نمایندگی پکیج بوتان شهرقدس

نمایندگی پکیج بوتان شهرقدس شماره تلفن تعمیرکار ماهر نمایندگی رسمی بوتان شهر قدس

 نمایندگی پکیج بوتان شهرقدس

نمایندگی پکیج بوتان شهرقدس یکی از بزرگ ترین نمایندگی های رسمی و مجاز می باشد. در نمایندگی پکیج و آبگرمکن بوتان شهر قدس با داشتن تعمیرکاران ماهر خدمات پس از فروش محصولات بوتان را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد. برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس پکیج و آبگرمکن بوتان در شهرقدس تنها کافیست با شماره تلفن نمایندگی مجاز بوتان تعمیرات پکیج در شهرقدس تماس حاصل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نمایندگی شرکت بوتان در شهر قدس ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

نحوه خدمات‌رسانی تعمیرکاران پکیج دیواری در شهرقدس چگونه است؟

زمانی که سرویس‌کار پکیج دیواری در نمایندگی بوتان در شهرقدس به محل پکیج دیواری و یا آبگرمکن دیواری  شما اعزام شدند. در ابتدا  اقدام به بررسی و چکاب کلی پکیج در شهرقدس و یا آبگرمکن در شهرقدس شما می نمایند. بعد از انجام یک چکاب کلی پکیج میزان خرابی و حدود هزینه تعمیرات پکیج بوتان در شهرقدس و یا تعمیرات آبگرمکن بوتان در شهرقدس را به شما اعلام میدارند تا شما بتوانید با بررسی و رضایت هزینه تصمیم بر تعمیر پیکج در شهرقدس و یا تعمیر آبگرمکن در شهرقدس کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرقدس

عیب یابی و رفع عیب پکیچ بوتان در شهرقدس

  1. آب گرم مصرفی از حرارت و کیفیت گرمایی مطلوبی برخوردار نیست
  2. خرابی شیره سه راهه در پکیج دیواری از نوع دو مبدله
  3. عمل نکردن فلو سویچ در نوع تک مبدله پکیج دیواری
  4. خرابی یا ایراد در سوپاپ بای پس پکیج بوتان
  5. مشکل در برد کنترل پکیج بوتان
  6. عدم فراهم شدن شعله کامل برای گرم کردن آب به دلایل بالا یا آنکه سرمای بیش‌ازحد آب ورودی به پکیج دیواری

 

شیر کنترل گاز پکیج بوتان

عملکرد اصلی این قطعه قطع و وصل کردن جریان گاز است. قطع گاز به ویژه در هنگام خاموش شدن پیلوت یا بالا رفتن بیش از حد دما آب کارکرد مهم این شیر محسوب می شود. همچنین تنظیم فشار گاز ورودی به رگلاتور را نیز برعهده دارد.

 

خدمات پس از فروش نمایندگی بوتان در شهرقدس

پکیج بوتان انواع مختلفی دارد. از پکیج های فن دار و بدون فن گرفته تا یک مبدل و دو مبدل. تفاوت این محصولات را با دو مثال ساده می توان نشان داد. به طور مثال در صورتی که محیط شما از لحاظ مساحت برای نصب پکیج کوچک است نوع فن دار کارایی بهتری خواهد داشت. برای گرمایش از کف و مناطق سرد هم نوع دو مبدله بهتر است. در مناطق گرم نیز نوع تک مبدله کارایی بشتری دارد. همچنین علاوه بر تفاوت در ساختار، پکیج دیواری بوتان از لحاظ ظرفیت نیز دارای تنوع هستند.

انواع پکیج بوتان

به این نکته برای خرید بهتر باید توجه ویژه داشت. در واقع بوتان برای راحت‌تر شدن کار خریداران، محصولات خود را در انواع مختلف با ظرفیت‌های مختلف عرضه کرده است. فروش تمامی ظرفیت‌ها در فروشگاه نمایندگی بوتان در شهرقدس انجام می‌شود و شما عزیزان می‌توانید بوتان با ظرفیت‌های 22000 ,24000 ,28000 و 32000 را خریداری کنید. در همین بین دو برند ایران رادیاتور و لورچ نیز در تولید پکیج با ویژگی‌های متفاوت فعالیت دارند.

پمپ اصلی پکیج دیواری بوتان

از مهمترین قطعات داخلی یک پکیج پمپ است که وظیفه به جریان درآوردن آب گرم مصرفی را برعهده دارد. نحوه کارکرد پمپ پکیج بسته بودن یا نیمه‌باز بودن شیرهای خروجی وکیج به سمت رادیاتورهای پکیج بوتان می باشد رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رسوب گرفتن رادیاتورها بوتان در اثر استفاده یکسره از خرید و نگهداری نامطلوب. وجود ایراد در پمپ سیرکوله پکیج دیواری بوتان و…

 

تعمیر پکیج بوتان در شهرقدس

آب مصرفی به‌صورت کامل و گرم وجود دارد ولی سیستم گرمایش پکیج کار نمی‌کند.

خرابی شیر ۳ راهه در نوع دو مبدله دستگاه پکیج بوتان

خرابی پمپ سیرکوله در نوع تک مبدله

ایراد یا قفل شدن فلوسوئیچ در پکیج

عمل کردن سوپاپ بای پس در نوع تک مبدله توسط تعمیرکار پکیج بوتان در شهرقدس

اجزای اصلی پکیج گرمایشی بوتان

پکیج های گرمایشی بوتان نیز چون سایر پکیج های موجود در بازار از اجزا و قطعات مشترکی تشکیل شده اند که عبارتند از:

کلید ایمنی حرارتی پکیج بوتان

این کلید در صورتی که دمای آب به بالاتر از 110 درجه سانتی گراد برسد وظیفه قطع کردن گاز و خاموش کردن پکیج را برعهده دارد. NTC پکیج چیست؟ همگی این موارد جز مهمترین اجزای یک پکیج بود و البته با توجه به مدل و نوع پکیج قطعات دیگری نیز در آن به کار برده می شود.

 

انواع مدل پکیج شوفاژ دیواری بوتان

به بیان ساده می‌توان گفت محصولات پکیج دیواری بوتان، دارای تنوع بالایی هستند و تمامی افرادی که قصد استفاده از یک سیستم و دستگاه گرمایشی باکیفیت را دارند، می‌توانند از بین انواع مدل‌های این برند، محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. این محصولات به صورت تک مبدل یا دو مبدل بودن و فن دار یا بدون فن تقسیم‌ بندی می شوند.

نزدیک ترین نمایندگی بوتان شهرقدس

در این بین،‌ افرادی که به دنبال ظرفیت‌های حرارتی بالا و مناسب هستند نیز، خواهند توانست از مزیت‌های این پکیج‌ها بهره ببرند. نمونه‌ای از پکیج های دیواری بوتان که در کیفیت عالی تولید شده است، می‌توان مدل PARMA 24RSi را نام برد که از سیستم‌های بی‌نظیر و به روز گرمایشی در ساخت و تولید آن استفاده شده است چند نمونه از سیستم‌ها و قطعات پیشرفته به کار رفته در این مدل، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه خودکار، سیستم خودکار عیب‌یابی الکترونیکی، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم کنترل خودکار الکترونیکی و سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق هستند.

 

شیر سه راهی پکیج بوتان

این شیر امکان استفاده از مبدل حرارتی ثانویه را فراهم می کند تا بتوان به صورت لحظه ای  آب گرم تهیه و قابل استفاده باشد.

خدمات پس از فروش نمایندگی بوتان در شهرقدس

تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری بوتان در شهرقدس

تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری بوتان در شهرقدس کاملا دوره دیده ومتخصص میباشند و هر کدام دارای چندین سال تخصص تعمیر پکیج بوتان در شهرقدس و تعمیر شوفاژبوتان در شهرقدس و یا تعمیر آبگرمکن بوتان در شهرقدس به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج بوتان در شهرقدس می‌کنند.

تعمیرات برد در نمایندگی پکیج بوتان

برد کنترل در اصل وظیفه دریافت پیام از سنسورهای مختلف را برعهده داشته و فرمان های لازم برای قطع گاز و مواردی از این دست را صادر می کند.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرقدس

یکی دیگر از مهمترین خدمات ما تعمیر آبگرمکن بوتان در شهرقدس می باشد. آبگرمکن بوتان نیز مانند دیگر محصولات بوتان ازخصوصیات و کیفیت بالا برخوردار می باشد. از این رو ما تعمیر کار آبگرمکن در شهرقدس را در مجموعه خود دارا می باشیم که از جمله بهترین تعمیر کاران آبگرمکن بوتان برای تعمیر آبگرمکن بوتان در شهرقدس می باشند.

مشعل پکیج بوتان

نوع مشعل در اغلب مدل های پکیج دیواری بوتان اتمسفریک است. مزیت این نوع مشعل سر و صدای کم آن است. تعمیر کارانی مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار آبگرمکن بوتان یا  تعمیر کار پکیج بوتان در شهرقدس به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این وسیله آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به عیب اصلی دستگاه مورد نظر شما پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و اقدام به تعمیر آن بکنند.

سیستم ضد یخ زدگی در پکیج گرمایشی بوتان

سیستم ضد یخ زدگی که در محصولات جدید بازار و در پکیج دیواری بوتان به کار گرفته می‌شود، دارای مزیت مهمی است در صورتی که در فصل سرما مدت زیادی از پکیج استفاده نشود، احتمالا مشکلی مثل یخ زدن لوله‌ها به وجود می آید و آب داخل پکیج می‌تواند دردسرهای زیادی را به وجود آورد در این شرایط، یکی از گزینه‌های مهمی که در محصولات پکیج بوتان به کار رفته است، سیستم ضد یخ زدگی است که باید برای استفاده صحیح آن از طریق راهنمای محصول اقدام کرد با این کار، با خیال راحت می‌توان منزل را به قصد مسافرت ترک کرد چرا که مشکلی به نام یخ زدن آب داخل پکیج به وجود نخواهد آمد نکته های زیادی در نگهداری از پکیج وجود دارد که مهم ترین آنها را در مقاله نکات مهم و موثر در نگهداری از پکیج آورده شده است.

هزینه تعمیر پکیج در شهرقدس

هزینه تعمیر پکیج در شهرقدس بسته به نوع خرابی وسیله شما دارد اما تعمیرکاران ما تلاش میکنند علاوه بر تحمیل نکردن هزینه اضافی قادر برای تعمیر پکیج بوتان در شهرقدس و یا تعمیر آبگرمکن در شهرقدس  قطعات پکیج دیواری را تعمیر کرده تا اینکه آن را تعویض کنند.

کلید ایمنی حداقل فشار آب بوتان

در صورت وجود نشتی در سیستم گرمایشی و فشار کم آب، پکیج به کمک این کلید از کار باز می ایستد تا از آسیب به قطعات داخلی و سوختن آن جلوگیری شود.

 

قطعات اصلی پکیج بوتان در شهرقدس

تا شما بتوانید همچنان از قطعات اصل و شرکتی محصولتان استفاده کنید و عمر محصولات بوتان را بالاتر ببرید. با ما در مقاله نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرقدس هستید تا در مورد نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرقدس و یا نمایندگی تعمیرات آبگرمکن بوتان در شهرقدس صحبت کنیم.

فلوسوئیچ پکیج بوتان

این قطعه در بخش ورودی آب سرد قرار گرفته است و از جنس تفلون ساخته شده است. بای پاس پکیج چیست؟ عملکرد اصلی آن کنترل جریان آب است. همچنین برای جلوگیری از ورود مواد زائد به پکیج درای فیلتر نیز هست.

هزینه تعمیر پکیج در شهرقدس

مراحل تعمیرات تخصصی پکیج بوتان در شهرقدس

کوتاه بودن شعله مشعل پکیج بوتان یکی از دلایل عدم تولید گرما می باشد که به خاطر  کم بودن یا بسته شدن شیر گاز ورودی پکیج بوتان و یا فشار کم گاز ورودی ساختمان میباشد که باید هر دو مورد بررسی قرار بگیرد تا اگر مشکل از آن است بتوان حل نمود. پایین بودن ظرفیت حرارتی دستگاه می باشد و به همین دلیل قادر به تولید گرمایش که مد نظر شماست ، نمیتواند بکند. امکان وجود هوا در گاز ورودی به پکیج یکی دیگر از ذلایل خرابی پکیج می باشد که با یک هوا گیری مشکل شما حل خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *