ایران رادیاتور ملارد

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور ملارد – خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور توسط {مجاز}

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور ملارد

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ملارد به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه ملارد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ملارد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان ملارد بوده و به تعمیرات پکیج در ملارد طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در ملارد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

 

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ملارد

استفاده از پکیج؜های زمینی و دیواری با کارایی بالا رواج یافته است. اما همچنان پس از گذر زمان مصرف کننده با مشکلاتی در این لوازم پراستفاده روبه؜رو می؜شود. امروز ما با شما همراه هستیم تا با عیب یابی و تعمیر پکیج کرج شمار را آشنا کنیم و همچنین جهت بهره؜گیری از تیم تعمیر پکیج ایران رادیاتور با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ملارد تماس بگیرید.

نمایندگی فروش و تعمیر ایران رادیاتور ملارد

با گسترش علم و فناوری در قرن ۲۱، صنعت لوازم خانگی نیز رو به رشد است. با وجود آمدن نوعی سیستم گرمایشی بهینه و کم حجم به اسم پکیج، مشتریان دیگر نگران ضرورت استفاده از موتورخانه با اشغال فضای زیاد و هزینه بالای آن برای استفاده از شوفاژ و رادیاتور نیستند.

افرادی که از موتورخانه استفاده میکردند عادت دارند تا تنظیم دمای محیط را با شیر رادیاتور ها انجام میدهند  اما باید تو جه داشت که در پکیج این کار اشتباه  است.

در هنگام استفاده از پکیج دیواری همیشه دمای محیط را از روی پکیج تنظیم کنید و نه با شیر رادیاتورها به عبارت دیگر زمانی که خانه شما با پکیج گرم میشود  نمایندگی ایران رادیاتور در ملارد به هیج وجه شیر رادیاتور را نبندید و حتی نصف هم نکنید بلکه شیرها همیشه کاملا باز باشد .

اگر نیاز به خاموش کردن پکیج دارید حتما از روی پکیج خاموش کنید.

به عنوان مثال در پکیج ایران رادیاتور همانطور که در تصویر زیر میبینید . در سری انالوگ دو ولوم برای تنظیم دما وجود دارد ولوم سمت راستی برای تنظیم دمای ابگرم و ولوم سمت چپی برای تنظیم دمای اب رادیاتورها هست زمانی که ولوم سمت چپی بر روی صفر قرار گیرد شوفاژها قطع میشود .و دیگر ابگرمی به سمت شوفاژ ها نمیرود.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور ملارد

برخی از دارندگان پکیج دیواری هم فقط عادت کردند در صورت خرابی پکیج و یا هر مشکلی فورا شیر پرکن را باز کنند و انتظار دارند پکیج درست شود.

بعضیها هم فکر میکنند هرچقدر عقربه بالاتر برود دمای اب یا دمای شوفاژ بالاتر میرود در صورتی که هیچ ارتباطی بین بالا رفتن عقربه و دمای رادیاتورها  و آب مصرفی وجود ندارد .همانطور که اگه ماشین شما بنزین بیشتری داشته باشه سریعتر نمیره یا قدرتش بیشتر نمیشه…

شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور را در تصویر بالا میبینید.جهت آشنایی با قطعات پکیج اینجا را کلیک کنید

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور ملارد شهریار

همیشه وقتی با شیر پرکن فشار بار پکیج را تنظیم کردید بعد از ان حتما شیر پرکن پکیج را ببندید. باز گذاشتن شیر پرکن خطرناکه

خطرش هم اینه که ممکنه در زمانی که شما خونه نیستید  فشار بار دستگاه بره بالا و از زیر پکیج اب وارد خونه شما بشه.

از جهتی دیگه باز بودن شیر پرکن باعث میشه اب مدار رادیاتور هانمایندگی ایران رادیاتور در ملارد وارد اب مصرفی شما بشه که اصلا بهداشتی نیست..

گاهی ممکن است به هر دلیلی فشار بار پکیج بالا برود  که شما نیاز دارید فشار بار پکیج را پایین بیاورید و  همچنین.

اگر پکیج دیواری شما در بالکن نصب هست حتما باید در هنگام مسافرت زمستانه اگر سرما شدید در حد یخبندان  است اب پکیج دیواری را تخلیه کنید. و بعد به مسافرت بروید .
روش تخلیه  فشار پکیج رو میتونید از لینک زیر پیدا کنید .

پایین اورد فشار بار پکیج

 

جرم گرفتن مبدل ثانویه پکیج اران رادیاتور بر اساس برآورد نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ملارد

به علت رسوب گرفتن این مبدل که به مبدل صفحه؜ای هم معروف است، مشکلاتی به وجود می؜آید می؜توان به موارد زیر اشاره کرد :

گرم نشدن آب مصرفی—- فشار بسیار کم آب در هنگام خروجدرصورت مواجه با این مشکلات یکی از دلایل آن می؜تواند جرم گرفتن این مبدل باشد که برای راهنمایی بیشتر می؜توانید با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ملارد تماس برقرار کنید.

 از دسترس خارج شدن تنظیم شیر گاز

برای تنظیم فشار و قطع و وصل کردن جریان گاز ورودی به پکیج و همچنین تنظیم حداقل و حداکثر احتراق، هر پکیج دارای شیر گاز است با از دسترس خارج شدن تنظیم شیر گاز باید آن را با استفاده از دفترچه راهنما تنظیم کرد،

همچنین در هنگام نصب نیز باید این تنظیمات را انجام دهید.

مشکلات پمپ پکیج ایران رادیاتور

اگر پمپ دچار مشکل شود آب در مدار گرمایش دستگاه به چرخش درنمی؜آید و نیز پمپ گیرپاژ می؜کند، مشکل عملکرد پمپ از موارد رایج برای پکیج ایران رادیاتور می باشد.  پمپ از اصلی؜ترین قطعات پکیج ایران رادیاتور است و در قسمت بلوک برگشت پکیج قرار دارد، در دو حالت زمستانه و تابستانه پکیج عملکرد متفاوتی دارد برای حل مشکل پمپ با نمایندگی ایران رادیاتور در ملارد تماس بگیرید.

نمایندگی ایران رادیاتور در ملارد

آشنایی با نمایندگی ایران رادیاتور  ملارد

در این مدل پکیج ایران رادیاتور نیز کاربر با مشاهده صفحه نمایشگر نمایندگی ایران رادیاتور در ملارد  با دیدن ارور به دلایل اختلال در پکیج خود پی می؜برد . در این مبحث  شما را با این خطاها آشنا می؜کنیم.

ارور ۵۰ ۶۰ ۷۰

  • دلیل ارور : مشکل در سنسور ان اتی سی
  • راه حل رفع ارور :  تعویض سنسور ان تی سی

ارور ۴۰ ۸۰

  • دلیل ارور : مشکل در دودکش پکیج ایران رادیاتور
  • راه حل رفع ارور : بررسی دودکش پکیج و رفع مسدودی دودکش در مقابله با خطر احتمال گاز گرفتی

ارور ۴۰ ۷۰

  • دلیل ارور : مشکل در پرشر سوییچ و کم بودن فشار آب

راه حل  رفع ارور : بررسی و تعویض پرشر سوییچ اب و برطرف کردن دلایل کمبود فشار آب، در صورت نیاز به تعمیر با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ملارد تماس بگیرید.

ارور ۷۰ ۸۰

  • دلیل ارور : مشکل در شعله و جرقه پکیج و قطعی گاز
  • راه حل رفع ارور : بررسی قطعی گاز، بررسی شعله و جرقه پکیج و پیلوت حل مشکل با کمک گرفتن از نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در ملارد

ارور ۴۰ ۶۰ ۷۰

  • دلیل ارور : در حالی ک پرشر روشن است فن کار نمی؜کند.
  • راه حل رفع ارور : بررسی و تعمیر و تعویض فن پکیج ایران رادیاتور

 

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور ملارد

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *