ارور 40 70 ایران رادیاتور به چه معناست اموزش رایگان برطرف کردن کد خطا 40 70

ارور 40 70 ایران رادیاتور به چه معناست اموزش رایگان برطرف کردن کد خطا 40 70

ارور 40 70 ایران رادیاتور

ارور 40 70 ایران رادیاتور به چه معناست و چگونه می توانیم کدخطا 40 70 ایران رادیاتور را رفع کنیم؟ در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور نکاتی ذکر شده که با استفاده از ان می توانید مشکلات پکیج خود را عیب یابی و برطرف نمایید. کد ارور پکیج ایران رادیاتور درصورتی که دفترچه راهنما را در اختیار ندارید نگران نباشید ادامه این مقاله را بخوانید تا به راحتی بتوانید ارورهای پکیج ایران رادیاتور را عیب یابی و برطرف کنید. البته توصیه می کنیم برای جلوگیری از خرابی بیشتر پکیج، تعمیرات تخصصی پکیج حتما توسط تعمیرکار ماهر نمایندگی ایران رادیاتور انجام شود.

علت ارور ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور چیست؟

علت ارور ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور چیست؟

هر چراغی که در پکیج روشن می شود ناشی از خرابی و یا آسیب دیدگی یک قطعه در دستگاه است که با تعمیر و یا تعویض آن قطعه می توان خطای به وجود آمده را حل کرد. اما گاهی ایراد از هیچ قطعه ای نیست و فقط با باز و یا بسته کردن یک پیچ مشکل برطرف می ‌شود.

ارور دیجیتال مشابه ۴۰ ۷۰ ایران رادیاتور

اگر از جمله افرادی به شمار می روید که از پکیج های دیواری ایران رادیاتور بهره می برید، برای رفع خطاهای ایجاد شده در این سیستم های گرمایشی باید اقدامات لازم را انجام دهید. ارور ۴۰ ۷۰ ایران رادیاتور به ‌مانند خطاهای رایج دیگر مثل ارور e1 پکیج ایران رادیاتور و همینطور ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور می تواند با طی کردن مراحلی برطرف شود. این مشکل شایع در پکیج ها به گونه ای است که یک کاربر می تواند با آموزش‌های لازم به راحتی آن را بر طرف کند.

معنی روشن شدن چراغ های 40 70 ایران رادیاتور

در حقیقت تجربه در این حوزه موجب می‌شود تا علت اصلی هر عیب و ایراد را به سادگی و در یک نگاه متوجه شد و خوشبختانه کارشناسان فنی و سرویس کاران نمایندگی ایران رادیاتور تجربه و دانش کافی را در این حوزه دارا هستند. اما ارور ۴۰ ۷۰، خلاصه ایراد این است که “پرشر سوئیچ آب در وضعیت قطعی است (مدار آن باز است)” به عبارت ساده تر “عقربه گیج فشار پایین تر از عدد یک بار را نمایش می دهد” و باید فشار را افزایش داد.

روشن شدن چراغ پکیج به چه معناست؟

روشن شدن هر چراغی در پکیج های ایران رادیاتور و برندهای دیگر به کاربر، آسیب ‌دیدگی یا خرابی قطعاتی در دستگاه را معرفی می کند. به همین علت برای برطرف کردن مشکل به وجود آمده و رفع خطای ایجاد شده بر روی پکیج، کاربر باید موارد لازم را در نظر گیرد.

علت چشمک زدن چراغ 40 70 ایران رادیاتور

علت اولیه و مهمترین دلیل چشمک‌زن شدن چراغ ۷۰ و ۴۰ نشتی در پکیج یا رادیاتور هاست. عموما دستگاه هنگامی دچار این خطا می‌شود که در خود پکیج یا رادیاتور ها که عموما حوله خشک کن حمام است نشتی وجود داشته باشد.

رفع خطای ۴۰ ۷۰ ایران رادیاتور

اگر قصد برطرف کردن ارور ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور را دارید، دو راهکار پیش روی شما قرار می گیرد. پکیج چگونه خانه را گرم میکند؟ در نخستین گام می ‌توانید با یک مرکز تخصصی برای تعمیر اصولی پکیج تماس گرفته تا از رفع مشکل به وجود آمده اطمینان حاصل کنید. با این حال گاهی اوقات کاربر تشخیص می‌دهد که خطای موجود را با دریافت آموزش های لازم، رفع کند.

علت چشمک زدن چراغ 40 70 ایران رادیاتور

ارور 40 70 مربوط به خرابی کدام قطعات است؟

در پکیج قطعه‌ ای مهم با نام پرشر سوئیچ وجود دارد که وظیفه آن چک کردن وجود آب است. این قطعه به صورت مستمر وجود آب را بررسی می کند و در صورتی که به هر دلیلی از وجود آب اطمینان حاصل نکند هشدار ۴۰ ۷۰ را به برد اعلام می‌ کند که باعث می شود دو چراغ ۴۰ و ۷۰ چشمک زن بشوند.

مراحل رفع ارور 40 70 ایران رادیاتور

  1. در نخستین گام بررسی فشار دستگاه را به دقت انجام داده و اگر مقدار آن در زیر 1 بار قرار داشت، اقدامات لازم را انجام دهید.
  2. پس از این مرحله باید شیر آبی رنگ که گاهی با رنگ مشکی در زیر دستگاه قرار گرفته را پیدا کنید. این شیر به صورت مورب نصب شده است.
  3. به آرامی شیر آبی رنگ را به مقدار مناسب در خلاف جهت عقربه های ساعت شروع به چرخاندن کنید. هنگامی که فشار را مجددا چک کردید و عقربه بر روی ۱.۵ بار قرار گرفت، باید شیر آبی رنگ را کاملاً ببندید.
  4. پس از انجام این مراحل برای رفع ارور ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور باید دستگاه را ریست کنید. قاعدتاً باید مشکل به وجود آمده برطرف شده باشد.
  5. گاهی اوقات پس از طی کردن این مراحل کماکان خطای مورد نظر بر روی پکیج ایران رادیاتور نمایش داده می شود.

 

۳ دلیل ممکن است ارور 40 70 به وجود آید…

  1. اگر پرشر سوئیچ خراب باشد
  2. اگر در دستگاه آب وجود نداشته باشد
  3. اگر فشار کافی و استاندارد نباشد

نکات مهم برای رفع ارور ۴۰ ۷۰

هنگامی که قصد برطرف کردن ارور ۴۰ ۷۰  را دارید، نکات مهمی را به دقت مد نظر قرار دهید. توجه داشته باشید که در زمان چرخاندن شیر آبی رنگ به صورت همزمان، فشار پکیج را کنترل کنید. به هیچ عنوان نگذارید فشار دستگاه از ۱.۵ بار بیشتر شود. برای چرخش شیر احتیاط کافی به خرج داده و بیش از اندازه نیاز آن را نچرخانید.

نکات مهم در حین کار جهت رفع ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور

  • توجه داشته باشید که این سرپیچ آبی رنگ که گاهی مشکی رنگ است به صورت مورب است و هیچ قطعه مشابه آن وجود ندارد.
  • اگر گیج عددی کمتر از یک بار را نمایش می داد، موارد بیان شده را انجام دهید.
  • شیر را باید در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • میزان چرخش شیر باید بسیار کم و با احتیاط باشد.
  • همزمان فشار پکیج را مشاهده و کنترل کنید.
  • نگذارید گیج فشار از ۱٫۵ بار گذر کند.

با رعایت نکات و موارد بیان شده به احتمال خیلی زیاد مورد حل می‌شود اما اگر پس از ریست کردن و گذشت چند دقیقه مجددا اخطار نمایش داده شد به احتمال زیاد پرشر سوئیچ آسیب دیده است و باید تعمیر شود.

ارور ۴۰ ۷۰ در پکیج های آنالوگ

ارور ۴۰ ۷۰ در پکیج‌های آنالوگ ممکن است، چندین بار در روز بروز دهد و شما خواهید دید هنگامی که این ارور در دستگاه ایجاد می‌شود، دستگاه ازکارافتاده و خاموش می‌شود که در این لحظه برای روشن‌کردن مجدد پکیج ایران رادیاتور خود باید شیر پرکن پکیج را بازکرده و منتظر باشید تا بار دستگاه تا ۱.۵ بالا بیاید. مقایسه پکیج بوتان و ایران رادیاتور در صورت برطرف نشدن ارور باید با تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور خود تماس حاصل نمایید.

ارور ۴۰ ۷۰ در پکیج های آنالوگ

نحوه برطرف کردن ارور کمبود فشار آب

همچنین مشاهده شده در برخی موارد کم بودن فشار آب ورودی به پکیج موجب این خطا می شود، توصیه می کنیم که اگر در طبقات بالایی ساختمان سکونت دارید ابتدا شیر آب سرد آشپزخانه و یا حمام را باز کنید و قدرت آب را چک کنید. در این حالت اگر پمپ داشته باشید پمپ روشن می شود و آب با قدرت بیشتری در لوله ها جریان پیدا می‌ کند که می ‌تواند در کنترل و افزایش فشار پکیج به شما کمک کند.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *