ارور E1 پکیج ایران رادیاتور لیست کدخطا در دفترچه راهنما معنی و آموزش رفع ارور

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور لیست کدخطا در دفترچه راهنما معنی و آموزش رفع ارور

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور می تواند بر اثر چندین عامل رخ بدهد و معانی متفاوتی داشته باشد. برای بررسی دقیق و عیب یابی ارور اشنایی با قطعات پکیج امری ضروری است. بهترین راهنمای تعمیر پکیج، خواندن دفترچه راهنمای آن است. درصورتی که دفترچه راهنما را در اختیار ندارید نگران نباشید. کد ارور پکیج ایران رادیاتور با خواندن ادامه ایان مقاله می توانید به راحتی معنی کدخطا E1 پکیج ایران رادیاتور را بدانید و آن را برطرف نمایید. اگر نتوانستید مشکل پکیج را برطرف کنید با شماره تلفن تعمیرکار نمایندگی پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید.

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور

معنی ارور E1 پکیج ایران رادیاتور

ارور E1 یکی از ارور هاییست که اگر پکیج ایران رادیاتورمدل L24FF داشته باشید حتما با آن برخورد می کنید این ارور به دو علت میتواند ایجاد شود:

علت اول : کمبود فشار اب در سیستم مدار گرمایش

علت دوم : خرابی پرشر اب پکیج میباشد

دلایل بروز ارور E1 پکیج شوفاژ دیواری چیست ؟

زمانی که به هرعلتی شعله ی پکیج تشکیل نشود، دستگاه پکیج خطای E1 نمایش می دهد  . ممکن است علت ارور E1 و عدم تشکیل شعله یکی از موارد زیر باشد:

مشکل در جرقه زن (ایراد الکترود جرقه زن – یونیزه نشدن – مشکل در اتصالات جرقه زن یا ارت جرقه زن) هنگامی که شیر آب گرم را باز می‌کنید و یا نیاز است دستگاه پکیج شوفاژ دیواری روشن شود، فرمان لازم برای تشکیل شعله به مشعل یا همان برنر پکیج صادر می‌شود. در نتیجه جرقه زن پکیج با ایجاد جرقه به وسیله ی الکترود و سپس یونیزه شدن محیط اطراف جرقه زن امکان تشکیل شعله پکیج را ایجاد می‌کند. حال اگر به هر علتی این روند مختل شود، دستگاه خطای E1 نمایش می‌دهد تا مشخص شود در روند تشکیل شعله مشکلی وجود دارد.

روش بالا بردن فشار بار و رفع خطای E1

برای رفع این خطا باید از طریق شیر پرکن اقدام به بالا بردن فشار بار پکیج نمایید.

شیر پرکن در زیر پکیج قرار گرفته است. به تصویر زیر نگاه کنید تا جایگاه شیر پرکن را پیدا کنید.

رفع ارور E1 پکیج ایران به زبان ساده

روبروی پکیج ایستاده به پکیج نگاه کنید یک عدد مانومتریا فشارسنج میبینید که حدودا عدد صفر رو نشون میدهالان بهت یاد میدم فشار پکیج رو ببری روی عدد 1بارتا پکیجت درست بشه و خطای E1 ایران رادیاتور برهبریم برای اموزش زیر پکیج رو نگاه کنید5 عدد شیلنگ میبینید که به زیر پکیج وصل هستند زیر خود پکیج رو نگاه کنید از سمت راست دومین شلنگ جلو یا عقب شیلنگ که به زیر پکیج وصله یک عدد شیر مخروطی شکل یا گرد با سر ابی یا سیاه رنگ میباشد

  1. قطعی گاز
  2. کاهش فشار گاز ورودی پکیج شوفاژ دیواری
  3. ایرادات مربوط به برد و آی سی

رفع ارور E1 پکیج ایران به زبان ساده

رفع خطای E1 پکیج شوفاژ دیواری

به شما توصیه می‌کنیم برای رفع کد خطای E1 پکیج، موارد زیر را انجام دهید:

  1. بررسی کنید ورودی گاز دستگاه قطع نباشد و شیر گاز پکیج باز باشد. (شیر گاز در زیر دستگاه، قسمت میانی قرار دارد.)
  2. در صورتی که نزدیک به دستگاه پکیج شوفاژ دیواری لامپ کم مصرف و یا LED قرار دارد، لامپ را خاموش کنید؛ اگر مشکل رفع شد، لامپ را از آن محل بردارید، زیرا باعث ایجاد نویز بر روی پکیج شوفاژ دیواری می‌شود.
  3. بررسی نمایید پکیج شوفاژ دیواری محافظ برق داشته باشد و محافظ برق دستگاه پکیج با دستگاه دیگری مشترک نباشد.
  4. برق دستگاه را یک مرتبه قطع و وصل کنید.

شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور کجا قرار دارد؟

شیر پرکن پکیج را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید شیرپرکن پکیج چیست و همزمان عقربه فشار را نگاه کنید هر وقت به خط 1.5 بار رسید آن را سریع ببندید.

دقت کنید اگر فشار آب ساختمان کم است به هیچ عنوان شیر پرکن را باز نگذارید و محل را ترک کنید.

میتونید در ساعات پایانی شب که فشار آب بیشتر است امتحان کنید.

 

رفع خطای E01 پکیج ایران رادیاتور با شیرپرکن

شیر پرکن پکیج رو به سمت چپ خلاف عقربه های ساعت باز کنید فشار مانومتر رو اگر نگاه کنید کمتر از نیم بار هستبا باز کردن شیر پرکن فشار اب داخل پکیج به سمت 1 میرهبه یک بار که رسید شیر پرکن را ببندید پکیج رو ریست کنیدپکیج شروع به کار میکنه و شما میتونید از پکیج استفاده کنید.

علت خطای e1 ایران رادیاتور چیست؟

اگر در جایی از سیستم پکیج نشتی وجود داشته باشد فشار پکیج به علت تخلیه اب افت فشار پیدا میکند و به صفر یا کمتر از نیم بار میرسد و پکیج ارورe01 میدهد این یکی از موارد ایمنی برای پکیج میباشد.

کدخطا E1 پکیج ایران رادیاتور

یکی از شایع ترین خطاهایی که در سری دیجیتال شاهد آن خواهید بود ارور E1 پکیج ایران رادیاتور است. این ارور همان معنای ارور ۴۰ ۷۰ پکیچ آنالوگ را می دهد که در بالا توضیح دادیم. در واقع زمانی که کمبود فشار بار رخ می دهد قطعات پکیج دیواری این خطا به شما نمایش داده می شود. سازنده برای جلوگیری از آسیب های ناشی از بدون آب کار کردن پکیج، فشار بار را به کمک سنسوری به نام پرشر سوئیچ آب کنترل می کند که وظیفه آن این است که هر موقع فشار بار کمتراز نیم بار شد عملکرد پکیج را به طور کامل قطع کند و تا زمانی که این فشار به حد نرمال ۱٫۵ بار نرسد پکیج نمی توانید عملیات عادی خود را از سر بگیرد. برای حل این مشکل باید شیر پرکنی که در زیر پکیج قرر گرفته است را باز کنید.

کدخطا E1 پکیج ایران رادیاتور

ارور e1 پکیج ایران رادیاتور چه اسیبی به پکیج میرساند ؟

خود این ارور اسیبی به پکیج وارد نمیکند اما اگر مدام شیر پرکن باز کنیم و مدام اب وارد سیستم کنیم به پکیج و رادیاتور اسیب جدی در طولانی مدت وارد میکند که میتوانبد به مقاله علت خرابی رادیاتورهای سایت فرازتعمیر مراجعه کنید

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *