نمایندگی-مجاز-پکیج-بیتا-صفادشت

نمایندگی پکیج بیتا در صفادشت -تعمیرات تخصصی پکیج بیتا {یوسف اباد -مسکن مهر }

نمایندگی پکیج بیتا در صفادشت

نمایندگی پکیج بیتا در صفادشت زیر مجموعه نمایندگی بوتان در صفادشت انجام هرگونه خدمات اعم : تعمیر-نصب -راه اندازی-خدمات پس از فروش-تامین قطعات اورجینال را بر عهده دارد.مشتریان ارجمند چناچه در منطقه صفادشت -مسکن مهر -یوسف اباد قوام-بی بی سکنیه سکونت دارید.می توانید با نمایندگی تعمیرات پکیج بیتا صفادشت  تماس حاصل نمایید.تمامی تعمیرکاران پکیج در نمایندگی همگی دارای مدارک مرتیطه به همراه چندین سال سابقه تعمیرات میباشند.در صورت نیاز بعد ار تماس منتظر اعزام تعمیرات پکیج بیتا در صفادشت باشید.

نمایندگی-تعمیر-پکیج-بیتا-صفادشت

تعمیرگاه مرکزی پکیج بیتا صفادشت

مشتری گرامیی پکیج های شوفاژ دیواری بیتا ضمن تامین آب گرم بهداشتی دائم و فوری گرمایش مطلوبی را نیز فراهم می آورند. این شوفاژها با کامل ترین تجهیزات و ایمنی لازم بدون اشغال فضای مفید ساختمان و به طور کاملا مستقل برای هر واحد مسکونی، پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز است.
برای نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری با مرکز مشتریان مربوط به استان خود تماس بگیرید. سرویسکار مجاز هنگام مراجعه برای نصب و راه اندازی دستگاه یا انجام سایر خدمات ملزم به ارائه کارت شناسایی معتبر و فاکتور مهر شده می باشد.نصب پکیج شوفاژ دیواری میتواند توسط نصاب یا سرویسکار مجازانجام شود.
تعمیرات پکیج بیتا در صفادشت راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری باید فقط توسط سرویسکار مجاز انجام شود. لطفا برای استفاده درست از دستگاه این راهنما را به دقت مطالعه کنید و برای
استفاده های بعدی نزد خود نگه دارید.پکیج شوفاژ دیواری بیتا در دو ظرفیت ۲۲ و ۲۴ کیلو وات دارای بازدهی بالا بیش از ۹۱
می باشد. این مدل، آیونایز و محفظه احتراق آن بسته است؛ به این صورت که عمل مکش هوا و تخلیه دود از طریق یک دودکش دو جداره مخصوص صورت می.پذیرد این شوفاژها به یک فن نیز مجهز میباشند تا به کمک دودکش دو جداره ، هوای لازم برای احتراق را ازفضای آزاد به دستگاه برساند و گازهای ناشی از احتراق را به فضای آزاد هدایت نماید.

نمایندگی-پکیج-بیتا-در-صفادشت

مرکز تعمیرات پکیج بیتا صفادشت

به این شوفاژها اصطلاحا گازسوزهای ایزوله از محل نصب میگویند؛ زیرا در این مدل هوای لازم برایاحتراق از فضای نصب تامین نمی شود. این شوفاژها همچنین به قطعات معتبر استاندارد و سیستمهای الکترونیکی پیشرفته به شرح زیر مجهز می باشند:
– پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترلهای خودکار پیش گیرانه
– دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی با کمترین میزان
– مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
– سیستم آیونایز حفاظت از شعله
– سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
سیستم‌کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
سیستم عیب یاب الکترونیکی
– سیستم‌ضد یخ زدگی
سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه
– سیستم‌ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
سیستم‌ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
– سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم
– سیستم بای پس خودکار
سیستم‌تنظیم خودکار جریان گاز
– سیستم هواگیری خودکار
– قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی

نمایندگی-بیتا-در-صفادشت

تعمیرکار پکیج بیتا صفادشت

پکیج بی تا در شرکت توسعه قطعات الیکا که از زیر مجموعه های شرکت صنعتی بوتان نمایندگی پکیج بیتا صفادشت می باشد طراحی و تولید شده است. پکیج‌دیواری بی تا بااتکا به تجربه و سوابق پکیج بوتان در تولید، توزیع و پشتیبانی گسترده خدمات مشتریان از سال 1397 پا به بازار تاسیسات کشور گذاشته است. پکیج دیواری بی تا آسایش خاطر شما را با گرمایش مطبوع خانه و آبگرم مصرفی دائم و فوری فراهم می نماید.همچنین قطعات پیشرفته و سیستم های  الکترونیکی به کار رفته در این محصول عملکرد ایمن آن را تضمین می کند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در اندیشه پکیج بی تا همانند پکیج دیواری  بوتان دارای  24 ماه  ضمانت و 10 سال تامین قطعات می باشد و در دو سایز 22KW  و 24KW تولید می گردد. در زیر می توانند  مشخصات فنی و قیمتهای پکیج دیواری بی تا را ملاحظه نمایید

 

پمپ پکیج بی تا:

پمپ پکیج بی تا در شرکت تولید پمپ موتوژن تبریز تولید می شود که یکی از خوشنام ترین و با کیفیت ترین پمپ های تولیدی در ایران می باشد. پمپ‌این پکیج از نوع 15/50 دقیقا مشابه پکیج بوتان می باشدکه دارای هد 5 متر نیز می باشد.

 

ست هیدرولیک پکیج بی تا:

ست هیدرولیک پکیج بی تا مانند دیگر پکیج های بوتان و پکیج های نمایندگی پکیج بیتا در صفادشت  اروپایی از جنس پلیمر بسیار مقاوم می باشد که درکنار مقاومت بالا ، خاصیت عدمرسوبگیری آن می تواندطول عمراین ست رابسیار بالا ببرد به صورتی که تا بحال تعداد بسیارجزئی ومعدودی از آن نیاز به تعمیر داشته است.

عاملیت-مجاز-پکیج-بیتا-صفادشت

شیر گاز و مشعل پکیج بی تا:

شیر گار پکیج بی تا از معروفترین و بهترین تامین کننده چینی به نام بویلر زون تهیه شده که در کنار عملکرد بسیار دقیق خود توانسته شرایطی را فراهم آوردکه این پکیج دیواری در سایز 22KW به رده انرژی C و در سایز 24KW به رده انرژی Bدست یابد. یعنی راندمان پکیج بی تا در حدود 90 در صد می باشد. مانند پکیج دیواری بوتان ، این پکیج نیز از سیستم مشعل بسیار پیشرفته و دقیق تولید داخل استفاده می کنند. که تجربه استفاده از آن درپکیج های بوتان تضمینی بر عملکرد مطلوب آن می باشد.

 

 

سیستم فن پکیج بی تا:

سیستم فن پکیج نمایندگی پکیج بیتا در اندیشه بی تا دقیقا ساختاری مشابه پکیج پارما و پرلا بوتان دارد با این تفاوت که بر خلاف پکیج بوتان از پرشر و فن تولید داخل استفاده شده است ، اما این به معنای کارکرد نا مطلوب آن نمی باشد.این فن در دارای صدای بسیار کمدر حدود 35 دسی بل می باشد که درکنار کم صدا بودن آن توانسته با استفاده از پرشر پیشرفته و دقیق ایمنی بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد.

 

نتیجه گیری:

نمایندگی بیتا صفادشت در پکیج بی تا که از زیر مجموعه های پکیج بوتان به حساب می آید درست است. که از قطعات  داخلی استفاده شده است اما با دقت نظر که شرکت بوتان و گروه R&D شرکت برای تولید این محصول داشته است. کیفیت بسیار بالایی را دارد واین کیفیت در کنار خدمات همیشگی و منظم بوتان که همیشه حامی مصرف کنندگان محترم بوده است. می تواند آسایش خاطر مشتریان این گروه از محصولات بوتان را تامین نماید. پکیج بی تا در سطح وطبقه اقتصادی محصولات شرکت قرار دارد که تمام تلاش برای ایجاد قیمت مناسب برای بهره مندی تمام مشتریان از کیفیت خوب و قابل می باشد. پکیجبی تا دارای 24 ماه ضمانت و 10 سال تضمین قطعات می باشدکه این ضمانت توسط شرکت بوتان و گروه خدمات بوتان انجام می گیرد.

تعمیرات-پکیج-بیتا-در-صفادشت

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *