نمایندگی-پکیج-فروولی-در-خرم-اباد

نمایندگی فرولی در خرم اباد تعمیرات پکیج فرولی را فقط به تعمیرکار پکیج {فرولی} بسپارید

نمایندگی فرولی در خرم اباد

نمایندگی فرولی در خرم اباد پکیج دستگاهی است که به وسیله رادیاتورها، گرمایش محیط ها و گرم کردن آب مصرفی برای استحمام و استفاده روزانه را فراهم می کند و امروزه جایگزین سیستم شوفاژخانه و موتورخانه مرکزی شده است و استفاده از پکیج های دیواری به دلیل مصرف بهینه سخت ،ایمنی بالا، توانایی گرمایش بالای محیط و استقلال هر پکیج در هر واحد مسکونی یا دفتر، عدم اشغال فضا و رضایت مندی کامل مشتریان بسیار متداول تر از انواع دیگر پکیج می باشد.

با سابقه ای درخشان و اعتبار بالا در زمینه تعمیرات پکیج آماده ی ارائه ی خدمات و تعمیرات پکیج در خرم اباد  در انواع دیواری و زمینی و تمامی برندهای پکیج های ایرانی؛ بوتان،ایران رادیاتور و …و پکیج های خارجی؛ بوش و … می باشد.

فراز تعمیر مفتخر است با انجام خدمات با رضایت مندی کامل شما در کمترین زمان و سریعترین رسیدگی در کنار مناسب ترین هزینه ؛ کلیه مشکلات و خرابی های پکیج و نصب انواع پکیج ها را به صورت حرفه ای در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهد.

از اساسی ترین نکات برای نگهداری از پکیج های مختلف این است که به سرویس شدن آن و تعمیرات پکیج به موقع توجه لازم کرد. چرا که هر کدام از لوازم خانگی با هر برندی پس از مدتی نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند تعمیرات پکیج در خرم اباد و اگر رسیدگی لازم برای آن صورت نگیرد باعث آسیب به لوازم شما و یا عدم تعمیر پذیری آن خواهد شد پس بهتر است که قبل از صدمات جبران ناپذیر با فرستادن نیروی فنی به محل شما از پیشروی خرابی زیاد آن جلوگیری کنید.

نمایندگی-پکیج-فروولی-در-خرم-اباد

نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در خرم اباد

اگر پکیج فرولی شما ایرادی پیدا کرده است مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که از افراد غیر حرفه ای برای تعمیرات پکیج فرولی خود کمک نگیرید.

مهمترین کار در تعمیر انواع پکیج عیب یابی صحیح و تعمیر قطعه خراب میباشد و اگر تشخیص خرابی به درستی انجام نشود هزینه تعمیر و تعویض قطعات بیهوده و بیشتر از حد معمول از شما گرفته خواهد شد.

پس بهتر است برای بهره بردن از خدمات پس از فروش پکیج فرولی شامل خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج فرولی به تعمیرگاه مرکزی پکیج فرولی در خرم اباد مراجعه نمایید.

نمایندگی فرولی ذر خرم اباد کار به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در لرستان میباشد که با افتخار به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمنیه تعمیر انواع پکیج مانند تعمیر پکیج بوتان در خرم اباد میباشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره رایگان درباره پکیج فرولی نیز می‌توانید با این مرکز تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان مجرب این زمینه مطرح نمایید.

 

مشکلات پکیج فرولی

گرچه با سرویس پکیج فرولی به صورت منظم از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات می‌توانید جلوگیری کنید، اما در صورت بروز مشکل نیز نیازی به نگرانی نیست چرا که با عیب یابی پکیج فرولی به صورت درست و اصولی می‌توانید به راحتی پکیج را تعمیر نمایید.

برخی مشکلاتی که ممکن است در پکیج فرولی پیش بیاید در ادامه آمده است.

گرم نشدن آب پکیج فرولی

گرم نشدن آب پکیج فرولی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در صورتی که روی صفحه نمایشگر پکیج، یک کد خطا نشان داده شود با مراجعه به کاتالوگ پکیج فرولی می‌توانید از علت گرم نشدن آب پکیج فرولی مطلع شوید.

در صورتی که هیچ نشانه اروری روی صفحه نمایشگر نمایان نشد احتمالا ایراد کار از فلوسوییچ پکیج و یا در حالت دیگر مشکل از سنسور های تشخیص دهنده دمای آب است.

در صورتی که مشکل برطرف نشد میتوانید در مقاله علت روشن نشدن پکیج با نکاتی که بیان کرده ایم خودتان ایراد پکیج را برطرف کنید. همچنین همکاران ما در خرم اباد سرویس کار در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند.

نمایندگی-تعمیرات-پکیج-فروولی-خرم-اباد

مشکل در برد کنترل پکیج فرولی

 

برد پکیج در واقع کنترل کننده اصلی آن است که تمام دستورات اجرایی پکیج از آن صادر می‌شوند.

در صورتی که این قطعه خراب شود تمام عملکرد دستگاه مختل می‌شود. می‌توانید با سرویس منظم پکیج فرولی از خراب شدن برد کنترل پکیج فرولی جلوگیری کنید.

برای تعمیر برد پکیج میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید. در این مقاله قیمت انواع برد پکیج را ارائه داده ایم.

برخی از نشانه های بروز مشکل در برد کنترل پکیج فرولی در زیر آمده است:

۱-نشان دادن کد خطای ۵ روی صفحه نمایش

۲- کار نکردن پمپ پکیج دستگاه

۳- دمای نامناسب آب گرم

۴- ریست شدن ناگهانی دستگاه

۵- گرم نشدن شوفاژ ها

لازم به ذکر است که علائمی که ذکر شد می‌توانند دلایل دیگری نیز داشته باشند. تشخیص علت اصلی بروز هر یک از مشکلات نام برده شده تنها از عهده متخصصین برمی‌آید. شما می‌توانید با مراجعه به  مرکز تعمیرات پکیج فرولی از تکنسین های مجرب این مرکز برای حل مشکل پکیج خود کمک بگیرید

تعمیرات-پکیج-فروولی-در-خرم-اباد

تعمیرات پکیج فروولی خرم اباد

 

با توجه به این نکته که وسایل گازسوز جهت تشکیل پکیج کدینگ کانال متفاوت احتراق نیاز به مصرف اکسیژن دارند، مقرراتی برای نصب پکیج دیواری و یا پکیج آب گرم در واحدهای ساختمانی کوچک اتخاذ شده است. به طور کلی در واحدهای ساختمانی کوچک نصب پکیج با مخاطراتی مواجه است . به این طریق که در صورت نبود جریان هوای تازه مناسب پکیج با مصرف هوای داخل اتاق‌ها، هوای تنفس ساکنین را نیز مصرف می‌کند.نمایندگی پکیج فرولی در خرم اباد  برای رفع این مشکل چند راه حل وجود دارد. راه حل اول استفاده از دودکش‌های دولایه است که در یک لایه آنها دود خارج می‌شود و در لایه دیگر هوای تازه به پکیج رسانیده می‌شود. همچنین می‌توان از یک مجرای مجزا برای پکیج عمل هوارسانی را انجام داد. روش دیگر نصب پکیج دیواری در تراس یا ایوان است. در صورتی که قوانین و استانداردها در نصب پکیج در تراس رعایت شود این روش نیز خطرات ناشی از مسمومیت بر اثر کمبود هوا را از بین می‌برد.

نمایندگی فرولی در خرم اباد  با توجه به اینکه پکیج‌ها از مشعل‌های کوچکی برخوردار هستند و کلیه پکیج کدینگ کانال متفاوت سیستم‌های حرکتی آنها به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شود که کمترین صدا را ایجاد کنند، بنابراین پکیج آلودگی صوتی بسیار پایینی ایجاد می‌کند و آرامش مطلوبی را برای مصرف کننده تامین می‌کند. همچنین در صورت رعایت قوانین، می‌توان پکیج را در کابینت نیز جانمایی کرد. که باعث کاهش صدای تولیدی شعله و فن پکیج نیز می‌شود.

۵- با توجه به طراحی بهینه شده و مهندسی پکیج، پکیج‌های امروزی به اندازه یک کابینت جا اشغال می‌کنند وپکیج کدینگ کانال متفاوت نسبت به فضایی که بخاری و آبگرمکن و همچنین تاسیسات حرارت مرکزی از ساختمان اشغال می‌کنند، پکیج فضای بسیار کوچکی را به خود می‌دهد. همچنین با نصب پکیج در کابینت مطابق با اصول و قوانین، می‌توان ان را طوری جانمایی کرد که با دکور خانه نیز تداخلی نداشته باشد

نمایندگی-فروولی-در-خرم-اباد

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *