تعمیرکار-پکیج-در-عظیمیه

تعمیرات پکیج عظیمیه -نمایندگی پکیج عظیمیه بلوار کاج -اسلام اباد -تعمیرکار پکیج عظیمیه

تعمیرات پکیج عظیمیه

تعمیرات پکیج عظیمیه یکی از خدماتی است که مجموعه ما برای رفع مشکلات پکیج های گرمایشی منازل شما انجام می دهد. از جمله این سرویس ها می توان به بررسی عملکرد و کنترل دستگاه، بازرسی و تمیز کردن اجزای داخلی مانند مشعل، تعویض قطعات خراب و غیره اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این خدمات بپردازیم.

آشنایی با خدمات سرویس و تعمیرات پکیج عظیمیه

نمایندگی بوتان در عظیمیه یکی از لوازم خانگی که امروزه در تمام منازل ما دیده می شود، پکیج ها و دستگاه های گرمایشی مانند آبگرمکن هستند. این دستگاه ها جایگزینی برای موتورخانه ها و یا آبگرمکن ها بوده که همانند یک پکیج، در یک بخش از محیط خانه قابل نصب می باشند. آنها می توانند برای گرمایش وسایل مختلف اعم از شوفاژ، رادیاتور قرنیزی، فن کویل ها، تامین آب گرم حمام و سایر بخش های خانه استفاده شوند. این نوع لوازم علاوه بر خانه های مسکونی، در مجموعه های تجاری نیز استفاده می شوند. همانند دیگر وسایلی که ممکن است در طول یک دوره دچار خرابی بشوند، این پکیج ها نیز با گذشت زمان مشکلات فراوانی را ایجاد می کنند. از عدم گرم کردن آب گرفته تا خاموش شدن ناگهانی و خرابی قطعات پکیج.

تعمیرات-پکیج-در-عظیمیه-کرج

 

منظور از تعمیرات پکیج عظیمیه، سرویس هایی هستند که شما می توانید برای حفظ و تعمیرات این قطعات از آن استفاده کنید. خدمات مختلفی در این بخش برای بازبینی دستگاه، ارزیابی مشکلات و رفع آنها، مراقبت، نگهداری و جلوگیری از خرابی مجدد درنظر گرفته می شوند. از جمله می توان به تعویض قطعات معیوب و عیب یابی آنها اشاره کرد که در قسمت جلوتر به آن می پردازیم.

اگر شما هم زمانی با مشکلات سردی آب یا عدم گرم شدن شوفاژ و مواردی از این قبیل در پکیج بوتان مواجه شدید، می توانید از خدمات تعمیرات پکیج عظیمیه در مجموعه ما استفاده کنید. در ادامه همراه باشید تا به معرفی خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور عظیمیه بپردازیم.

 تعمیرات پکیج عظیمیه و آبگرمکن ؟

ممکن است در تعمیرات پکیج عظیمیه برای شما هم این سوال مطرح شود که خدمات و سرویس‌های تعمیرات در این بخش شامل چه چیزهایی است؟ در پاسخ می توان به برخی موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

ارائه مشاوره

شما کاربران می توانید برای خرید پکیج هایی که مناسب خانه های شما هستند، از خدمات و سرویس تعمیرات پکیج عظیمیه استفاده کنید. این مسئله مهمی است که اگر خانه ای با متراژ بالا و با ساکنین زیاد دارید در صورتی که شرایط ساختمان ویژگی های خاص تری داشته باشد از مشاوره در هنگام خرید این محصول استفاده کنید.

تعمیرات-پکیج-در-عظیمیه

رسوب زدایی

یکی از دلایلی که می تواند تا حد بسیار زیادی عملکرد و بازدهی پکیج های شما را کاهش دهد، رسوب های داخلی هستند. از خدمات تعمیرات پکیج عظیمیه باید به رفع این رسوب ها اشاره کرد که می توانند تهویه دستگاه را به هم ریخته و مشکلاتی مانند کاهش فشار آب یا گرم نشدن آب مصرفی ایجاد کنند. در نتیجه سیستم، فشار زیادی را تحمل کرده و عمر آن کمتر می شود.

کنترل فشار آب

مورد دیگری که می توانید در خدمات تعمیرات پکیج تاچی استفاده کنید، تنظیم فشار آب در داخل دستگاه است. در صورتی که فشار آب به درستی تنظیم نشود، می تواند به قطعات داخلی پکیج آسیب پرشر اب وارد کند.

تنظیم شیر گاز: مشکل عدم تنظیم شیر گاز یکی دیگر از رایج ترین خرابی هایی است که می بایست جهت اصلاح آن اقدام کنید. این کار با تنظیم مجدد پیچ و مهره هایی که در دستگاه قرار داده شده اند توسط متخصص انجام شده و می تواند در افزایش طول عمر دستگاه نیز موثر باشد.

همچنین از دیگر خدماتی که می توان در این بخش معرفی کرد، باید به نصب پکیج دیواری، باز و بست پکیج ها، اسید شویی پکیج، تعویض منبع انبساط، تعویض پمپ کامل با فلنج فلزی، تعویض پمپ کامل با کاتالیست، تعویض ترانس جرقه زن، تعویض قطعات داخلی مانند ولوم تنظیم دما و کنترل، تعویض شیر اطمینان، تعویض مبدل ثانویه، تعویض مبدل حرارتی، تعویض سنسور دود، سرویس کامل پکیج آریستون، تعویض هواگیر، تنظیم فشار گاز و غیره اشاره نمود.

آشنایی با انواع خدمات پکیج عظیمیه

آشنایی با رایج ترین مشکلات پکیج در عظیمیه

برای بسیاری از کاربرانی که هیچ آشنایی با تعمیرات پکیج عظیمیه ندارند، مشکلات این نوع دستگاه ها نامعلوم است. به همین جهت لازم است با برخی مشکلات رایج که ممکن است در آینده با آنها روبرو شوند، آشنا شویم. در این خصوص می توان گفت:

روشن نشدن مشعل

این مورد ممکن است در انواع پکیج ها از جمله پکیج مکث الیت نیز دیده شود. دلایلی اعم از نوسانات در فشار آب یا برق و نیز نقص در فشار هوا یا مسدود شدن مسیر ورودی گاز، از جمله دلایل بروز این مشکل می باشد.

از کار افتادن پکیج

برای این مورد نیز دلایل مختلفی وجود دارند که باید در زمان تعمیرات به آنها توجه کنید. از جمله می توان به نقص اتصال سیم کشی، سوختگی یا گرفته شدن پمپ، به مشکل خوردن اتصال سیم کشی های داخلی، قطع شدن فیوز و غیره اشاره کرد.

کم بودن دمای آب مصرفی

همانطور که قبلا هم گفتیم، رسوب شدن لوله های پکیج می تواند منجر به کم شدن دمای آب مصرفی در اثر کاهش فشار گاز شود. همچنین سنسورهای آب گرم  ntc نیز می توانند چنین ایرادی را ایجاد کنند.

تعمیر-پکیج-در-عظیمیه

سرد بودن آب رادیاتور

عللی که در این بخش وجود دارند شامل رسوب کردن مبدل، کاهش فشار گاز و نیز خرابی سنسور گرما هستند. سایز لوله های گاز و نیز مشکل در ورودی آن نیز ممکن است از دیگر علل ایجاد چنین مشکلاتی باشند.

خاموش و روشن شدن پکیج

در برخی موارد از تعمیرات پکیج عظیمیه شاهد خاموش و روشن شدن ناگهانی این دستگاه ها هستیم. این مشکل می تواند ناشی از پایین بودن آب و میزان گردش آن در مدار گرمایش باشد. همچنین کافی نبودن ظرفیت رادیاتورها و تعداد آن نیز به این مشکل منجر می شود. بنابراین مهم است که در هنگام خرید به ظرفیت این نوع تجهیزات دقت شود.

عدم نمایش دما به صورت صحیح

در صورتی که پنلی برای نمایش دما درپکیج سونیه دوال وجود داشته باشد، ممکن است دمای پکیج به درستی نمایش داده نشود. این اشکال عمدتا به خاطر خرابی قطعه الکترونیکی و سنسورها ایجاد می شود.

کاربران می توانند با مشاهده این مشکلات از خدمات پکیج تعمیر در عظیمیه که شرکت ما ارائه می کند برای رفع مشکل استفاده کنند.

چه زمانی برای تعمیرات پکیج عظیمیه اقدام کنیم؟

اگر نمی دانید چه زمانی برای تعمیرات پکیج عظیمیه اقدام کنید، ما به شما برخی علائم را در این رابطه بیان می کنیم. شما می توانید در صورتی که چنین نشانه هایی را مشاهده کردید، برای تعمیرات این دستگاه ها اقدام کنید.

مهم ترین علائم خرابی تعمیر پکیج عظیمیه ها که باید بدانید:

ایجاد سر و صدا

این مشکل نشان از یک تداخل درون دستگاه دارد که باید متخصص نسبت به بررسی لوله ها و پمپ های پکیج اقدام کند.

نشتی آب

مورد دیگری که بعد از گذشت چند ماه استفاده از پکیج لورچ یا دیگر برندها مشاهده خواهید کرد، خارج شدن آب است. در این حالت شکستگی اتصالاتی که درون دستگاه قرار دارند یا صدمه دیدن لوله ها و سوراخ شدن آنها از جمله اصلی ترین دلایل می باشند. همچنین ممکن است خراب شدن شیر تخلیه نیز منجر به این ایراد منبع انبساط گردد.

نمایندگی-پکیج-عظیمیه

 

روشن شدن انفجاری پکیج

در این حالت عللی همچون تنظیم نبودن فشار گاز و نیز خراب شدن دودکش یا ضعیف شدن جرقه کولر، منجر به روشن شدن انفجاری دستگاه می شود. شما می توانید با بررسی وضعیت جرقه زن، وجود اکسیژن کافی در دستگاه و مواردی پرشر هوا از این قبیل برای جلوگیری از این مشکل و تعمیر آن اقدام کنید.

عدم روشن شدن پکیج

از آنجایی که پکیج های دیواری، دستگاه هایی حساسی هستند، ممکن است ایراداتی در آنها رخ دهد. در این صورت کل دستگاه روشن نمی شود یا عملکرد هدف به درستی انجام نمی گردد. همچنین خراب شدن برخی قطعات مانند ان تی سی نیز منجر به چنین ایراداتی می شود که در صورت عدم تشخیص درست دمای محیط، سیستم روشن نخواهد شد.

از کار افتادن کلید ها

این مشکل در بخش تعمیرات پکیج عظیمیه زمانی رخ می دهد که دکمه های کنترلی پکیج ها خراب شوند. در این حالت باید تعمیرکار نسبت به تعویض قطعات جدید اقدام کرده و یا اتصالات الکتریکی و مکانیکی به این دکمه ها را مورد بررسی قرار دهد.

ارورها

ممکن است در هنگام خراب شدن دستگاه ها و پکیج گلد ایران یا دیگر برندها، ارورهایی را نیز مشاهده کنید.نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در عظیمیه کرج این کدها می توانند به متخصص محل خرابی یا نوع مشکل را گزارش دهند. در نتیجه شما می توانید با کمک یک کارشناس فنی، مشکل را به صورت دقیق تری برطرف کنید.

کاربران می توانند برای تعمیرات پکیج شاپه یا آبگرمکن های خود از مجموعه ما کمک بگیرند. شما می توانید برای این کار به سایت مراجعه کرده و از طریق اطلاعات تماس در انتهای سایت، با ما در ارتباط باشید.

هزینه تعمیرات پکیج و عوامل موثر بر قیمت آن

یک پرسش بسیار متداول از سوی کاربران در هنگام دریافت خدمات تعمیرات پکیج عظیمیه، هزینه تعمیرات و نحوه استفاده از خدمات در این بخش است. در این خصوص ابتدا اجازه دهید به عواملی که بر نرخ تعمیرات این دستگاه ها موثر هستند بپردازیم که عبارتند از:

اجرت تعمیرکار پکیج عظیمیه

یک بخش عمده از این هزینه مربوط به متخصص فنی در این بخش است. از آنجایی که رسیدگی به مشکلات پکیج ها نیاز به دانش فنی و مهارتی دارد، افراد آموزش دیده در این بخش باید مدت ها مباحث مختلف را بیاموزند تا بتوانند تعمیرات این وسایل را انجام دهند.

موقعیت جغرافیایی

حمل و نقل تیم فنی و محلی که در آن هستید نیز می تواند بر نرخ تعمیرات پکیج مرکوری و آبگرمکن ها موثر باشد.

استفاده از قطعات یدکی

بخشی از فرآیند تعمیرات پکیج مگاترم و دیگر برندها با تعویض قطعات صورت می گیرد. در نتیجه لازم است هزینه خرید قطعات نو برای تعمیر این پکیج ها نیز درنظر گرفته شوند.

شرکت تعمیراتی

شرکت های مختلفی برای تعمیرات پکیج بکسی و دیگر برندها وجود دارند که هرکدام نرخ های متفاوتی را ارائه می کنند. بخشی از نوسانات در قیمت خدمات تعمیرات پکیج عظیمیه وابسته نوسانات قیمتی در این بخش است.

خدمات جانبی

در صورتی که درخواست تعمیرات پکیج گرم ایران مشتریان نیاز به خدمات جانبی داشته باشد، هزینه این بخش از سرویس ها نیز جداگانه دریافت می شوند. از جمله می توان به هزینه تعمیر برد پکیج، اسید شویی، تعویض کامل پمپ پکیج و غیره اشاره کرد.

تعمیر-پکیج-در-عظیمیه

معرفی خدمات مجموعه ما

مجموعه ما در بخش تعمیرات پکیج عظیمیه کرج نیز خدمات خود را برای برطرف کردن مشکلات شما کاربران ارائه می کند. فرقی نمی کند از چه برندی این نوع دستگاه ها را تهیه کرده اید، پکیج فرولی، پکیج اکو و غیره، همگی تحت پوشش سرویس های ما قرار دارند.

کاربران می توانند قبل از هرگونه درخواست، ابتدا نسبت به تعیین مشکل و مشاوره با تماس تلفنی اقدام کنند. سپس شما می توانید جهت تعمیر پکیج اسمارت درخواست خود را برای ارسال تیم فنی در سایت ثبت نمایید. در این حالت یک متخصص جهت رفع مشکل دستگاه در محل حضور یافته و در سریع‌ترین زمان ممکن سرویس‌های موردنیاز شما را ارائه می کند. اگر به خدمات تعمیرات آبگرمکن عظیمیه و پکیج های دیواری در انواع برندهای مختلف آن نیاز دارید، مجموعه ما در خدمت شما خواهد بود.

پرسش های متداول کاربران

برخی از پرسش های متداول شما کاربران راجع به خدمات تعمیرات پکیج عظیمیه عبارتند از:

  • دیگر عوامل موثر در قیمت خدمات تعمیرات پکیج عظیمیه چیست؟

از دیگر عوامل در این بخش می توان به نوع مدل پکیج، تعویض و تنظیم لاستیک دیافراگم، تعویض سنسورها، عیب یابی قطعات الکترونیکی، تنظیم فشار و شارژ منبع، تعویض و تنظیم شیر کنترل گاز، تعویض یا تعمیر بردهای الکترونیکی و کنترلی داخل دستگاه اشاره کرد.

  • بهترین زمان برای درخواست سرویس های تعمیرات پکیج و آبگرمکن چیست؟

شما می توانید برای تعمیرات این قطعات، به صورت دوره ای و هر 3، 4 یا 6 ماه اقدام کنید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *