نمایندگی-تاچی-در-اندیشه

نمایندگی رسمی و مجاز تاچی در اندیشه -تعمیرات تخصصی پکیج تاچی زیرنظر شرکت تاچی

نمایندگی تاچی در اندیشه

نمایندگی تاچی در اندیشه ارورهای پکیج در کل به دو دسته تقسیم می‌شوند و تشخیص اینکه هر ارور مربوط به کدام دسته است، امری فنی بوده و صرفا با مراجعه به دفترچه راهنما امکان‌پذیر نیست و نیاز به بررسی دقیق دستگاه دارد.دسته‌ اول ارورهایی هستند که اگر بروز پیدا کنند، نشان از آن دارند که عملکرد پکیج به کل با اختلال مواجه شده است. چنین ارورهایی اغلب به دلیل بروز مشکل در یکی از قطعات اصلی پکیج نمایش داده می‌شوند و قطعه باید به سرعت بررسی، تعمیر یا تعویض شود.ارورهایی هستند که عملکرد دستگاه را مختل نمی‌کنند و در حین کارکرد معمولی پکیج، نمایش داده می‌شوند. عموما رسوب داشتن پکیج، از این دسته ارورها محسوب می‌شود و گاها خودشان پس از مدتی ناپدید می‌شوند؛ اما نباید چنین موضوعی باعث شود تا آن‌ها را نادیده بگیرید. به همین دلیل با مشاهده‌ی هر اروری، تعمیرات پکیج در اندیشه باید مراتب را به تکنسین متخصص ارجاع دهید.

تعمیرات-پکیج-تاچی-در-اندیشه

تعمیرکار پکیج تاچی در اندیشه

پکیج های شوفاژ دیواری تاچی جایگزین مناسبی برای سیستم های مرکزی سنتی هستند که ضمن تامین گرمایش مطبوع و آب گرم واحدهای مسکونی، فاقد بسیاری  از اشکالات  و محدودیت های موتورخانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می کنند. پرشر هوا با تولید پکیج شوفاژ دیواری برای اولین بار امکان استقلال واحدهای آپارتمانی و کاهش مصرف گاز فراهم شد و با آگاه شدن تدریجی خانواده ها از مزایای متعدد این فن آوری جدید، استقبال از آن افزایش یافت، به طوری که امروز بخش قابل توجهی از ساختمان ها برای تامین گرمایش و آب گرم به پکیج های شوفاژ دیواری تاچی تجهیز می شوند.

تعمیرکار پکیج در اندیشه فراهم نمودن آسایش خانواده‌ها بدون لحاظ نمودن پیش‌شرط اولیه آن، که رعایت کامل و دقیق کلیه نکات ایمنی در نصب و استفاده از محصولات می‌باشد، امکان‌پذیر نیست؛ از این رو ضمن تجهیز محصولات تولیدی تاچی به تجهیزات ایمنی کارآمد، سرویسکاران مجاز پرشر اب نیز در امور نصب و تعمیر، ضوابط ایمنی و استاندارد را به عنوان اولویت اول در نظر می‌گیرند.علاوه بر تولید و نصب استاندارد محصول، رعایت ضوابط ایمنی توسط مصرف‌کنندگان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، از این رو ضمن توصیه اکید به خانواده‌ها در خصوص رعایت ضوابط ایمنی، به برخی نکات عمومی در خصوص استفاده ایمن از وسایل گازسوز اشاره می‌گردد.

نمایندگی-پکیج-تاچی-در-اندیشه

تعمیرات پکیج تاچی در اندیشه

مزایای پکیج شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه مرکزی
  • آب گرم فوری ………….. بدون انتظار برای گرم شدن آب
  • آب گرم دائم …………… تمام نشدنی، به میزان مورد نیاز
  • گرمایش مطبوع ……….. خانه گرم گرم در هوای سرد زمستانی
  • کم حجم ……………….. کوچک با بهترین استفاده از فضای خانه
  • مستقل ………………… بدون وابستگی به سایر واحد ها
  • حفظ محیط زیست ……. سوخت تمیز با راندمان بالا

مزایای پکیج شوفاژ دیواری تاچی

  • مطمئن ……………… دارای گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی
  • فن آوری روز……………..استفاده از قطعات روز دنیا مطابق با اقلیم ایران
  • کم مصرف …………… دارای راندمان بالا، بیش از ۹۱%
  • ابعاد مناسب ……….. پر توان با اشغال کمترین فضا
  • زیبا …………………… جذاب ترین طراحی اروپایی
  • متنوع ………………… ۱۶ مدل در فن آوری و ظرفیت های مختلف
  • خدمات گسترده………برخوردار از پشتیبانی بزرگترین شبکه تامین قطعات و خدمات رسانی در ایران

نمایندگی پکیج تاچی در اندیشه

نمایندگی تاچی در اندیشه رسالت وجودی شرکت تاچی، ایجاد سازمانی است مبتنی بر مشتری مداری و احترام به حقوق مسلم آنان ،در راستای تحقق اهداف بلند مدت شرکت و اعتقاد به این امر که تمام اعتبار یک سازمان به وجود مشتریان آن میباشد. ایجاد سود آوری در کنار افزایش رضایتمندی مشتریان در تمامی فعالیت‌های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش سیستم های گرمایش و سرمایش تنها رمز بقا و برتری سهم بازار شرکت تاچی به شمار میرود.پکیج چیست؟ این امر محقق نخواهد شد مگر با رهبری این بازار، از طریق رقابتی سالم و کسب رضایت مشتری بصورت متداوم که شرکت تاچی با عرضه محصولاتی با کیفیت جهانی و ارائه کامل ترین خدمات تخصصی در صنعت سرمایش و گرمایش کشور گام مهمی را جهت نیل به اهداف بلند مدت شرکت برداشته است.

نمایندگی-تاچی-اندیشه

نمایندگی پکیج تاچی اندیشه

تاچی به عنوان شرکت پیشرو در صنعت سیستم های گرمایشی و سرمایشی به شما کمک می کند به رویاهای خود رنگ واقعیت دهید. ما بهترین شرایط را برای رشد و شکوفایی توانایی های «افراد مناسب» بر پایه استعداد و دانش فردی فراهم می کنیم. کسانی که برای کار سخت، کسب بهترین نتایج ممکن و دریافت پاداش جهت عملکرد و توانایی استثنایی خود آماده باشند.
چرا که عدم استفاده از محافظ برق  باعث سوختگی برد پکیج شما که شده است و بعد از سوختن پکیج شما دستگاه با توجه به صفحه نمایش خود ارور مربوط به سوختگی پکیج شما را با کشیدن سود و یا بوق زدن پکیج به همراه ظاهر نمودن ارور ای سی نمایندگی تاچی اندیشه در صفحه نمایش وکی جز تاجی مطلع می نماید جهت از بین بردن کشیدن پکیج تاچی خود ۱۰۰ درصد از محافظ برق استفاده نمایید تا بتوانید جلوی هزینه های گزاف را بگیرید بعد از توضیح قسمت برد پکیج تاچی و عوامل بازدارنده خراب شدن پکیج تاچی یکی دیگر از عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم که در مدل های اکو و اسمارت سوالی را با عنوان علت بوق کشیدن پکیج تاچی اسمارت و شیر هواگیری پکیج  یا علت بوق کشیدن پکیج تاچی مدل اکو ذهن شما مشتریان را درگیر نموده است و شما به دنبال برطرف نمودن صدای این بوق می باشید اگر دستگاه شما دارای فیلتر گاز در قسمت زیرین شیر گاز می باشد شما صدای بوق کشیدن پکیج تاچی خود را قطعاً نخواهید شنید اما در صورت عدم استفاده است.

نمایندگی-تاچی-در-اندیشه

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *