شیر-پرکن-اتوماتیک-پکیج

شیر پرکن اتوماتیک پکیج -مزایا شیر پرکن اتوماتیک با شیر پرکن دستی{(کدام بهتر است)}

شیر پرکن اتوماتیک پکیج

شیر پرکن اتوماتیک پکیج برای تعمیرات پکیج در گلشهر پکیج های چگالشی و مدل جدید استفاده می شود.متاسفانه این تکنولوژی در تولید پکیج های ایرانی وجود ندارد. عملکرد شیر پرکن اتوماتیک پکیج به این صورت می باشد که زمانی که سنسور فشار آب متوجه کمبود فشار مدار گرمایش می شود ،شیر برقی موجود در سر راهه ورودی اب به صورت اتوماتیک عملکرده و بار دستگاه را افزایس داده است.حالت نرمال دستگاه را بوجود می آورد.استفاده از این قطعات به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.چراکه عملکرد این قطعه بسیار پیچیده می باشد.

شیر-پرکن-اتوماتیک-پکیج

نکات مهم شیر پرکن اتوماتیک

 

شیر پرکن قطعه مهمی در پکیج جهت تنظیم فشار دستگاه می باشد در صورتی که اختلالی در عملکرد آن به وجود آید کل سیستم پکیج تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین در صورت خرابی شیر پرکن پکیج باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام شود. اصول کلی تعویض شیر پرکن پکیج در بیشتر پکیج یکسان است اما از آنجایی که استفاده از پکیج در خانه های ایرانی رواج گسترده یافته در این مقاله نحوه چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم  آموزش داده شد. به دلیل اهمیت این قطعه در پکیج بهتر است تعمیر یا تعویض شیر پرکن پکیج  را به تکنسین های مطمئن و خبره گروه تعمیرات پکیج بسپارید.

شیر-پرکن-اتوماتیک-پکیج

برای تعویض شیر پرکن پکیج باید ابتدا با دقت بررسی کنید و مشکل را برطرف کنید. در صورت وجود رسوب، رسوبات را پاک نمایید و شیر پرکن جدید را جایگزین نمایید. اگر برای این کار به افرادی متخصص نیاز داشتید می‌توانید از همکاران ما در کمک بگیرید.

شیر-پرکن-اتوماتیک-پکیج

مزایای شیر پرکن اتوماتیک پکیج

 

پکیج های دیواری مختلف نباید هیچی آبی از دست بدهند، آب در داخل یک مدار بسته در لوله های پکیج و لوله های ارتباطی با آن در رفت و آمد است. به همین ترتیب همیشه مقداری آب در داخل پکیج باقی است.نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در گلشهر ممکن است به دلیل نشتی های کوچک در مسیر مدار حرکت آب یا به دلیل اشتباه در سرویس و تمیر پکیج، از آب داخل منبع انبساط پکیج کمی آب کم شود.

شیر-پرکن-اتوماتیک-پکیج
در این وضعیت اگر پکیج از مدل های قدیمی باشد، چون شیر پرکن اتوماتیک نیست کمبود میزان آب دستگاه را به صورت اتوماتیکی قابل تشخیص نیست و باید از شیر پرکن دستی استفاده کنند تا میزان آبی که به هدر رفته را یتوان جبران کنند.استفاده ازشیر پرکن اتوماتیک پکیج دیواری در سال های اخیر رواج پیدا کرده است . در بیشتر پکیج ها منبع انبساط و شیر پرکن دستگاه از یکدیگر مجزا هستند.

شیر-پرکن-اتوماتیک-پکیج

علایم شیر پرکن اتوماتیک

شیر پرکن یکی از اجزای مهم پکیج است که در بین مسیر آب سرد ورودی پکیج و مدار اصلی قرار می گیرد. وظیفه شیر پرکن تنظیم فشار پکیج است که با کم و زیاد کردن آب مدار گرمایش پکیج امکان تنظیم فشار پکیج وجود دارد. نمایندگی بوتان در گلشهر حد استاندارد فشار پکیج باید بین عدد 1.5 تا 2 باشد و اگر کمتر از آن باشد احتمال نشتی لوله کشی ساختمان هست و در صورت افزایش فشار پکیج بیش از عدد احتمال سر ریز شدن آپ پکیج وجود دارد.

شیر-پرکن-اتوماتیک-پکیج

 

با توجه به موقعیت شیر پرکن شما می توانید با باز کردن شیر پرکن باعث تنظیم فشار پکیج شود. برخی اوقات به دلیل خرابی شیر پرکن پکیج و بستن نشدن کامل شیرپکن به دلیل خوردگی لاستیک دور مغزی آن امکان افزایش فشار پکیج و خرابی دستگاه وجود دارد بنابراین تعمیر و تعویض شیر پرکن پکیج بهترین راه کار است.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *