نمایندگی ایران رادیاتور کوهدشت

نمایندگی ایران رادیاتور کوهدشت شماره تلفن تعمیرکار نمایندگی تعمیرات تخصصی کوهدشت

نمایندگی ایران رادیاتور کوهدشت

نمایندگی ایران رادیاتور کوهدشت در استان لرستان کجاست؟ در صورتی که پکیج یا آبگرمکن دیواری شما با مشکل مواجه شده نگران نباشید. نمایندگی شرکت ایران رادیاتور در کوهدشت برای راحتی و آسایش حال شما همشهریان عزیز خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی پکیج و ابگرمکن ایران رادیاتور را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد داد. برای ثبت درخواست تعمیرات پکیج و ابگرمکن ایران رادیاتور در کوهدشت کافیست با شماره تلفن تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور کوهدشت تماس بگیرید تا سرویسکار مجاز نمایندگی به محل شما اعزام گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نمایندگی ایران رادیاتور در کوهدشت لرستان ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

نمایندگی تعمیرات آبگرمکن در کوهدشت

دغدغه بسیاری از شهروندان کوهدشتی اینست که برای انجام سرویس های دوره ای و یا تعمیرات آبگرمکن در کوهدشت حتماً متخصصین فعال در نمایندگی تعمیرات پکیج در کوهدشت و تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در کوهدشت و یا نمایندگی آبگرمکن ایران رادیاتور را پیدا کنند.

نمایندگی تعمیرات آبگرمکن در کوهدشت

مشکل خاموش شدن مدام پکیج ایران رادیاتور

مشکل خاموش شدن پکیج علت گرم نشدن آب پکیج چیست؟ یکی از مشکلاتی است که احتمالات خرابی قسمت های مختلف پکیج را همراه خود دارد که اغلب با بررسی برد پکیج توسط متخصص این مشکل رفع می شود و در بعضی از موارد با تنظیم فشار آب یا گاز می توانید این مشکل را رفع نماید.

خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور کوهدشت

  • باید از خروجی گاز خارج شود.
  • بعد سیم نول را به سوزن دوم از پایین وصل کنید.
  • سپس برق را متصل کنید.
  • خروج گاز در این حالت به تنظیم پیچ شعله کم در قسمت مدولار بستگی دارد.
  • اگر گاز خارج نشد می توانید با تنظیم مجدد تست کنید.
  • با چرخاندن پیچ وسط مدولار در جهت عقربه های ساعت ( بصورت ساعتگرد ) گاز خروجی افزایش یابد.
  • تست مدار مکانیکی
  • سیم فاز را به سوزن پایینی و بالایی بصورت موازی وصل کنید.
  • اگر فشار دست کم 5 میلی بار و حداکثر 30 میلی بار به ورودی بدمد.

مشکل انفجاری روشن شدن پکبج ایران رادیاتور

برای عیب یابی انفجاری روشن شدن دستگاه باید موارد زیر را بررسی کنید:

تنظیم کردن میزان گاز ورودی به پکیج که در بیشتر موارد با تنظیم کردن گاز وردی به دستگاه این مشکل رفع خواهد شد.

تنظیم کردن فاصله مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی که در بعضی از موارد این فاصله زیاد بود و برای روشن کردن پکیج گازی زیادتری نیاز بوده تا جرقه بتواند پکیج را روشن نمایید و در نتیجه این فاصله زیاد موجب افجاری روشن شدن پکیج می شود.

علل آخر خرابی سوراخ اطراف جرقه زن و یا نیز باید مسیر دود کش را بررسی نمایید زیرا در صورت مسدود بود و گرفتگی با این مشکل مواجه خواهید شد.

سرویس و اسیدشویی پکیج ایران رادیاتور در کوهدشت

انتخاب فیلتر مناسب برای پکیج دیواری یا زمینی ایران رادیاتور می تواند از تشکیل رسوب و جرم جلوگیری کند. رسوب زدایی مغناطیسی نیز از جمله روش های رایج برای جلوگیری از تشکیل رسوب و جرم است. صافی های برنجی یکی از بهترین صافی هایی هستند که می توانند برای افزایش طول عمر پکیج ایران رادیاتور مورد استفاده قرار گیرند.

بهترین دمای پکیج و ابگرمکن در زمستان و تابستان

در صورت مواجهه بالا بودن آب خروجی پکیج باید میزان گاز ورودی به پکیج و تنظیم بودن فشار اب تنظیمات حالت زمستانه پکیج را چک نمایید و همچنین گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب را در پکیج چک نمایید.

 

انواع مدل‌های پکیج ایران رادیاتور

پکیج های گاز سوز تک مبدله ایران رادیاتور با حرف B شناسایی میشوند و مدل هایی که نام E،M،L،K را دارند مدلهای گاز سوز دو مبدله هستند، مدل های L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایرین هستند. مدل های E و M پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم کارکرد یکسانی هستند و فقط ظاهر متفاوتی دارند، مدلهای L و K مجهز به عیب یاب دیجیتال هستند. دستگاه های بدون فن حروف اختصاری CF را یدک میکشند و FF به معنی وجود دودکش دوجداره فن دار است. نکته مهم برای انتخاب و خرید پکیج ایران رادیاتور، توجه به همین موارد در مدل های مختلف است تا بتوانید دستگاه مناسب منزل خود را شناسایی کنید.

 

سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور در کوهدشت لرستان

یکی از اقداماتی که برای افزایش طول عمر پکیج می توانید انجام دهید، کنترل مداوم دودکش است. دودکش های پکیج ایران رادیاتور نباید هرگز دارای مسیر بسته شده باشند. خرابی و مسدود شدن پکیج می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی شود. بنابراین، باید به صورت مداوم دودکش ها را چک کنید تا از عدم خرابی و یا مسدود بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

سرویسکار ماهر پکیج و آبگرمکن ایران رادیاتور در کوهدشت

تعمیرات پکیج و ابگرمکن ایران رادیاتور

در پکیج های ایران رادیاتور زمان گرم شدن آب بسیار کم بوده و در کمترین زمان آب گرم مورد نیاز شما تامین خواهد شد. پکیج های ایران رادیاتور کیفت بالای در ساخت دارند و نسبت به پکیج های دیگر در مصرف برق و گاز و …. بهینه هستند. نسبت به موتورخانه ها نیاز به فضای کم تری بوده و در داخل منزل نیز می توان از پکیج استفاده کنید. به دلیل دسترسی راحت و سریع، نصب، تعمیر و سرویس راحتی دارند.نسبت به موتورخانه ها لوله کشی کمی نیاز داشته و هم چنین هر واحد به طور مجزا دارای پکیج خواهند بود. با توجه به دیگر سیستم های سرمایشی و گرمایشی هزینه نصب کمتری خواهند داشت. هزینه اولیه و نگهداری کم تری نسبت به موتور خانه دارد و ….

سرویسکار ماهر پکیج و آبگرمکن ایران رادیاتور در کوهدشت

سرویس دوره ای به همراه کنترل مداوم دودکش انجام می شود. در سرویس دوره ای که توسط افراد متخصص و سرویسکار پکیج ایران رادیاتور در کوهدشت انجام می شود، می توان مشکل دودکش و یا مسدود بودن آن را تشخیص داد و در راستای آن، از خرابی پکیج جلوگیری کرد.

راهنمای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

پس از چند ماه یا چند سال کار کردن پکیج دچار مشکلاتی می شود که اگر به موقع آن را سرویس کرده باشید با این موارد مواجه نمی شوید برد پکیج چیست؟ ولی متداول ترین عیوبی که پکیج با آن مواجه می شود عبارتند از: گرم نشدن آب، خاموش و روشن شدن مداوم پکیج، روشن شدن انفجاری پکیج و … می توان اشاره کرد که با مشاهده این موارد باید به فکر عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود باشید.

قطعات اصلی ایران رادیاتور در کوهدشت

برخی از دارندگان پکیج ایران رادیاتور برای تعویض قطعات مقاومت می کنند. کد ارور پکیج چیست؟ چون تصور می کنند که نیازی به تعویض قطعات این محصول نیست و می توانند همینطور که هست، از این وسیله گرمایشی استفاده کنند. اما تجربه نشان داده که تعویض قطعات خراب شده می تواند باعث افزایش طول عمر دستگاه شود. به همین خاطر است که در خدمات سرویس دوره ای، حتما قطعات بررسی می شوند تا در صورت نیاز تعویض گردند.

مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

در مواردی که پکیج ایران رادیاتور روشن نمی شود باید مراحل زیر را انجام دهید؛ ابتدا گاز ورودی به پکیج را بررسی نمایید که در بسیاری از موارد مشکل در این قسمت خواهد بود و اگر گاز ورودی درست بود سپس به شلنگ گاز را بررسی کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که هوا داخل لوله گاز نباشد و در آخر احتمال دارد فشار گاز بالا بوده که باید این فشار را تنظیم نمایید. در صورت نیاز هم می توانید از متخصصین مرکز تخصصی تعمیر پکیج نمایندگی ایران رادیاتور کوهدشت در استان لرستان برای رفع مشکلات پکیج خود استفاده نمایید.

شماره تلفن تعمیرکار نمایندگی ایران رادیاتور در کوهدشت

پکیج ایران رادیاتور جزء پکیج های معروف و محبوب در بازار است که تا به امروز توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. اگرچه احتمال خرابی این پکیج پایین است؛ اما شما نباید بدون در نظر گرفتن نکات مراقبتی، از این پکیج استفاده کنید و انتظار داشته باشید که هیچ گاه این پکیج ها دچار خرابی نشوند. سرویس دوره پکیج ایران رادیاتور می تواند اهمیت بسیار زیادی برای دارندگان این پکیج ها داشته باشد.

مشکل سرو صدای پکیج ایران رادیاتور هنگام استفاده

سرو صدای پکیج یکی از نشانه های است که به ما می گوید پکیج ایران رادیاتور نیاز به تعمیر دارد و با هواگیری پکیج و یا رسوب گیری (جرم گیری) پکیج می توانید مشکل سرو صدای پکیج را حل نمایید.

بهترین زمان برای سرویس پکیج

بهتر است که هر سال یک بار به صورت تخصصی مراحل مربوط به سرویس دوره ای پکیج های این برند را انجام دهید. البته سرویس پکیج نیز باید به صورت تخصصی انجام شود. اگر مراحل سرویس به صورت اصولی انجام نشوند، احتمالا خیلی زود شاهد خرابی این پکیج ها خواهید بود.

چطور خدمات پس از فروش رادیاتور ایران کوهدشت را درخواست کنم؟

چطور خدمات پس از فروش رادیاتور ایران کوهدشت را درخواست کنم؟

شما می‌توانید برای درخواست خدمات پس از فروش رادیاتور ایران به نمایندگی‌های مجاز آن مراجعه کنید. خدمات پس از فروش شرکت رادیاتور ایران شامل تمام خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا پیدا کردن نمایندگی‌های رادیاتور ایران در شهر خود، می‌توانید ساید مقالات ما را بخوانید.

آشنایی با کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور

مجموعه نمایندگی ایران رادیاتور کوهدشت در استان لرستان لیستی از کد های خطای پکیج جمع آوری کرده اند که می توانید در ادامه آنها را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *