ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور معنی عیب یابی کد خطا 7080 آموزش رایگان رفع خطا

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه عیب یابی و برطرف کنیم؟ برای عیب یابی و برطرف کردن ارورهای پکیج ایران رادیاتور ابتدا باید با تمام ارورها و قطعات پکیج آشنایی کامل داشته باشید. شما با خواندن ادامه این مقاله می توانید مشکلات پکیج خود را به راحتی برطرف نمایید. البته در نظر داشته باشید تعمیرات تخصصی باید توسط تعمیرکار ماهر نمایندگی انجام شود و پکیج را به افراد ناشی نسپارید. کد ارور پکیج ایران رادیاتور جهت درخواست تعمیرکار ماهر نمایندگی تنها کافیست با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن مشکل پکیج شما را برطرف نمایند.

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور معنی عیب یابی کد خطا 7080 آموزش رایگان رفع خطا

خلاصه بررسی ارور 70 80 ایران رادیاتور

  1. قبل از هر کاری شیلنگ ورودی گاز زیر پکیج را باز کرده و از وجود گاز و فشار مناسب اطمینان حاصل کنید.
  2. ممکن است شیر کنترل گاز معیوب باشد .
  3. ممکن است برد الکترونیک پکیج معیوب باشد .
  4. مسدود بودن سوراخ های شعله روی برنر در اطراف جرقه زن که با یک مسواک میتونید اون قسمت را تمیز نمایید .
  5. تنظیم نبودن فاصله چینی جرقه تا برنر.

نحوه تنظیم شعله پکیج ایران رادیاتور

همین‌طور که پیچ چهارسوی پلاستیکی را با یک پیچ‌گوشتی نگه می‌داریم که تکان نخورد مهره برنجی که درست در زیر همان پیچ پلاستیکی قرار دارد را با یک آچار تخت نمره ۱۰ به سمت عقربه‌های ساعت به‌اندازه خیلی کم یعنی چند میلیمتر می‌چرخانیم و سپس پکیج را ریست می‌کنیم. معمولاً اگر ایراد از افت فشار گاز باشد در اکثر موارد مشکل حل خواهد شد.

علت خطای 70 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

دلیل اصلی این ارور و خطا در پکیج رادیاتور ایران را می‌توان هوای خیلی سرد دانست. در فصل سرما جریان گاز به‌شدت افزایش می‌یابد و این امر باعث افت فشار گاز در لوله‌ها می‌شود و در برخی موارد حتی افت دمای شدید هوا باعث یخ‌زدگی لوله‌ها می‌شود.

چه زمانی نیاز به ریست کردن پکیج می باشد؟

در بخش قبلی گفتیم که ریست کردن پکیج یک اقدام ساده و در عین حال مهم برای برگرداندن عملکرد دستگاه به حالت طبیعی خود است.

جالب است بدانید در بسیاری از موارد که با نمایش کد خطا بر روی پکیج مواجه می شوید، NTC پکیج چیست؟ می توانید با فشار دادن دکمه ریست پکیج و روشن و خاموش شدن مجدد دستگاه کد خطای آن را بر طرف کنید. علاوه بر این بعد از تعمیر پکیج لازم است این وسیله ریست شود تا عملکرد پکیج به حالت عادی خود برگردد.

علت خطای 70 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم؟

یکی از اقدامات رفع ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور این است که باید فشار گاز ورودی را با باز کردن درب اصلی افزایش دهید. درب یا بدنه دستگاه با بازکردن چهار پیچ چهارطرفه باز می‌شود. پس از برداشتن پوشش، می‌توانید شیر کنترل گاز را مشاهده کنید و برای اطمینان از صحت تشخیص خود، شلنگ گاز را دنبال کنید تا مطمئن شوید. شما باید به دنبال یک قطعه پلاستیکی باشید که معمولاً دارای قاب شیشه‌ای است. پس از بیرون آوردن قاب، فقط باید پیچ تنظیم کنترل را یک‌سانتی متر بچرخانید. مراقب باشید و مطمئن شوید که این چرخش بیش از یک‌سانتی متر نباشد و پس از آن باید دستگاه را ریست کنید.

 

ارورهای مشابه 70 80 ایران رادیاتور

البته این امر بر عملکرد پکیج تأثیر منفی خواهد گذاشت. اما گاهی علت این ارور و دیگر خطاها مثل ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور در خود دستگاه نهفته است و نقص فنی یا نقص قطعه باعث بروز این خطا می شود. بنابراین برخی از قطعات مانند میله جرقه و شیر کنترل را باید بررسی کنید. حتماً گاز ورودی پکیج را چک کرده و پکیج را ریست کنید.

بسته‌بودن گاز دلیل ارور 70 80 ایران رادیاتور

قبل از هر کاری در صورت مواجه‌شدن با این ارور از باز بودن گاز ورودی به پکیج اطمینان حاصل کنید. به این صورت که دقت کنید دسته شیر گاز باید حتماً در امتداد شیر گاز باشد و نه عمود بر شیر گاز و همچنین با تست اجاق‌گاز از باز بودن شیر گاز اصلی ساختمان اطمینان حاصل کنید.

نحوه برطرف کردن ارور 70 80 ایران رادیاتور

گاهی هم علت ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور به دلیل عدم تشکیل شعله است. اگر در هوای سرد به مسافرت بروید و دستگاه را خاموش کنید معمولا پس از بازگشت با این خطا مواجه می شوید. چون تنظیمات شیر کنترل گاز به هم می ریزه و دیگه با مقدار مشخصی که شعله روشن و پکیج شروع به کار میکرد، دیگه روشن نمی شود. راه حل این است که درب اصلی را که به کمک چهار پیچ به بدنه متصل می شود باز کنید.

تنظیم فشار بار پکیج ایران رادیاتور

به عنوان مثال بعد از مشاهده افت فشار در پکیج بایستی بار دستگاه را از طریق شیر پرکن پکیج تنظیم نمود و در قدم نهایی دکمه ریست پکیج را فشار دهیم تا دستگاه دوباره شروع به کار کند. به بیانی دیگر ریست کردن پکیج یک راه تعمیری آسان و کم هزینه برای رفع عیب این وسیله است که حتی می توان در مواقع خرابی پکیج و پیش از انجام تعمیر بر روی این وسیله این اقدام را انجام داد.

 

روش زیاد کردن فشار گاز جهت رفع خطای 70 80 پکیج

اگر جلوی دستگاه ایستاده باشید درست روبروی صورت شما شیر کنترل گاز قرار دارد. فیلترگاز پکیج دیواری برای شناسایی بهتر این قطعه می‌توانید شیلنگ گاز ورودی به پکیج را دنبال کنید قطعه‌ای که در انتهای این شیلنگ داخل پکیج قرار دارد شیر کنترل گاز است همان‌طور ما فقط با پیچ تنظیم فشار گاز کار داریم.

نحوه برطرف کردن ارور 70 80 ایران رادیاتور

این پیچ که پیچ چهارسوی پلاستیکی است در یک قاب شیشه‌ای قرار دارد ابتدا قاب شیشه‌ای را توسط یک فازمتر یا کارد نوک‌تیز بیرون کشیده و از اینجا به بعد به این نکته دقت کنید که به‌هیچ‌عنوان اقدام به چرخاندن پیچ تنظیم شیر کنترل بیشتر یک سانتیمتر نکنید و برای زیاد کردن حجم گاز ورودی به مشعل به این صورت عمل کنید.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *