نمایندگی-پکیج-در-فردیس

نمایندگی پکیج در فردیس -نمایندگی پکیج فردیس کرج {اصلی – مجاز} با %20 تخفیف ماهانه

نمایندگی پکیج در فردیس

نمایندگی پکیج در فردیس به عنوان مرکز تعمیرات پکیج در فردیس خدمات پس از فروش پکیج های -بوتان -ایران رادیاتور-تاچی- آریستون، ایساتیس، ایران رادیاتور- اخگر، بوتان، سپهر الکتریک، محیا، جنرال، جبال، جهان افروز،تاچی،باکسی،گرم ایران،ویزمن،ایران شرق،شاپه،گلدیران،اسمارت،اکو،مکس الیت،استار،فرولی،لورچ،بوش،بارلی،شوفاژکار،ناوین،وایلانت،ایمرگاز،BN324،پلار،الکسیا،روکا،آلزان،اکوپلاس،سونیهدوال،دوو،اپتیما،کالداونیزیا،روما،ورونا،پرلا،سی وی،بنسر پرو،نوابنسره،کالداریلو،آلتا،پارما، پرلا پرو،ASL،E24،M24،L24،پاویا،بیتا،پایونیر،پرستیژ،اجیس،کلاس،جنیوس،جنیوس پرمیوم،گنیا ماکسی،جنوس اوو،ماتیس،سوپرلوکس،نیواستار،مهر،لاکی،اوشن استاربویلر2000،مرکوری،مگاترم،بایکان،مارسرا به عهده دارد.

نمایندگی‌تعمیر پکیج فردیس

انتخاب بهترین پکیج دیواری از آن دست کارهای بسیار چالش برانگیز است چرا که برندهای پکیج متفاوتی در بازار وجود دارد که باید از میان آنها یکی را انتخاب کنید. به علاوه، کیفیت پکیج به عنوان یک دستگاه پرکاربرد در منازل اهمیت زیادی دارد. بنابراین اطلاع از ویژگی‌های متفاوت هر محصول و نیازهای خودتان ضروری به نظر می‌رسد. در این مطلب چند نکته کاربردی، به عنوان راهنمای خرید پکیج در اختیار شما قرار گرفته است، پارامترهایی که در خرید پکیج به شما کمک می کنند. تعمیرکار پکیج در فردیس با مروری بر آنها قادر خواهید بود بهترین پکیج را از نمایندگی پکیج درفردیس  برای منزل خود خریداری کنید.

نمایندگی-تعمیرات-پکیج-فردیس

پکیج بوتان مدل پرلا

  • مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
  • فناوری آیونایز محافظت ازشعله در برابر خاموش شدن
  • فناوری ایمنی تخلیه گاز co حاصل از اختراق توسط فن پیشرفته و بی صدای ایتالیایی
  • فناوری ضد یخ زدگی به منظور جلوگیری از یخ زدن  پکیج دیواری و سیستم لوله کشی داخلی
  • فناوری ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه
  • فناوری کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش و آب گرم مصرفی
  • فناوری کنترل عملکرد دستگاه
  • فناوری احتراق آهسته قابل تنظیم توسط سرویسکار
  • فناوری بای پس خودکار
  • فناوری تنظیم خودکار جریان گاز
  • قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • فناوری ضد نوسان آب توسط مبدل ثانویه پیشرفته ایتالیایی
  • نمایشگر دیجیتال دما ، کدهای عیب یابی و وضعیت های کاری مختلف پکیج
  • فناوری عیب یاب الکترونیکی پیشرفته با نمایش 25 خطای کارکرد و ذخیره 10 کد آخر
  • تامین آبگرم مصرفی با کمترین زمان انتظار
  • قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی
  • قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
  • راندمان بالا برابر با 93/05 درصد
مناسب برای متراژ تا 150 مترمربع
ظرفیت حرارتی خروجی (KW) 24
نوع مبدل حرارتی دو مبدله
محفظه احتراق بسته (فن دار)
حداکثر دمای آب مدار گرمایش (سانتیگراد) 90
حداکثر دمای آب مدار آبگرم (سانتیگراد) 60
حداکثر فشار آب راه انداز (bar) 0.13
حداکثر ارتفاع پمپ (m.w.c) 5
ظرفیت منبع انبساط (lit) 8
قطرلوله های مدار گرمایش (inch) 3/4
قطر لوله های آب مصرفی (inch) 1/2
قطر لوله گاز (inch) 3/4
میزان مصرف گاز طبیعی (متر مکعب بر ساعت) 2.75
جریان آب گرم مصرفی (Lit/min) 13.9
وزن خالص (کیلوگرم) 32
ابعاد (میلی متر) عرض:400 / ارتفاع:740 / عمق:345
گارانتی 24 ماه

نمایندگی رسمی پکیج در فردیس

نمایندگی‌پکیج در فردیس متشکل ار چندین نمایندگی می باشد :

نمایندگی پکیج بوتان در فردیس

پکیج‌های دیواری که از رایج ترین و معمول‌ترین پکیج‌های مورد استفاده خانوارهای ایرانی است، دستگاهی کوچک در ابعاد و سایز مناسب بوده که می‌تواند بطور همزمان گرمایش منزل و نیز تامین آب گرم مصرفی را پوشش دهد.پکیج‌های نسل جدید از قابلیت‌های بالایی چون سیستم‌های حفاظت در برابر یخ زدگی، راندمان حرارتی بالا، سنسورهای هوشمند عیب یابی و فن‌ها و دودکش‌های دوجداره برای تامین اکسیژن احتراق و خروج دی اکسید کربن برخوردارند.

دیدگاه بنیانگذار فقید بوتان مبنی بر”خاک پای مشتری توتیای چشم ماست” همواره موجب توجه ویژه به مشتریان و ارتباط نزدیک و دوسویه با آنها بوده است. جهت ارتباط مستقیم و بهینه مشتریان با شرکت و به دنبال روشی نوین تعمیرات پکیج در مارلیک  در برقراری ارتباط با مشتریان، بوتان در سال ۱۳۸۲ بزرگ ترین مرکز تماس ایران در صنعت لوازم خانگی را ایجاد نمود که با بکارگیری تجهیزات روز دنیا، مشتریان از سراسر کشور، امکان تماس مستقیم با این مرکز و ارائه درخواست های خود را داشته باشند.
خط ویژه سراسری مرکز خدمات مشتریان بوتان با توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود تا خطوط آزاد منتظر تماس، برای مشتریان همواره وجود داشته باشد. در حال حاضر، تماس روزانه مشتریان با این مرکز جهت درخواست‌های مشاوره، کارشناسی، نصب، تعمیر و … می‌باشد. سیستم رایانه‌ای مرکز تماس، درخواست‌های خدماتی مشتریان را بلافاصله از طریق اپلیکیشن ویژه خدمات به اطلاع نزدیک‌ترین سرویسکار مجاز مربوطه می‌رساند و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نمایندگی-پکیج-فردیس-کرج

نمایندگی پکیج گلدایران در فردیس

 

همان‌طور که گفته شد بخش دیگر خط تولید محصولات گلداستار به تراکتورها اختصاص داشت. این بخش در سال ۱۹۷۵ به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از هیوندای و با همکاری شرکت ژاپنی یانمار شروع به کار کرد. در سال‌های بعدی همکاری با شرکت ایتالیایی فیات در تولید تراکتورها انجام شد و در نهایت، محصولات تحت برندهای گلداستار و گلداستار فیات به بازار عرضه شدند. برند گلداستار فیات بعدا به LG تبدیل شد.در سال‌های ابتدایی ادغام لاکی و گلداستار، ملزومات خانگی این شرکت که در خارج از کره‌ی جنوبی فروخته نمی‌شدند، برند لاکی داشتند. از محصولات معروف این برند در آن سال‌ها می‌توان مواد بهداشتی، شوینده‌ها و خمیردندان Perioe را نام برد. برخی از این محصولات مانند پودرهای ماشین لباسشویی هنوز هم در سبد تولیدات ال‌جی قرار دارند.

 

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در فردیس

گروه صنعتي ايران رادياتور  بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهاي آلومينيومي، پكيج شوفاژ ديواري ،زمینی و انواع مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه مي باشد. در سال 1358 شركت ايران رادياتور بعلت عدم تخصص صنعت ريخته گري داخلي در توليد رادياتورهاي آلومينيومي و ورود آن از اروپا با يك ماشين و تعدادي كارگر ساختماني در مساحتي حدود 1500 مترمربع در تهران تاسيس گرديد. نمایندگی تاچی در فردیس در سال 1359 اولين محصول رادياتور آلومينيومي داخلي وارد بازار گرديد و گرمابخش ساختمانها در سطح كشور گرديد.

در سال 1366 بعلت رشد سريع و كبود فضاي توليد، كارخانه به شهر صنعتي رشت كه از نظر فضا قابل گسترش بود، نقل مكان كرد.در سال 1369 بعلت كيفيت عالي و قيمتهاي رقابتي  وبه ياري كمپين تبليغاتي عمويادگاربه  بزرگترين توليد كننده صنايع گرمايشي تبديل گرديدو صادرات تولیدات به 30کشور شروع گردید.شرکت ایران رادیاتور در سال 1370 شركت مشعل كار ري براي توليد مشعلهاي  خانگي و صنعتي شروع به فعاليت نمود.در سال 1378 شركت گيلان شكيبا براي توليد انواع حوله خشك كن شروع به فعاليت نمود.در سالهاي 1379 الي 1384 از طرف وزارت بازرگاني بعنوان برترين صادر كننده سال معرفي گرديد.

تعمیرگاه مرکزی ایران رادیاتور

در سال 1383 با توجه به نیاز بازار به پکیج دیواری شرکت ایران رادیاتور تصمیم به تحقیق و بررسی در مورد تولید پکیج دیواری گرفت . با توجه به سابقه خوب این شرکت در تولید رادیاتور آلومنیومی و مشعل ، مهندسان این شرکت تمام تلاش خود را برای تولید پکیجی در خور نام این گروه صنعتی به کار بستند. با توجه به فاز اولیه تصمیم بر این اساس بود که تمام قطعات به صورت SKD وارد شده و در کارخانه ایران رادیاتور مونتاژ گردد.

مهندسان شرکت با تحقیق بررسی تمام تلاش خود را برای تهیه قطعات پکیج  از بهترین شرکت های اروپایی انجام دادند و با توجه به اینکه شرکت ایران رادیاتور نماینده انحصاری کارخانه willo آلمان در ایران می باشد قلب تپندهپکیج که همان پمپ آن باشد به این شرکت سفارش داده شد. ایران رادیاتور با توجه به رقیب قوی و با تجربه همچون بوتان راه سختی را در میان داشت اما با تلاش وحفظ کیفیت محصولات خود توانست به رقیبی برای شرکت بوتان تبدیل شود. شاید سری های اول پکیج های تولیدی ایران رادیاتور آن کیفیتی که باید را نداشته بود اما با گذشت زمان و کسب تجربه این شرکت توانست اشکالات را برطرف کرده و به دستگاهی قابل قبول دست یابد.

نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس

تاریخچه گروه صنعتی ایساتیس و حضور در نمایشگاه تاسیساتگروه صنعتی ایساتیس با هدف انتقال جدیدترین تکنولوژی روز ایتالیایی به کشورمان در سال 1385 پای به عرصه تاسیسات کشور نهاد. این گروه صنعتی توسط جناب آقای مهندس حسین آبادی در شهر یزد مسیر خود را آغاز نمود. از این رو نام ایساتیس که نام باستانی شهر یزد می باشد را برخود نهاد. در ابتدای کار با تمرکز بر ارائه ی محصولی با کیفیت متفاوت و خاص گروه صنعتی ایساتیس قرارداد همکاری برای واردات پکیج از کشور ایتالیا و شرکت خوشنام Ariston  را منعقد کرد . در فاز اول این قرار داد همکاری گروه صنعتی ایساتیس پکیج دیواری آریستون را به صورت انحصاری و تکمیل شده از ایتالیا وارد کرده و در ایران به فروش برساند و وظیفه خدمات پس از فروش این محصول نیز به عهده شرکت ایساتیس بود.

نمایندگی-پکیج-فردیس

نمایندگی پکیج اریستون در فردیس

آریستون یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایتالیا است که با تولید محصولات به روز و قیمت مناسب به فروش بالایی دست پیدا کرده است. لوازم خانگی آریستون توسط شخصی به نام ارل ریچاردستون تاسیس شده است‌. فعالیت شرکت آریستون از سال 1911 آغاز شده است. شرکت لوازم خانگی آریستون زیر مجموعه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایتالیا یعنی شرکت ایندزیت است. برند آریستون لوازم خانگی خود را با کمترین مصرف ترین انرژی تولید و به بازار عرضه  می کند.

شرکت آریستون به عنوان تولید کننده لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه، محصولات بسیار زیادی را در طراحی های متنوع و عملکرد مختلف تولید و به بازار های سراسر دنیا صادر می کند. چند مورد از لوازم خانگی مارک آریستون عبارت هستند از:

  • پکیج دیواری آریستون
  • ماشین لباسشویی آریستون
  • ماشین ظرفشویی آریستون
  • یخچال و فریزر آریستون
  • کتری برقی آریستون
  • غذا ساز آریستون
  • اسپرسوساز برند آریستون
  • آبگرم کن آریستون
  • بخار پز مدل آریستون
  • اجاق گاز آریستون
  • توستر آریستون

نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس

پکیج مرکوری، ابعاد و اندازه، قیمت، گارانتی و خدمات پس ازفروش، مزایا و معایب، راهنمای خرید پکیج، قطعات پکیج، پکیج مرکوری ساخت کدام کشور است ؟در ادامه به بررسی همه این موارد میپردازیم.با ما همراه باشید.پکیج مرکوری با نام تجاری مگاترم از شرکت های ایتالیایی می باشند.که به دلیل استفاده روزافزون از این محصولات در کشورهای آسیایی و اروپایی قطعات آن داخل کشور مونتاژ، تولید و به بازار عرضه می شود.

به علت استقبال زیادی که از این محصول وجود داردباعث شده است تا زمینه‌ای فراهم شود که این محصولات را در داخل کشور تولید کنیم و به دست مصرف کنندگان برسانیم.

پکیج های مرکوری تک مبدل 

  • پکیج مرکوری 24FTبا ظرفیت حرارتی  24000
  • پکیج مگاترم مگا 24 با ظرفیت حرارتی  24000
  • پکیج مر کوری 28 با ظرفیت حرارتی 28000
  • پکیج مرکوری 32 با ظرفیت حرارتی 32000
  • پکیج مرکوری XL با ظرفیت حرارتی 36000

پکیج های مرکوری دو مبدل 

  • پکیج مرکوری 24MD با ظرفیت حرارتی 24000
  • پکیج مرکوری HD با ظرفیت حرارتی 40000

پکیج های چگالشی مرکوری 

  • پکیج مرکوری 24CB با ظرفیت حرارتی 24000

نمایندگی پکیج مرکوری در فردیس استفاده از فن در پکیج ها باعث می شود تا گازهای احتراق زا و خطرناک از داخل پکیج خارج شوند و امنیت بیشتری برای مصرف کننده فراهم کند.

به خصوص اگر پکیج را در بالکن و فضاهای باز استفاده می کنید استفاده از پکیج های فن دار الزامی می باشد.

ویژگی های پکیج مرکوری

  • قابلیت کارکرد با فشار آب کم
  • دارای فن برای خروج گازهای احتراق و خطرناک
  • داشتن کمترین صدا در هنگام عملکرد
  • همچنین دارای سیستم ضد یخ زدگی در فصول سرد سال
  • سیستم کنترل هوشمند مدار گرمایش و آب گرم مصرفی
  • ضد گریپاژ پمپ
  • سیستم ضد گرفتگی دودکش
  • دارای قابلیت ترموستات اتاقی به صورت سیم دار و بی سیم
  • استفاده از دو مبدل ثانویه و صفحه ای
  • استفاده از دودکش دوجداره
  • راندمان بالای 90%

این پکیج با نام تجاری مگاترم ساخت کشور ایران می باشد. همانطور که پیش تر گفتیم استفاده از این محصولات به قدری رو به افزایش بود که زمینه ای فراهم شد تا این محصولات را داخل کشورمان تولید کنیم و در بازار عرضه کنیم.

پکیج-فردیس

نمایندگی پکیج بیتا در فردیس

شرکت بوتان یکتا بیتا (بیتا) در تیر ماه سال 1393 با ماموریت ارائه خدمات ویژه شامل کارشناسی، نصب، راه اندازی و ارائه خدمات سرویس وتعمیر محصولات شرکت صنعتی بوتان تاسیس گردید؛. نمایندگی بوتان در اندیشه ماموریت شرکت ارائه خدمات مناسب و سریع به مشتریان گرامی میباشد
شرکت بوتان یکتا بیتا با دارا بودن پرسنل مجرب و متخصص نسبت به ارائه خدمات به مشتریان گرامی فعالیت دارد.
شعار ما ارائه خدمات یکتا و متمایز با هزینه متعارف به مشتریان گرامی گروه صنعتی بوتان در شبکه خدمات مشتریان میباشد.

نمایندگی پکیج ال جی در فردیس

با شروع دهه‌ی ۱۹۸۰، مدیران الجی با مشاهده‌ و بررسی رشد سریع در سال های قبل، به فکر اتحاد بیشتر بخش‌ها افتادند. در سال ۱۹۷۰ دومین مدیر تاریخ ال‌جی یعنی چا کیونگ کو به این سمت رسید. او و دیگر مدیران پیشرفت هرچه بیشتر به‌همراه توسعه‌ی بخش‌های تحقیق و توسعه را در دستور کار خود قرار دادند. این دهه با گسترش تولیدات قبلی در هر دو بخش الکترونیک و صنایع پلاستیک و شیمیایی ادامه داشت. گلداستار از یک طرف برای اولین بار تولید انبوه تلویزوین رنگی را در کره‌ی جنوبی شروع کرد و لاکی نیز با گسترش تولیدات و اضافه کردن محصولات جدید همچون پنجره‌های پی‌وی‌سی و در کنار آنها تاسیس زیرمجموعه‌‌ی پتروشیمی، مجموع درآمد خود را به بیش از ۱۰۰ میلیارد وون رساند.

سال‌های پایانی قرن بیستم با تمرکز بیش از پیش کره‌ای‌ها روی بازارهای بین‌المللی، طراحی مجدد برند و تلاش برای سلطه‌ی نهایی بر بازارهای محل فعالیت همراه بود. آنها صنایع شیمیایی، انرژی، الکترونیک و فناوری اطلاعات، مخابرات و بازارهای مالی را به‌عنوان حوزه‌های تمرکز خود انتخاب کردند. هولدینگ لاکی-گلداستار در سال ۱۹۹۵ تصمیم خود برای برندسازی مجدد را عملی کرد و با انتخاب برند ال‌جی به‌عنوان نام اصلی، محصولات خود را برای مصرف‌کنندگان جهانی نیز شناخته‌شده‌تر کرد. در همان سال سومین مدیر تاریخ ال‌جی یعنی بون مو کو مشغول به کار شد.

نمایندگی پکیج فرولی فردیس

در دنیای صنعتی فرولی، همیشه یک نفر بیدار در حال انجام وظیفه و ایفای نقش خود می باشد، هر صبح کارکنان فرولی، در گوشه ای از دنیا در کشورهای مختلف و با زبان های متفاوت روز کاریشان را در دفاتر و کارخانه های تولیدی فرولی با وفاداری و وظیفه شناسی که اصول موفقیت گروه فرولی می باشد آغاز می نمایند. در حالی که سال های گذشته تا به امروز را در ذهن مرور می نمایم احساس می کنم از همان ابتدا، از انسجام و وحدتی که برای شرکت فرولی آرزو می کردم برخوردار گشتم. به روز بودن، از جان و دل تلاش کردن که رسیدن به هدف را برای هر کسی سهل تر و کوتاه تر می نماید، روزهای کاری ما را بر مبنای احترام و تلاش لذت بخش تر می نماید.

در آخر از کلیه افرادی که به هر طریقی خود را در تمامی این موفقیت سهیم می دانند کمال تشکر را دارم.

  • سال های آغازین قرن ۲۱ به جهت توسعه برند فرولی در جهان از اهمیت بسزایی برخوردار بود.
  • احداث کارخانه آگپو (AGPO) در هلند
  • خرید شرکت ها و برندهای معتبر از جمله راپیدو (Rapido) در آلمان، کارخانه های لامبورگینی (Lamborghini calor)، یوروترم (Eurotherm) و جوانس (Joannes) در ایتالیا
  • افزایش سرمایه و بالا بردن ظرفیت خطوط تولید محصولات تهویه مطبوع
  • تغییر لوگو و شعار “بانک حرارت جهانی” به ” بهترین درجه سانتیگراد”
  • تجلیل رسمی از دانته فرولی به عنوان یک “خالق موفقیت ایتالیایی”
  • اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر پرسنل فرولی در سراسر دنیا
  • شصت سالگی کارخانجات صنعتی فرولی با تکمیل سبد کالایی گرمایشی و سرمایشی در دنیا
  • افزایش سرمایه در ایران در آستانه ۴۵ سالگی شرکت دو ملیتی ایرتمپ

نمایندگی های مجاز پکیج در فردیس

از مزایای استفاده از پکیج دیواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلمه پکیج (Package) در زبان انگلیسی به معنی مجموعه‌هایی از قطعاتی هستند که با آب، برق و گاز به طور همزمان در کنار هم کار می‌کنند بسته‌بندی شده‌‌اند.یعنی انسان توانسته است انرژی آب، برق و آتش را محار کند و کاملا کنترل شده و ایمن برای رفاه خود استفاده کندبا توجه به این معنا می‌توان فهمید چرا اسم این دستگاه گرمایشی را پکیج گذاشته‌اند،چون این دستگاه همزمان دو کار مهم را در طول سال و به صورت هم زمان انجام می‌دهد. از جمله تامین آب گرم مصرفی در طول سال،و تامین آب گرم مدار شوفاژ (رادیاتورها) در فصل سرما. این تجهیزات گرمایشی نسبت به وسایل گرمایشی دیگر مثل بخاری محبوبیت بیشتری دارد.

چون بازدهی، راندمان، استفاده اسان و ظریب امنیت بالایی دارند. و با استفاده از یک پکیج می‌توان کل محیط خانه را گرم کنید.و دیگر نیازی به استفاده از چند عدد بخاری نیست. علاوه بر این مزیت‌ها نصب، راه­‌اندازی و تعمیر این سیستم راحت‌تر و هزینه کمتری دارد.عامل بسیار مهم دیگر که باعث شده. نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه   استفاده از پکیج و سیستم شوفاژ رونق بالایی بگیرد تصویب قوانین جدید در حوزه صنعت ساختمان سازی است.

  • استقلال در استفاده از دستگاه و تامین گرمایش و آب گرم
  • امکان تنظیم و کنترل دمای دلخواه گرمایش پکیج
  • کاهش هزینه‌های انرژی مصرفی
  • کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • سهولت در نصب و راه اندازی
  • دسترسی سریع و آسان
  • عدم نیاز به ایجاد موتورخانه مرکزی
  • راندمان بسیار بالا نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی
  • ابعاد کوچک و عدم اشغال فضای مفید
  • تامین آب گرم به مقدار فراوان و در کوتاه‌ترین زمان
  • عدم ایجاد سر و صدا و کارکرد آرام
  • عملکرد مطمئن و ایمن

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *