نمایندگی-مرکوری-در-اندیشه

نمایندگی مرکوری در اندیشه -تعمیرات پکیج مرکوری را فقط با نمایندگی رسمی مرکوری -مگاترم

نمایندگی مرکوری در اندیشه

نمایندگی مرکوری در اندیشه با انجام خدمات تعمیر پکیج در اندیشه، پکیج از جمله لوازم گرمایشی است که در ساختمان‌های جدید، جایگزین موتورخانه شده است؛از پکیج برای گرم کردن آب حمام و سرویس بهداشتی، رادیاتورها و شوفاژ و تامین آب گرم مصرفی استفاده می‌شودبا وجود پکیج، دیگر نیاز نیست. در ساختمان، فضایی را برای ساخت موتورخانه درنظر گرفت و در نتیجه، هزینه‌های سرویس و رسیدگی به موتورخانه هم کاسته خواهد شد.پکیج هم مانند آبگرمکن و حتی موتورخانه دچار خرابی و مشکل می‌شود. که در این صورت باید هرچه‌ سریع‌ تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. نمایندگی مرکوری در اندیشه  تمامی خدماتی که برای نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر انواع پکیج‌ های دیواری و زمینی انجام می‌شود. را به بهترین شکل ممکن توسط کارشناسان مجرب و متخصص تعمیر پکیج ارائه می‌هد. این شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری است.

 

نمایندگی پکیج مگاترم در اندیشه

نمایندگی-مرکوری-اندیشه-1

شركت كارآفرينان دماوند با اتكاء به بيش از سه دهه حضور سهامداران و مديران شركت در عرصه توليد و عرضه سيستم هاي گرمايشي ، با بهره گيري از نيروي مهندسي و كارشناسي زبده و استفاده از طرح هاي نوآورانه تلاش نموده ضمن حضور موثر در بازار ، هر چه موثر تر براي تامين نظرات مشتريان اقدام نمايد .اين شركت  با توليد انواع پكيج شوفاژ ديواري از ظرفيت 24 تا 40 كيلووات و در انواع تك مبدله  ( bi thermal ) و دو مبدله ( mono thermal ) ، با قابليت تنظيم قدرت مصرفي براي هر مدل ، جهت تامين نياز و سليقه هاي متفاوت مصرف كنندگان اقدام نموده است .
تعمیرکار پکیج در اندیشه آبگرمكن هاي آبگرم فوري مگاترم داراي محفظه احتراق بسته و مكانيسم تنظيم دماي كاملا ثابت در اندازه و شكل كوچك و زيبا نمونه ديگر از گروه محصولات اين شركت مي باشند .رادياتورهاي حوله خشك كن مگاترم با طرح و ظاهر كاملا متفاوت ، زيبا و كارآمد از ديگر گروه محصولات شركت كارآفرينان دماوند ميباشد .
شرکت کارآفرینان دماوند، تولید کننده محصولات گرمایشی در انواع شوفاژهای دیواری، آبگرمگن های دیواری و رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی با حضور بیش از سه دهه فعالیت سهامداران و مدیران خود در عرصه طراحی و تولید این سری محصولات تلاش مینماید تا با تامین بخشی از نیازهای جامعه مصرف کنندگان ایران در جهت ارتقا کیفیت زندگی و رفاه ایشان خود را همگام نماید .

تعمیرات پکیج و ابگرمکن مرکوری در اندیشه

با رعایت چند نکته ساده زیر از 90 در صد از خرابی‌های پکیج دیواری مرکوری جلوگیری کنید:

1. تعیین محل مناسب برای نصب پکیج دیواری بسیار حائز اهمیت است و باید پکیج را در محلی قرار دهید که بالاترین حد کارایی خود را داشته باشد.
2. پیش از راه اندازی پکیج، در حین انجام کار موارد زیر را بررسی نمایید:

  • اطمینان از عدم وجود هوا و نشتی آب و گاز در شیرپرکن سیستم گرمایشی
  • باز بودن شیرهای آب بین سیستم گرمایش مرکزی و پکیج
  • باز بودن مسیر دودکش پکیج دیواری
  • مناسب بودن فشار گاز و شارژ منبع انبساط
  • اطمینان از ایمن بودن اتصالات الکتریکی
  • تنظیم پارامترها در جهت عملکرد مناسب پکیج دیواری
  • اطمینان از فعالیت پمپ سیرکوله و گردش مناسب آب

نمایندگی-مرکوری-اندیشه

3. حتما یک رسوب زدایی مغناطیسی و یک فیلتر پلی فسفات سر راه آب سرد ورودی به پکیج قرار دهیده البته فیلترهایی به نام پلی مگنت در حال حاضر در بازار موجود است که کار هر دو را با هم انجام می‌دهد.
4.  نمایندگی مرکوری در اندیشه  زمستان به سیستم شوفاژ محلول ضد رسوب تزریق کنید همچنین مهره رادیاتور حوله خشک کن حمام را باز کنید تا آب سیستم و رادیاتورها خالی شود پس از خالی شدن آب رادیاتور مهره‌ای که شیر هواگیری رادیاتور روی آن قرار دارد را باز کرده و محلول ضد رسوب را به وسیله یک قیف داخل رادیاتور خالی نمایید.

5. توصیه می‌شود زیر لوله برگشت پکیج در واقع زیر پمپ پکیج یک صافی برنجی قرار دهید.

تعمیرکار پکیج مرکوری و مگاترم ، بارلی+

 

ما با داشتن متخصصین متعدد برای تمامی برندهای ایرانی وخارجی پکیج دیواری.  نصب، سرویس و تعمیرات پکیج مرکوری شما را در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. بسیاری از برندهای مطرح از جمله ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، آریستون، آلزان، آماتیس، ایمرگاس، تاچی، رادیانت، شاپه، فرولی، گلدیران، لورچ، مرکوری و… توسط مجموعه فرازتعمیر پشتیبانی شده و تعمیرکار اختصاصی دارند.
اگر از هر یک از این برندها و یا برندهای دیگری از پکیج دیواری استفاده می کنید، نگران تعمیرات پکیج مرکوری خود نباشید و آن را به ما بسپارید. ما صرف نظر از مدل و ظرفیت پکیج دیواری تان، به منزل شما آمده و تمامی مشکلات آن را تضمینی و گارانتی شده برطرف می کنیم.

نمایندگی پکیج مرکوری در اندیشه  محصولات ایتالیایی شرکت مرکوری را روانه بازار ایران نموده است. و خدمات پکیج مرکوری توسط تکنسین های مجاز شرکت انجام می شود. شرکت مرکوری ظرفیت های بسیار متنوعی از محصولات را برخلاف سایر شرکت‌ها عرضه نموده است. اگر قصد تهیه یک پکیج دیواری با ظرفیت بالا برای منزل با متراژ بالا داری؛ ما این برند را به شما پیشنهاد می کنیم.

در این مقاله  نمایندگی بوتان در اندیشه مدل های مختلف و مشکلات متداول و خطاهای پکیج مرکوری و مزایا و معایب هر یک را برای شما به تفصیل شرح می دهیم. قیمت مبدل پکیج مرکوری ، قیمت برد پکیج مرکوری و همه سوالات و خدمات پکیج مرکوری که شما نیاز دارید در این مقاله آمده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

نمایندگی مرکزی مرکوری اندیشه شهریار

 

نماندگی-تعمیرات-پکیج-مرکوری-اندیشه

 

نوع خطا شرح خطا

کد خطا E1

ارور E1 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که شعله تشکیل نشود. این مشکل هنگامی رخ می دهد که گاز به درستی به مشعل نرسد و یا سنسور جرقه زن دچار مشکل شده باشد و برای حل آب باید ابتدا گاز ساختمان را چک کرده و در صورت وجود گاز در ساختمان، جرقه زن را تعویض نمایید.

کد خطا E2

این کد خطا به وسیله فیوز اعلام می گردد و دلیل آن می تواند خرابی پمپ، گرفتگی مسیر، رسوب گرفتن مبدل ثانویه و یا بسته بودن شیرهای رادیاتور باشد و برای از بین بردن این خطا باید هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و سپس مشکل را حل نمایید.

کد خطا E3

هنگامی کها یرادی در فن و یا سویٔیچ ایمنی دودکش به وجود بیاید این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای رفع این ایراد باید پرشر هوا و فن و پروانه های آن راب ررسی کرده تا ایرادی نداشته باشند.

کد خطا E4

با کم بودن آب درون دستگاه ارور E4 بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که به وسیله سویٔیچ فشار این خطا اعلام می گردد. برای رفع آن باید بار دستگاه را بر روی یک و نیم تنظیم کنید و در صورتی که با تنظیم بار مشکل برطرف نشد،‌ پرشر سویٔیچ آب خراب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.

 

اقدامات قبل تعمیر پکیج مرکوری

دلیل افت فشار پکیج مرکوری :

حتما به این نکته توجه کنید که افت فشار پکیج تا یک ماه اول پس از نصب پکیج تا حدودی طبیعی است. و به عواملی مانند نوع پکیج و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. اما در صورتی که بعد از گذشت یک ماه همچنان مشکل افت فشار پکیج را تجربه می کنید. بدون شک نشان دهنده وجود مشکل در پکیج شما می‌باشد. از جمله مهمترین دلایل افت فشار پکیج دیواری مرکوری می‌توان به خراب شدن شیر پرکن، وجود نشتی در لوله‌های پکیج و رادیاتور و سوراخ شدن مبدل حرارتی و منبع انبساط اشاره کرد. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی تعمیرکار پکیج بر اساس منبع مشکل اقدامات لازم را در جهت رفع آن انجام می‌دهد.

تعمیرات-پکیج-مرکوری-اندیشه

دلیل قرمز شدن چراغ پکیج مرکوری :

طبق گفته مشتریان در بسیاری از موارد قبل از، از کار افتادن پکیج ابتدا چراغ پکیج مرکوری  قرمز می‌شود سپس دستگاه پکیج خاموش می‌گردد. از دلایل به وجود آمدن این مشکل می‌توان به قطع بودن اتصال برق و گاز ورودی به پکیج اشاره نمود. اما اگر دستگاه پکیج به صورت مداوم روشن و خاموش شود به احتمال بسیار برد پکیج دچار مشکل شده است که بهتر است برای عیب یابی پکیج مرکوری و تعمیر پکیج مرکوری از متخصص این کار کمک بگیرید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *