نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار

نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار -لیست بهترین تخصصی ترین مرکز تعمیرات پکیج

نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار

نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار یکی از بزرگ ترین شعب نمایندگی ایران رادیاتور در ایران می باشد. تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور خدمات پس از فروش را در کمترین زمان ممکن در منزل یا تعمیرگاه مرکزی و تخصصی ایران رادیاتور انجام خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ثبت درخواست در سایت نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهریار با مشاورین آنلاین نمایندگی ایران رادیاتور تماس بگیرید. همچنین برای آشنایی بیشتر با عیب یابی و سایت رسمی نمایندگی ایران رادیاتور شهریار تعمیرات پکیج در شهریار ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در شهریار

تعمیرکار حرفه ای نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شهریار

در ادامه آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور کلید یا ولوم سمت چپ که علامت رادیاتور دارد را زیاد کنید. ابتدا برد الکترونیک فن را روشن میکند. و پس از اطمینان از سالم بودن پرشر سوئیچ فن قطع شده و مجدد شروع به کار میکند. و برد فرمان به شیر کنترل گاز میدهد. که گاز را آزاد کند و همزمان جرقه زن را نیز فعال میکند تا شعله برقرار شود.

چون در واقع برد کنترل تا اینجای کار هنوز نمیداند که آیا با اعمال جرقه شعله روشن شده است یا خیر { مثلا ممکن بوده سیم جرقه زن قطع بوده باشد. و شعله روشن نشده و گاز همچنان توسط شیر کنترل گاز در محیط پخش خواهد شد. برای جلوگیری از این اتفاق برد کنترل باید به سرعت بفهمد آیا شعله روشن شده است. یا نه و اگر شعله برقرار نیست گاز را قطع کند } در اینجا برد کنترل بوسیله یکی دیگر از حسگرهایش با نام یون لتیوم تشخیص شعله از روشن بودن شعله مطمئن میشود.

مشکلات رایج در تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در شهریار

در میان مشکلاتی که برای پکیج گزارش می شود، از جمله رایج ترین آنها که نیاز به تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور دارد، به شرح زیر می باشد. نزدیک به 70 درصد مشکلات را خود افراد با گرفتن مشاوره می توانند انجام دهند، اما مشکلات خاص مثل تعمیر و سرویس و شست و شوی پکیج با مواد شیمیایی باید توسط متخصص در شهریار صورت گیرد و بدون عیب یابی نباید خودسرانه اقدام به تعویض قطعات پکیج نمایید.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور شامل به مدل هایی می شود؟

  • M24ff-M24cf
  • E24ff-E28ff
  • B24ff-B24cf
  • BM24ff-BM24cf
  • ECO22ff-ECO24ff
  • K24ff
  • L24ff-L28ff-L36ff
  • Z

 

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهریار

 

خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور شهریار

همانطور که قبل از این هم به شما عرض کردم پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور جهت اعلام کد خطا دارای 6 عدد چراغ سبز رنگ می‌باشد. که اعدادی از 30 تا 80 زیر هر کدام درج شده است و در صورت بروز هر گونه مشکل در پکیج معمولا یک و یا چند تا از این چراغ ها به صورت متوالی چشمک می‌زنند. به عنوان مثال چراغ های 40 و 70 چشمک می‌زنند که به عبارتی کد خطای 40 و 70 ایران رادیاتور میباشد که در شرح ارور های دستگاه چشمک زدن این دو چراغ به معنای کمبود فشار بار پکیج می‌باشد.

 

خاموش و روشن شدن پکیج پکیج ایران رادیاتور

اگر دستگاه ایران رادیاتور شما به صورت مکرر خاموش میشود و وقتی شما آن را روشن می کنید دوباره خاموش می شود، پرشر اب بدانید که شیر برقی دستگاه را باید چک کنید. و این قطعه هوای لازم برای احتراق مشعل را فراهم می آورد و باید آن را مورد بررسی توسط متخصص در شهریار قرار دهید. زمانی که مبدل دچار رسوب شود گاهی شعله را بالا برده و گاهی باعث روشن خاموش شدن دستگاه می شود.

 

روش های سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در شهریار

اگر تعمیرکار به منزل شما در شهریار رجوع کرده و تنها به تعویض یا چک کردن قطعات خاصی از پکیج ایران رادیاتور شما پرداخت باید بدانید که او کارش را درست انجام نداده سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت کامل به این معناست که تمام قطعات پکیج باز شده و بررسی می گردد، سپس سر جای خود نصب می گردد. و همه قطعات باید شست و شوی کامل شود.

دلایل بروز ارور 40-70-80 :

ابتدا از عملکرد پمپ سیرکولاسیون اطمینان حاصل کنید {برای این منظور چهار پیچ آلن پمپ را با آچار آلن نمره 4 و یا 5 باز کنید و مطمئن شوید روتور جام نمیباشد و یا روتور لقی نداشته باشد . در پکیج های ایران رادیاتور مدل اکو معمولا روتور به زودی لق میشود و باید تعویض شود }

 

نحوه تست شیر موتوری پکیج ایران رادیاتور

در مرحله بعدی از عدم گرفتگی توری صافی برگشت اطمینان حاصل کنید . بدین منظور با آچار فرانسه صافی برگشت که در زیر پمپ بسته شده است را باز کنید و توری آن را تمیز نمایید. در مرحله بعدی از باز بودن کلیه شیرهای زیر پکیج که به شیلنگ متصل است مطمئن شوید . برای این منظور دقت کنید همانند تصویر زیر دسته تمام شیرها در امتداد شیر قرار گرفته باشد نه عمود بر شیر دسته شیرهای زیر پکیج باید در امتداد شیر باشند دلیل بعدی ارور 40-70-80 رسوب داشتن مبدل ثانویه و مبدل اصلی میباشد که برای رفع آن باید مبدل ثانویه در پکیج دو مبدل را با آچار آلن نمره 4 باز کنید و آن را با دیسکلر شستشو دهید.

نمایندگی ایران رادیاتور در شهریار

هزینه سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در شهریار توسط نمایندگی

هزینه سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در شهریار طبق دستمزد تعمیرکار، اگر قطعه ای تعویض گردد. با قیمت روز بازار قطعه به اضافه هزینه ی دستگاهی که برای عیب یابی یا وسیله و تجهیزاتی که در کنار تعمیر مورد استفاده قرار می گیرد.شیر اطمینان تعیین می شود و جمع این موارد به این معنا نیست که هزینه تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در شهریار بسیار بالاست. بلکه تمام این موارد بر حسب لیست اتحادیه شهریار تعمیرات منصوب شده و به واحد های تعمیرات ابلاغ می گردد. و بسیاری از مشکلات پکیج با تماس با مرکز و دادن مشاوره های تعمیرکاران متخصص از راه دور برطرف می گردد.

 

 

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهریار

بعد از اطمینان از عملکرد پمپ سیرکولاسیون از سالم بودن شیر موتوری اطمینان حاصل کنید. برای این منظور خار شیر موتوری را بیرون کشیده و با باز کردن و بستن شیر آبگرم دقت کنید شافت وسط بالا و پایین شود.

آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور

به طور کلی پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای دو نوع آنالوگ و دیجیتال می‌باشند. پکیج های آنالوگ به پکیج هایی گفته می شود که بدون صفحه نمایش می‌باشند. و اعلام کد خطا در این پکیج ها بوسیله چشمک زدن برخی از چراغ های روی پانل صورت می‌گیرد. پکیج های دیجیتال به پکیج هایی گفته می شود که دارای نمایشگر بوده و اعلام وضعیت دستگاه و همچنین نمایش کد خطا بدین طریق صورت می‌گیرد.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *