ارور E04 پکیج بوتان معنی ارورهای پکیج بوتان تمامی ارورها اموزش رایگان رفع کدخطا

ارور E04 پکیج بوتان

ارور E04 پکیج بوتان یکی از ارورهای پکیج های دیجیتالی بوتان می باشد. در نظر داشته باشید ارور یا همان کد خطا برای هر پکیجی رخ بدهد. لیست کامل ارور پکیج بوتان چرا که پکیج ها جز وسایل مهم و ضروری محسوب می شوند. کد خطا 04 پکیج بوتان بر اثر چندین عامل ممکن است رخ بدهد. در ادامه نکاتی را جمع اوری کرده ایم که با خواندن آن می توانید به راحتی کد ارور E04 پکیج بوتان را کاملا تخصصی عیب یابی نمایید. برای برطرف کردن ارور 04 پکیج دیواری بوتان در صورتی که اطلاعات کافی در رابطه با تعمیرات تخصصی پکیج ندارید بهتر است از تعمیرکار ماهر نمایندگی بوتان کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها بخوانید.

چرا ارور E04 پکیج بوتان رخ می‌دهد؟

پکیج بوتان یک دستگاه گرمایشی است که با استفاده از گاز طبیعی، آب را گرم می‌کند و به رادیاتورها و شیرآلات آب گرم منتقل می‌کند. پکیج بوتان دارای یک صفحه نمایش ال سی دی است که در صورت بروز هرگونه خطا، یک کد عددی را نشان می‌دهد. این کد‌ها به شما کمک می‌کنند تا علت خطا را پیدا کنید و راه حل مناسب را انجام دهید.

علت اصلی ارور E04 پکیج بوتان

ارور E4 پکیج بوتان مدل سی وی CV

اگر پکیج بوتان مدل سی وی، ارور E4 را نمایش داد، یعنی مشکلی در مدولاتور شیر گاز پکیج وجود دارد. در این شرایط، بسته به حالت دستگاه که زمستانی و یا تابستانی است، باید اقداماتی جهت رفع ارور E4 پکیج بوتان انجام داد.

علت اصلی ارور E04 پکیج بوتان

ارور E04 پکیج بوتان یکی از این کد‌های خطا است که نشان می‌دهد فشار آب در مدار گرمایشی پکیج مناسب نیست. فشار آب باید در حدود ۱.۵ تا ۲.۵ بار باشد. اگر فشار آب کمتر یا بیشتر از این باشد، پکیج به صورت خودکار خاموش می‌شود و ارور E04 را نشان می‌دهد. علت کمبود فشار آب ممکن است نشت آب در لوله‌ها، هواده کردن رادیاتورها، تغییر حالت جو، گسترش و قرContraction تغیرات دمای آب باشد. علت افزایش فشار آب ممکن است باز نماندن شیر پرکن، تغذیه زائد آب به پکیج، تغذیه غیر استاندارد آب شهر به پکیج باشد.

ارور E04 پکیج بوتان مدل پرلا Perla

اگر مدل پکیج بوتان شما، پرلا است و این ارور برای شما نمایان شد، یعنی فشار آب در مدار گرمایش دستگاه قابل قبول نیست.

نحوه تنظیم فشار بار پکیج بوتان

برای تنظیم فشار آب پکیج بوتان، باید شیر پرکن پکیج را باز کنید و فشار را به حد مطلوب برسانید. شیر پرکن یک شیر دوطرفه است که با باز و بسته کردن آن، مقدار آب وارد شده به پکیج را تعیین می‌کنید شیر پرکن معمولاً در جلو یا پایین پکیج قرار دارد و با علامت P نشان داده شده است.

ارور E04 پکیج بوتان مدل ورونا Verona

اگر پکیج بوتان مدل ورونا ارور E04 را از خود بروز داد، مشکل مربوط به حداقل بودن میزان آب در مدار گرمایش است.

مراحل برطرف کردن ارور 04 پکیج بوتان

پکیج را روشن کنید و صفحه نمایش را بررسی کنید. اگر ارور E04 ظاهر شده است، به مرحله بعد بروید. اگر ارور E04 ظاهر نشده است، به مرحله آخر بروید.

راهکار برطرف کردن خطا E04 ورونا

برای رفع این ارور، ابتدا فشار دستگاه باید سنجیده شود. فشار نباید زیر 3 باشد. اگر فشار کمتر از این مقدار بود، باید با باز کردن شیر پرکن، فشار به میزان استاندارد و مطلوب برسد. این راهکار مربوط به زمانی است که دستگاه در حالت قفل موقت قرار گرفته باشد. علت بوق زدن پکیج اگر دستگاه در حالت قفل دائم قرار گیرد، ابتدا باید دستگاه در حالت راه اندازی دوباره قرار گیرد، (در واقع ریست شود) سپس شیر پرکن باز شود و فشار اندازه گیری شود و تا حدود یک و نیم بیاید. پس از آنکه فشار به این میزان رسید، شیر پرکن بسته شود و دستگاه روی یکی از حالت‌های زمستانی و یا تابستانی قرار گیرد. مس از این مرحله، دستگاه دوباره روشن شود تا ارور E04 پکیج بوتان برطرف شود.

مراحل برطرف کردن ارور 04 پکیج بوتان

رفع کد خطا پکیج بوتان E04

شیر پرکن را به آرامی باز کنید و صفحه نمایش را مشاهده کنید. فشار آب را با توجه به مقدار مطلوب تنظیم کنید. معمولاً فشار آب باید در حدود ۱.۵ تا ۲.۵ بار باشد. اگر فشار آب بیشتر از این باشد، شیر پرکن را بسته و شیر تخلیه را باز کنید تا فشار آب کاهش یابد شیر پرکن را بسته و پکیج را خاموش و روشن کنید.

 

علت بروز ارور E04 پکیج بوتان

هنگام بروز این ارور باید به سراغ فشار آب دستگاه رفته و از میزان فشار آب درون سیکل پکیج اطمینان حاصل نمایید، برای این کار ابتدا :

  1. فشار آب ساختمان را بررسی کرده و از باز بودن آن مطمئن شوید.
  2. شیر پرکن را باز کنید و اطمینان حاصل کنید که با باز کردن شیر پرکن عقربه ی فشار حرکت کرده و بالا میاید.
  3. خرابی منبع انبساط پکیج
  4. رسوب گرفتگی مانومتر پکیج بوتان
  5. معیوب بودن سنسور آب مصرفی
  6. معیوب بودن پرشر استیشن یا همان شیر فشارشکن آب ورودی
  7. کثیف بودن یا معیوب بودن دریچه گاز پکیج مشکل دارد و به درستی باز نمی‌ شود.
  8. هوای پکیج باید تخلیه شود.
  9. معیوب بودن برد الکترونیکی

نحوه ریست پکیج بوتان برای رفع ارور

صفحه نمایش را دوباره بررسی کنید. اگر ارور E04 برطرف شده است، به مرحله آخر بروید. اگر ارور E04 همچنان ظاهر است، به مرحله بعد بروید. پکیج را خاموش کنید و با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید. ممکن است مشکلی در قطعات دیگر پکیج وجود داشته باشد که نیاز به تعمیر دارد.

هزینه ی برطرف کردن ارور e4 پکیج بوتان

یکی از رایج ترین سوالات مشتریان عزیز در هنگام مواجه شن با ارور e4 پکیج بوتان هزینه ی تعمیر آن است، در پاسخ به این سوال مشتریان باید متذکر شویم درست است بعد از سرچ درباره این ارور به علت بروز آن پی خواهیم برد اما هزینه های تعمیراتی بعد از بررسی کارشناس و عیب یابی دقیق دستگاه مشخص خواهد شد.

درخواست تعمیرکار پکیج بوتان کد خطا E04

اگر با تنظیم فشار آب پکیج بوتان، ارور E04 برطرف نشود، ممکن است مشکلی در قطعات داخلی پکیج وجود داشته باشد که نیاز به تعمیر توسط یک تخصص دارد. برد پکیج چیست؟ قطعات داخلی پکیج شامل مانومتر، شیر گاز، جرقه زن، یون و برد الکترونیکی هستند. این قطعات حساس هستند و باید با دقت و مهارت تعویض یا تعمیر شوند. برای این کار، باید از یک تعمیرکار متخصص استفاده کنید.

درخواست تعمیرکار پکیج بوتان کد خطا E04

هزینه تعمیرات پکیج بوتان چگونه است؟

  1. چرا که کمبود فشار آب در سیکل گرمایشی ممکن است، دلایل مختلفی داشته باشد.
  2. تمامی هزینه های تعمیراتی این مجموعه براساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و هرگز هزینه ی اضافی از مشتریان دریافت نخواهد شد.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *