نمایندگی بوتان در ابهر

نمایندگی بوتان در ابهر (شماره تلفن و آدرس نمایندگی تعمیرات پکیج و آبگرمکن بوتان ابهر)

نمایندگی بوتان در ابهر

نمایندگی بوتان در ابهر یکی از معتبرترین نمایندگی های تعمیرات پکیج شرکت بوتان در ابهر استان زنجان می باشد. برای استفاده از خدمات پس ازفروش گارانتی پکیج بوتان تنها کافیست با شماره تلفن نمایندگی بوتان در ابهر تعمیرات پکیج در ابهر تماس بگیرید تا تعمیرکار ماهر نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج بوتان را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

نمایندگی شرکت بوتان ابهر کجاست؟

بوتان یکی از شرکت های بزرگ و قدیمی ایرانی است که در حدود 70 سال پیش با تولید محصولاتی از قبیل: سیلندر گاز، اجاق گاز و بخاری گازی در بازار جایگاه خوبی پیدا کرده است. کد ارور پکیج چیست؟ در ادامه کار این شرکت انواع لوازم خانگی گازسوز را تولید کرده و به سراسر کشور عرضه می کند. نخستین آبگرمکن دیواری گازسوز و در ادامه اولین پکیج شوفاژ دیواری تولید داخل مربوط به شرکت بوتان بوده است.تعمیرات پکیج ابهر این محصولات با استفاده از فناوری های روز دنیا ساخته شده اند. به جهت استقبال مردم از محصولات شرکت مذکور نمایندگی بوتان نیز در نقاط مختلف کشور خدمات ارزشمندی به مشتریان خود ارائه می دهد.

نمایندگی شرکت بوتان ابهر کجاست؟

آشنایی با خدمات نمایندگی بوتان در ابهر زنجان

نمایندگی بوتان در ابهر زنجان بلوار دانش آموز و سایر نقاط استان البرز خدمات مناسبی به مشتریان و خریداران محصولات این شرکت ارائه می دهند. این نمایندگی با بهره مندی از کارشناسان ماهر و مجرب در زمینه فروش، نصب،نمایندگی بوتان در گوهردشت تعمیرات، نحوه استفاده و خدمات پس از فروش محصولات بوتان رضایت مشتریان را برآورده ساخته است. سرویس کاران با تجربه نمایندگی مجاز بوتان در ابهر نیز با گذراندن دوره های آموزشی در زمینه نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری و آبگرمکن دیواری کلیه نیازهای مشتریان را مرتفع می کنند.

 

خدمات پس از فروش نمایندگی بوتان در ابهر استان زنجان

خدمات نمایندگی بوتان در ابهر زنجان و سایر نقاط کشور عبارتند از: فروش، نصب، تعمیرات، خدمات پس از فروش و همینطور آموزش استفاده از محصولات خریداری شده توسط مشتری است. به همین جهت خریداران توانند با خیال آسوده نسبت به خرید انواع محصولات بوتان اقدام کنند. با خرید لوازم خانگی بوتان به راحتی می توان دسترسی به کارشناسان ماهر و مجرب این شرکت داشته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرد.

 

سرویس محصولات بوتان توسط سرویس کاران ماهر

محصولات گازسوزی مانند: پکیج و آبگرمکن باید به طور مرتب توسط تکنسین های خبره سرویس شوند. سرویس دقیق و مرتب آبگرمکن و پکیج برند بوتان شما نیز توسط سرویس کاران نمایندگی بوتان در ابهر صورت می گیرد. نمایندگی بوتان در بلوار دانش آموز این سرویس کاران با بررسی کلیه قطعات دستگاه و نحوه عملکرد آنها، کارایی و بهره وری مناسبی برای پکیج و آبگرمکن بوتان فراهم می کنند. منبع انبساط شما هم می توانید جهت سرویس درست و دقیق دستگاه های گازسوز بوتان از سرویس کاران این نمایندگی ها کمک بگیرید.

 

 

نصب رادیاتور آلومینیومی توسط کارشناسان ماهر نمایندگی های بوتان در ابهر

نصب رادیاتور آلومینیومی نیز جزو خدمات کارشناسان نمایندگی بوتان در ابهر است. رادیاتور آلومینیومی که یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت بوتان است؛ توسط نصابان با تجربه نمایندگی مذکور در محل مورد نظر مشتری نصب می شود. این رادیاتورها به دلیل داشتن بالاترین مقاومت در مقابل زنگ زدگی و خوردگی و همچنین بالاترین توان حرارتی در هر پره طرفداران زیادی دارند.

ظاهر شدن خطا در پکیج دیواری بوتان مدل آنالوگ

کارشناسان نمایندگی بوتان در ابهر زنجان و سایر نقاط کشور نسبت به عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری آنالوگ برند بوتان نیز اقدام می کنند. بنابراین چنانچه شما هم در منزل یا محل کار خود از پکیج بوتان مدل آنالوگ جهت گرمایش ساختمان استفاده می کنید. با مشاهده روشن شدن چراغ چشمک زن با تکنسین تعمیر تماس بگیرید. چشمک زدن چراغ روی پنل به دلیل کم بودن فشار آب مدار گرمایش، ایراد در ترموستات ایمنی دود، قطعی کابل متصل به ترموستات یا عمل نمودن کلید فشار صورت می گیرد.

 

 

آشنایی با معایب همراه با کد خطای پکیج بوتان

دسته ای از معایب پکیج های دیواری که توسط کارشناسان نمایندگی بوتان برطرف می شود؛ همراه با نمایش کد خطا هستند. نمایش کد خطا روی پنل پکیج بوتان نشانگر این است که خطای مورد نظر توسط برد الکترونیکی دستگاه شناسایی شده است. به این ترتیب عیب و مشکل دستگاه به راحتی با مطالعه دفترچه راهنمای پکیج بوتان مشخص می شود.

انواع پکیج بوتان

لازم به ذکر است که پکیج های بوتان به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند و به همین جهت طریقه اعلام خطای آنها با یکدیگر متفاوت است. در پکیج های آنالوگ اعلام خطا به صورت چشمک زدن چراغ روی پنل و در محصولات دیجیتال با ظاهر شدن عدد و حروف انگلیسی روی نمایشگر صورت می گیرد. بنابراین هنگام مشاهده هر نوع خطا در این محصولات به دفترچه راهنمای مربوطه مراجعه کرده و پس از شناسایی عیب دستگاه با تعمیرکاران نمایندگی بوتان تماس بگیرید.

درباره معایب بدون کد خطای پکیج دیواری بوتان

یکی از نکاتی که مشتریان با کارشناسان نمایندگی بوتان مطرح می کنند؛ وجود ایراد در پکیج دیواری بدون نمایش کد خطا است. در این موارد دستگاه مورد نظر دچار عیب شده است؛ ولی هیچ گونه کد خطایی روی پنل مشاهده نمی شود. در هنگام بروز این مشکل باید با تکنسین های ماهر شرکت نمایندگی پکیج بوتان در بلوار دانش آموز تماس بگیرید. تا در صدد رفع عیب و مشکل پکیج شما برآیند. جهت عیب یابی دستگاه بدون نمایش کد خطا فرد باید با ساختار شماتیک دستگاه و همینطور نحوه عملکرد قطعات آن آشنا باشد.

آدرس و شماره تلفن نمایندگی بوتان ابهر

پس از مشاهده هر کدام از کدهای خطا و پی بردن به عیب دستگاه با نمایندگی بوتان تماس حاصل کرده و ایراد دستگاه را با کارشناسان آن مطرح کنید. علت گرم نشدن آب پکیج چیست؟ پس از تماس شما تعمیرکاران نمایندگی مجاز بوتان در گلشهر، دهقان ویلا، مهر ویلا، حصارک و ابهر و سایر نقاط کشور در اسرع وقت نسبت به تعمیر دستگاه مورد نظر اقدام می کنند.

خدمات پس از فروش نمایندگی بوتان در ابهر استان زنجان

آشنایی با انواع کد خطای پکیج بوتان جهت تعمیرات دقیق و سریع دستگاه

آشنایی با کد خطای دستگاه یکی از راهکارهای سرعت بخشیدن در تعمیر آن است. اگر شما عیب یابی درست و دقیقی از پکیج برای تکنسین نمایندگی بوتان مطرح کنید؛ تعمیرات دستگاه توسط تعمیرکار با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود. شرح این کدهای خطا عبارتند از:

⦁ کد 01

نشانگر عدم تشکیل شعله است که به دلایل ایراد در سنسور شعله، مشعل گاز یا جرقه زنی به وجود می آید.

⦁ کد 02

در هنگام بروز ایراد در کلید حرارتی صورت می گیرد که به جهت قطعی در مدار است.

⦁ کد 03

به جهت مشکل در مجموعه فن، ترموستات دود یا پرشر دود در پنل دستگاه ظاهر می شود.

⦁ کد 04

 

به دلیل عدم وجود فشار آب در مدار گرمایش ظاهر می شود؛ که باید جهت برطرف کردن آن به طرق مختلفی فشار آب را افزایش دهیم.

هنگام قطعی سنسور NTC آبگرم مصرفی در پکیج بوتان کد 06 به نمایش در می آید.

اگر حسگر NTC گرمایش دستگاه دچار مشکل شود؛ کد 07 در پنل ظاهر می شود.

ظاهر شدن کد 11 در پنل پکیج دیواری بوتان نشانگر این است که شعله قبل از ارسال فرمان برد به شیرگاز حس می شود؛ که به دلیل ایراد در برد یا شیر گاز دستگاه است.

 

مشاوره با کارشناسان نمایندگی بوتان در ابهر

یکی دیگر از خدماتی که توسط کارشناسان نمایندگی بوتان در ابهر زنجان می شود. مشاوره صفر تا صد در زمینه خرید، نصب و تعمیرات محصولات شرکت است. کارشناسان این نمایندگی ها شما را در زمینه های گوناگون مانند: محل مناسب جهت نصب آبگرمکن، پکیج و رادیاتور بوتان راهنمایی می کنند. نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در بلوار دانش آموز این کارشناسان راهنمایی های لازم در خصوص خرید محصول مناسب محل مورد نظر شما را نیز ارائه می دهند. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده تمام امور مربوط به خرید، نصب، نحوه استفاده و تعمیرات محصولات بوتان را به کارشناسان این نمایندگی ها بسپارید.

 

نمایندگی پکیج بوتان در ابهر زنجان

فروش انواع محصولات جزو خدماتی است که توسط نمایندگی بوتان در ابهر و سایر نقاط استان البرز صورت می گیرد. مشتریان با مراجعه به سایت نمایندگی های مورد نظر با انواع محصولات پمپ پکیج شرکت در مدل ها و سایزهای مختلف آشنا می شوند. مشتری در هنگام خرید محصول می تواند از نظرات کارشناس فروش محصولات بوتان نیز بهره مند شود. این کارشناسان نظرات و راهنمایی های مفید خود در خصوص محصول مناسب هر مشتری را نیز ارائه می دهند. فروش آبگرمکن بوتان و همینطور رادیاتور آلومینیومی و پکیج شوفاژ دیواری بوتان در این نمایندگی ها صورت می گیرد.

تعمیرات پکیج بوتان در ابهر توسط تعمیرکاران نمایندگی

تعمیرات پکیج بوتان در ابهر توسط تعمیرکاران نمایندگی های مختلف این شرکت صورت می گیرد. تکنسین های مجرب نمایندگی محصولات بوتان جهت عیب یابی و تعمیر پکیج مشتریان به محل مورد نظر اعزام می شوند و با کمک دانش و تجربه خود خدمات مناسبی را به مشتری ارائه می دهند. تنظیمات حالت زمستانه پکیج معایبی که در پکیج های بوتان به مرور زمان ایجاد می شود از لحاظ روش شناسایی به دو گروه تقسیم می شوند. یکی از این گروه ها معایب شناسایی شده توسط کد خطای نمایشگر پکیج و گروه دیگر معایب بدون کد خطا هستند که در ادامه به هر کدام از آنها می پردازیم.

 

نمایندگی بوتان ابهر

معرفی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی مجاز بوتان در ابهر و سایر نقاط کشور

در این مطلب با خدمات گوناگون نمایندگی بوتان در ابهر و سایر نقاط کشور آشنا شدیم. در این بخش به طور فهرست وار به آنها اشاره می کنیم.

  1. فروش و نصب پکیج شوفاژ، رادیاتور و آبگرمکن دیواری بوتان
  2. راه اندازی آبگرمکن و پکیج همراه با آموزش مشتری
  3. عیب یابی، تعمیرات و برطرف کردن ایرادات پکیج و آبگرمکن
  4. سرویس های دوره ای و مرتب آبگرمکن و پکیج و جهت بهبود عملکرد دستگاه
  5. ارائه گارانتی های مناسب جهت محصولات شرکت بوتان
  6. تعویض یا تعمیر قطعات پکیج معیوب در آبگرمکن، پکیج و رادیاتور
  7. تعمیر در محل محصولات بوتان توسط تعمیرکاران مجرب و ماهر
  8. خدمات پس از فروش و خدمات پس از تعمیر مناسب

تعمیرات تخصصی پکیج بوتان

تعمیرات تخصصی پکیج بوتان

شما هم می توانید با نمایندگی مجاز بوتان در ابهر و سایر نقاط کشور تماس گرفته و جهت نصب رادیاتور آلومینیومی بوتان از نصابان مجرب این نمایندگی ها کمک بگیرید. محل مناسب جهت نصب رادیاتور با توجه به ویژگی های مکان مشتری تعمیرات پکیج در ابهر با نظر نصاب با تجربه صورت می گیرد. نصاب محصولات بوتان با توجه به دانش، تجربه و مهارت خود محل مناسب نصب را در نظر می گیرد تا محصول بیشترین بهره وری را برای کاربر داشته باشد.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *