علت روشن نشدن پکیج چیست؟

علت خاموش شدن پکیج چیست؟ آموزش رایگان عیب یابی برطرف کردن روشن نشدن پکیج

علت خاموش شدن پکیج چیست؟

علت خاموش شدن پکیج چیست؟ خاموش شدن پکیج بر اثر عوامل مختلفی ممکن است رخ بدهد. در فصل سرما خاموش شدن پکیج می تواند سخت و مشکل ساز شود. علت انفجاری روشن شدن پکیج چیست؟ درصورتی که پکیج دیواری شما روشن نمی شود نگران نباشید. شما خواندن این مقاله می توانید مشکل پکیج خود را عیب یابی و برطرف نمایید.

علت اصلی خاموش شده پکیج

چرا پکیج در حالت زمستانی روشن نمی شود؟

از جمله دلایل خاموش شدن پکیج در حالت زمستانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم بودن عدد درجه گرمایش
  • خرابی کلید تنظیم دمای گرمایش
  • خرابی ترموستات اتاقی پکیج
  • باز بودن شیر بای پس
  • خرابی سنسور
  • خرابی برد پکیج

دلایل خاموش شدن پکیج

خاموش شدن پکیج به دلیل ایراد در قطعات مختلف این سیستم سرمایشی اتفاق می‌ افتد. محفظه احتراق پکیج دیواری گاهی مواقع تعمیر پکیج هنگامی که روشن نشده و یا بصورت مداوم خاموش و روشن می شود، به سادگی امکان پذیر است. در عین حال خرابی برد دستگاه و پمپ آب پکیج از جمله دلایلی هستند که باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله دلایلی که در بروز این ایراد موثر هستند، می توان موارد زیر را نام برد.

 

  1. کم بودن فشار آب در مخزن
  2. وجود هوا در داخل لوله های مدار گرمایش
  3. پایین بودن فشار گاز از دلایل خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور
  4. مسدود بودن مدار گرمایش
  5. خرابی پمپ آب از دلایل خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور
  6. بروز ایراد در دودکش پکیج ایران رادیاتور
  7. خرابی الکترود تشخیص شعله
  8. ایراد در شمعک پکیج ایران رادیاتور
  9. جوش آوردن پکیج
  10. ایراد در برد پکیج از دلایل خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور
  11. خرابی سنسور ان تی سی پکیج

در ادامه تمامی موارد بالا را به صورت تک تک توضیح خواهیم داد.

علت خاموش شدن پکیج تاچی

خاموش شدن پکیچ تاچی به دلیل نبود آب کافی در مدار و لوله های پکیج باشد، همه پکیج ها به صورت پیش فرض مجهز به یک سیستم خاموش کردن خودکار هستند و یکی از مواردی که موجب فعال شدن سیستم می شود کمبود فشار آب در پکیج تاچی است. برد پکیج تاچی که از طریق نشانگر عقربه ای که معموبا زیر پکیج قرار دارد، می توانید میزان فشار آب مخزن زا چک نمایید.

 

علت تشکیل نشدن شعله پکیج چیست؟

همه پکیج ها و دلایل خاموش شدن آنها با توجه به مدل پکیج در اکثر مواقع یکسان است فقط تنها کاری که باید هنگام خاموش شدن پکیج به آن توجه کنید مدل دستگاه است. انواع پکیج ها در اثر خرابی الکترود، قطعی برق و گاز، خاموش شدن شمعک، ایراد در دودکش و … دچار مشکل می شوند. برخی مشکلات جزئی هستند که تنهایی می توانید آن را رفع کنید اما در موارد دیگری چون نصب صحیح دودکش باید از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

عدم تشکیل شعله پکیج دیواری

علت خاموش شدن پکیج گلدیران

در صورتی که شما از پکیج های مدل گلدیران استفاده می کنیم دلایل خاموش شدن پکیج گلدیران به خاطر استفاده پکیج در دمای کمتر از ۶۰ درجه سانتیگراد، نصب فیلترهای نامناسب در ورودی آب سرد و یا فیلتری به نام فیلتر پلی فسفات عدم استفاده از صافی برگشت و تمیز نکردن طوری آن هر چند وقت یکبار می تواند باعث خاموش شدن پکیج گلدیران شود. همچنین عدم تزریق محلول ضد رسوب به داخل سیستم رادیاتورهای پکیج گلدیران می‌تواند موجب روشن شدن این پکیج شود. که باید در زمان سرویس پکیج گلدیران این محلول ضد رسوب هلمند به سیستم رادیاتورهای پکیج تزریق شود و شما باید به خاطر داشته باشید که این نکته را حتماً به سرویس کار پکیج گلدیران گوشزد نمایید.

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان چیست؟

یکی از دلایل خاموش شدن پکیج دیواری بوتان افت فشار آب، گاز و برق است. تمامی پکیج ها با توجه به کارکردی که دارند با آب، گاز یا برق کارمی کنند پس در اولین مرحله باید وضعیت گاز و برق را بررسی کرده سپس تمامی پریز ها و جزئیات مربوط به آنها را کنترل کنید. برای رفع این مشکل باید از طریق فیوز های مرتبط با پکیج فشار آب، گاز و برق را کنترل کنید و در صورت تنظیم نبودن آنها با توجه به نوع و مدل پکیج مشکل را برطرف کنید.

عیب یابی خاموش شدن پکیج

علت خاموش شدن پکیج وقتی مشخص می شود که شما به درستی پکیج را بررسی و عیب یابی کرده باشید وگرنه به هیچ عنوان نمی توانید مشکل را پیدا کنید. خاموش شدن پکیج دیواری هیچ‌گاه بی دلیل و به خودی خود اتفاق نمی افتد. دلایل خاموش شدن انواع پکیج و دانستن آنها تاثیر زیادی در زندگی ما دارد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا در خصوص خاموش شدن پکیج و دلایل آن مطالبی بیان کنیم.

 

علت خاموش شدن پکیج ایساتیس چیست؟

پکیج ایساتیس یکی از ایده آل ترین پکیج های موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. این پکیج با توجه به امکانات و طراحی فوق‌العاده ای که دارد در بیشتر منازل مسکونی و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد پکیج ایساتیس نیز درست مانند سایر پکیج ها دچار مشکل شده و گاهی اوقات کاربران به طور مکرر شاهد خاموش شدن آن هستند.

 

چرا پکیج در حالت تابستانه روشن نمی شود؟

خاموش شدن پکیج در حالت تابستانه دلایل زیادی دارد که ما در اینجا چند مورد مهم را آورده ایم:

  • رسوب داشتن مبدل ثانویه
  • خرابی سنسور مدار مصرفی
  • سوختن شیر موتوری
  • سوختن انگشتی فلومتر یا خرابی فلوسوئیچ
  • خرابی پمپ پکیج
  • ایراد در مخزن پکیج
  • نبود آب کافی در لوله ها
  • پایین بودن فشار بار پکیج

وقتی که پکیج در حالت تابستانه خاموش شده و دیگر موفق به روشن کردن آن نشدید ابتدا سعی کنید از باز بودن شیر آب، گاز و برق مطمئن شده سپس دودکش و قطعات داخلی پکیج را بررسی کنید. در صورتیکه قطعات داخلی خراب شدهدباشند باید تعویض آنها را به افراد حرفه ای که چندین سال در این کار مهارت و تجربه دارند بسپارید.

علت اصلی خاموش شدن پکیج چیست؟

پکیج ها از جمله وسایل ضروری هر محیطی هستند؛ بنابراین با توجه به این نیاز روز به روز بر انواع پکیج ها افزوده می شود. اما مهمترین مسئله ای که در مورد این دستگاه وجود دارد، خاموش شدن پکیج است. البته نه تنها پکیج بلکه هیچ دستگاهی خود به خود دچار خرابی نشده و کارایی خود را از دست نمی دهد. پس همه افراد باید با انواع پکیج، کارایی آنها و قطعات تشکیل دهنده این دستگاه آشنا شوند.

علت خاموش شدن پکیج ایساتیس در حالت تابستانه

خاموش شدن پکیج ایساتیس در حالت تابستانه می تواند به خاطر دلایل زیر باشد :

  • پایین بودن فشار بار پکیج
  • خرابی فلوسوئیچ و یا فلومتر و یا سوختن انگشتی فلومتر
  • سوختن شیر موتوری و ماندن روی حالت زمستان
  • معیوب بودن سنسور مدار مصرفی
  • خرابی پرشر سوئیچ هوا و یا گیر بودن پروانه فن
  • معیوب بودن فنر سوپاپ بایپاس
  • خرابی پمپ در پکیج دو مبدل
  • رسوب داشتن مبدل ثانویه
  • خرابی برد کنترل

تنظیم حالت زمستانه و تابستانه پکیج

علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

مهمترین مشکلی که پکیج های ایران رادیاتور دارند خاموش شدن ناگهانی آنها است. البته همه پکیج ها ممکن است در اثر یکسری مشکلات خاموش شوند. مقایسه انواع رادیاتورها زمانیکه پکیج ایران رادیاتور خاموش شده و روشن نمی شود باید ابتدا از سالم بودن قطعات پکیج اطمينان حاصل کرده سپس به سراغ چک کردن آب پکیج، هواگیری دستگاه، بررسی الکترد و رسوب زدایی لوله ها بروید. زمانیکه پکیج دیواری ایران رادیاتور دچار مشکل می شود کد خطایی در قسمت نمایشگر نشان داده می شود که حاکی از علت خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور است. در ابتدا شما باید با همه کد خطا های این دستگاه آشنایی داشته باشید و سپس اطلاعات کاملی در مورد راهکارهای رفع آنها نیز کسب کنید.

 

 

 

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *