تعمیرات-پکیج-بوتان-در-شهریار

نمایندگی بوتان در شهریار – تعمیرات پکیج بوتان شهریار -تعمیرکار پکیج بوتان در شهریار

نمایندگی بوتان در شهریار

نمایندگی بوتان در شهریار، یکی از نمایندگی های شرکت بوتان است که خدمات مربوط به محصولات این شرکت را ارائه می دهد. شرکت بوتان، یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های ایرانی است که در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی فعالیت دارد.تعمیرات پکیج شهریار این شرکت در سال 1332 تاسیس شده و در امروزه در زمینه تولید انواع پکیج، شوفاژ، حوله گرمکن، آب گرمکن و … فعالیت دارد.

پکیج بوتان، جزء پرفروش ترین و بهترین پکیج های ارائه شده در بازار ایران است که توسط نمایندگی های بوتان به فروش می رسد. علاوه بر فروش پکیج، خدمات ارزنده دیگری نیز توسط نمایندگی های بوتان به مشتریان ارائه می شوند. در این مقاله می خواهیم به معرفی نمایندگی بوتان در شهریار و خدمات مختلف آن بپردازیم.

 

تعمیرات پکیج بوتان در شهریار

پکیج بوتان چیست؟

 

قبل از آنکه به معرفی خدمات نمایندگی بوتان در شهریار بپردازیم بهتر است با پرفروش ترین محصول این شرکت یعنی پکیج بوتان آشنا شویم. پکیج بوتان، تجهیزاتی هستند که در سیستم های گرمایشی شوفاژ و رادیاتور، به جای موتورخانه به کار می روند. در گذشته، در سیستم های گرمایشی شوفاژ، از موتورخانه استفاده می کردند. موتورخانه هم مصرف انرژی بالایی داشت و هم فضای بسیار زیادی را اشغال می کرد. به همین دلیل استفاده از موتورخانه منسوخ شده و پکیج ها به عنوان جایگزین موتورخانه انتخاب شدند. انواع پکیج ها مزیت های زیادی نسبت به موتورخانه ها دارند.

پکیج که از طریق نمایندگی بوتان در شهریار به فروش می رسد، می تواند آب گرم مورد نیاز سیستم های گرمایشی را تامین کند. همچنین پکیج برای تامین آب گرم بهداشتی مصرفی نیز به کار می رود. پکیج برخلاف موتورخانه مقدار بسیار کمتری انرژی مصرف می کند. همچنین فضایی که پکیج اشغال می کند بسیار ناچیز است. بنابراین نیازی به اختصاص دادن مکانی مخصوص برای نصب آن نیست. پکیج های بوتان دارای ظاهری بسیار مدرن و شیک و کارکردی بسیار عالی و باکیفیت هستند.مقایسه پکیج ایران رادیاتور و بوتان بنابراین می توان این پکیج ها را بهترین پکیج های موجود در بازار ایران دانست.

انواع پکیج در نمایندگی بوتان در شهریار

انواع پکیج های شرکت بوتان در نمایندگی بوتان در شهریار به فروش می رسند. پکیج های بوتان در انواع دیواری و زمینی موجود هستند. پکیج های دیواری مشابه آبگرمکن های دیواری و پکیج های زمینی شبیه آبگرمکن های زمینی می باشند. درون پکیج های زمینی، یک مخزن آب وجود دارد که همواره پر از آب گرم است. هنگام باز کردن شیر آب گرم، از آب این مخزن استفاده می شود. همچنین مخزن به محض خالی شدن، مجددا از آب گرم پر خواهد شد. همچنین این پکیج ها می توانند آب گرم مصرفی شوفاژها و رادیاتورها را تامین نمایند.

پکیج دیواری، جزء پرفروش ترین پکیج های نمایندگی بوتان در شهریار هستند. این پکیج ها فضای بسیار کمی را اشغال کرده و می توانند آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی را تامین نمایند. به محض باز شدن شیر آب گرم، سنسور ntc موجود در این پکیج آب را گرم کرده و آن را به درون لوله ها می فرستند. پکیج دیواری و زمینی هر دو دارای دودکش هستند که دود حاصل از سوخت را از طریق آن خارج می کنند. پکیج ها برای کارکرد خود از برق و گاز بهره می برند.

خدمات نمایندگی بوتان در شهریار تهران

نمایندگی بوتان در شهریار یکی از بهترین نمایندگی های بوتان در سطح کشور می باشد. این نمایندگی در شهرستان شهریار و اندیشه فعال بوده و خدمات ارزنده خود را به مشتریان ارائه می دهد. همان طور اشاره کردیم، شرکت بوتان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید سیستم های گرمایشی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت برای ارتباط بهتر با مشتریان خود و ارائه خدمات به آن ها، اقدام به تاسیس نمایندگی ها در اقصی نقاط کشور کرده است. در واقع مشتریان از طریق نمایندگی های شرکت بوتان می توانند از محصولات و خدمات ارزنده این شرکت بهره مند شوند.

نمایندگی بوتان در شهریار با در اختیار داشتن تیمی از تکنسین های متخصص، خدمات مربوط به محصولات بوتان را به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان می توانند از طریق نمایندگی های شرکت بوتان در سراسر کشور با شرکت بوتان در ارتباط باشند. اگر ساکن شهریار یا اندیشه تهران هستید، می توانید برای خرید محصولات بوتان و یا دریافت خدمات پس از فروش به نمایندگی بوتان اندیشه مراجعه کنید. با مراجعه به نمایندگی، می توانید اصولی ترین و بهترین خدمات پس از فروش شرکت بوتان را با کمترین هزینه دریافت نمایید.

خدمات نمایندگی پکیج بوتان در شهریار تهران

خدمات پس از فروش از مهم ترین مزیت های خرید محصولات بوتان از نمایندگی بوتان در شهریار هستند. تنها مشتریانی می توانند از خدمات پس از فروش بهره مند شوند که محصولات را از نمایندگی رسمی بوتان خریداری کرده باشند. در غیر این صورت امکان برخورداری از خدمات مربوط به گارانتی محصول وجود نخواهد داشت. یکی از بهترین مزیت های خرید از نمایندگی بوتان، قیمت مناسب محصولات در نمایندگی است. ممکن است محصولات بوتان توسط مراکز دیگر با هزینه بیشتری به فروش برسند. اما در نمایندگی های بوتان، محصولات با قیمت واقعی و قیمت روز به فروش می رسند.

انواع محصولات بوتان از آبگرمکن گرفته تا حوله خشک کن، رادیاتور و قطعات پکیج از نمایندگی بوتان در شهریار قابل خریداری هستند. در واقع تنوع بالای محصولات ارائه شده یکی دیگر از مزایای خرید از نمایندگی است. همچنین برای خرید انواع مدل های پکیج بوتان می توانید به آدرس نمایندگی بوتان در شهریار تهران مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی برخی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی بوتان در شهریار می پردازیم.

شماره نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج بوتان در شهریار

فروش محصولات بوتان توسط نمایندگی

در نمایندگی بوتان در شهریار و اندیشه، فروش پایان یک معامله نیست، بلکه آغاز یک تعهد است. تعهدی که با خرید مشتری از نمایندگی شروع می شود و با ارائه خدمات ارزنده توسط نمایندگی ادامه پیدا می کند. بسیاری از مشتریان برای خرید پکیج به نماینده بوتان در شهریار مراجعه می کنند. زیرا امروزه پکیج های بوتان جزء متداول ترین پکیج های مورد استفاده از سیستم های گرمایشی مدرن هستند. بنابراین این پکیج ها فروش بسیار خوبی دارند. قیمت مناسب، کارکرد عالی، قطعات باکیفیت و طول عمر بالا از مشخصات پکیج های بوتان می باشند. توصیه ما این است پکیج بوتان را تنها از نمایندگی های معتبر و رسمی بوتان خریداری نمایید.

نصب اصولی پکیج بوتان توسط نمایندگی

نصب و راه اندازی اصولی پکیج بوتان توسط تکنسین های ماهر نمایندگی بوتان در شهریار انجام می شود. مراحل نصب و راه اندازی پکیج بسیار مهم است. زیرا هر گونه اشتباه در نصب پکیج می تواند موجب ایجاد خسارت های مالی و جانی شود. منبع انبساط همچنین نصب غیراصولی پکیج مانع از کارکرد صحیح آن خواهد شد. لازم است بدانید که پکیج هایی شامل گارانتی می شوند که توسط نماینده بوتان در شهریار نصب شده باشند. در واقع اگر پکیج توسط شخص دیگری غیر از نماینده شرکت نصب شود، گارانتی آن باطل خواهد شد. بنابراین برای برخورداری از گارانتی نامه کتبی، پکیج باید توسط نماینده بوتان در شهریار نصب و راه اندازی شود.

نصب پکیج بوتان باید در محلی صورت گیرد که در معرض مواد اشتعال زا و خطرناک نباشد. در بیشتر مواقع، نصب پکیج در راهروها ها یا در آشپزخانه صورت می گیرد. اگر پکیج در آشپزخانه نصب شود باید از وسیله هایی مانند اجاق گاز و سماور دور باشد. در غیر این صورت امکان آتش سوزی وجود دارد. محیطی که پکیج در آن نصب می شود باید دارای مساحت کافی و تهویه مناسب باشد. پیلوت پکیج نصب پکیج در زیرزمین ها، انباری ها و فضاهای کوچک و بسته بسیار خطرناک است. زیرا امکان تجمع گازهای خطرناک و وقوع آتش سوزی وجود دارد.

 

انجام سرویس های دوره ای توسط نمایندگی بوتان در شهریار

سرویس های دوره ای جزء بهترین خدماتی هستند که توسط نمایندگی بوتان در شهریار ارائه می شوند. سرویس های دوره، شامل سرویس هایی هستند که هر چند وقت یکبار برای پکیج توسط تعمیرکار متخصص انجام خواهند شد. متاسفانه بسیاری از افراد نسبت به انجام دادن سرویس های دوره ای بی اعتنا هستند. تعمیرات پکیج در کرج در حالی که سرویس دوره ای می تواند موجب اصلاح کارکرد پکیج، افزایش طول عمر آن و کاهش هزینه های مربوط به تعمیر آن شود. در طی سرویس دوره ای، لوله ها و منفذ موجود در پکیج به صورت کامل تمیز خواهند شد. این گونه جریان آب بسیار آسان تر صورت می گیرد. در ادامه به مواردی می پردازیم که در سرویس دوره ای پکیج توسط نمایندگی بوتان در شهریار مورد توجه قرار می گیرند.

  • چک کردن وضعیت شعله و جرقه زن پکیج
  • بررسی حرارت پکیج
  • هواگیری کردن و رسوب زدایی لوله ها
  • بررسی تنظیمات شیر گاز
  • بررسی و کنترل سنسورهای پکیج
  • کنترل سلامت محفظه احتراق
  • بررسی گردش هوای پکیج بوتان
  • کنترل دودکش و بررسی باز بودن مسیر آن

خدمات تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج یکی از کارهایی است که توسط نمایندگی بوتان در شهریار و اندیشه انجام می شود. تعمیر کردن و باز کردن پکیج توسط تعمیرکار دیگر موجب از دست رفتن اعتبار گارانتی نامه محصول خواهد شد. همچنین تعمیر پکیج توسط تعمیرکار غیرماهر موجب خراب شدن بیشتر پکیج و آسیب رساندن به قطعات مختلف آن می شود. در این صورت تنها بر هزینه های تعمیر افزوده خواهد شد. برای کاهش هزینه های تعمیر از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. به زبانی دیگر، تعمیر پکیج باید توسط تعمیرکار متخصص و باتجربه در این زمینه صورت گیرد.

تعمیر به موقع پکیج و رفع مشکل آن توسط نمایندگی بوتان در شهریار بسیار مهم است. زیرا اگر پکیج به موقع تعمیر نشود، امکان آسیب رسیدن به بخش های دیگر پکیج نیز وجود دارد. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه خرابی در پکیج بهتر است در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. در صورت مواجه با هر یک از موارد زیر لازم است جهت تعمیر پکیج به نمایندگی بوتان مراجعه کنید.

  • گرم نکردن آب مصرفی بهداشتی و کاهش دمای آب
  • گرم نشدن رادیاتورها و شوفاژها
  • اتومات نکردن پکیج بوتان
  • روشن شدن پکیج به صورت انفجاری و با صدای بلند
  • کاهش فشار آب گرم مصرفی
  • کم شدن شعله پکیج

فروش قطعات اصل و شرکتی بوتان

قطعات اصل و شرکتی مربوط به محصولات بوتان از طریق نمایندگی بوتان در شهریار تهران به فروش می رسند. بیشتر قطعات تشکیل دهنده پکیج بوتان از کشورهایی همانند ایتالیا، دانمارک و آلمان وارد می شوند. بنابراین تهیه نمونه اصل این قطعات بسیار اهمیت دارد. در صورت خراب شدن قطعه ای از پکیج، برای رفع مشکل و تعمیر آن نیاز است که قطعه تعویض شود. علت روشن نشدن پکیج بوتان خرید قطعه بی کیفیت و غیر اصل موجب خراب شدن پکیج و اختلال در کارکرد آن خواهد شد. بنابراین خرید قطعه اصل و باکیفیت برای پکیج حیاتی است. شرکت بوتان قطعات مربوط به محصولات خود را از طریق نمایندگی های رسمی و معتبر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بنابراین برای خرید قطعات اصل و باکیفیت فقط و فقط به نمایندگی پکیج بوتان در شهریار مراجعه نمایید.

 

قیمت پکیج بوتان در نمایندگی بوتان در شهرستان شهریار

یکی از مزایای خرید پکیج بوتان از نمایندگی بوتان در شهریار، قیمت مناسب این محصول می باشد. مراکز فروش مختلف محصولات بوتان را با قیمت بیشتری از نمایندگی ها به فروش می رسانند. اما نمایندگی های رسمی بوتان، محصولات این شرکت را با قیمت واقعی می فروشند. همچنین نصب و راه اندازی محصولات بوتان از سمت این نمایندگی ها به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بنابراین دیگر نیازی نیست بابت هزینه های بالای خرید پکیج نگران باشید. زیرا با هزینه بسیار مناسب می توانید مدل مورد نظر خود را از نمایندگی پکیج بوتان در شهریار خریداری نمایید.

نمایندگی پکیج بوتان در شهریار

خرید از نمایندگی بوتان در شهریار

با خرید پکیج از نمایندگی بوتان در شهریار می توانید از محصولات با کیفیت شرکت بوتان نهایت بهره را ببرید. خرید از نمایندگی با ارائه گارانتی نامه معتبر شرکتی همراه خواهد بود. با استفاده از این گارانتی نامه می توانید از خدمات پس از فروش شرکت استفاده کنید. در واقع خدمات پس از فروش از خرید خود محصول مهم تر هستند. زیرا سیستم های گرمایشی همواره به سرویس های دوره ای و یا تعمیرات نیاز پیدا می کنند. البته بسیار کم پیش می آید که پکیج های بوتان به تعمیر نیاز پیدا نمایند. زیرا این محصولات از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و اکثر قطعات آن ها توسط کشورهای اروپایی ساخته می شوند. بنابراین احتمال خرابی آن ها بسیار کم است.

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *