نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد

نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد – تعمیرگاه و تعمیرات تخصصی پکیج لورچ در خرم آباد

نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد

نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد یکی از بزرگ ترین نمایندگی های معتبر شرکت لورچ در خرم اباد می باشد. در نمایندگی‌ تعمیرات تخصصی پکیج لورچ در خرم اباد با داشتن تعمیرکاران ماهر، سرویس و تعمیر پکیج را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ثبت درخواست، تعمیرات پکیج در خرم اباد دریافت خدمات پس از فروش پکیج لورچ در خرم اباد ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

شرکت پکیج لورچ در خرم اباد

شرکت لورچ در خرم اباد طی سال های فعالیت خود افتخار کسب گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی را داشته است از جمله گواهینامه استاندارد ملی انواع رادیاتور پانلی، گواهینامه استاندارد ملی انواع پکیج های گازی، گواهینامه استاندارد ملی انواع پکیج  میباشد..

پکیج لورچ خرم آباد

تعمیرکار پکیج و رادیاتور لورچ

اولین نکته در مورد رادیاتورهای لورچ این است که این محصولات غالباً پنلی هستند و معمولاً رادیاتورهای پره‌ای در میان محصولات لورچ دیده نمی‌شوند. علت تمرکز لورچ بر تولید رادیاتورهای پنلی از جهت رسوب‌پذیری پایین‌تر و بازده حرارتی بالاتر در مقایسه با انواع پره‌ای است. نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد به گونه‌ای که یک متر رادیاتور پنلی نوع PKKP با رادیاتور پانزده پره‌ای هم‌ارتفاع، برابر است. شیراطیمنان پکیج چیست؟ رادیاتورهای پنلی لورچ در اندازه‌های 60، 80، 100، 120، 140 و 160 سانتی‌متری موجود هستند. تنوع اندازه‌ رادیاتورهای پنلی لورچ دست مشتریان را برای انتخاب بهترین سایز وسیله گرمایشی باز می‌گذارد.

مزایای نمایندگی تعمیر پکیج لورچ در خرم اباد

داشتن مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج لورچ

متخصص بودن تعمیر کاران جهت عیب یابی و رفع مشکل

خدمات رسانی به تمام نقاط خرم اباد

وقت شناس بودن تکنسین های فرازتعمیر

ضمانت 6 ماهه قطعات اورجینال تعویضی

 

علی‌رغم جنس فولادی این رادیاتورها، رادیاتورهای پنلی لورچ امکان اتصال ایمن به دیوار را نیز دارند. ضمن اینکه این سیستم‌ها با انواع پکیج‌ها سازگار هستند. رادیاتورهای پنلی لورچ در فشار 13 بار و در ساختمان‌های مرتفع تا 22 طبقه ، عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان داده‌اند. نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد ضمن اینکه قیمت این رادیاتورها در مقایسه با سایر رقبا پایین‌تر است.

خدمات نمایندگی لورچ در بلوار دانش آموز خرم اباد

نمایندگی لورچ در بلوار دانش آموز خرم اباد با در راستا قرار گرفتن اهداف شرکت لورچ در خدمات دهی به همشهریان عزیز همواره در جهت کسب رضایت مشتری کوشا بوده و بهترین خدمات پس از فروش را ارائه می کند. این خدمات شامل حمل و نقل محصول، سرویس کردن محصول در محل، نصب و راه اندازی و … می باشد. پرشر سوئیچ آب ارائه خدمات فنی به مشتریان عزیز از دیگر خدمات این نمایندگی ها نیز می باشد.

در نمایندگی‌پکیج لورچ در خرم اباد ارائه خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ارائه این خدمات با کیفیت و رضایت بالا سبب وفادار سازی مشتریان و حفظ روابط طولانی با آن ها می شود. در واقع کیفیت خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور هم تضمین کننده بقا و ماندگاری شرکت و برند تجاری آن است و هم این که از عواملی است که سبب رقابت در بازار های جهانی این محصولات می شود.

انواع پکیج دیواری لورچ

پکیج‌های لورچ انواع مختلفی دارند که در زیر عنوان می‌شوند برای آن‌که بتوانید به تعمیرات پکیج لورچ بپردازید لازم است تا انواع آن را بشناسید. پکیج لورچ در مدل‌های آدنا، هرما، هیرو، آریان، آرتمن طراحی، تولید و روانه بازار شده‌اند.

 

تمام پکیج‌های مذکور در ظرفیت‌های مختلف چون: 24000، 28000، 32000 و 36000 در بازار وجود دارند و برای گرمایش ساختمان خود می‌توانید از این مدل‌ها با ظرفیت‌های متفاوت بهره ببرید.

 

اگر از پکیج‌های بالا برای گرمایش استفاده می‌کنید و در آن با ایراداتی مواجه است می‌توانید از تعمیرکاران نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد فرازتعمیر کمک بگیرید برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

تعمیرات پکیج لورچ در خرم اباد

شرکت لورچ یک شرکت معتبر در زمینه تولید پکیج می باشد که به علت کیفیت بالای این محصول، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شده است. پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می آیند از همین رو با گذشت زمان نیاز به تعمیر و سرویس دارند. پکیج لورچ سیستم پیچیده ای دارد و به طوری ساخته شده است که راه اندازی و عیب یابی آن کار هرکسی نیست.

نمایندگی رسمی پکیج لورچ در خرم اباد

سرویسکار پکیج لورچ در خرم اباد

سرویس پکیج را حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود. پرشر هوا چیست؟ تعمیرات پکیج لورچ به دلیل پیچیدگی های این دستگاه باید توسط یک فرد ماهر و باتجربه انجام شود. مجموعه فرازتعمیر در زمینه تعمیر پکیج لورچ در کشور حرف اول  را می زند.  تکنسین های حرفه ای نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد بعد از شناسایی عیب دستگاه آن  قطعه مشکل دار را تعمیر می کنند.

تعمیرکار پکیج لورچ در خرم اباد

فرقی نمی کند که شما چه نوع پکیج از چه برندی داشته باشید، پکیج ها با گذشت زمان و به دلیل اینکه مدام از آن ها استفاده می شود، ممکن است دچار نقص و یا مشکلی شوند به همین دلیل برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی بهترین روش سرویس دوره ای پکیج ها می باشد با این روش اگر قطعه نیاز به تعمیر و با تعویض داشته باشد متوجه می شوید و سریع مشکل را بر طرف نمایید. تعمیرات پکیج دیواری لورچ را به فرازتعمیر بسپارید.

ویژگی های کلی پکیج لورچ

پکیج دیواری لورچ مجهز به سیستم حفاظت از پمپ می باشد که از گیرپاژ کردن آن جلوگیری می کند و باعث می شود نوسانات دمایی آب گرم مصرفی را کنترل کند. ترموستات حد پکیج چیست؟ حجم کم بدنه پکیج لورچ باعث شده است که فضای بسیار کمی را در محیط اشغال کند. مجهز به سیستم حفاظت کننده از شعله می باشد و این امکان را فراهم می کند که از سوخت ناقص شعله و یا خاموش شدن شعله جلوگیری کند و ایمنی خطرات ناشی ایجاد شده را بالا ببرد.

  1. مجهز به سیستم احتراق آهسته
  2. مجهز به دودکش دو جداره
  3. مجهز به سیستم ضد یخ زدگی
  4. سیستم هواگیری اتوماتیک
  5. مجهز به پمپ سیرکولار
  6. قابلیت تنظیم شعله
  7. قابلیت تنظیم زمان عملکرد پمپ
  8. مجهز به سیستم بای پس خودکار
  9. قابلیت اتصال به ترموستات اتاق
  10. راندمان حرارتی بالا
  11. مصرف سوخت کم
  12. مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند جهت رفع خطا های ایجاد شده دستگاه
  13. مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش دمای آب و وضعیت عملکرد دستگاه
  14. سنسور تنظیم کننده دما که متناسب با دمای بیرون دمای محیط ساختمان را تنظیم می کند.

 

نحوه تعمیر پکیج های دیواری لورچ در خرم آباد

همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه های تعمیر و مراقبت از این پکیج ها سرویس دوره ای آن ها می باشد که این سرویس، دارای مراحل مختلفی می باشد؛ ابتدا پکیج توسط تعمیرکار نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد رسوب زدایی می شود، سرویس پلوت دستگاه در مرحله بعد، هواگیری رادیاتور، چکاب کلی دستگاه، شعله پکیج، شستشو کامل پکیج، تنظیم و تعمیر قطعات پکیج و در نهایت عیب یابی کد های خطا.

نمایندگی تعمیرات لورچ در خرم اباد

خدمات پس از فروش نمایندگی لورچ در خرم اباد

استفاده از خدمات نمایندگی های تعمیر نمایندگی پکیج لورچ در خرم اباد فرازتعمیر برای شما دارای مزیت هایی می باشد؛ اولا این که تعمیرکاران این تیم دارای تخصص به روز در فناوری مربوط به پکیج ها می باشد و از مهارت کافی نیز برخوردارند، دوم آن که وقت شناسی، شیرپرکن پکیج چیست همواره سرلوحه کار مجموعه فرازتعمیر  بوده است و برخلاف خیلی از مراکز مشابه، هرگز شما را از این نظر ناامید نخواهد کرد، نکته سوم ضمانت 6 ماهه برای قطعات تعویضی پکیج­تان خواهد بود و در آخر باید اشاره نمود که با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر در کشور، تعمیرکاران فرازتعمیر برای کاهش هزینه های مشتریان، الیوت را تا حد امکان بر روی تعمیر قطعات گذاشته اند تا تعویض آن ها

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *