ارور 40 60 80 ایران رادیاتور علت روشن شدن چراغ 406080 ایران رادیاتور رفع خطا

ارور 40 60 80 ایران رادیاتور علت روشن شدن چراغ 406080 ایران رادیاتور رفع خطا

ارور 40 60 80 ایران رادیاتور

ارور 40 60 80 ایران رادیاتور به چه معناست و کم هزینه ترین روش برطرف کردن کد خطا پکیج ایران رادیاتور. روشن شدن چراغ های 40 و 60 و 80 ایران رادیاتور یکی از شایع ترین مشکلاتی است که برای پکیج های ایرانی رادیاتور رخ می دهد. برای عیب یابی دقیق ارورهای پکیج ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید. کد ارور پکیج ایران رادیاتور جهت تعمیر پکیج توصیه می کنیم از تکنسین ماهر نمایندگی ایران رادیاتور کمک بگیرید. از طریق تماس با شماره تلفن نمایندگی ایران رادیاتور مشکل پکیج خود را ثبت نمایید و تعمیرکار ماهر در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر خواهد کرد.

علت ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

علت ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

این ارور اصلی ترین و پرتکرار ترین کد خطای پکیج ایران رادیاتور میباشد ، و به نوعی میتوان گفت ضعف این برند به حساب میاید ، البته در مدلهای دیگر هم این خطا وجود دارد. اگر نگاهی به دفترچه پکیج بندازید  میبینید در کد خطای این ارور نوشته فن کار میکند اما پرشر سوییچ هوا  در حالت بسته قرار دارد. اگر به فن پکیج نگاه کنید میبینید اصلا فن پکیج کار نمیکنه و شما رو کاملا سر در گم میکنه در ادامه علت اصلی خطای پکیج ایران رادیاتور رو توضیح داده ایم.

معنی ارور 40 60 80 ایران رادیاتور مدل ECO،E ، BM و M

پکیج مدل  ECO،E ، BM و M چراغ های نورانی بر روی پنل خود دارد که اعدادی بر روی آن نوشته شده است. در صورت روشن شدن هر چراغ به صورت تک و یا چند تایی این مورد را نشان می دهد که دستگاه دچار آسیب شده. ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور نیز بیانگر ایرادی است که دستگاه دچار آن شده. این ارور بدین معناست که “فن روشن است اما پرشر هوا در وضعیت قطع می باشد”

آموزش رفع ارور 80 60 40 ایران رادیاتور رایگان

برای رفع کد خطا 40 60 80 پکیج ایرانی ایران رادیاتور باید چندین نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید. اول از همه تمام نکات ایمنی را رعایت کنید و اگر تخصص ندارید بهتر است از تعمیرکار نمایندگی مجاز ایران رادیاتور کمک بخواهید. دوم آنکه به صورت دوره ای پکیج خود را سرویس کنید تا از بروز چنین خطاهایی به موقع جلوگیری کرده باشید. در آخر نیز برای رفع ارور حتمام تمام قطعات پکیج ایران رادیاتور را بررسی کرده تا عیب یابی به طور دقیق صورت گیرد.

تنظیمات مخفی پکیج ایران رادیاتور 406080

اگر برد به درستی نصب شده و خرابی ندارد، باید مطمئن شوید که پارامترهای مربوط به تنظیمات پکیج مطابق با دستورالعمل تولید کننده باشد. برای این کار می‌توانید به راهنمایی کاربری پکیج مراجعه کنید و پارامترها را بررسی کنید. پرشر هوا چیست؟ اگر پارامترهایی با مقادیر تعیین شده توسط تولید کننده مطابقت ندارند، باید آنها را تنظیم کرده و مطمئن شوید که پکیج با تنظیمات صحیح کار می‌کند.

ارور 80 60 40 چه زمانی در پکیج ایران رادیاتور رخ می دهد؟

ارور 80 60 40 چه زمانی در پکیج ایران رادیاتور رخ می دهد؟

ارور چهل شصت هشتاد در پکیج ایران رادیاتور زمانی رخ می دهد که برای خروج محصولات احتراق، در محفظه احتراق با مشکل مواجه شده باشد. البته در نظر داشته باشید که در برخی موارد ممکن است برد پکیج خراب بوده و دستورات را به خوبی صادر نکند.

آسیب دیدگی برد پکیج یا نیم سوز شدن آن

علت اصلی ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج دیواری در حداقل ۸۰ درصد موارد خرابی برد پکیج دیواری است. در زمانی که برد الکترونیکی نتواند به خوبی فرمان را به برد اصلی ارسال کند این خطا پدید می آید. درحقیقت در این حالت برق به فن نمی‌ رسد و چراغ های گفته شده روشن می ‌شود. در صورت آسیب دیدن برد، چراغ های ۴۰ ۶۰ ۸۰ در زمانی کمتر از ۱۵ ثانیه روشن می شوند. در این حالت تعمیر برد اصلی پکیج توسط تعمیر کار در محل مشتری انجام می شود.

 

هزینه تعمیر و تعویض برد نو ایران رادیاتور

اگر مشکل از نیم‌سوزی برد پکیج است، باید آن را تعویض کنید. در این صورت بهتر است از بردهای با کیفیت و درستی مطمئن شوید که بردهایی با کیفیت و مطابق با مدل و برند پکیج شما را انتخاب کنید. بردهای باکیفیتی که معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و در برابر شرایط مختلفی مانند دمای بالا، رطوبت و ولتاژ نامناسب مقاومت بیشتری دارند. همچنین، توصیه می‌شود که تعویض برد پکیج را تنها به کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام دهید تا خرابی بیشتری به پکیج وارد نشود.

بررسی علت روشن شدن چراغ 40 60 80 ایران رادیاتور

گرفتگی شیلنگ‌های کندانسور بر روی پکیج‌های ایران رادیاتور ممکن است یکی از علل ارورهای 40، 60 و 80 باشد. برای رفع این مشکل :

ابتدا باید مطمئن شوید که شیلنگ‌های کندانسور به درستی نصب شده‌اند و هیچ گونه خرابی و آسیبی به آنها وارد نشده است. در صورت وجود خرابی، بهتر است به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید و شیلنگ‌ها را تعمیر یا تعویض کنید.

 

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور برای رفع ارور 80 60 40

قبل از انجام هر کاری برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور ابتدا پکیج را ریست کنید. برای ریست کردن پکیج ایران رادیاتور دکمه ریست را فشار دهید این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد. اگر پس از ریست کردن پکیج همچنان دستگاه ارور 406080 را می دهد مراحل بعدی عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را انجام دهید.

خرابی پرشر هوا یا سنسور فن ایران رادیاتور

پرشر قطعه بسیار مهم است که “سنسور فن” محسوب می ‌شود. این قطعه وظیفه دارد تا سلامت فن را به صورت مکرر به برد اطلاع دهد. دومین علت اصلی ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج خرابی پرشر است. نیم سوز شدن این قطعه موجب خرابی در روند کار می شود و رفع آن به کمک تکنسین فنی انجام خواهد گرفت.

ارور 40 60 80 در دفترچه راهنما پکیج

در صورت عدم وجود خرابی، باید مطمئن شوید که شیلنگ‌ها درست تنظیم شده‌اند. برای این کار می‌توانید به راهنمایی کاربری پکیج مراجعه کرده و پارامترهای مربوط به شیلنگ‌های کندانسور را بررسی کنید. ترموستات حد پکیج چیست؟ اگر پارامترهایی با مقادیر تعیین شده توسط تولید کننده مطابقت ندارند، باید آنها را تنظیم کرده و مطمئن شوید که پکیج با تنظیمات صحیح کار می‌کند.

ارور 40 60 80 در دفترچه راهنما پکیج

معیوب شدن فن ایران رادیاتور

فن قطعه ای مستحکم است که احتمال خرابی آن بسیار کم است. مقاومت بالا و کیفیت مرغوب آن موجب شده تا احتمال خرابی آن کاهش یابد. با اینکه ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج دیواری مربوط به فن است اما می‌ توان بیان کرد که عوامل حاشیه‌ ای موجب این خطا می شوند.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *