نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه شماره تلفن تعمیرکار ماهر نمایندگی مجاز دوو

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه شماره تلفن تعمیرکار ماهر نمایندگی مجاز دوو

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه فاز 1 2 3 4 5 6 کجاست؟ ماشین لباسشویی های دوو با تکنولوژی بالایی ساخته شده اند که در صورت خرابی باید حتما توسط تکنسین ماهر نمایندگی بررسی و عیب یابی شوند. دستکاری ماشین لباسشویی توسط افراد متفرقه خرابی بیتشر به بار خواهد آورد. تنها از طریق تماس با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در اندیشه می توانید از خدمات پس از فروش تعمیرات دوو بهره مند شوید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه با تماس با نمایندگی لباسشویی دوو در اندیشه نیازی به مراجعه حضوری شما به تعمیرگاه مرکزی نیست. برای آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز دوو اندیشه ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

تعمیرات لباسشویی دوو DAEWOO چقدر هزینه دارد؟

حتما برای شما هم دغدغه است که هزینه تعمیرات لباسشویی دوو تان چقدر میشود. متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی دوو  پس از بررسی و عیب یابی دستگاه هزینه حدودی تعمیر را اعلام می کنند. پولی ماشین لباسشویی قیمت اعلام شده با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در دستگاه تخمین زده می شود. تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در ماشین لباسشویی چیست.

تعمیرات لباسشویی دوو DAEWOO چقدر هزینه دارد؟

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو DAEWOO در اندیشه | تعمیر، نصب و سرویس

برند دوو (DAEWOO) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی فعالیت دارد. مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در اندیشه به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

قطعات اصلی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه

قطعات مورد استفاده اصلی و اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر و کتبی می باشند. مدیریت فرازتعمیر به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود و قطعات مصرفی، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما همشهریان اندیشه این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

مرکز تخصصی تعمیرات باسشویی دوو DAEWOO در اندیشه

مرکز نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در اندیشه  (DAEWOO)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان تهران بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نحوه‌ی ثبت درخواست تعمیر لباسشویی دوو در اندیشه

با تماس با یکی از شماره تماس‌های زیر و اعلام خرابی لباسشویی دوو خود، در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیرات بابت عیب‌یابی و تعمیرات در محل شما حاظر می‌باشند.

تعمیرکار مجاز لباسشویی دوو DAEWOO در اندیشه

پس از آن  متخصصین فنی تیم نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه تعیین می کند که برای رفع ایراد نیاز به انجام چه اقداماتی است. تعمیر هر یک از قطعات هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیرات لباسشویی زمانی بالا می رود که یک یا چند قطعه تعویض شوند. چون در این شرایط قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی تعمیرات اضافه می شود. ما در تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی دوو  تیم نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اندیشه تلاش می کنیم که فرایند تعمیر انواع لباسشویی دوو را با تعرفه مناسب و در عین حال استفاده از قطعات اورجینال انجام دهیم.

تعمیر قفل درب لباسشویی دوو DAEWOO

گاهی در پایان برنامه درب لباسشویی دوو باز نمی‌شود و علامت قفل لباسشویی برر روی نمایشگر ثابت می‌ماند. یا ممکن است در شروع کار و بعد فشردن دکمه استارت درب ماشین لباسشویی قفل نشود و لباسشویی شروع به کار نکند. معمولا این خرابی مربوط به قفل درب -میکروسوئیچ درب- و یا برد الکترونیک آن می‌باشد. و نیاز به حضور تکنسین و تعویض قفل درب و یا تعمیر برد می‌باشد. البته در موارد بسیار نادری مشکل می‌تواند از زبانه یا ضامن و دستگیره لباسشویی باشد. برای باز شدن قفل ماشین لباسشویی دوو، دستگاه را ۵ دقیقه خاموش کنید. اگر درب باز نشد لباسشویی دوو ضامن باز  شدن درب ندارد.

خدمات پس از فروش نمایندگی دوو در اندیشه

خدمات پس از فروش نمایندگی دوو در اندیشه

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، تایمر ماشین لباسشویی چیست؟ در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو در اندیشه برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

عدم تخلیه آب و آبکشی نکردن لباس‌ها

اگر پمپ تخلیه لباسشویی دوو شما بعد گذشت معمولا حداقل ۵ سال فرسوده شود یا قبل این زمان اشیایی مانند سکه، سنجاق و سایر لوازم ریز به درون آن راه پیدا کند تخلیه و خروج آب لباسشویی با مشکل مواجه شده و در حین شستشو برنامه متوقف می‌شود. گاهی ارور OE نیز در نمایشگر ظاهر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم دریچه فیلتر تخلیه آب لباسشویی رو باز کنید و اگر شی و جرم خاصی رو مشاهده نکردید به احتمال زیاد مشکل حل نمی‌شود و نیاز به حضور تکنسین می‌باشد.

تعمیر برد لباسشویی دوو DAEWOO در نمایندگی اندیشه

لباسشویی دارای یک برد الکتریکی تخصصی است که وظیفه ی این برد، کنترل و هدایت کار تمامی قطعات دیگر است. و هرگونه خرابی در این برد میتواند. بخشی از عملکرد لباسشویی و کل عملکرد آن را مختل کند. همانطور که متوجه شدید. این قطعه از اهمیت فراوانی برخوردار است برای همین تاکید داریم که تعمیر آن را به یک تعمیر کار ماهر که به طور کامل با لباسشویی اسنوا  آشنایی دارد بسپارید.

رفع مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دوو

در حالت خاموش دیگ و سبدآبکش لباسشویی دوو را با دست بچرخانید و در صورت چرخش طبیعی مشکل نچرخیدن دیگ در حالت انتخاب برنامه مربوط به سنسور حرکت موتور تاکو یا همان تاخو می‌باشد. در مواردی این مشکل می‌تواند از برد یا سیم‌کشی لباسشویی باشد. برای تعویض و تعمیر سنسور تاکو تماس بگیرید.

چرا دستگاه هنگام کار دچار لرزش شدید می‌شود؟ جهت رفع این مشکل باید چه کرد؟

پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی می‌تواند یکی از دلایل لرزش دستگاه شما باشد.

– وزن و حجم لباس‌ها باید بر حسب استاندارد دستگاه باشد.

– یکی از دلایل واضحی که ممکن است باعث این مشکل شود نامناسب بودن جای پایه‌های لباسشویی است.

اگر پایه‌ها ضربه دیده باشند، وزن دستگاه نامتعادل می‌شود. بیشتر اوقات پایه‌ها قابل تعمیر نیستند و باید تعویض شوند.

تعمیر برد لباسشویی دوو DAEWOO در نمایندگی اندیشه

روشن نشدن ماشین لباسشویی دوو DAEWOO و خاموشی

اگر از برق‌دار بودن پریز لباسشویی مطمئن هستید ایراد خاموشی ماشین لباسشویی به دلیل معیوب شدن برد الکترونیک آن می‌باشد. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی گاه دلیل خاموشی لباسشویی دوو نوسانات برق شهر و گاهی به دلیل اتصالی در یکی از قطعات ماشین لباسشویی می‌باشد.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *