نمایندگی-فرولی-در-اندیشه

نمایندگی فروولی در اندیشه شهریار -خدمات پس از فروش فررولی (ferroli) شهریار اندیشه و حومه

نمایندگی فروولی در اندیشه شهریار

نمایندگی فروولی در اندیشه با انجام تعمیرات پکیج در اندیشه قادر به ارائه بهترین خدمات در منطقه فاز1-2-3-4-5-6 بوده است. در صورت نیاز به تعمیرات و عیب یابی می توانید از طریق مجموعه فراز تعمیر بزرگترین مرکز تعمیراتی در غرب استان تهران بهرمند شوید. در اینجا بد نیست شما را با تاریخچه این شرکت پر قدرت اشنا کنیم .در سال ۱۹۵۵ دانته فرولی موسس شرکت فرولی توانست با اختراع و تبدیل دیگ های چوب سوز و تولید اولین دیگ گازسوز، درب های جدیدی را به سوی رشد، تقاضا و نوآوری در عرصه صنعت تاسیسات ایجاد نماید.

  • افتتاح کارخانه ریخته گری در کنار کارخانه تولید دیگ های فولادی و چدنی به همراه فروش مویرگی – شبکه ای در ایتالیا
  • افتتاح کارخانه تولید دیگ و رادیاتور در اسپانیا
  • افتتاح کارخانه تولیدی جدید در آلانو ایتالیا جهت ریخته گری آلومینیوم در کنار کارخانه مرکزی تولید ریخته گری چدن
  • گذشتن نیروی مشغول به کار در فرولی از مرز ۵۰۰ نفر
  • آغاز به کار “فرولی فرانسه
  • سرمایه گذاری مشترک در ایران برای اولین بار توسط دانته فرولی با خرید ۵۰ درصد سهام شرکت ایرتمپ
  • انتخاب شعار “بانک حرارت جهانی” به عنوان شعار تبلیغاتی این شرکت، پس از رشد بی وقفه فروش و صادرات محصولات

نمایندگی-تعمیرات-پکیج-فروولی-اندیشه

تعمیرات پکیج فروولی در اندیشه

تعمیرات پکیج فرولی در اندیشه را حتما با نمایندگی فروولی در اندیشه انجام بدهید. چرا که ما با اموزش کامل قطعات پکیج و به تعمیرکاران زبده ایم مجموعه تلاش نموده ایم که کمترین میزان خطا را در عیب یابی داشته باشیم. قرار گرفتن پکیج شوفاژ دیواری با مبدل حرارتی مسی در سبد تولیدات فرولی – طراحی و استقرار خطوط تولید محصولات چگالشی در دنیای صنعتی فرولی، همیشه یک نفر بیدار در حال انجام وظیفه و ایفای نقش خود می باشد، هر صبح کارکنان فرولی، در گوشه ای از دنیا در کشورهای مختلف و با زبان های متفاوت روز کاریشان را در دفاتر و کارخانه های تولیدی فرولی با وفاداری و وظیفه شناسی که اصول موفقیت گروه فرولی می باشد آغاز می نمایند.

در حالی که سال های گذشته تا به امروز را در ذهن مرور می نمایم احساس می کنم از همان ابتدا، از انسجام و وحدتی که برای نمایندگی پکیج فرولی در اندیشه آرزو می کردم برخوردار گشتم. به روز بودن، از جان و دل تلاش کردن که رسیدن به هدف را برای هر کسی سهل تر و کوتاه تر می نماید، روزهای کاری ما را بر مبنای احترام و تلاش لذت بخش تر می نماید. در آخر از کلیه افرادی که به هر طریقی خود را در تمامی این موفقیت سهیم می دانند کمال تشکر را دارم.

  • احداث کارخانه تولید دستگاههای تهویه مطبوع با زیربنای ۲۰۰۰۰ متر مربع در ایتالیا
  • افتتاح کارخانه تولید قطعات گرمایشی در آلمان
  • دریافت لقب “cavaliere del lavoro”  (کارآفرین برتر) توسط دانته فرولی
  • احداث دفاتر جدید در کشورهای انگلستان، ترکیه، لهستان، رمانی و بلژیک و افزایش تعداد کارکنان به ۱۵۰۰ نفر

تعمیرات-پکیج-فروولی-در-اندیشه

تست قطعات پکیج

شیرگاز پکیج سی-سیت 845

شیرگاز پکیج دارای مدل مختلف می باشد.شناخت مدل های ان باعث می شود شما بتوانید تسلط بیشتری بروی قطعات پکیج داشته باشید.وظیفه شیرگاز در پکیج ازاد نمودن گاز برای اشتعال می باشد.زمانی که شما مراحل فوق را انجام دادید.و هیچ گونه شعله برای پکیج ایجاد نشد . حتما خرابی پکیج مربوط به شیرگاز بوده و شما باید شیرگاز را تست نمایید.

از دلایل خذابی شیرگاز :

1-کثیف بودن شیر گاز

2-خرابی بوبین شیرگاز

3-تنظیم نبودن شیرگاز

4-فشار بالای گاز شیرگاز پکیج دارای پیچ تنظیم به رنگ قرمز و مسی می باشد.

شما برای تنظیم شعله می توانید از پیچ تنظیم و مهره تنظیم استفاده کنید. اموزش مربوط به تنظیم شیرگاز را می توانید دنبال نمایید. اکثر شیرگاز ها همگی تغذیه ان با برق 220v بوده است. اما در یک سری از پکیج ها پکیج از برق 110v تغذیه می نماید. شیر گاز ها قالبا بوبین ان ها می سوزد.اگر شما بتوانید بوبین را تعویض نماید مشکل شیرگاز برطرف خواهد شد. اگر شما نیاز به سرویس شیرگاز دارید. این عمل را باید توسط سرویس کار مجاز یا تعمیرکار پکیج در اندیشه خبره و باسابقه انجام بدهید. شیرگاز ها همگی داری پیچ های T25 می باشند. شما جهت باز نمودن ان حتما اچارمخصوص را باید دارا باشید.

نمایندگی-فرولی-در-اندیشه

قطعات پکیج فروولی را با گارانتی بگیرید

بلوک پکیج = کلکتور پکیج

جنس بلوک های رفت و برگشت و میتواند از کامپوزیت و یا برنج باشد. که شما از این بلوک ها برای نصب یک سری قطعات پکیج استفاده می نمایید. بلوک آیا کامپوزیت به هیچ عنوان قابلیت رسوب گرفتن نخواهد داشت. اما از استحکام پایین تری برخوردار هستند و در دراز مدت امکان سوراخ شدن آنها بسیار زیاد می باشد . در صورت نشتی شما نمی توانید آنها را آب بندی کنید و در صورت رسوب گرفتن امکان استفاده از از رسوب گیر برای این قطعات وجود نخواهد داشت. متاسفانه بعد از استفاده از این بلوک ها و ایجاد رسوب به روی آنها باز کردن آنها همیشه همراه با شکست و نمایندگی رسمی فروولی در اندیشه شکستگی می باشد. از این رو این قطعات کامپوزیتی بسیار آسیب پذیر می باشند.

تفاوت بلوک های برنجی

اما تفاوتی که در بلوک های برنجی می توان به آن اشاره نمود استحکام بالا و عدم خرابی آن ها می باشد. شما می توانید با سرویس نمودن آن توسط رسوب گیری مجدد از این قطعه استفاده نمایید. در باز و بسته نمودن آن دچار هیچ گونه مشکل شکستگی و یا ترک خوردن بشوید عمر مفید بلوک های برنجی پکیج بالای بیست سال می باشد. اما بلوک های کامپوزیتی نسبت به ظریف بودن آن و آسیب پذیر بودن آن نهایتاً بین ۵ تا ۶ سال می باشد حتماً در تعویض بلوک ها پکیج سعی بر آن شود که از بلوک های برنجی استفاده نمایید تا استحکام بیشتری داشته باشد و در آینده دور دچار مشکل نشوید.

قطعات اصلی و مهم پکیج فروولی

بلوک یا کلکتور پکیج از قطعات بسیار مهم و گران قیمت می باشد و در مدل های مختلف پلاستیکی ای و برنجی در بازار موجود می باشد. ما با داشتن چندین نوع بلوک در پکیج ج توانایی چرخش آب را توسط این قطعه فراهم می نماید. لوکا در دستگاه های تک مبدله و دو مبدله کاملاً متفاوت می باشند در وهله اول به بلوک پکیج های تک مبدله می پردازیم تا شما بتوانید درک درستی از عملکرد این قطعات خط به دست دست آورید.

نمایندگی-فروولی-در-اندیشه

در پکیج های تک مبدل سه عدد بلوک داریم که بلوک که به بلوک های برگشت رفت و ورودی تقسیم می گردد. و از لحاظ ظاهری کلیه بلوک ها با همدیگر فرق دارند. بلوکه ورودی آب گرم آب ورودی سرد که به روی آن شیر پرکن نصب گردیده به عنوان بلوک ورودی نام گذاری می شود.تعمیرات پکیج فروولی در اندیشه  همچنین بلوکی که آب را به سمت رادیاتور ها و مدار گرمایش هدایت می کند به نام بلوک رفتن فک نام گذاری می شود. اما این نامگذاری ها در پکیج های مختلف به دلیل قرارگیری متفاوت آنها متفاوت می باشد.  

روند تولیدات پکیج فروولی

++سال های آغازین قرن ۲۱ به جهت توسعه برند فرولی در جهان از اهمیت بسزایی برخوردار بود.  +++احداث کارخانه آگپو (AGPO) در هلند خرید شرکت ها و برندهای معتبر از جمله راپیدو (Rapido) در آلمان، کارخانه های لامبورگینی (Lamborghini calor)، یوروترم (Eurotherm) و جوانس (Joannes) در ایتالیا. افزایش سرمایه و بالا بردن ظرفیت خطوط تولید محصولات تهویه مطبوع  تغییر لوگو و شعار “بانک حرارت جهانی” به ” بهترین درجه سانتیگراد”  تجلیل رسمی از دانته فرولی به عنوان یک “خالق موفقیت ایتالیایی”  اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر پرسنل فرولی در سراسر دنیا شصت سالگی کارخانجات صنعتی فرولی با تکمیل سبد کالایی گرمایشی و سرمایشی در دنیا افزایش سرمایه در ایران در آستانه ۴۵ سالگی شرکت دو ملیتی ایرتمپ

ترموستات حد پکیج چیست؟

ترموستات حد پکیج چیست و چگونه کار می کند ؟ یک قطعه الکترونیکی است که برای کنترل دمای آب گرمایشی یا سرمایشی که توسط پکیج‌های حرارتی تولید میشود، استفاده میشود. ترموستات‌حد پکیج با تشخیص دما و تعیین میزان گرما یا سرما، از دستگاه حرارتی پکیج درخواست روشن کردن یا خاموش کردن آن را می‌دهد. ترموستات‌های پکیج معمولاً دارای صفحه‌نمایش، کنترل از راه دور و کارکردهای هوشمند هستند. این ترموستات‌ها می‌توانند به طور خودکار دمای مطلوب را تعیین کنند و بعد از آن به صورت خودکار چرا پکیج روشن نمی شود یا خاموش کنند.

ترموستات-پکیج

نحوه تست ترموستات حد پکیج دیوار

برای تست سالم بودن ترموستات حد پکیج دیواری میتوانیم در حالیکه شیر آب گرم مصرفی را باز نموده ایم فیشهای متصل به ترموستات حد را اتصال کوتاه کنیم. در صورتی که پکیج روشن شود ترموستات حد دارای عیب میباشد و باید آنرا تعویض نماییم. همانطور که میدانید در حالتی که پکیج روشن است با بیرون آوردن یکی از فیش های برق ترموستات حد سیستم خاموش می شود.

نمایندگی بوتان در اندیشه روش دیگر تست ترموستات حد آن است که آن را با مولتی متر مورد آزمایش قرار بدهیم. بدین صورت که سلکتور مولتی متر را در حالت تست دیود قرار میدهیم. و دو میله مولتی متر را به دو سر ترموستات حد قرار میدهیم باید وصل باشد. همچنین صدای بوق شنیده شود. به آرامی آن را غیر مستقیم حرارت میدهیم پس از مدتی باید صدای بوق قطع شود. در بازار از ترموستات حد برای ایمنی وسایلی مانند رایانه و مایکروفر و … نیز استفاده می شود. نکته قابل توجه آن است که استفاده از ترموستات حدی که دمای کاری آن بالاتر از 110  درجه میباشد غیر مجاز میباشد.  

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *