نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان

نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان (نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور باغستان کرج

نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان

برای استفاده از خدمات پس از فروش و رایگان پکیج ایران رادیاتور با شماره تلفن نمایندگی ایران رادیاتور پس از فروش تماس حاصل نمایید. نصب و تعمیر پکیج توسط افراد ناشی می تواند باعث خرابی بیشتر گردد. از طرفی دیگر نصب اشتباه یکی اصلی ترین عوامل خرابی زود هنگام پکیج دیواری ایران رادیاتور شود. در صورتی که پکیج شما ارور می دهد یا به درستی کار نمی کند توصیه میکنیم حتما از تعمیرکار پکیج باغستان ماهر نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان کمک بگیرید. برای عیب یابی، برطرف کردن ارور و مشکل پکیج ادامه این مقاله را بخوانید.

ایران رادیاتور باغستان

برد اصلی پکیج ایران رادیاتور

برد به عنوان یکی از مهمترین قطعات پکیج وظیفه تجزیه و تحلیل اطلاعات و ارسال دستورهای لازم برای فعالیت پکیج را برعهده دارد. درواقع برد مانند مغز پکیج عمل کرده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر روی برد قطعات مختلفی مانند رله، ترانس تغذیه، فیوز، آی سی و … نصب شده است.

معنای حروف های لاتین مدل های پکیج ایران رادیاتور

حرف لایتن B نشان دهنده ی پکیج گاز سوز تک مبدله است

حروف E، M، L، K نشان دهنده ی پکیج های گاز سوز دو مبدله هستند

حرف L نشان دهنده ی این است که پکیج دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به دیگر مدل ها است.

مدل هایی که حرف L و K دارند به سیستم عیب یابی الکترونیکی مجهز هستند.

مدل‌هایی که حرف CF دارند پکیج های بدون فن هستند

مدل هایی که حرف FF دارند پکیج های دودکش دوجداره فن دار هستند.

نحوه تست شیر برقی گاز

ابتدا شلنگ گاز را از لوله گاز خانه جدا کرده و هنگام جرقه زدن پکیج درون شلنگ فوت کنید. اگر با فوت کردن متوجه شدید که مسیر گاز باز است یعنی شیر برقی گاز دستگاه سالم است، در غیر این صورت خراب است. نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان لازم به ذکر است که حتما ابتدا برق ورودی به شیر برقی گاز را توسط اهم متر تست کنید. تا هنگام جرقه زدن مشکل از برق دستگاه نباشد.

 

نحوه تست شیر برقی یا شیر سه طرفه

با کشیدن کلیپ نگهدارنده موتور شیر برقی را خارج می کنیم. حال باید پکیج را در حالت های آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ تغییر وضعیت دهیم. اگر شافت موتور جا به جا شود احتمالا شیر برقی سالم است، در غیر این صورت معیوب است و روی یک حالت ثابت می ماند. نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان یعنی اگر روی حالت شوفاژ باشد در صورت نیاز به آب گرم مصرفی تغییر وضعیت نمی دهد و آب را گرم نمی کند. و بالعکس اگر روی حالت آب گرم مصرفی باشد، آب گرم شوفاژ را تامین نمی کند.

پکیج زمینی یا دیواری؟

در گام اول انتخاب پکیج ایران رادیاتور شما باید تصمیم بگیرید که پکیج زمینی ایران رادیاتور یا پکیج دیواری ایران رادیاتور را انتخاب کنید. تفاوت پکیج دیواری و زمینی در ظرفیت و اندازه آنها در هنگام نصب می باشد. اصولا یک پکیج زمینی ایران رادیاتور بین ۲۸ تا ۱۵۰ کیلو وات ظرفیت حرارتی دارد و قادر به تامین آب گرم و گرمایش ویلاهای بزرگ، ساختمان های چند طبقه و عمارت ها است.پمپ پکیج  از طرف دیگر، پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای ظرفیت حرارتی ۱۸ تا ۳۲ کیلووات هستند و برای نصب در هر واحد آپارتمانی مناسب می باشند. این پکیج های دیواری در حجم های ۲۲۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ تولید و طراحی شده اند.

نحوه تست ترانس جرقه زن

پس از باز کردن درب محفظه احتراق لازم است برق ورودی به ترانس جرقه زن را توسط اهم متر تست کنیم. نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان این امر باید هنگام باز شدن مسیر شیر گاز انجام شود. در صورتی که با رسیدن برق 220 ولت به ترانس جرقه زن و ایجاد شعله دستی پکیج به طور کامل راه اندازی شود. می توان نتیجه گرفت که ترانس جرقه زن پکیج خراب شده است.

 

سنسور حرارتی اصلی پکیج ایران رادیاتور

سنسور حرارتی که با نام اختصاری NTC شناخته می شود، یکی از قطعات اصلی پکیج است. که وظیفه کنترل حرارت آب درون دستگاه را بر عهده دارد. این سنسور که بر روی لوله های مدار گرمایش قرار گرفته است، اجازه افزایش دمای آب به بیشتر از حد مجاز را نمی دهد. سنسور حرارتی در صورت بالا رفتن بیش از حد دمای لوله، باعث خاموش شدن دستگاه برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف می شود.

علت صدای عجیب پکیج ایران رادیاتور چیست؟

صدای یک قطعه در هنگام راه اندازی می تواند یک منبع بسیار طبیعی باشد. و این صدا به دلیل خروج شمع، فن یا پمپ قطعه ایجاد می شود. گاهی صدا بلندتر می شود و وقتی که در حالت عادی نیست، این صدا بیشتر شبیه زوزه و سوت است. در این صورت نباید نسبت به مشکل بی تفاوت باشید، بهتر است در اسرع وقت اقدام کرده، ارور پکیج را تعمیر و رفع کنید.

علت سر و صدای زیاد پکیج دیواری چیست؟

باید توجه داشته باشید که برخی صداها طبیعی بوده و ناشی از احتراق شمع ها، جرقه های فعال، فن ها یا پمپ ها هستند. اما اگر صداهای بلند یا غیرعادی شنیدید که تا به حال اصلا نشنیده اید، ممکن است پکیج چگونه کار می کند شما معیوب باشد. در این صورت، باید بلافاصله شروع به تعمیر پکیج و رفع آن صداها کنید. به یاد داشته باشید که پکیج ها سیستم های پیچیده ای هستند. که به منابع آب، برق و گاز متصل می شوند. بنابراین عیب یابی و تعمیر آنها کار ساده ای نیست و می تواند برای افراد عادی و غیر ماهر خطرناک باشد.

 

تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان کرج

اگر دانش و مهارت کافی برای رفع علت صدای زیاد پکیج دیواری های مختلف به طور مثال پکیج ایران رادیاتور  و تعمیر وسایل گازسوز ندارید. بهتر است این کارها را به یک متخصص بسپارید. از آنجایی که مکانیزم پکیج های مختلف تا حدودی مشابه یکدیگر است. دلایلی که در ادامه نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان توضیح داده می شود را می توان برای تمامی پکیج ها اعمال کرد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در باغستان

دلایل صدا دادن پکیج دیواری هنگام روشن شدن

اکثر ما تا زمانی که پکیج دیواری کار خود را به درستی انجام می‌دهد. و آب گرم مورد نیاز ما را تامین می کند، به نحوه عملکرد آن توجه نکرده و برای سرویس پکیج برنامه ریزی زیادی نمی کنیم. پکیج نیز مانند هر لوازم خانگی دیگری نیاز به مراقبت، سرویس و تعمیر دارد. خرابی ها و مشکلات، از جمله صداها هنگام روشن شدن پکیج، در صورت عدم نگهداری مناسب ممکن است رخ دهد. اگر در هنگام باز کردن پکیج صداهای عجیب و غریب شنیدید. ممکن است از خودتان بپرسید که علت صدای زیاد پکیج دیواری چیست؟

تعمیرکار برد پکیج ایران رادیاتور در باغستان کرج

برد پکیج یکی از مهم‌ترین قسمت‌های پکیج است علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور که وظیفه کنترل فعالیت بخش‌های مختلف پکیج را دارد. در صورت هرگونه آسیبی به این بخش عملکرد و کارکرد پکیج و قطعات آن کاهش می‌یابد. از آنجایی‌ که برد پکیج هوشمند است، برای تعمیر آن حتما باید از یک فرد متخصص و حرفه‌ایی کمک بگیرید. با توجه به اینکه برد پکیج مسئول کنترل تمامی‌بخش‌ها ازجمله؛ حسگر، پمپ، جرقه ‌زدن و….. است خرابی این بخش می‌تواند دلیل خاموش شدن پکیج باشد.

انتخاب پکیج نمایندگی ایران رادیاتور در باغستان

اگر شما یک واحد آپارتمان دارید بهترین انتخاب برای شما پکیج شوفاژ دیواری می باشد. چرا که فضای کمتری را اشغال می کنند و تمام نیازهای مصرفی شما را برآورده می سازد. اصولا پکیج های دیواری تا مساحت ۲۵۰ متر مربع را پوشش می دهند. اگر مساحت خانه شما بیش از این است به شما پکیج های زمینی یا سیستم گرمایش از کف را پیشنهاد می کنیم. در ادامه به شما در انتخاب پکیج ایران رادیاتور کمک می کنیم و نکاتی که باید در انتخاب پکیج ایران رادیاتور دقت کنید را بازگو می کنیم.

تک مبدل گرمایشی یا دو مبدل گرمایشی؟

در کل پکیج های دیواری ایران رادیاتور در و مدل تک مبدل گرمایشی و دو مبدل گرمایشی تولید می شوند. اگر بخواهید از فرق بین این دو مدل اطلاعات کسب کنید باید بگوییم پکیج تک مبدل گرمایشی ایران رادیاتور یک مبدل برای گرمایش و تامین آب گرم دارد در نتیجه استهلاک کمتری پکیج شما خواهد داشت. اما پکیج دو مبدل گرمایشی ایران رادیاتور اب گرم مصرفی و گرمایش را به هواگیری پکیج صورت یکنواخت برای شما تامین می کند.

نمایندگی رسمی پکیج ایران رادیاتور باغستان

اندازه و ابعاد پکیج

در هنگام نصب، قاعدتا پکیج های زمینی ایران رادیاتور جای بیشتری را اشغال می کنند اما پکیج های دیواری را می توان در آشپزخانه در درون یک کابینت یا در بالکن نصب و راه اندازی کرد. پس شما باید بر اساس نیاز خودتان که به متراژ محیط و اب و هوای محیطی که در آن زندگی می کنید بستگی دارد در انتخاب پکیج ایران رادیاتور خود دقت کنید.

 

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *