ارور 70 ایران رادیاتور

ارور 70 ایران رادیاتور علت و معنی روشن شدن چراغ 70 پکیج ایران رادیاتور

ارور 70 ایران رادیاتور

ارور 70 ایران رادیاتور یکی از شایع ترین مشکلاتی است که برای پکیج ایران رادیاتور اتفاق می افتد. روشن شدن چراغ 70 ایران رادیاتور می تواند براثر چندین عامل رخ بدهد. توجه داشته باشید اگر با تعمیرات پکیج آشنایی ندارید به هیچ عنوان پکیج را دستکاری نکنید. معمولا در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور لیست کاملی از ارورهای پکیج وجود دارد. کد ارور پکیج ایران رادیاتور اگر دفترچه راهنمای پکیج را ندارید نگران نباشید با خواندن ادامه این مقاله می توانید مشکل پکیج را برطرف نمایید. جهت ثبت درخواست خدمات پس از فروش و تمعیرکار ماهر نمایندگی مجاز ایران رادیاتور تنها با شماره تلفن نمایندگی تماس بگیرید.

علت بروز ارور ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور

علت بروز ارور ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور

بیشتر دارندگان پکیج های ایران رادایاتور این ارور را برای یکبار هم که شده در سال بر روی صفحه ی پکیج خود مشاهده کرده اند. این ارور به دلیل عدم گردش صحیح آب در مدار پکیج اتفاق میافتد. که منجر به بالا رفتن دمای آب پکیج تا ۸۹ درجه خواهد شد. بهترین اقدام برای جلوگیری از بروز این مشکل در پکیج ایران رادیاتور توجه به سرویس سالانه پکیج است.

آموزش تعمیر ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

ارور 70 پکیج ایران رادیاتور از جمله ارورهایی است که به دلیل رسوب گرفتن مبدل در بیشتر پکیج‌های ایران رادیاتور ایجاد می‌شود. این ارور به معنای این است که مبدل پکیج بیش از حد داغ شده و دمای آن به بالاتر از 89 درجه سانتیگراد رسیده است.

باید اشاره کنیم که کد خطا 70 پکیج ایران رادیاتور برای جلوگیری از خرابی پکیج و صدمات بیشتر به مبدل پکیج نمایش داده می‌شود. زمانی که کد خطای 70 را در صفحه نمایشگر پکیج خانه خود مشاهده کردید ، نیاز است که از تعمیرکار پکیج بخواهید که پکیج شما را به صورت کامل سرویس کند، چرا که گردش آب در پکیج خانه شما به درستی انجام نمی‌شود.

دلیل نمایش کد خطا 70 پکیج ایران رادیاتور به معنی عدم گردش آب در پکیج  و خاموش شدن دستگاه توسط سنسور آب مصرفی یا گرمایشی است.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

یکی از شایع ترین و مهمترین دلایل بروز مشکل در پکیج های ایران رادیاتور ایجاد رسوب در قطعات مختلف پکیج است. که با وجود املاح بسیار بالا در آب نمایندگی پکیج ایران رادیاتور لازم است. که شما دستگاه خود را به صورت منظم و سالانه مورد بررسی و سرویس قرار دهید. چرا که هزینه سرویس سالانه پکیج به مراتب از هزینه تعویض قطعات کمتر بوده و باعث می شود. که شما در فصل سرما و یا حتی استفاده از آبگرم مصرفی خود هرگز دچار مشکل نشوید .

تعمیرات تخصصی پکیج ایران رادیاتور

تعمیر و تعویض قطعه‌ای مانند روتور پمپ باید توسط تعمیرکاران باتجربه صورت گیرد. همچنین در صورت تشخیص به تعویض روتور، باید نمونه‌ای مشابه با آن در پکیج نصب شود. اگر در چنین شرایطی با تعویض روتور پمپ مشکل حل نشد، مشکل از پمپ پکیج نبوده و روتور پمپ سالم است. امکان ویژه‌ای که مجموعه نمایندگی پکیج ایران رادیاتور تعمیرکار به کاربران خود ارائه می‌دهد این است که در صورت پیدا نکردن روتور متناسب با دستگاه، قطعه را به طور کامل تعویض می‌کنند تا برای پکیج مشکلی پیش نیاید.

تعمیرکار ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

سرویس پکیج دیواری توسط سرویسکاران نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با تجربه و تخصص بالا انجام شده و تمامی قطعات پکیج شما مورد شستشو و بازبینی قرار می گیرد، تا در صورت نیاز قبل از خرابی نسبت به رفع مشکل اقدام شده و از هزینه های زیاد تعمیرات برای مشتریان عزیز جلوگیری شود.

تعمیرکار ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

علت خطای ۷۰ پکیج دیواری ایران رادیاتور چیست؟

همانطور که در مقاله ” تمامی ارورهای پکیج ” بیان کردیم علت این ارور گرم شدن بیش NTC پکیج چیست؟ از حد طبیعی و غیر نرمال دستگاه است. اگر دمای دستگاه در بازه‌ای از ۸۹ درجه سانتی گراد تا ۱۰۵ درجه سانتی گراد قرار گیرد چراغ ۷۰ به تنهایی روشن می شود. این ارور دقیقاً مانند ارور E88 در سری L که دیجیتال می باشد.

علائم بروز ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

در هنگام بروز ارور 70 در پکیج ایران رادیاتور شما شاهد سرد و گرم شدن آب پکیج خواهید بود.این ارور در پکیج های آنالوگ به صورت ارور 70 و در پکیج های دیجیتال به صورت E88 نمایش داده میشود.

  • این ارور با چشمک زدن چراغ ۷۰ نمایان میشود.
  • باعث ایجاد سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج میشود.
  • با ریست کردن پکیج برطرف نمیشود.
  • بیشتر روی حالت آب مصرفی اتفاق میافتد.

نحوه تعمیر ارور روشن شدن چراغ 70 ایران رادیاتور

از دیگر اقدامات ایمنی که باید در زمان مشاهده ارور 70 انجام دهید این است که آب دستگاه خود را تخلیه کنید. و مجددا پکیج را آبگیری کنید تا از این طریق دمای پکیج کم شود. همچنین باید توجه داشته باشید که پکیج‌ دو حالت زمستانه و تابستانه دارد. پس در زمان بروز ارور 70 چک کنید که در کدام حالت این  خطا ایجاد شده است. و دانستن این موضوع برای تعمیر درست و کم هزینه پکیج لازم است.

 

تنظیم بار پکیج برای رفع ارور 70 ایران رادیاتور

پایین بودن فشار بار پکیج یکی دیگر از عوامل بروز ارور ۷۰ در پکیج شماست ، چرا که نبود آب و یا کمبود آن در سیستم پکیج باعث ایجاد هوا و ناخالصی در سیستم گرمایشی شده که این کار باعث بالا رفتن سریع دما در پکیج خواهد شد.برای برطرف شدن این مشکل باید شیر پرکن دستگاه را باز کنید. و فشار آب ساختمان خود را حتما چک کنید و از کافی بودن فشار آب دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

آسیب دیدن پمپ پکیج ایران رادیاتور

وجود اشکال در پمپ می تواند از دیگر دلایل خطای ۷۰ پکیج باشد، که می‌ تواند هر علتی داشته باشد. مثلاً آسیب دیدن و یا شکستن پروانه پمپ، وجود شن و ماسه در پمپ و مواردی از این قبیل که با باز کردن آن و رفع این مورد به درستی برطرف می ‌شود. البته پیشنهاد بر این است که این کار را حتماً به تعمیرکار پمپ پکیج بسپارید.

نحوه تعمیر ارور روشن شدن چراغ 70 ایران رادیاتور

فشار مناسب برای پکیج چقدر است؟

بهترین فشار برای عملکرد پکیج حدود یک الی یک نیم بار است که شما عزیزان میتوانید این فشار را با باز کردن شیر پرکن پکیج بر روی عدد دلخواه تنظیم نمایید. نحوه کارکرد پمپ پکیج به خاطر داشته باشید که افزایش فشار بار بیش از عدد ۲ می تواند باعث ایجاد آبریزش در دستگاه شما عزیزان شود. اگر در هنگام افزایش فشار بار پکیج فشار بیش از عدد ۲ افزایش داشت باید با مطالعه مقاله کاهش فشار بار پکیج فشار را مجدداً پایین آورده و روی عدد ۲ تنظیم کنید.

2 replies
    • javad
      javad says:

      سلام وقت بخیر در پایین صفحه آیکون تماس هست
      در غیر اینصورت می تونید با شماره تلفن دفتر مرکزی 0263652495 تماس بگیرید

      پاسخ

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *