسان برای کاهش مصرف انرژی پکیج از طریق عایق بندی است. می توانید این کار را با نصب لوله های فوم در اطراف لوله های پکیج انجام دهید تا اتلاف گرما را کاهش داده و آب را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارید.

 

تعمیرات شبانه روزی در شهریار

دانستن نکات مهم قبل از خرید پکیج هم انتخاب شما را راحتتر می کند هم اینکه هزینه های نگهداری پکیج را در آینده برای شما کم می کند. در ادامه به چند نکته مهم که باید قبل از خرید پکیج بدانید اشاره می کنیم.

تعمیرات-پکیج-در-شهریار

برند

زمان خرید پکیج جدید، حتما یک برند قابل اعتماد انتخاب کنید. با اینکه ممکن است قیمت پکیج یک برند معتبر کمی بالاتر از برندهای دیگر باشد، ولی قابل اطمینان بودن و هزینه های نگهداری پایین در دراز مدت هزینه اولیه را پوشش می دهد.

کدام نوع

دو نوع پکیج ( زمینی و دیواری) در بازار موجود است. پکیج زمینی دارای مخزن آبگرم بوده و پکیج دیواری بطور مستقیم آب را گرم می کند و وارد لوله ها می کند. اگر فضای خانه شما کوچک است و به گرما و آبگرم زیادی نیاز ندارید می توانید پکیج دیواری را انتخاب کنید. اما اگر خانه یا ویلای بزرگی دارید حتما باید برای اینکه تامین آبگرم و گرما به خوبی انجام شود پکیج زمینی را انتخاب کنید.

کدام نوع سوخت

پکیج ها با چهار نوع سوخت گازی، برقی، گازوییلی و ترکیبی وجود دارند. باید هنگام خرید به نوع سوخت پکیج هم توجه کنید و متناسب با نوع سوختی که به راحتی در دسترس شما است پکیج خود را انتخاب کنید.

ابعاد

ابعاد نیز در خرید پکیج مهم است. با توجه به مکان و فضای تعبیه پکیج باید اندازه جعبه پکیج خود را انتخاب کنید. غالبا پکیج های دیواری برای خانه های کوچک و آپارتمان های تک واحدی مناسب تر هستند.

مبدل حرارتی

اگر خانه شما به سیستم گرمایش از کف مجهز است حتما باید از پکیج های متراکم کننده استفاده کنید. ولی اگر از پرشرفن کویل برای گرمایش خانه خود استفاده می کنید پکیج منبع مناسب تر است.

 

نمایندگی پکیج شهریار

در صورتی که قصد خرید پکیج یا آبگرمکن داشته باشید آشنایی با برندهای معروف ایرانی و خارجی موجود در بازار می توان انتخاب شما را راحت تر کند. در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای پکیج و آبگرمکن مناسب موجود در بازار خواهیم پرداخت.

برندهای ایرانی

بوتان

بوتان یکی از برندهای معروف پکیج و آبگرمکن در ایران است. این شرکت توانسته با عقد‌قرار داد مونتاژ با شرکت ایتالیایی ریلو محصولات با کیفیتی تولید کند و بازار خوبی برای خود ایجاد کند. همه محصولات این شرکت دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.

ایران رادیاتور

ایران‌رادیاتور یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی در زمینه ساخت پکیج و آبگرمکن است. ایران رادیاتور با حدود 40 سال فعالیت در این زمینه توانسته اعتبار خوبی برای خود کسب کند. ایران رادیاتور در طی این سالها توانسته استانداردهای بین المللی زیادی را کسب کند. کیفیت محصولات این شرکت از چنان استانداری برخوردار است که به بیش از سی کشور جهان صادر می شود.

گلد‌ایران

گلد‌ایران یک برند ایرانی با سابقه ای سی ساله است. گلدیران که در زمینه لوازم خانگی و نمایشگر فعالیت می کرد، به تازگی با همکاری شرکت ال جی پکیج خود را در دو مدل وارد بازار کرده است.

تعمیرات-پکیج-شهریار

لورچ

لورچ‌با سابقه 46 ساله در عرصه تولید لوازم خانگی یکی از برندهای خوشنام ایرانی است. لورچ طی این سالها توانسته با دریافت استانداردهای داخلی کیفیت محصولات خود را به اثبات برساند.

گرم ایران

گرم ایران نیز سابقه 43 ساله در عرصه تولید سیستم های سرمایشی، گرمایشی، پکیج و… دارد. گرم ایران با تولید بیش از 300 نوع محصول مرتبط با سیستم های گرمایشی و سرمایشی یکی از برندهای پیشرو در این زمینه است.

تاچی

تاچی نیز یک شرکت ایرانی است که در زمینه ساخت پکیج و سیستم های سرمایشی فعالیت می کند. این شرکت توانسته گواهینامه های داخلی و خارجی زیادی کسب کند.

ایساتیس

ایساتیس یک شرکت ایرانی است که از سال 1385 فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت با تکنولوژی ایتالیایی محصولات با کیفیتی تولید می کند. ایساتیس یکی از پرفروش ترین شرکتهای پکیج در ایران است.

مرکوری

پکیج های مرکوری محصول شرکت مگاترم است. این شرکت یک برند ایرانی است که در زمینه تولید محصولات خانگی و پکیج فعالیت می کند.

برندهای خارجی

آریستون

آریستون یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. شرکت آریستون فعالیت خود را از سال 1911 شروع کرده و طی این سالها توانسته بازار بزرگی در سطح جهانی برای خود ایجاد کند.

مکث الیت

مکث الیت یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید پکیج و تجهیزات گرمایشی است. پکیج های مکث الیت در دو مدل فن دار و بدون فن در بازار موجود است.

شاپه

شاپه یک شرکت فرانسوی است که پکیج دیواری تولید می کند.

بکسی

یکی از برندهای معروف تولید پکیج، بکسی است. بکسی یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی فعالیت می کند.

سونیه دوال

سونیه دوال نیز یک شرکت معروف فرانسوی است که در زمینه تولید انواع پکیج فعالیت می کند. پکیج های دیواری این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

فرولی

فرولی هم یک شرکت ایتالیایی فعال در زمینه تولید پکیج است. محصولات فرولی از استانداردهای بالای جهانی برخوردار است.

اسمارت

اسمارت یک برند چینی است. پکیج های این شرکت به صورت مشترک چینی و ایرانی وارد بازار می شود.

 

مزیت پکیج ایرانی  و تعمیرات پکیج در شهریار

برندهای ایرانی در زمینه تولید پکیج و آبگرمکن از سابقه و تجربه بالای برخوردار هستند. کیفیت بالای برخی از برندهای ایرانی تولید کننده پکیج توانسته بازارهای بزرگی در خارج از مرزها برای این شرکتها به ارمغان بیاورد. با انتخاب پکیج های ایرانی گذشته از اینکه از تولیدات داخلی حمایت می کنید می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن نیز برخوردار شوید. تعمیرات پکیج در شهریار و تعمیرات آبگرمکن در شهریار خدمات پس از فروش این برندها را به شما عرضه می کنند.

تعمیرات-پکیج-در-شهریار

سخن آخر درباره تعمیر پکیج در شهریار

چه بخواهید یک برند داخلی انتخاب کنید چه برند خارجی، مطمئنا مشورت با یک متخصص تعمیر و نصب پکیج می تواند انتخاب شما را راحت تر کند. اگر ساکن شهریار هستید برای مشاوره قبل از خرید می توانید به مغازه ها قطعات پکیج تعمیرات پکیج در شهریار و تعمیرات آبگرمکن در شهریار مراجعه کرده و از راهنمایی این عزیزان استفاده کنید. این متخصصین بصورت تلفنی نیز می تواند به شما مشاوره دهند. گذشته از مشاوره، می توانید با مراجعه به مغازه های تعمیرات پکیج در شهریار و تعمیرات آبگرمکن در شهریار بهترین تعمیرکار پکیج در شهریار را برای نصب پکیج خود انتخاب کنید. نصب صحیح پکیج از جمله موادی است که می تواند کارایی پکیج شما را بالا ببرد.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *