ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور لیست معنی ارورهای پکیج در دفترچه راهنما +رفع ارور

ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور لیست معنی ارورهای پکیج در دفترچه راهنما +رفع ارور

ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور

ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور یکی از شایع ترین ارورهایی است که برای پکیج های ایران رادیاتور رخ می دهد. کدخطا 4080 ایران رادیاتور می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. در ادامه این مقاله نکاتی از دفترچه راهنما جمع آوری شده که با کمک ان می توانید مشکل پکیج خود را عیب یابی کنید. کد ارور پکیج ایران رادیاتور تنها از طریق تماس با شماره تلفن دفتر نمایندگی ایران رادیاتور می توانید از خدمات تعمیرات و پس از فروش بهره مند شوید. برای رفع ارور 40 80 ایران رادیاتور اگر تخصص ندارید به هیچ عنوان پکیج را دستکاری نکنید.

ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور

علل ارور  ۸۰ ۴۰ پکیج ایران رادیاتور

ارور ۸۰ ۴۰ پکیج ایران رادیاتور مربوط به داغ شدن کلاهک پکیجهای بدون فن می باشد.

این سنسور در دمای ۷۵ درجه عمل می کند و این نشانگر تخلیه دود درست نمی باشد و زمانی که تخلیه دود به صورت کامل انجام نشود.

لوله دودکش پکیج دیواری باید چگونه باشد؟

به یاد داشته باشید که لوله پکیج نباید در تماس با شیشه پنجره باشد و یا از داخل کناف و سقف کاذب عبور کند. بعد از اینکه دودکش نصب و پکیج راه‌اندازی شد حتماً محل اتصالات را با دقت بررسی کنید. و مطمئن شوید که مشکلی در آن وجود ندارد. هیچ‌گاه از لوله‌های آلومینیومی یا پلاستیکی که در برابر گرما مقاوم نیستند استفاده نکنید. و همیشه سعی کنید که لوله ضد زنگ گالوانیزه یا سیمانی را برای این کار انتخاب نمایید.

دودکش پکیج باید چگونه نصب شود؟

حداقل قطر دودکش نباید کمتر از 15 سانتیمتر باشد حداقل ارتفاع دودکش باید 4متر باشد حداقل ارتفاع عمودی از مجرای خروج دود تا دریچه دودکش باید دوبرابر قطر دودکش ،یعنی 31 سانتیمتر باشد هردستگاه پکیج باید  دارای دودکش مستقل باشد انتهای دودکش باید حتما دارای کلاهک – H بوده و از سطح پشت بام یک متربالات بوده و از دیوارهای جانبی 3متر فاصله داشته باشد مسیر خروج دودکش فاقد هرگونه گرفتگی باشد از طول افقی زیاد بین مجرا تا دریچه و به کار بردن زانوهای اضافی اجتناب گردد قسمت افقی شیبی برابر 3%رو به بالا داشته باشد.

پکیج ایران رادیاتور بدون فن

دستگاه بدون فن حدالامکان بایستی چندین متر به بالا رفته باشد که عمل به درستی انجام شود و بایست تمامی اصول ایمنی به درستی انجام شود تخلیه به صورت کامل باشد و در صورتی که به هر دلیلی مسیر تخلیه ۲ و ۳ باشد انسان وارد عمل میشود ما با ارور ۴۰۸۰ روبه‌رو خواهیم شد و دستگاه در همان لحظه خاموش خواهد شد.

معنی روشن شدن چراغ 40 80 ایران رادیاتور چیست؟

در مدل‌های پکیج‌ فن دار بهتر است که دستگاه در بیرون از ساختمان قرار بگیرد و در این مواقع می‌توان از دودکش تک جداره استفاده کرد. درواقع این دودکش دود حاصل از دستگاه را خارج کرده و اکسیژن مورد نیاز آن را تأمین می‌کند. پرشر هوا چیست؟ در بسیاری از موارد نیز ممکن است که پکیج شما در داخل خانه و یا مثلاً داخل آشپزخانه نصب شود. دراین زمان باید حتماً از دودکش دو جداره استفاده کنید.

معنی روشن شدن چراغ 40 80 ایران رادیاتور چیست؟

تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و رفع این کد خطا بهتر است دارای تجربه مهارت و علم این کار را داشته باشید بنابراین توصیه می کنم در صورت بروز چنین مشکلی از تکنسین های مجرب تماس حاصل فرمایید حدالامکان از دستکاری پکیج خودداری نمایید.

ارور در پکیج انالوگ و دیجیتال ایران ردیاتور

توجه داشته باشید پکیج های دیجیتال به دلیل داشتن صفحه نمایشگر برای نشان دادن دمای آب و کد خطا بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. اما این بدان معنی نیست که پکیج های آنالوگ کد خطا را نشان نمی دهند و معمولا پکیج های آنالوگ از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

پکیج دیواری بدون فن

در نوع پکیج‌های بدون فن، دودی که از داخل دستگاه ایجاد می‌شود توسط دودکشی که به سمت بیرون هدایت شده خارج می‌شود. این دسته از پکیج‌ها تنها در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید به طور مستقیم با هوای آزاد در ارتباط باشند و در انتهای آن کلاهکی نصب شود. از آنجایی که این مدل از پکیج‌ها فن ندارند، معمولاً سر و صدای کمتری از خود تولید می‌کنند.

علت نمایش دادن ارور در پکیج ایران رادیاتور چیست؟

قبل از اینکه به تمامی کد خطا پکیج ایران رادیاتور بپردازیم بهتر است در ابتدا این سوال مهم را مورد بررسی قرار دهیم. که چرا پکیج دیواری ارور می دهد و علت آن چیست؟ دقت داشته باشید پکیج های دیواری و زمینی به گونه ای طراحی شده اند. که اگر هر یک از قطعات پکیج دچار مشکلی شد، پیغام خطا را به برد پکیج یا مغز دستگاه ارسال کند. و شاهد آن خواهید بود که برخی از شماره ها پکیج درحال چشمک زدن هستند و یا عبارتی را نشان می دهند. حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تشخیص وجود ارور در پکیج های دیجیتال آسان تر است یا آنالوگ؟

رفع ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور

ابتدا ذستگاه را یکبار ریست کنید. اگر مکرر خطای 40 80  اتفاق افتاد لازم است تا با سرویسکار تماس بگیرید. اگر پکیج در بالکن نصب شده و فضا کاملن ازاد است میتوانید سنسور دود را حذف کنید.

 

علت ارور پکیج ایران رادیاتور می تواند منشاء از موارد زیر داشته باشد :

  1. قطع بودن گاز ورودی دستگاه
  2. کم بودن فشار بار پکیج
  3. بسته بودن شیرهای زیر پکیج
  4. بسته بودن یا باز نبودن کامل شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها
  5. وجود اختلال در عملکرد برد دستگاه
  6. سوختن برد دستگاه
  7. معیوب شدن سنسور های حرارتی
  8. خرابی پرشر هوا
  9. رسوب بستن پکیج دیواری
  10. و موارد دیگر از مهم ترین علت نمایان شدن کدهای خطا پکیج دیواری می باشد.

نصب دودکش پکیج

سیستم پکیج طوری طراحی شده است که برای سوختن نیاز به هوا دارد. نوع فن دار پکیج طوری طراحی شده است که نیازی به دودکش ندارد و در سیستم خود دستگاه یک دودکش مخصوص با دو جدار وجود دارد. که جدار داخلی قطری در حدود ۶ سانتی‌متر و جدار بیرونی قطر ۱۰ سانتی‌متری دارد. ترموستات حد پکیج چیست؟ نحوه نصب دودکش پکیج فن دار به این صورت است. که باید حتماً با محیط آزاد مرتبط باشد تا دودی که به وسیله دستگاه ایجاد شده به بیرون منتقل شود.

خلاصه علت و رفع ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور

خلاصه علت و رفع ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور

دودکش پکیج یکی از بخش‌های مهم در عملکرد صحیح دستگاه است و اگر به درستی نصب نشود، می‌تواند آسیب و خسارات جدی به پکیج وارد کند. بهتر است برای نصب دودکش و رعایت اصول و قوانین نصب دودکش از یک فرد ماهر استفاده کنید. اگر برای این کار به تکنسین‌هایی با تجربه نیاز دارید، می‌توانید از همکاران ما در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور کمک بگیرید.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *