ارور 40 60 70 ایران رادیاتور

ارور 40 60 70 ایران رادیاتور معنی روشن شدن چراغ پکیج و آموزش رایگان رفع کدخطا

ارور 40 60 70 ایران رادیاتور

ارور 40 60 70 ایران رادیاتور به چه معناست و ان را چگونه برطرف کنیم؟ برای رفع ارور 70 60 40 پکیج بوتان ابتدا باید با معنی و قطعات مربوط به این ارور آشنا شوید. کد ارور پکیج ایران رادیاتور جهت ثبت درخواست تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور با شماره تلفن تعمیرکار نمایندگی مجاز ایران رادیاتور تماس بگیرید و از تعمیر خودسرانه پکیج پرهیز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عیب یابی و تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

چراغ پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده ی چیست؟

چراغ پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده ی چیست؟

پکیج های ایران رادیاتور که به صورت زمینی و دیواری به صورت آنالوگ و دیجیتال طراحی و تولید می شوند. در مدل های آنالوگ که شامل سری های M ،BM ،K ،E و Eco هستند، و شما می توانید با قیمت مناسب آن ها را خریداری کنید ولی باید به این مسئله توجه داشته باشید که نوع نمایش کدهای خطا از طریق چراغ های ال ای دی چشمک زن بر روی دستگاه نشان داده می شود. اعداد در نظر گرفته شده برای چراغ های ال ای دی پکیج ایران رادیاتور شامل اعداد 30، 40، 50، 60، 70، 80 می باشد که بر روی پنل روبرویی دستگاه قرار گرفته اند.

ارورهای ایران رادیاتور مدل آنالوگ

مدل آنالوگ پکیج ایران رادیاتور شامل سری های M، BM، K، E و Eco هستند، که اتفاقاً به دلیل آنالوگ بودن قیمت خرید پایین تری دارند. اما مشخصه بارز این مدل در نوع نمایش کدهای خطاست که به صورت چراغ های ال ای دی چشمک زن بر روی دستگاه نشان داده می شود و جزو علامت های روی پکیج ایران رادیاتور هستند.

تفاوت کد ارور E50 و کد ارور 40 60 70 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

در همین ابتدای کار باید بگوییم که کد ارور 40 60 70 و کد ارور E50 هیچ تفاوتی با هم ندارند. کد ارور E50 در پکیج دیجیتالی ظاهر می‌شود و علل آن هم مشابه با علل بروز کد ارور 40 60 70 در پکیج ایران رادیاتور می‌باشد و همانطور که گفتیم دلایل ظاهر شدن این کد عبارتند از خراب شدن پرشر فن و فن، وجود مانع در راه ونتوری یا شلنگ پرشر و یا پره‌های فن.

معنی ارور 40 60 70 چیست؟

زمانی که این ارور نشان داده می شود نشان دهنده ی این است که با وجود خاموش بودن فن پرشر سویچ دود دستگاه وصل است. جهت رفع مشکل به وجود آمده کافیست به صورت زیر عمل کنید. پرشر سویچ و رله برد دستگاه در صورت نیاز تعویض شود. البته در نظر داشته باشید در صورتی که برد نیز خراب باشد پکیج دچار ارور می شود. بنابراین توصیه می کنیم تعمیرات تخصصی برد حتما توسط تکنسین ماهر انجام شود.

تفاوت کد ارور E50 و کد ارور 40 60 70 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

تعمیرکار برد نمایندگی ایران رادیاتور

همانطور که می‌دانید برد الکترونیکی وظیفه هماهنگ کردن کلی پکیج را بر عهده دارد. برد پکیج چیست؟ سرویسکارانی که در زمینه تعمیرات برد الکترونیکی تجربه کافی را ندارند معمولاً هر مشکلی که در پکیج رخ می‌دهد را به برد نسبت می‌دهند که در واقع کار اشتباهی می‌باشد. هر خطا و ایرادی که در پکیج رخ دهد کد متفاوتی نیز ظاهر می‌شود. همانطور که می‌دانید برد الکترونیکی فرمانده پکیج می‌باشد و اگر مشاهده کردید که قطعات پکیج کارکرد درستی ندارند متوجه می‌شوید که برد خراب شده است و این مسئله کاملاً طبیعی می‌باشد زیرا برد الکترونیکی مهم‌ترین بخش از پکیج است و چنانچه خراب شود نمی‌تواند فرمانی به قطعات دیگر صادر کند.

بررسی علل ارور دادن پکیج ایران رادیاتور 40 60 70

مشکلاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم باعث می شود تا دستگاه با مشکل رو به رو شود.

  • گاز ورودی به دستگاه قطع شود.
  • شیرهای زیر پکیج بسته شوند.
  • بسته بودن کامل شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها
  • برد الکترونیک دچار سوختگی شود.
  • خراب بودن پمپ پکیج
  • زمانی که فشار بار پکیج کاهش پیدا می کند.
  • معیوب بودن سنسورهای حرارتی
  • خرابی پرشر هوا و مجموعه فن
  • ایراد در جرقه زن
  • خرابی یون تشخیص شعله
  • رسوب داشتن پکیج
  • سوختن شیر موتوری

جلوگیری از خراب شدن برد الکترونیکی در پکیج ایران رادیاتور

قبل از آنکه به بررسی ایرادهای پکیج و  ایراد در برد الکترونیکی بپردازیم بهتر است راهکارهایی را بلد باشید تا از بروز مشکلات در آن پیشگیری کنید. یکی از راهکارهای جلوگیری کردن از خراب شدن برد الکترونیکی در پکیج حذف عواملی می‌ باشد که موجب خراب شدن برد می‌شود که از آن جمله می‌توانیم به گرد و غبار اشاره کنیم. همانطور که گفتیم وجود گرد و غبار و همچنین قدیمی بودن پکیج از عوامل مهمی است که در کوتاه شدن عمر دستگاه و خراب شدن آن تاثیر زیادی دارد بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه پکیج را تمیز نگه دارید و از سرریز شدن آب روی سطح برد الکترونیکی دستگاه جلوگیری کنید. همچنین با گذشت زمان عمر قطعات الکترونیکی پکیج کاهش پیدا کرده و می‌تواند باعث خراب شدن برد شود.

6 علت جوش آوردن پکیج

پمپ مشکل دارد.

بسته بودن هواگیر یا ایرونت پمپ

بسته بودن مدار رادیاتور  به هر دلیلی از جمله

ممکن است علت نشتی آب پکیج شیر رادیاتور ها بسته باشد.

شیر بالا یا پایین که شیر پایین با اچار الن ۸ باز و بسته میشود.

ممکن است رادیاتور رسوب گرفته باشد و مسیر آن مسدود شده و باعث ارور 40 60 70 شود.

لیست معنی چراغ های ایران رادیاتور

چراغ های ال ای دی پکیج ایران رادیاتور با اعداد 30، 40، 50، 60، 70، 80 بر روی پنل روبرویی دستگاه قرار گرفته اند که در حالت عادی و بدون مشکل این چراغ ها فقط به صورت جف جف روشن می مانند، به عنوان مثال چراغ های 30 و 40 روشن هستند، که اتفاقاً نشان دهنده کارکرد صحیح دستگاه بوده و معنی کد خطا نمی دهند. اما چشمک زدن این چراغ ها می تواند نشانه ای از کد خطای ایران رادیاتور باشد.

معنی چراغ های 40 60 70 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

یکی از محصولات شرکت ایران رادیاتور پکیج است که دارای تنوع زیادی نیز بوده و همین تنوع باعث شده که محصولات پکیج ایران رادیاتور به صورت زمینی و دیواری و در دو مدل کلی آنالوگ و دیجیتال دسته بندی شوند.

تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور

تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور

مبدل اصلی رسوب گرفته است که یک حالت خاص از احتمال سوم میباشد.

خراب بودن  یا به عبارت بهتر نیم سوز بودن سنسور شوفاژ باعث بروز خطای 40 60 70 میشود.

خراب بودن سنسور حد یا قطع بودن سیم ان  که کم پیش می اید .

هزینه تعمیر برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

نمی توانیم برای تعمیر برد الکترونیکی در پکیج ایران رادیاتور و یا هر پکیج دیگری مبلغ مشخصی را عنوان کنیم و این مبلغ کاملاً متغیر می‌باشد.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *