نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد آموزش تعمیرات تخصصی لباسشویی در ملارد

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد آموزش تعمیرات تخصصی لباسشویی در ملارد

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد یکی از برترین نمایندگی های مجاز شرکت پاکشوما می باشد. ارور و کار نکردن ماشین لباسشویی از شایع ترین مشکلاتی است که رخ می دهند. برای برطرف کردن خرابی ماشین لباسشویی هر چند کوچک باید از تکنسین ماهر نمایندگی کمک بگیرید. برای تماس با نمایندگی مجاز لباسشویی پاکشوما تنها کافیست با شماره تلفن ها در انتهای همین سایت تماس بگیرید. لیست قطعات ماشین لباسشویی تعمیر لباسشویی توسط افراد متفرقه و ناشی می تواند سبب بروز مشکلات بیشتر گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تنظیمات و تعمیرات لباسشویی پاکشوما ادامه این مطلب را تا انتها بخوانید.

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد

بسته به مدل ماشین لباسشویی شما در هر مدلی که باشد، تعمیرکاران ماشین لباسشویی نمایندگی می توانند اقدام به عیب یابی کرده و در منزل یا محل مورد نظر شما در ملارد حاضر شده و جهت تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما شما اقدام کنند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در ملارد از ویژگی های تعمیرگاه نمایندگی در ملارد، سرعت در پیگیری کار شما می باشد. کار شما ضمانت شده و در صورتی که بعد از تعمیرات ماشین لباسشویی pakshoma شما دوباره همان نقص پیش بیاید به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد می نماید. خدمات این نمایندگی به صورت 24 ساعته درهفت روز هفته می باشد. تعمیرکاران این مرکز، به صورت تخصصی آموزش دیده اند.

تعمیرکار نمایندگی لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما بسته به مدل 16-12 برنامه شستشوی متنوع برای انواع لباسها دارد در سری های جدید برنامه هایی مانند آبکشی بهداشتی و آبکشی اضافه تر و برنامه ضد چروک نیز قرار داده شده است میکروسوئیچ ماشین لباسشویی از لحاظ کیفیت با اطمینان می توان عنوان کرد که با خیلی از برندهای خارجی برابری می کند تا جایی که گاها دیده شده برخی افراد سودجو لیبل مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما را جدا کرده و روی بدنه آن عنوان بوش را چاپ می نمایند و چند لیبل با نام بوش نیز به بدنه آن می چسبانند و به عنوان لباسشویی بوش بفروش میرسانند. یکی از مزیت های مهم این لباسشویی نسبت به مدل های خارجی پایین تر بودن هزینه قطعات یدکی ان می باشد.

خدمات پس از فروش نمایندگی پاکشوما

ضمانت پس از فروش و گارانتی تعمیرات و تعویض قطعات، از جمله امتیازات هر محصولی به شمار می‌آید. شرکت پاکشوما نیز مانند سایر تولیدکنندگان برای گارانتی محصول خود، مواردی را در نظر گرفته است.

اما در دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما بخشی با عنوان «مواردی که تحت پوشش گارانتی نیستند» وجود دارد که شامل گزینه‌هایی است که از طرف شرکت پاکشوما پشتیبانی نمی‌شوند. تعدادی از این موارد عبارتند از؛

 

  • خرابی ناشی از اتصال اشتباه ماشین به برقی غیر از آنچه که از طرف شرکت اعلام شده است
  • نقص ناشی از استفاده غیرمعمول
  • خرابی ناشی از نصب و تعمیرات توسط افراد غیرمجاز
  • تعویض فیوزها یا تصحیح سیم‌کشی و لوله‌کشی
  • خرابی ناشی از نوسانات برق
  • خرابی کلیه قطعات پلاستیکی و شکستنی

 

خدمات پس از فروش نمایندگی پاکشوما

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد کجاست؟

نمایندگی پاکشوما در ملارد برعهده خدمات پس از فروش پاکشوما در ملارد میباشد که در اصل زیر نظر گروه فراز تعمیر که مستقیما زیر نظر شرکت پاکشوما هست میباشد. هر تولید کننده لوازم خانگی موظف است تا زمانی معین گارانتی روی محصولات خود قرار دهد و این امر توسط نمایندگی و خدمات پس از فروش هر شرکت صورت می پذیرد. نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در صفادشت طبق قوانین هر شرکت تعمیرات توسط تکنسن ها و یا تعمیرکارانی که زیر نظر نمایندگی و یا خدمات پس از فروش نباشد در دوران گارانتی باعث میشود که گارانتی دستگاه را باطل کند.

طرز کار لباسشویی پاکشوما به طور کلی

پس از این که لباسشویی شما توسط تعمیرکاری متبحر به طور صحیح نصب شد، نوبت به راه اندازی و استفاده از آن می‌رسد. اما از آنجایی که بسیاری از افراد به دلیل گستردگی برنامه‌های لباسشویی پاکشوما طرز کار با آن را نمی‌دانند، بنابراین بهتر است ابتدا با طرز کار لباسشویی پاکشوما آشنا شوید. ابتدا با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه می‌بایست درون آن لباس قرار دهید. لباس‌ها نباید بیشتر و یا کمتر از حد معمول باشند.

 

بلکه باید با توجه به طرفیت درون آن لباس قرار دهید. درب را بسته و سپس مایع و یا پودر شوینده را درون محفظه مخصوص قرار داده و پس از انتخاب برنامه مورد نظر لباسشویی را روشن می‌کنیم. می‌توانید به جای پودر یا مایع از قرص نیز استفاده کنید. برای انداختن قرص، آن را درون دیگ قرار دهید. همچنین در محفظه‌های مخصوص از مایع نرم کننده نیز می‌توانید استفاده نمائید.

تعمیرکار برد و قطعات لباسشویی در نمایندگی پاکشوما ملارد

خرابی برد اصلی ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از موارد تعمیراتی دیگری هست که گاها برای دستگاه پیش امده است در این حالت در مرحله اول برد دستگاه باز شده و جهت تعمیر به شرکت ارسال میگردد اکثر مواقع برد تعمیر و مشکل لباسشویی برطرف میگردد ولی چنانچه عیب از قطعاتی مانند ای سی پروگرام یا برخی ای سی های خاص باشد وتعمیر نگردد قیمت برد نو به مشتری اعلام و در صورت موافقت مشتری برد نو خریداری و روی دستگاه نصب میگردد.

تنظیمات و برنامه ها در لباسشویی پاکشوما

دکمه فوق به منظور سرعت چرخش در لباسشویی پاکشوما است. در واقع این دکمه برای تنظیم دور موتور و سرعت چرخش دیگ است. در صورتی که در برنامه ای می‌خواهید سرعت چرخش را در لباسشویی تنظیم نمائید، پس از انتخاب برنامه می‌توانید این دکمه را فشار دهید. توجه داشته باشید با بالا رفتن سرعت چرخش، لباس‌ها سریع تر شسته شده و مصرف انرژی افزایش پیدا می‌کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد

در ادامه شما با مشاهده این قبیل مشکلات که ذکر می نماییم باید در اسرع وقت با نمایندگی برای تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد تماس گرفته و اگر مشکل شما قابل حل توسط شما باشد به صورت رایگان مشاوران به شما راهنمایی می کنند موتور ماشین لباسشویی تا مشکلتان را خود حل کنید اما در صورتی که مشکل تخصصی باشد باید به وسیله کادر مجرب اقدام به تعمیر وسیله خود نمایید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در ملارد

گارانتی لباسشویی پاکشوما در ملارد

بعد از دوران گارانتی مشتری میتواند به انتخاب خود از هر تعمیرکار و یا تکنسینی درخواست خدمات کند فقط توجه داشته باشید که از تعمیرکارانی درخواست خدمات کنید که حتما زیر نظر گروه و یا شرکت معتبر و یا دارای پروانه کسب از اتحادیه مربوطه باشند.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *