ارور E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور در دفترچه راهنمای تعمیر آموزش تعمیرکار

ارور E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور در دفترچه راهنمای تعمیر آموزش تعمیرکار

ارور E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور

ارور E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور را چگونه عیب یابی و برطرف کنیم؟ در صورتی که  کدخطا E12 یا E30 یا E99 را قصد دارید برطرف کنید ابتدا باید با معنای آشنا شوید. لیست کد ارور پکیج ایران رادیاتور را بخوانید کد ارور E12، E30، E99 ایران رادیاتور می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما عمدتا این ارورها مربوط به خرابی برد اصلی پکیج ایران رادیاتور می شود. در نظر داشته باشید که برطرف کردن ارورهای E12 و E30 و E99 نیاز به تخصص دارد اما اگر تخصص ندارید نگران نباشید با خواندن ادامه این مقاله می توانید ارورهای پکیج ایران رادیاتور را عیب یابی و برطرف کنید.

ارور E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور

علت بروز خطای E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور

سیم‌ های ارتباطی پکیج ایران رادیاتور معمولا در پشت دستگاه قرار دارند، این سیم ‌ها ممکن است به دلایل مختلفی دچار قطعی شوند، از جمله این دلایل می توان به مواردی از قبیل برخورد با اجسام خارجی، گرمای زیاد و همچنین عوامل جوی اشاره کرد. برای بررسی صحت و سلامت سیم ‌های ارتباطی، می‌ ئتوانید از یک مولتی متر استفاده کنید.

آیا برد پکیج ایران رادیاتور قابل تعمیر است؟

آیا برد پکیج تعمیر می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: بله. در تعمیر پکیج قسمت‌های مختلف از جمله برد تعمیر می‌شوند. کارشناس تعمیر در صورت خرابی برد قطعه را جدا کرده و آن را بررسی می‌کند. اگر امکان تعمیر برد وجود داشت، تعمیر انجام می‌شود، در غیر این صورت برد باید تعویض شود.

رفع خطا E12، E30 و E99

در صورت دیدن این خطاها حتما به تعمیرکارهای مجاز ایران رادیاتور سر بزنید. چرا که خطاهای E12، E30 و E99 در اثر بروز اشکال در برد پکیج رخ می‌دهند که رفع آن‌ها کار شما نیست. تعمیرکار برای انجام تعمیرات پکیج دیواری به صورت تخصصی میتوانید اقدام کنید.

تعمیرکار برد در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

اولین قدم و اولین نکته برای تعمیر نمودن برد پیج ایران رادیاتور مراجعه به تعمیرکار ماهر و متخصص این کار می باشد و توصیه می کنیم که به هیچ وجه خودسرانه اقدام به تعمیر برد ننمایید. چرا که تعمیر نمودن برد و قطعات الکتریکی کار هر کسی نمی باشد و در صورت اشتباه تعمیر نمودن و یا دستکاری برد ممکن است که کل دستگاه از کار بیفتد.

هزینه ی تعمیر و تعویض برد پکیج ایران رادیاتور

بعد از تشخیص تکنسین درباره تعمیر و یا تعویض برد پکیج هزینه های آن به شما عزیزان ابلاغ خواهد شد. برد پکیج چیست؟ بسیاری از عزیزان در مشاوره های تلفنی از کارشناسان تقاضای اعلام هزینه تعمیرات برد پکیج خود دارند که باید به این عزیزان بگوییم هزینه ی تعمیر برد بعد از مشخص شدن میزان خسارات وارده به این قطعه ی الکترونیکی به صورت خواهد گرفت.

محل قرار گرفتن رله فن برد پکیج ایران رادیاتور

محل قرار گرفتن رله فن در مدل‌های مختلف پکیج ایران رادیاتور با هم متفاوت است. برای پیدا کردن رله فن باید از اهم متر استفاده کنید. برای این کار باید اهم متر را در حالت بیزر قرار داده و با جابجایی کانکتورهای آن روی کانکتور نول فن، محل رله را پیدا کنید. نشانه آن این است که رله فن به نول فن متصل است. (البته لازم به ذکر است که پکیج‌های جدید ایران رادیاتور رله فن ندارند.)

هزینه ی تعمیر و تعویض برد پکیج ایران رادیاتور

نشانه های عیب داشتن برد پکیج ایران رادیاتور چیست؟

عیب داشتن برد در پکیج های ایران رادیاتور بسیار تفاوت داشته و دارای نشانه های متفاوتی نیز می باشد. بروز عیب در یکی از قطعات دستگاه و اختلال در کارکرد دستگاه از نشانه های عیب داشتن برد می باشد چون همانطور که گفته شد قسمت اصلی و مرکزی پکیج ایران رادیاتور برد می باشد و هرگونه مشکل و اختلال در عملکرد های دستگاه در صورتی که با تعمیر اولیه درست و اصلاح نشود از مشکلات و خرابی برد می باشد ودر صورتی که ارور های متفاوتی دریافت نمودید که باز هم با تعمیر اولیه اصلاح نشد آن نیز بر عهده برد است‌.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی در هنگام بروز ارور E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور

برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور، یکی از مهم‌ ترین قطعات این دستگاه است که وظیفه کنترل تمام عملکردهای پکیج را بر عهده دارد. خرابی برد الکترونیکی می‌ تواند باعث بروز مشکلات مختلفی شود. تعمیر برد الکترونیکی، یک راه‌ کار به صورت موقتی می باشد. در این روش، تعمیرکار تلاش می ‌کند تا قطعات آسیب ‌دیده برد را تعمیر کند. تعمیر برد الکترونیکی به طور کلی ممکن است هزینه هایی به دنبال داشته باشد و ممکن است در برخی موارد، نیاز به تعویض برد باشد.

علت کدخطای E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

اگر با این ارور ها مواجه شدید یعنی برد الکترونیک معیوب شده است.

دلایل مختلفی از جمله خیس شدن یا به اصطلاح آب رسیدن به قطعات 220 ولت پکیج مانند شیر موتوری، شیر گاز برقی و … باعث اتصال کوتاه شدن مدار آنها شده و در نتیجه سبب بروز این مشکل می شود.

همچنین در دستگاه هایی که فاقد محافظ برق استاندارد هستند نیز نوسانات برق شهری ورودی به پکیج می تواند یکی از دلایل خرابی برد کنترل باشد.

خرابی برد الکترونیکی و ایجاد ارور e 99 پکیج ایران رادیاتور

برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور، یکی از مهم‌ ترین قطعات این دستگاه است که وظیفه کنترل تمام عملکردهای پکیج را بر عهده دارد. این برد از اجزای الکترونیکی مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها می ‌توانند دچار مشکل شوند. خرابی برد الکترونیکی یکی از رایج ترین علل ایجاد ارور e99 پکیج ایران رادیاتور است.

تعمیر برد اصلی پکیج ایران رادیاتور

تعمیر برد پکیج یکی از امور تخصصی است که باید به دست تکنسین متخصص و با تجربه صورت گیرد در غیر این صورت میتواند خسارات بسیاری را برای شما به بار آورد.

یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی تعمیر انواع برند پکیج دیواری با مناسب ترین قیمت ها است.

  • تعمیر برد پکیج آنالوگ ایران رادیاتور
  • تعمیر برد پکیج دیجیتال ایران رادیاتور
  • تعمیر برد پکیج های ایرانی
  • تعمیر برد پکیج های خارجی
  • فروش انواع برد پکیج

علائم خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

علامت و نشانه‌‌های خرابی برد پکیج در اغلب اوقات، چشمک زدن چراغ هشدار دستگاه است. محافظ برق مناسب برای پکیج دیواری البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع، پکیج بدون هیچگونه هشداری خاموش شده یا جرقه‌زن آن عمل نمی‌کند و مشعل روشن نمی‌شود. در صورت مشاهده هر کدام از این خطاها اقدام به تعمیر پکیج کنید.

علت کدخطای E12، E30، E99 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

پیشگیری از خرابی برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور

برای جلوگیری از خرابی برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور و به تبع ایجاد ارور e 99 پکیج ایران رادیاتور می ‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید :

 

  1. از نوسانات برق جلوگیری کنید.
  2. از آب‌ ریزی جلوگیری کنید.
  3. سیم‌ های پکیج را به طور مرتب بررسی کنید.
  4. از ضربه و فشار به پکیج جلوگیری کنید.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *